Jump to content

probleme cutie de viteze golf 3


suri
 Share

Postare recomandată

salut! Rulmentul de presiune trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • suri

    6

  • mogoal3x

    4

  • Nomood

    3

  • lupo_bv

    3

Salut. Am si eu o intrebare scuze ca sunt off topic dar as vrea sa stiu daca pe vento motor 1.8 se poate monta cutie de 2.0 gti? stie cineva daca se potriveste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate , dar trebuie schimbat si discul de ambreiaj deoarece priza de putere este mai mare in diametru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mtp spune-mi, te rog, si mie cât ulei intra in cutie. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde e inscriptionata seria pe cutie (golf3 18abs, cutie manuala 5 trepte

 

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna tuturor. Am o problema cu cutia. Eu nu am umblat la lichidul de la cutie niciodata. Am mers la un drum de vreo 300 km si dupa vreo 250 de km a inceput sa se auda un sunet persistent de la cutie, destul de tare in toate tereptele. Am duso la un mecanic si mia completat cu ulei in caseta cam 1l. Acum nu se mai aude in nici o treapta, doar in prima treapta si la plecare, camd trec de 2000 de ture in prima treapta nu se mai aude. cert ca nu am rulat f mult decat vreo 20 km. Ce credeti ca as fi putut strica sau daca e ceva de care sa ma speriu. cert ca sa ajung acasa mai am 300 de km. Multumesc anticipat

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu date mai exacte legate de cutie. Intra foarte bine in toate treptele nu se aude nimic in nici o treapta, problema cand este cuplata prima treapta si in sarcina se aude un carait metalic ascutit (doar cu geamul deschis il aud) si se simte si un pic in schimbator dar foarte incet si rareori. Ce parere aveti, ce ar putea fi stricat? Eu mam gandit sa-i fac un schimb de ulei si sa o las asa pana crapa si atunci schimb cutia cu totul sh e undeva de la 300lei in sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă-i un schimb de ulei şi aşa o să-ţi dai cât de cât seama şi ce este înăuntru.

Ar cam trebui să urmăreşti următoarele aspecte:

- culoarea uleiului: dacă diferă mult de cea normală şi este foarte închis la culoare înseamnă că a mers multă vreme fără ulei suficient cu consecinţele de rigoare (uzuri la rulmenţi şi celelalte componente în mişcare)

- vezi dacă ai pilitură pe buşon  că ai ceva uzură la pinioane sau mai rău dacă sunt prezente bucăţele mai mari de metal înseamnă că sunt cam compromise

- pui ceva ulei într-o sticlă transparentă şi  te uiţi la ulei către o sursă de lumină, dacă are ca un sclipici în el înseamnă că sincroanele sunt uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mersi de sfaturi. Am schimbat uleiul, intradevar era foarte inchis, negru. Nu am gasit pilitura sau sclipici prin el. Dupa schimbul uleiului (a intrat 1,7l cu ajutor, adica am ridicat masina pe cric pe partea stanga). Dupa schimb nu mai caraie chiar asa tare in prima treapta dar tot face si intra un pic mai lejer in trepte. Un mecanic sia dat cu parerea ca ar fi un rulment din cutie, dar sincer nu prea cred pentru ca se aude doar in treapta 1 si e un carait metalic ascutit ca si cum ar fi o table subtire in vibratie nu e specific rulmentului de hurui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ,am si eu aceasi problema dar numai ca in treapta a 5a ,cand vreau sa schimb in treapta a 5-a sare din viteza , am incercat sa tin eu schimbatorul fortat in treapta a 5-a dar se aude un zgomot ciudat la cutie cred... celelalte trepte intra bine fara niciun zgomot sau greutate. De la ce poate sa fie? un raspuns va rog! 

PS : Masina este un Golf 3 1.6 CL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de la pinionul de a v a spart,se da capacul din spate jos si se schimba,am pus si niste poze aici pe forum dar cred ca in alt topic despre cutii. de G 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste pinionul de treapta a 5 si la magazine auto pentru modelu meu sau sa incerc la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti azi dupa multa bataie de cap am gasit si eu seria de la cutia mea..... 085.301.107   cine ma poate ajuta si pe mine cu detalii, pe ce masini a fost pusa cutia asta..... va rog mult. a mea e pe duca si trebuie neaparat sa o schimb. multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am gasit s-a mai pus si pe Polo 6n2 1.4 16v, vw lupo 1.4i 16v, seat ibiza, vw caddy 1.6 aee,  Seat Arosa , seat Cordoba, Skoda Fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul cutiei pe AEE este DGH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În general pe AEE s-au pus următoarele tipuri de cutii

  • tip 02KB: CYZ, DGH  (golf şi vento)
  • tip 0854: CZG, DCC (POLO 6N1)
  • tip 0859: DCG, DDJ, DKE, DSQ, DXE, DXH, EQY (POLO 6N1)
  • tip 085C: DRC, DXL, ERB (Inca şi Caddy)
  • tip 02KG: DUT, DRY (Octavia 1)
  • tip 002C: DVM, DYU (Felicia, Felicia combi, Felicia Van plus, Pickup)
  • tip 085D: DXN, ERC, DCK (Ibiza 199-2001, Cordoba 1999, Cordoba Vario, Inca(numai DCK), Polo Classic, Polo Variant(numai DXN şi DCK))
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT BAIETI,

AM FOST AZI AI AM SCHIMBAT CUTIA DE VITEZE AM LUATO DE PE UN SEAT AROSA 1.4 16v NU STIU CATI KM AVEA MASINA.

Masina functioneaza foarte bine dar parca cere mai mult turata acuma. adica in a 4 a la 2000 de ture am 50-55 km la ora si in a 5 a am 80 .

Intrebarea mea sa ma astept la cresteri mari de consum sau doar o sa fie mai puturoasa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia are treptele mai lungi? Inainte ce viteza aveai la aceleasi turatii descrise in postul anterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca are trepte mai lungi si trebuie turata mai mult, pai la 90 la ora aveam 2500 ture acuma trebuie turata pana la 2800-3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are treptele mai scurte, nu mai lungi si motorul trebuie turat mai mult ca sa aiba aceeasi viteza. Asta se traduce printr-un consum putin mai mare la aceeasi viteza pe care o aveai inainte, dar sprint mai bun. Era bine daca reuseai sa pui o cutie care are aceleasi rapoarte de transmisie ca si cea pe care ai inlocuito.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu :( dar nu am gasit nimic in oras si pretul a fost si bun ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut poate sa imi spună si mie cineva ce cutie s-ar potrivi pe un motor de golf3 2.0 16V ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!