Jump to content

Pedala de acceleratie fff "tare"!


kador
 Share

Postare recomandată

Atat timp cat in urma apasarii pedalei un potentiometru se roteste si furnizeaza informatii catre ECU, sistemul de legatura mecanic intre pedala si potentiometru este la libera imaginatie a mecanicilor. Asa ca orice este posibil.

Urmareste parghia de pe lateralul pedalei (catre consola centrala) ca in imaginea din pdf-ul postat inainte de mine. Daca ea nu exista atunci cablul este o improvizatie grosolana.

Altminteri cablul ori suplimenteaza un arcul de revenire al pedalei, ori este un fel de antifurt artizanal (legat de un cui de grenada de exemplu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]ori este un fel de antifurt artizanal (legat de un cui de grenada de exemplu)

COOL!! :salut: :lol: :lol:

sau poate daca apesi pedala cum/cand nu trebuie te baga in marsarier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un fel de antifurt artizanal (legat de un cui de grenada de exemplu)

hmm. nu cred! Ar produce cenusa si asta e poluanta :colors:

Cred ca face parte din structura de rezistenta a masinii. Tine componentele lalolalta.

Singura cale sigura de a afla la ce foloseste este sa-l taie si ne spune pe urma ce nu merge. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul ala s-ar putea sa fie cauza pedalei de acceleratie fff "tare" :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, dar daca il taie s-ar putea ca pedala sa nu mai revina = cruise control mecanic :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca i-a montat-o taica'su sa nu mearga prea repede :D:D:D

Acu cat e gluma e gluma.

Incearca sa desfaci pedala si sa vezi exact ce e acolo.

Daca desfaci cablul poate se rezolva problema. Poti incerca, nu cred ca strici ceva daca desfaci cablul ala.

Din cate am vazut din poza se poate tensiona. Sa tii minte exact pozitia inainte sa il demontezi :(

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat in urma apasarii pedalei un potentiometru se roteste si furnizeaza informatii catre ECU, sistemul de legatura mecanic intre pedala si potentiometru este la libera imaginatie a mecanicilor. Asa ca orice este posibil.

Urmareste parghia de pe lateralul pedalei (catre consola centrala) ca in imaginea din pdf-ul postat inainte de mine. Daca ea nu exista atunci cablul este o improvizatie grosolana.

Altminteri cablul ori suplimenteaza un arcul de revenire al pedalei, ori este un fel de antifurt artizanal (legat de un cui de grenada de exemplu)

:)Si pe asta ai nimerit-o :(

La pedala mea lipseste parghia de pe lateral de care vorbeai(unde-o fi nu stiu - cred ca nu a fost inclusa in pretul masinii :D) iar legatura intre pedala si potentiometru o face acel cablu. Probabil ca praghia formata nu tine locul parghiei originale, rezulta pedala fff tare. Oricum rezistenta mare se "simte" in acel sistem-potentiometru pe care il actioneaza pedala.Deabia am reusit sa vad ce antreneaza cablul - e cam "inghesuita" situatia acolo...baniesc ca trebuie dat bordul TOT jos pentru a umbla la pedala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un desen ...TRASEUL CABLULUI :(

DIn cate vad difera mult de cel al parghiei originale...

Se poate rezolva problema????E complicat??? (ma refer in primul rand la demontat.....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am lucrat niciodata la acest model de pedala, dar accesul la parghie nu cred sa fie dificil (trebuie numai sa demontezi ornamentul de deasupra pedalelor pana in volan).

Parghia - in cazul in care vrei sa o inlocuiesti cu varianta originala are codul 8D1 721 757C si pretul de 14 euro + TVA pret germania. Mai trebuie comandat si un clips de cablu cod N 020 902 2 la fantasticul pret de 0.2 euro + TVA.

Si ca sa vezi aproximativ cat de greu este de lucrat "in regiune" ti-am anexat instructiunile de montaj/reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult ANDI. Sper insa sa nu fie rupta chestia aia de la pedala unde se prinde parghia respectiva.Problema care ramane...consola centrala (cea cu climatronicul) e la o distanta de 2-3 cm de potentiometru-locul de prindere a parghiei.Multumesc de sfat, coduri si instructiuni....

Deci la arcul din acceleratie nu am ce-i face...oare se mai slabeste pedala daca ii pun parghia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza "cablul din surub si vezi cum se "roteste" axul potentiometrului. Sper sa nu fie de acolo "buba" de altfel nici nu vad ce ar putea sa "intareasca" pedala asa tare.

Eu cred ca firul artizanal intins "freaca" pe undeva pe traseu si de acolo se trage toata neplacerea.

Din pacate parghia nu se comercializeaza separat ci cu tot cu placutza aceia din capul potentiometrului. Trebuie sa fi existat un motiv pentru care s-a facut aceasta "adaptare", probabil s-a rupt parghia sau una dintre urechile de fixare ale ei.

Bafta la operatiune si spune-ne cum o sa o rezolvi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate parghia nu se comercializeaza separat ci cu tot cu placutza aceia din capul potentiometrului.

De ce din pacate?E mai scumpa cu placuta??? Cat?

Urechea de prindere de pe pedala cred ca e intacta...cablul acela artizanal e infasurat de cateva ori peste el...Apropo, cu ce se fixeaza parghia pe urechea de pe pedala??????(am vazut ceva de cauciuc acolo....dar poate si astea erau artizanale :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este mai scumpa, daca ai nevoie numai de parghie, trebuie sa achizitionezi placuta cu tot cu parghie (codul si pretul l-am dat mai sus pentru ansamblu parghie - placuta).

Parghia se introduce peste urechea din lateralul pedalei prin usoara fortare, de siguranta o poti asigura suplimentar cu o siguranta sau cu o "codita de soricel pentru strans cabluri"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este mai scumpa, daca ai nevoie numai de parghie,

pai altceva ce ar mai putea fi?

Potentiometrul pare OK (deocamdata functioneaza bine dupa parerea mea),la pedala pare ok...iar daca ansamblul parghie+placuta e cel cu rosu din poza...zic ca e-n regula...

Trebuie doar schimbat :(

MERSI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
pai altceva ce ar mai putea fi?

Potentiometrul pare OK (deocamdata functioneaza bine dupa parerea mea),la pedala pare ok...iar daca ansamblul parghie+placuta e cel cu rosu din poza...zic ca e-n regula...

Trebuie doar schimbat :)

MERSI!

<{POST_SNAPBACK}>

Lasand la o parte faza cu cablul antifurt legat la cuiul unei grenade (faza la care efectiv m-am ...... pe mine de ras - bv Andi !!! :) :) ), sa ne spui si noua ce gasesti la capatul celalalt al firului. Este foarte curioasa improvizatia si nu inteleg la ce putea folosi... e totusi un sistem cu acceleratie electronica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!