Jump to content

Pedala de acceleratie fff "tare"!


kador
 Share

Postare recomandată

Masina e cea din semnatura.Problema e ca pedala de acceleratie e foarte tare.E deranjanta mai ales la plecarea de pe loc...cand incerc sa o apas,trebuie s-o fac hotarat si atunci turez cam tare motorul.Daca o fac incet, arcul (sau ce-o fi acolo) imi arunca pedala la pozitia 0 si imi moare motorul.

Rog pe cei care stiu care este arcul de la pedala (in cazul in care exista) si unde anume se afla acesta sa-mi spuna si mie.Cum arata acest arc? Eu m-am uitat la pedala si nu prea am reusit sa-mi dau seama care e.Are o chestie ca o cutie metalica in dosul pedalei cu un tambur care se roteste in momentul apasarii pedalei(???).Se mai vede si cablul acceleratiei si cam atat.Nici vorba de arc - ma gandesc acum la arcul pe care il stim cu totii ca exista la acceleratia Daciilor.

Multumesc celor ma pot ajuta cu sfaturi, eventual poze!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat si la celalalt capat al cablului de acceleratie? Modelul tau, fiind mai vechi, ar trebui sa aiba acceleratia asemanatoare golfului meu. La celalalt capat trebuie sa gasesti motorasul de relanti in preajma caruia este un fel de piulita pentru reglarea cablului. Nu prea stiu cum sa-ti explic dar te prinzi tu repede. Eu nu am nici un fel de arc la pedala.

Sper sa nu vorbesc prostii :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva trebuie sa existe un arc.La tine cine aduce pedala inapoi la pozitia liber???? Ai undeva aproape de podeaua masinii, in spatele pedalei ceva, un fel de cutie (metalica) aprox.de marimea unui pachet de tigari pe care apasa pedala?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am daca am vreo cutie pe acolo... Pot sa-ti spun insa sigur ca la mine arcul e la celalalt capat al cablului de acceleratie. Deci cablul aduce pedala in pozitie initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele TDI sunt DBW adica fara cablu de acceleratie (Drive By Wire - comanda electrica prin intermediul unui senzor de pozitie a pedalei, de fapt un potentiometru).

Arcul de revenire este continut chiar in ansamblu senzorului, dar cred ca problema provine din parghia care transmite miscarea de la pedala la senzor. Anexez diagrama ansamblului pedalei de acceleratie/senzor.

Ce merita facut este sa gresezi lagarele parghiilor care mai oxideaza de la umezeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi TDI, de pedala mea este legat un cablu de acceleratie care duce undeva sus, sub parbriz (n-am reusit sa vad exact unde, probabil sub capota).Asa ca nu mia inteleg, exista sau nu cablu de acceleratie?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce putere are motorul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

101 CP....sau 110CP...nu mai stiu exact.(parca tin minte ceva de 81 kW dar nu sunt sigur).E un AFN!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic.. dar n-ar trebui sa ai cablu de acceleratie :salut: .. este DBW clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele TDI sunt DBW adica fara cablu de acceleratie (Drive By Wire - comanda electrica prin intermediul unui senzor de pozitie a pedalei, de fapt un potentiometru).
Asa am crezut si eu dar m-a derutat kador:
Se mai vede si cablul acceleratiei si cam atat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca exista cablu de acceleratie :salut:

Poti sa ai probleme cu cablul, sa agatze cand pedala e sus.

Vezi in documentatia cu link-ul de mai sus cum poti umbla si verifica cablul.

Vezi la pagina 13 din fisierul:

20-186 Mechanical throttle control servicing.pdf

Probabil trebuie sa demontezi capacul ce vine peste motor (removing engine cover) pentru a putea vedea cablul de acceleratie.

Sper sa iti fie de folos :lol:

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la TDI.

Nu vreau sa-l contrazic pe Valentin :salut:

Poate stie mai bine.

Daca e asa cum zice Valentin trebuie sa verifici pedala cu tot subansamblul unde are arcul de revenire, poate e sarit ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta la reparatia cablului de acceleratie !

:salut: :lol: :lol: :D :D

Eu unu nu mai inteleg nimic. Are sau nu cablu? kador, verifica daca se misca acel cablu cand apesi acceleratia. Poate ceea ce ai vazut tu e doar cablul electric (de la DBW)...

(habar n-am cum arata un DBW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta la reparatia cablului de acceleratie !

2 poze...una e cu cablul de care vorbeam si una cu cutia pe care apasa pedala.Cine ,a poate lamuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi TDI, de pedala mea este legat un cablu de acceleratie care duce undeva sus, sub parbriz (n-am reusit sa vad exact unde, probabil sub capota).Asa ca nu mia inteleg, exista sau nu cablu de acceleratie?

Mersi.

Ceea ce ai scris aici imi intareste convingerea ca acela e cablul electric. Daca ar fi mecanic nu ar avea ce sa caute la parbriz deci, probabil, merge la ECU. Oricum, ai solutiile pentru ambele variante (cablu electric, mecanic) desi si eu inclin spre DBW. Eu zic sa urmezi indicatiile lui Andi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta la reparatia cablului de acceleratie !

:salut: :lol: :lol: :D :D

Eu unu nu mai inteleg nimic. Are sau nu cablu? kador, verifica daca se misca acel cablu cand apesi acceleratia. Poate ceea ce ai vazut tu e doar cablul electric (de la DBW)...

(habar n-am cum arata un DBW)

nici eu nu stiu ce e cu acel cablu.Poate ne lamureste Andi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la cutia care banuiesc ca ingreuneaza apasarea pedalei - habar n-am care e rolul ei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea pare ala cablu electric...

Dar nici cablu de acceleratie nu poate fi.

Cablul de acceleratie, daca e, e prins in alta parte de pedala nu acolo, pe exterior.

Sa nu fie un sigiliu sau..., naiba stie. :salut:

Deci mergi pe versiunea fara cablu.

Trebuie verificata cutia din care pleaca pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel cablu este adaugat ulterior, el nu exista in mod normal la TDI-uri. Care este rolul lui in acest caz nu pot spune decat urmarind ce antreneaza la celalalt cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi o improvizatie?Se poate face asa ceva la DBW?

Asta e o intrebare retorica.

Se poate improviza orice la orice :salut: Depinde cat costa improvizatia si cat vrei sa te tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!