Jump to content

Problema Ciudata La Lupo 3l


Baracuda
 Share

Postare recomandată

Azi dupa ce cipos a forjat putin masina am constatat ca la Lupo 3L a tasnit ceva lichid folosit de pompa hidraulica a cutiei. Mentionez ca lichidul se pare c a sarit pe la busonul verde al rezervorului cutiei, acel buson are un mic orificiu pentru aerisire si se pare ca pe acolo a iesit. Acum intrebarea mea este de ce se intampla asta si doi pompa hidraulica foloseste si la franarea masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul lichidului se situeaza in cazul meu cam la 30-35% din capacitatea rezervorului. Initial am fost foarte contrariat ptr ca am gasit rezervorul de la pompa hidraulica gol, sau aproape gol.

In decurs de 6-7 luni vad ca nu sunt scurgeri de lichid... (nivelul nu s-a modificat f mult). La completare, bineinteles ca am pus pana la nivelul "ferestrei" din cutia metalica, asa cum citisem undeva ca ar trebui sa fie nivelul, si confirm ca "a dat afara" pe la supapa din capac pana a ajuns la nivelul care l-am mentionat mai sus.

PS: parerea mea e ca ce s-a intamplat nu e de la "forjat" ci de la fostul proprietar, care pus prea mult lichid in rezervor.

Daca aflii mai multe, anunta-ne si pe noi... Oricum, din ce am citit pana acum se pare ca defectarea pompei sau a componentelor ei ar fi unul dintre cele mai dese defecte la 3L. (bineinteles si dupa un numar considerabil de km)

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate, e prea mult lichid in rezervor. Am verificat si nivelul e la mijlocul ferestrei. M-am mai linistit :). ACum am o problema cu sabotii pe spate, dupa ce i-am inlocuit , ca cei vechi erau zob, cei noi se uzeaza neuniform si ff rapid. Astfel intr-o singura zi dupa doar 20-30 de km a ajuns intr-un colt la metal iar restul ferodoului e la locul lui, pe tambur deja au aparut santuri date de metalul sabotilor. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta rog sa ma informeze urgent :)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sabotii erau de calitate? Ce marca ?

Chiar daca masina mergea putin franata, nu vad motivul ptr care sa lase urme pe tambur, dar daca ferodoul nu e ok...

Oricum e ciudat, se si tocesc repede, lasa si urme...(de obicei se intampla ori una ori alta...)

Eu am vrut sa schimb sabotii pe spate dar erau ca noi asa ca nu i-am mai schimbat si am o pereche "de rezerva".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci din ce mi-a zis volksman, sabotii erau ff buni insa am luat de la el si o pereche ABS sau numai stiu cum, produci in olanda. Problema pare in aparenta sa fie de la niste distantiere insa nu stiu cu siguranta. Maine o sa trag o fuga pe la cateva serviceuri sa intreb ce si cum si revin cu detalii si probabil si cu solutia :wub:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii. Dupa o vizita la Brady ce adurat vreo 5-6 orre pt ca nu aveam programare am schimbat sabotii uzati cu altii noi marca ABS. De asemenea problema a fost gasita la montaj, un anumit arc nu era prins de unde trebuia, dupa ce am efectuat aceasta lucrare am facut si schimburile periodice(ulei, filtre etc). Masina merge impecabil insa pana ce o sa ma obisnuiesc pe deplin cu acest tip de cutie va mai trece ceva timp.

In alta ordine de idei tocmai am efecuat o calatorie pe ruta Bucuresti-Galati si in ciuda temerilor ca pe autostrada nu o sa mai fiu rege ca si cu A4-ul, masinutza nu m-a facut de ras si m-a ajutat sa "stau in fruntea tuturor"; viteza medie a fost de vreo 140-150 iar maxima 180 conmsum 5.4 pe autostrada , mediu pe toata calatoria 4.3 cu masina in forja :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Nivelul lichidului se situeaza in cazul meu cam la 30-35% din capacitatea rezervorului. Initial am fost foarte contrariat ptr ca am gasit rezervorul de la pompa hidraulica gol, sau aproape gol.

In decurs de 6-7 luni vad ca nu sunt scurgeri de lichid... (nivelul nu s-a modificat f mult). La completare, bineinteles ca am pus pana la nivelul "ferestrei" din cutia metalica, asa cum citisem undeva ca ar trebui sa fie nivelul, si confirm ca "a dat afara" pe la supapa din capac pana a ajuns la nivelul care l-am mentionat mai sus.

PS: parerea mea e ca ce s-a intamplat nu e de la "forjat" ci de la fostul proprietar, care pus prea mult lichid in rezervor.

Daca aflii mai multe, anunta-ne si pe noi... Oricum, din ce am citit pana acum se pare ca defectarea pompei sau a componentelor ei ar fi unul dintre cele mai dese defecte la 3L. (bineinteles si dupa un numar considerabil de km)

Salve ! Stiu ca pare ciudat. Sunt un proaspat posesor de de 3L. Spuneti-mi si mie ce lichid hidraulic (ulei) ati bagat in servomecanismul cutiei ca cei de la vw sunt secretomani rau. Nici cei de la Augsburg n-au reusit sa-mi spuna. De fapt nici nu stiau ca mai are si hidraulica pentru schimbarea treptelor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma de la VW e: G002 000

Recomand: Castrol CHF.

O alta recomandare: mai bine intrebi aici, pe forum, daca ai nelamuriri sau probleme, decat la service-uri gen... Augsburg. :vaidecapulmeu:

Eu, de cand am luat masina....acum 2 ani, am avut experiente neplacute.. inclusiv la Midocar si Porche...care mi-au dat sfaturi de genul: " de obicei,, uleiul de la 3L nu se schimba",acesta fiind raspunsul in urma reclamatilor mele pe situl VW Germania ca reprezentantii lor de aici nu stiu sau nu pot sa ma lamureasca in anumite probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizare: Era` vorba de uleiul de la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Precizare: Era` vorba de uleiul de la cutia de viteze.

e adevarat. peste tot se spune ca nu se inlocuieste uleiul de la c.v. ( asta daca este cutie manuala, pentru ca la cea automata e recomandat sa inlocuiesti atat uleiul cat si filtrul , daca el exista.... undeva pe la 60.000 km).adevarul e ca am trecut de vremea cand schimbam ulei c.v. la dacie ori mai des il completam pentru ca inca ne aducem aminte, curgea fara incetare .nu prea am auzit spunandu-se de catre cei cu masini marca VW ca inlocuiesc uleiul la c.v. periodic.lichidul de frana se inlocuieste la 2 ani iar antigelul cand iti schimbi si pompa de apa, voi a-ti auzit altfel?

apropo: lichidul de servodirectie G002 adevenit apoi G004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va zic ce am avut eu la bestia mea mica in ziua in care am facut prima diagnoza: "shift lever gate recognition switch -F 257" ce imi zice apoi testerul: vehicle has become a disable vehicle. no more shifting procedures are possible. asta s-a repetat dupa mai multe testari . a mai durat cateva zile pana am tot verificat nivelul din rezervorul de la pompa schimbatorului .am observat ca rareori nu se reusea cuplarea in viteza atata timp cat nivelul in rezervorul de lichid era la nivelul la care cumparasem eu masina . dupa ce am adaugat doar 150 ml de lichid G 004 nu se mai intampla nimic suspect iar nivelul lichidului este constant de la o zi la alta. deci fratilor ...verificati-va si voi cat lichid aveti ca sa nu aveti problema cu cuplarea vitezelor ...aviz celor ce au tiptronic...am auzit ca unii au tot cautat mecanici pt. chestia asta ori se interesau de o alta cutie SH.......sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

wolfvw - ai mai scanat-o de atunci si n-a mai aparut nimic..? pentru ca F 257- "shift lever gate recognition switch" e unul din senzorii care se afla langa maneta, care anunta daca esti pe modul tiptronic sau nu, nu vad ce lagatura are cu nivelul lichidului....

.....ca pompa a reusit sa faca presiunea minima de ~40 bari, si a inceput sa schimbe corect dupa ce ai completat e altceva.

am mai pus o poza cu contactele 257/258 untr-un alt post, daca esti curios sa vezi unde sunt: http://vwforum.ro/index.php?act=at...st&id=38085

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat in martie uleiul in cutia de viteze, nu stiu daca a mai fost schimbat vreodata, dar a intrat un litru de ulei Mobil, dar filtru nu am schimbat, nu stiu daca am filtru la cutie. Cred ca daca era, imi spunea mecanicul si de filtru. Acu 100.000 km nu mai am treaba. Toata treaba m-a costat 200 RON, inclusiv ulei si am mai schimbat si filtrul de motorina. Unde pot verifica nivelul lichidului de care vorbeai mai sus ?

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest domnu_basescu

salut pe toata lumea.am si eu o intrebare.am un lupo de 1l..nu stiu ce are de numai porneste .am observat ca nici curent la bujii nu am.stie cnv ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tu personal ai incercat sa verifici din ce motiv se intampla ceea ce intrebi, ori doresti numai pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUna,

Am si eu o problema la lupo 3l. In treapta 3,4,5 nu imi mai cupleaza turbo. Am fost la mecanic si a observat ca turbo nu prea se cupleaza deoarece este infundat sau plin de praf si se misca foarte greu. A incercat sa il miste cu mana si a si reusit, doar ca nici acum nu se cupleaza in treptele mai mari. Problema am observato dupa ce am cumparat masina(acu 2 luni). Cand urc un deal mai mare nu pot sa il urc cu mai mult de 60km/h. Oare care este problema sau asa trebuie sa functioneze un Lupo 3l? Daca este de la turbo cum poate fi desfundat.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand v-ati uitat la turbo daca funct. s-a verificat si capsula de la turbo? Cea de la mine avea cursa destul de scurta pana nu am inceput sa o alerg pe la 3000 de ture.De atunci a inceput sa se miste mai bine si nu mai scoate fum la esapament ca atunci cand turbina nu lucra.Mentionez ca eu am luat masina de la o doamna si iti dai seama ca nu a forjat motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

incerca sa cureti turbina si valva egr , mare atentie daca cureti turbina sa cureti si intrercoolerul sa nu aiba ulei in el.

eu leam curatat si merge mult mai bine ,

inainte pe la 120 intervenea efectul parasuta , adica ma frina .

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei care au orice problema cu cutia de viteze la Lupo 3L va recomand un nr de tel la care sa apelati cu incredere

Tel 0722284694 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

am si eu o problema la un vw lupo 1.2 tdi 3l pun contactul si numi porneste nici pe N si nici pe stop si nici pompa hidraulica numi bazaie doar daca ii dau de vro doua ori sa o pornesc pe direc dupaia porneste pompa si o ia la cheie ce sai fac ce probleme are va rog mult am nevoie de un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, trebuie adaptata cutia, cost 200 lei (daca cineva iti cere mai mult, e `hot`). nu e asa de grav, intra in regim de avarie sa zic asa si nu mai face nimic, ca si cum ar fi stricat contactul, nu face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

w123 nu iti recomand sa pornesti pe direct masina , cel mai probabil vei arde partea electronica de la cutia de viteze ,calculatorul ceva senzori si apoi te vei duce la service si vei spune, "nu stiu ce are nu mai porneste pompa dar masina mergea inainte...si de acolo incepe distractia si suna cam asa "aveti calculatorul ars si citiva senzori pe ici pe colo..si veti spune doml'e dar toate sau ars ca masina mergea...am vazut zeci de lupo 3l cu acesta problema si nu mi-am putut explica cum sau ars toate??? dar urmarind firul de la electromotor mi-am dat seama si cind iam intrebat o parte din ei au recunoscut ce au facut ,cel mai bine mergeti la un service 'calificat' si incercati rezolvarea problemei ,pentru orice sfat va stau la dispozitie .

  Mihai F, cu toata stima daca credeti ca cu 200 lei se face o adaptare la o cutie de lupo 1.2 tdi si lupo w123 ii va merge masina eu ma indoiesc, poate aveti mai multa experenta in domeniu dar din cite imi amintesc eu bine cind incerci sa faci o adaptare a cutiei de viteze la acest model ai 90 %sanse sa ramii cu masina in service cu diverse probleme incepind ca nu mai porneste in stop si terminind ca nu mai porneste deloc si as vrea sa-ti vad expresia de pe fata cind ii spui nerabdatorului client ca masina lui e stricata ...si ca el a venit cu ea aproape mergind dar cu ceva defecte cind si cind dar acum sunt definitive pina la schimbarea unui brat de piese deloc ieftine, adaptarea cutiei are succes doar daca piesele prezente pe masina sunt in stare de functionare dar cum masina nu prea merge asta inseamna ca ceva e defect si trebuie inlocuit si as vrea sa vad cum iti dai seama care piesa e defecta cu aia 200 de lei in buzunar si care iti ajung de curent in prima saptamina ca de tre sa stai mai tirziu sa repari masina stricata.

Rog colegii de pe forum sa ma contrazica si sa-mi spuna ca e altfel...eventual sa posteze costuri de reparatie...dar nu mai mari de 200 lei ca altfel au mers la niste 'hoti' care este.

Scuzati off topicul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, ai un nr de telefon, am nevoie de cateva informatii despre lupo 1.2.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi de ce să-ţi mai scrii nr. de tel, dacă şi l-a pus la profil :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Buna ....am si eu o mare rugaminte. De cateva zile sunt posesorul unui lupo 3L 1,2 tdi automat. Masina am cumparato din austria cu probleme la cutia de viteze. Am ajuns acasa nerabdator sa vad ce provl are la un moment dat am reusit sa il pornesc dar nu pleca de pe loc in nici o viteza, mai mult in momentul in care o treceam in D sau R nu se mai tura. Am incercat sa ii dau adaptare dupa care eroare RTFM 12 si ce sa mai reusesc sa o mai pornesc ba nu mai cupla electromotorul sau cupla pornea pentru 2 sec si se oprea( exact sintom de imo). Pe VCDS la motor numai eroare 19643(senzor ax cu came), si pe cutie 00263(cutie de viteze semnal neplauzibil) 01314 (modul de comanda motor) si o eroare de adaptare nereusita. Rog ajutor cu parere, pareri pentru ca mult pana sa torn o sticla de benzina pe ea si sa ii dau foc nu mai am.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!