Jump to content

Probleme Servodirectie


ksi_id
 Share

Postare recomandată

Am observat de la o vreme si parca atunci cand ploua ca imi agata cateodata volanul adica eu vreau sa-l invart si el agata si merge f greu

ca si cand ar fi oprit motorul si eu vreau sa-l invart. Cam odata la 2 zile face treaba asta. Se poate sa alunece cureaua sau care sa fie problema. Am vazut si ca imi face bulbuci (nu baga bule de are doar lichid si nici nu pierd lichid) in burcanu cu lichid pt servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca am obs ca atunci cand ploua face figuri. E posibil sa patineze cureaua?

Chiar nu stie nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nu stiu cu cat te ajuta postul meu da mie mi se intampla aceeasi chestie cu un Aro tot asa cand ploua . L-am dus la garaj, ca-i masina de institutie si smseriasii de acolo au zis ca se stropeste cureaua de la servo cum treci prin baltoace si patineaza.Inca o chestie la mine numai la viraj dreapta face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai probabila cauza este faptul ca cureaua este invechita si patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 2 luni cureaua. Am fost la mecanic si a zis ca-i ok, e intinsa bine, deci nu cred ca e cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mecanicul ce a zis ? Nici el nu stie ce este? Sau ce ar putea fi, nu si-a dat si el cu parerea...

Si totusi chiar daca-i intinsa poate sa patineze poate a picurat ceva pe curea sau pe fulie sau poate cum am zis mai sus se stropeste cand treci prin apa

Modificat de zetea9009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca atunci cind ajunge apa pe fulia de servo sa se-ntimple "sa-ntzepeneasca". Si la mine face la fel. Cureaua pierde aderenta si patineaza. Mecanicul mi-a zis treaba asta, mai acum citiva ani cind mi s-a intimplat prima oara. Deci daca se ia o balta in viteza, se poate intimpla asa ceva.

Ca sa te lamuresti incearca, daca poti, sa protejezi zona fuliei de servo (eventual cu ceva gen scut).

Daca ar fi cureaua, ar trebui sa "chitzaie" pe uscat la virare maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca atunci cind ajunge apa pe fulia de servo sa se-ntimple "sa-ntzepeneasca". Si la mine face la fel. Cureaua pierde aderenta si patineaza. Mecanicul mi-a zis treaba asta, mai acum citiva ani cind mi s-a intimplat prima oara. Deci daca se ia o balta in viteza, se poate intimpla asa ceva.

Ca sa te lamuresti incearca, daca poti, sa protejezi zona fuliei de servo (eventual cu ceva gen scut).

Daca ar fi cureaua, ar trebui sa "chitzaie" pe uscat la virare maxima.

Pai tocmai de aia am schimbat-o aprox acu 2 luni. Si eu zic ca tot din cauza ca mi-a ajuns apa pe curea a facut faza asta.

Cred ca se poate inchide...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E din cauza apei. La fel se intampla si la cureaua de la alternator la modelele care au o singura curea, adica nu au servodirectie, cand treci prin apa patineaza si se aprinde becul de incarcare de la bord.E un bug al masinilor Vw Golf - Jetta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!