Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

 Salut ,am si eu o problema.Am un golf 4 (1,9 TDI, AGR, 2001).Nu am luat-o de noua,o am din 2007.De o luna incoace se aude un fluierat cand pornesc motorul si accelerez.Fluieratul se aude atat la acceleratie cat si atunci cand decelereaza.Stiu ca turbina fluiera de la 1800-1900 de turatii in sus,asta e ceva normal,dar acum fluiera DE CUM APĂS  pe acceleratie,inclusiv la relanti(daca pornesc motorul si nu apas pe acceleratie nu se aude la relanti nimic).Am apelat la cineva sa o puna pe tester si mi-a dat erorile afisate mai jos.Acum nu stiu exact de la ce poate fi?de la debitmetru sau de la turbina?nu prea ma pricep.am cautat pe net codurile de eroare si nu stiu ce sa cred .ori turbina ,ori debitmetrul,ori ambele ???imageedit_1_2055555768.thumb.jpg.d88d6efcbffaca6d6b8b17989918ad01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluieratul nu este de la debitmetru, este de la turbină (de la debitmetru eventual o să ai limitări de putere). Tu ai turbină cu westgate (nu este cu geometrie variabilă) şi ai suprapresiune pentru că probabil nu funcţionează supapa care limitează presiunea (este un fel de by pass).

Verifică furtunaşele care vin în electrovalva N75 (vezi primul pdf).

Fă verificarea indicată în primul pdf şi eventual dacă mai pui mâna pe tester verifică presiunea aşa cum este indicat în al doilea pdf. Am pus şi modalitatea de înlocuire a capsulei dacă se ajunge la aşa ceva (în primul rând verifică dacă este ok membrana - cu un furtunaş nou tragi aer cu gura şi vezi dacă ţine vacuum-ul creat.)

verificare valva presiune AGR.pdf

verificare presiune AGR.pdf

schimbare capsula.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu suieratul,fluieratul sau cum se mai aude.La mine se aude,in intervalul 1000/1400rpm,ca un fel de....urlet de caine ,dar la o rezonanta mai joasa,si in accelerare si in decelerare.Cand este mai incinsa,se aude,din masina,la un nivel mai scazut,cam ca sirena politiei sau salvarii,asa s-a exprimat soția, speriata ca o urmareste politia.Nu pare sa consume ulei.O am pe masina de ~doua saptamani vnt17.A mea era vnt 15 si nu scotea niciun,,guitat".Sa o las asa sau sa o schimb,avand in vedere ca asa m am inteles cu persoana de la care am achizitionat o?Mentionez ca presiune face cum trebuie,dar ce facem cu restul?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are voie sa fluiere asa tare, e descentrat miezul, mai devreme sau mai tarziu iti va creea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am inteles si eu din ce am citit pe forum.Doar ca in cazul meu,nu se manifesta la fel tot timpul...ba se aude mai tare,ba mai  incet,sunete diferite,cand se aude in relanti cand nu.Cand am pus un mecanic sa o asculte cum face,atunci (ca la doctor)abia se auzea un suierat subtire,...este si smechera,nu????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si jocul in ax, starea palelor. E posibil ca zgomotele sa se auda si de la ceva fisurat pe traseu.

Poate fi si reglajul prost, in sensul ca turbina nu ar trebui sa faca presiune mare la turatii scazute, sub 1700RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea se aude foarte subtil, doar in intervalul 1600-1800, desi este reconditionata complet (se blocase geometria, asta a fost motivul reconditionarii, nu imi consuma ulei in exces nici atunci nici acum). Am aproape 10k km de la reconditionare si nu am avut probleme, si masina nu este menajata.

Inainte se auzea pe la 1000-1200, o auzseam cand parcam.

Nu ma stresez prea mult cu asta. Se aude si la rece si la cald, dar repet, foarte incet, trebuie sa asculti atent si/sau cu radio oprit.

 

Am ascultat si turbine distruse care fluiera, frecventa si intensitatea sunetului sunt diferite.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minute în urmă, yeeeeman a scris:

Verifica si jocul in ax, starea palelor. E posibil ca zgomotele sa se auda si de la ceva fisurat pe traseu.

Poate fi si reglajul prost, in sensul ca turbina nu ar trebui sa faca presiune mare la turatii scazute, sub 1700RPM.

Jocul in ax este normal, palele nu sunt afectate.Fisuri pe traseu...putin probabil dupa cum se aude si puterea pe care o dezvolta,s-a auzit de la montare,cu cea veche,nimic.De reglaj,ce sa zic,este cu reglaj de fabrica.Adevarat ca in bs 11 turbo on se duce mult peste ce se scrie pe forum (max1200mb),si anume ajunge pe la 1350mb.Dar nu pot sa umblu la reglaje pentru ca nu o mai pot returna.In log corecteaza foarte bine,fara suprapresiune.

29 minute în urmă, Adriannnnn a scris:

A mea se aude foarte subtil, doar in intervalul 1600-1800, desi este reconditionata complet (se blocase geometria, asta a fost motivul reconditionarii, nu imi consuma ulei in exces nici atunci nici acum). Am aproape 10k km de la reconditionare si nu am avut probleme, si masina nu este menajata.

Inainte se auzea pe la 1000-1200, o auzseam cand parcam.

Nu ma stresez prea mult cu asta. Se aude si la rece si la cald, dar repet, foarte incet, trebuie sa asculti atent si/sau cu radio oprit.

 

Am ascultat si turbine distruse care fluiera, frecventa si intensitatea sunetului sunt diferite.

Tot de la relanti si pana pe la 1400rpm se aude si la mine, atat in accelerare cat si in decelerare,sunetul seamana mai mult cu un fel de vaiet...nu stiu cum sa l descriu exact!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca daca nu are joc in ax si nu scapa ulei(pe partea de evacuare te poti uita sa nu fie umed) mai merge...daca ar fi miezul descentrat ar trebui sa ai si vibratii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voiam sa stiu daca reprezinta sau nu defect,sunetele care se aud, pentru ca pot sa o schimb.La ce vibratii te referi ,ionut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa-ti dai seama ca e defect sau nu doar dintr-o descriere a sunetului.

O turbina, asa cum a precizat si @ionut10a, se verifica dupa joc in ax, starea palelor si uleiul din tubulatura.

Sunetul se aude daca exista fie un joc in ax, atunci aceasta se freaca de pereti, ori daca palele au o imperfectiune, aceasta cauzand un zgomot, un fluierat. Ori de la tubulatura. 

Fa o inregistrare video si posteaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, evolkswagen said:

La ce vibratii te referi ,ionut?

daca e descentrat ar trebui sa provoace vibratii,ca un disc rupt la un flex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa va intreb, daca nu ar fi mai bine sa o schimb cu alta, daca tot am posibilitatea asta?Adica,nu este mai in regula cea care nu are niciun fel de fluierat,suierat sau cum s-o mai auzi?

La o turbina noua se aude ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slab,  atat cat sa se auda ca intra in functiune. Nu face ca sirena de intoarce lumea capul, ai problema cu ea. Daca iti place las-o asa dc ai posibilitatea sa ti-o schimbe nu mai sta la discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina noua cel mult se aude un fasait, nu zgomotul detaliat de tine.

Daca poti, schimb-o. Eu nu am vrut sa imi bat capul pentru ca nu o consider defecta. Nu e vorba de intors capul, din afara masinii nici nu se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, yeeeeman a scris:

Nu ai cum sa-ti dai seama ca e defect sau nu doar dintr-o descriere a sunetului.

O turbina, asa cum a precizat si @ionut10a, se verifica dupa joc in ax, starea palelor si uleiul din tubulatura.

Sunetul se aude daca exista fie un joc in ax, atunci aceasta se freaca de pereti, ori daca palele au o imperfectiune, aceasta cauzand un zgomot, un fluierat. Ori de la tubulatura. 

Fa o inregistrare video si posteaza...

Asa se aude din masina,eram singur si trebuia sa accelerez.Cu furtunul de la vacuum scos puteam sa turez cat voiam ca nu se auzea nimic.Acum inregistrarea video,sper sa fac una mai buna maine!

20180307_191257.mp4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluiera si fara joc in ax, daca ai paleti afectati, mai ales pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot fi afectati paletii pe evacuare?Pe admisie inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit-o la alta masina, de aceea iti spun, se ard de la gazele de evacuare au peste 500 grade , cu timpul se faramiteaza, am axul de la ea (am sa pun o poza) era impecabil fara pic de uzura, nu consuma ulei. Fluiera tare ca masina de politie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Era masina stock?sau aveai ceva soft...egr delete...catalizator infundat...

Intreb pentru ca am auzit si eu de faza asta...la masini care nu mai sunt stock si de asta se recomanda upgrade la evacuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred,dar nu este cazul la mine.Inainte sa pun turbina am verificat-o si nu avea paleti uzati/defecti nici pe evacuare,nici pe admisie.Jocul in ax era normal.Fluiera de cum s-a montat pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu stii mai bine, ceva nu e in regula.

Laurentiu, masina stock fara dpf,  asta se intampla la 270K. a tinut destul de bine, am reconditionat-o sper sa tina macar 100k. 

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ai EGR delete? Exact asa suna si la mine de cand am din 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, calin.g a scris:
în urmă cu 6 ore, marius1982.11 a scris:

Ai EGR delete? Exact asa suna si la mine de cand am din 2005

Da,am egr off.Dar egr off aveam si cu turbo vechi si nu se auzea nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Poate era stricata :)). Cert e ca daca pun la mine ECU stoc nu se mai aude asa la relanti si turata pe loc decat f slab deoarece turbina nu mai baga toata cantitatea de aer necesara(474mg/st), o parte fiind recurculata. Just try it. Ma gandesc ca daca era o problema ceda demult, mai ales ca e chipuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!