Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

nu am facut altceva decat sa ti citesc logul...se vede din avion la secunda 16,77 cum ecu reduce presiunea la 1060 mbari la 3696 de turatii

nu te mai ajut cu nimic,multumesc si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analizezi un log facut incorrect. Eu am fost in masina si stiu ca nu a luat limp. Eu ma opresc aici ca deja facem off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de ceva timp aud turbina mai ales daca accelerez de la turatie mica dupa ce ajung la viteza dorita nu se mai aude. Ca sa fiu mai clar cand accelerez in sarcina o aud si apoi la turatie constanta sau daca nu mai accelerez brusc nu se mai aude.

Inainte nu stiu sa se fii auzit. Se aude un vuiet ca si la sobe cand bate vantul. In garaj dimineata la rece il aud in ecoul ce se face cand accelerez dar cand vin acasa si motorul e cald nu-l mai aud asa tare. Ma lasa turbina sau ar trebui sa-i mai dau cox? In ultimul timp numai cu maxim 2000 -2500 de ture am condus adica 100-110 ca n-am mai iesit pe autostrada. Masina e cea din profil si am 87000 de km.

Multumesc de pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca suflu sau trag aer prin acest furtun ar trebui sa fie vaccum sau sa iasa aer? Aerul iese pe la capacul din capat.

Untitled.jpg

Modificat de gabi_cta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Acela este N239...nu are treaba cu turbina...controleaza shut-off ul

Functioneaza ca un intrerupator...in sensul ca intra vacuum in el...si cand opresti moturul deschide si vacuum-ul ajunge la shut-off actionandu-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluieratul unei turbine se manifesta la o anumita turatie sau pe toata plaja de turatii pe care ea functioneaza?Conteaza daca este mai racoare sau cald afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e pe duca se manifesta pe toata plaja de turatii, desigur in zona in care aceasta este comandata de ECU sa faca presiune.

Conteaza temperatura uleiului din motor, nu temperatura exterioara.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un VW Jetta 2006, cumparat recent ( adus din Germania ). In momentul in care accelerez mai dintr-o data se aude ceva ca un suierat. Cand merg mai lejer si accelerez treptat nu se aude deloc, si iarasi cand stau pe loc nu se aude deloc. Cineva mi-a zis ca ar putea fi furtunul de racord de la turbo. Poate fi asta? Sau este normal sa se auda acel suierat? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pierderi de putere?sau in compartimentul motor miroase a gaze de esapament?

controleaza furtunele de presiune care merg in turbina / tevile metalice care fac traseul dintre radiatorul de gaze,egr si turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Depinde ce nivel si frecventa are suieratul ala,comsuma ulei?

Dai tubulatura de la intercoler verifici daca ai ulei si cat.Apoi dai si de turbina sa verifici jocul in lagare,verifica tot ce inseamna furtune.

Pune o inregistrare cu turbina si poti face un log,apoi il postezi in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Pentru cei care merg pe ebay si cumpara, evitati cele din china.

Daca nu aveti incredere in cei care repara turbo, luati componente de calitate gata echilibrate tip Melett  care cu siguranta nu costa 100€

Am dat un search rapid, am gasit chinezarii, si am gasit chra de calitate gata echilibrate care costa dublu fata de china.

La mine pe mitsubishi deocamdata inca nu a inceput sa fluiere, 6k de cand am reconditionat-o la Cipos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, ionut10a a scris:

ai pierderi de putere?sau in compartimentul motor miroase a gaze de esapament?

controleaza furtunele de presiune care merg in turbina / tevile metalice care fac traseul dintre radiatorul de gaze,egr si turbo

nu am nici pierderi de putere, merge chiar foarte bine masina si nici nu miroase a gaze... si turbina cam pe unde se afla daca imi poti spune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, vlahdacoroman a scris:

Depinde ce nivel si frecventa are suieratul ala,comsuma ulei?

Dai tubulatura de la intercoler verifici daca ai ulei si cat.Apoi dai si de turbina sa verifici jocul in lagare,verifica tot ce inseamna furtune.

Pune o inregistrare cu turbina si poti face un log,apoi il postezi in topicul dedicat.

ulei nu consuma... turbina e sub capota sau sub masina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Este intre... :)

Dupa intrebarea ta,mai bine mergi la un mecanic bun care are habar cum se verifica o turbina,frumos ar fi sa faci un log in mers tr 3 dar si o diagnoza generala,apoi postezi aici sa putem vedea cum functioneaza turbina ta.

Sunt cateva verificari fara de care nu putem da un verdict clar.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 03.04.2017 at 5:26, vlahdacoroman a scris:

Este intre... :)

Dupa intrebarea ta,mai bine mergi la un mecanic bun care are habar cum se verifica o turbina,frumos ar fi sa faci un log in mers tr 3 dar si o diagnoza generala,apoi postezi aici sa putem vedea cum functioneaza turbina ta.

Sunt cateva verificari fara de care nu putem da un verdict clar.

Am fost la un mecanic si s-a uitat si a zis ca este racitorul egr ( racitorul de gaze )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un G5 2.0 TDI 4motion, si de curand am observat ca atunci cand iau piciorul brusc de pe acceleratie, si deja sunt in accelerare, se aude foarte incet ca si cum s-ar pierde presiunea de aer de undeva si turatiile scad cu ~250-500, dupa care urca imediat la cat erau inainte de asta. Tin sa precizez ca astea se intampla in mai putin de o secunda. 

Nu merg cu masina subturata, nu am pierderi de putere, nu scoate fum (decat foarte putin, rareori, cand accelerez puternic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dubios comportament, fa un log in mers si pune pe topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac, iar in legatura cu sunetul acela? Sa fie vreun furtun..sau turbo-ul pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu altceva in legatura cu asta!

Am vrut sa vad daca este vreun furtun spart si am zis sa pun pe cineva sa o accelereze mai tare si sa verific. Atunci cand ia piciorul de pe acceleratie (de la 3000-3500 ture) se aude un sunet ca si cum s-ar pierde aer, pentru 2-3 secunde dupa care nu se mai aude. Sa fie vreun furtun fisurat? 

Astazi a scos si fum albastru la pornire, foarte putin, dar a scos. Si cand accelerez scoate cate un norisor mic de fum negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 

Posibil sa fie turbina. Verifica jocul axial si radial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai facut log cum ti am zis. Fa un log si pune o înregistrare audio cu sunetul, sper ca iti dai seama ca oricum e greu sa pui un diagnostic din spatele tastaturii, dar macar vino cu niste cifre, integistrari..

Daca singura problemă e putin fum la pornire si acel sunet in admisie.. eu cred ca te ingrijorezi degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un golf 4 1.9TDI 90CP (ALH) si de ceva vreme nu mai tragea, de exemplu in viteza a 4-a apasam pedala de acceleratie pana la podea si nu trecea de 80km/h (asta in rampa). M-am dus la un service in Suceava, mi-au dat jos turbo, era infundat, clapeta blocata, mi-au zis ca nu vor sa mi-l puna tot pe asta la loc. Mi-au pus unul reconditionat, 900lei ma costat turbo, mi-au spart catalizatorul (era jale si acolo), mi-au curatat restul de tevi, egr-ul, mi-au pus testerul, a iesit totul bine - total 1300lei cu bacsis.

Toate astea s-au intamplat acum o luna si stau asa in dubii cu sunetul pe care il scoate, e bine cum se aude sau nu?

Am filmat putin cum se aude cand pornesc masina dimineata si apoi dupa ce am facut cateva ture cu ea:

 

Modificat de iAlec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nornal sa se auda asa daca nu mai ai catalizator, de unde amortizarea de zgomot, totul e gol de la un capat la altul.Recomand sa montezi un catalizator aftermarket ca nu e o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Plus ca tu asculti sunetul la evacuare, dar nu asta te intereseaza. Te intereseaza ca turbina in sine sa nu scoata zgomote ciudate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!