Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Nu stim ca nu ai postat nimic,dar are asa un cloncanit infundat la relanti. In rest nu se simte nimic in pedala sau in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu..Nu se aude a fi ciocănit. .se aude exact ca un bolborosit așa înfundat. .si se aude aude incet..daca nu  esti atent  nu se aude . .trebuie sa fi f atent când ești lângă masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are turbina cu relantivul de la masina? bolborositul e de la piesele in miscare, un zgomot tipic Vw este zgomotul de ambreiaj.

 

Daca vrei sa nu se mai auda nimic, opreste motorul.  Cand o sa iti faca turbina asa, atunci sa stii ca e de la turbo:

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Dupa cum arata suruburile pare sa nu se fi umblat prea curand la turbina, nu ? Gen demontare/curatare etc.

Este si o pata de ulei pe tubulatura.. ce ziceti ?

 

20170304_165719.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, intampin si eu o problema care posibil sa fie de la turbina. In sarcina pana in jurul a 2000 de turatii se aude un tiuit. Acesta este prezent si la relanti, dupa 2 minute.(in acest timp am monitorizat cu vag-com, pana sa se auda tiuitul EGR-ul era la 74 %, cand incepe sa se auda este la 4.5%)

Log in mers nu am facut. Axul nu are joc. Masina trage, poate nu cum trebuie , dar boost-ul turbinei se simte.

Masina este o Skoda ALH, cu aprox 245k km. Ce am mai observat este o lipitura, nu stiu de la ce este si daca influenteaza cu ceva.

Atasez si doua video-uri

In sarcina : https://www.youtube.com/watch?v=x4wh7Kwr6mk

La relanti : https://www.youtube.com/watch?v=5zIROQMb-4o

 

Pareri ?

unspecified.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

electrovalva comenzii shut-off valve de pe egr. nu are legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ceea ce spune @marius1982.11, e de la EGR, fix la fel se aude si la mine cand accelerez/stau pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu inteleg, Marius spune ca nu are legatura, tu spui ca e de la EGR. Deci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti, schimbarea pe care o auzi in sunetul motorului la inceputul videoclipului provine de la faptul ca se schimba procentul de recirculare la EGR (ce ai vazut tu cu vag-com), asta am vrut sa spun.

In mers, sunetul provine de la turbo care intra in sarcina. In niciun caz nu suna a turbo pe duca.

 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu spuneam ce e in poza,nu in video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Azi am făcut cunoștință cu faimosul limp mode in accelerare treapta a 4 a viteza cam 120 kmh. Am repetat experimentul si am luat limp si a 2a oara la aceeasi turatie si treapta, desi am accelerat puternic de la 40 kmh, iar pana la 100kmh+ masina merge normal.

Am 2 intrebari:

1. Daca pun testerul Luni o sa apara eroarea sau trebuie sa iau limp din nou atunci ?

 

2. Ce este cu acest fâl fâl fâl cand eliberez acceleratia ? Parca inainte nu se auzea asa.. sau nu am bagat de seama. Se aude mai bine la final.

 

Mai jos este o filmare de test (nu pe drum public) de acum 1 luna, masina aparent nu intra in limp atunci si tragea ok.

 

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru răspunsul prompt. Ce implica reparatia, in general ?

Ce-i drept ultima luna am mers doar in oras, dar nu merg subturat, din contra..

Nu poate avea legatura cu faptul ca azi am completat uleiul si este cam 1 mm peste maxim, nu ? Am o mica pierdere pe la capac culbutori (cred)

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fal fal fal-ul ala e turbo surge,  se manifesta la multe masini, ca sa il auzi mai clar, asculta aici:

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nu indica o problema ? Stiam oarecum de sunet dar il asociam cu masini puternice pe benzina.. 

La filmarea mea mi se aude pare ca se aude si o scapare de aer.

Luni merg la service, revin cu feedback. 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ce parere aveti ? 

20170320_160337.jpg

20170320_160021.jpg

De ce am underboost pana in 2200 rpm si dupa am overboost ? Se vede pe log.

 

Mi se parea mie ca nu prea trage sub 2200 de ture..adica este o diferenta enorma daca o calc la 1800 sau o calc la 2200..desi cuplul maxim ar trebui sa fie la 1750.

LOG-01-003-011-xxx.csv

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Verifica tot ce tine de furtune de vacuum,sa nu fie inversate si sparte,verifica stutul pompei de vacuum,verifica actuatorul turbinei,verifica n75.

Verifica cum se misca geometria,daca agata.

Refa logul pe 03,10 si 11,in treapta 3 si 4,calci aceleratia la podea fara sa ridici piciorul,incepi la 1500 si mergi pana la 4000,pedala obligatoriu la fund.

Logul nu e bine facut.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa le am zis baietilor de la service sa faca log dar probabil se grabeau si nu am insistat nici eu.. oricum nu prea accepta nimeni sa iti faca log in mers asa ca am zis mersi pentru ce am primit.

Verdictul lor: geometria se blocheaza: curatare/inlcouire, costuri totale cam 500 ron.

Insa, am scos masina pe centura orasului si am mers vreo 10 minute cu treapta 3 intre 3000 si 4000 rpm variind sarcina.

Dupa care am vrut sa vad daca mai iau limp mode, si surpriza, nu a mai luat. Am facut mai multe reprize, la doua dintre ele am ajuns la 160 kmh in treptele 4 si 5, ultima data chiar in urcare (rampa ușoară) plecand de la ~ 90 kmh.

O sa mai consult si alt service, le am zis sa se uite macar la furtune dar au ținut-o  pe a lor cu geometria (si cred ca sunt 90% sanse sa aiba dreptate) si nu au verificat absolut nimic vizual sub capota.

Daca pun mana pe un vcds fac eu alt log.

Pentru a verifica cele scrise de tine trebuie demontata turbina ?

Ce arata log pe 10 ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Eu nu inteleg cum au ajuns la concluzia ca agata,desi este foarte probabil sa fie asa.

Trebuia facut un output test la turbina si vazut care e cursa geometriei,verificata si valva n75 ,care si ea e vinovata,mai zic de actuator?!

Macar sa fi pus mana pe tija geometriei sa vada daca se misca usor...dura 5 minute.

Nu trebuia demontat nimic,aceste verificari se fac usor si f repede.

Daca nu vor log in mers schimba service-ul....

Pe 10 vezi pozitia pedalei,trebuie sa fie 100%,adica maxim la fund.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adriannnnn tentativa de log ai presiune mare si se vede si limp ul,chiar si dupa limp ai suprapresiune,deci e clar geometria e ingreunata din cauza funingenii

scoate actuatorul din turbo si misca tija geometriei cu mana,din inertie ea tre sa coboare singura fara sa o ajuti tu...daca e posibil cu motorul cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde anume se vede limp in log ? Masina a mers bine dupa .. Am scris mai sus

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo unde scrie duty cycle 4.8%....ai cateva valori de 4,8 si presiunea 2601mbari....dupa 3 valori consecutive de 4,8 ecu protejeaza turbina si taie vaccum ul

masina a mers bine poate dupa ce ati repornit o din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu  stiu ce vezi tu acolo dar masina NU a luat limp in timpul log (nici nu avea cum pentru ca nu am depasit 70-80 iar masina inainte lua limp la 120+) nici dupa log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca ti am desenat ca sa intelegi...linia verde e valoarea ceruta de Ecu,,,iar linia mov e presiunea din turbina ta

LOG-01-003-011-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu esti capabil sa intelegi ca masina nu a luat limp mode in timpul logului te rog sa nu ma mai ajuti cu sfaturi. Mersi pentru înțelegere.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!