Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Cand a "bubuit" turbo am gasit piulita si tija din ea in filtru de aer.

Am schimbat intercooler furtune etc ...tot inclusiv catalizator.

Ideea e ca mi-a scos putin fum atunci si gata...acum de cand am dat jos finala a inceput sa scoata fum iar.Mentionez ca nu scoate fum permanent.Daca masina este accelerata,gen o tin constant la 1500 nu scoate fum.Scoate decat la accelerari pe loc sau in mers cand ma duc la spalatorie si intra apa pe evacuare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Zilele acestea, de cand s-a mai incalzit si am mers cu geamul deschis, am constatat ca daca eliberez acceleratia de pe la 2200 si pana la 1400 se aude un fel de fluierat, dar mai gros si oarecum placut, ce scade in intensitate in sincron cu turatia motorului. Daca tin ambreiajul calcat, nu se mai aude...Nu cred ca e ceva in neregula, in timp ce o accelerez nu fluiera nimic, motorul trage frumos incepand cu 2300-2400 rpm (pt. un ALH) si nu scoate fum nici macar la pornire .Inca nu am ajuns la diagnoza totusi, de cand am luat masina...

Aveti si voi sunetul acesta la eliberarea acceleratiei, cat masina este in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la zgomotul din frana de motor din moment ce zici ca atunci cand calci ambreiajul dispare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

De aproximativ 2 ani, merg cu o mica ambulanță, dar mi-a ajuns, trebuie sa rezolv treaba asta ca ma calcă pe nervi. Am tot asteptat sa se agraveze, dar nicio sansa, masina merge perfect, trage ca de obicei, nu consuma ulei, etc..

 

Am facut in seara asta un log, ce mi se pare ciudat e MAF-ul, dar sunt confuz pentru ca VCDS ul meu nu are label file-ul pentru BMP. (îl are cineva în engleza?)

 

log_fluierat.xls

 

Pareri? Ca idee, am schimbat filtrul de aer, la fel, iar cu cateva luni înainte sa înceapă sa facă asa, am schimbat Exhaust Pressure sensor (G450) cel cu 2 furtunașe în el, de la volksparts, pe original din câte îmi amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS:

 

BS 003 19.9% = 315 / 0.0% = 445

BS 011 OFF = 969 / ON = 1132

 

E clar unde e problema mea, cand turbo e OFF sirena se oprește complet. Intrebarea e cum o rezolv.. doar curatare? Poate sa fluiere si de la EGR? Intercooler murdar? Nu le-am curatat niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa un log in mers sa ne uitam pe el.

 

nu, nu fluiera de la EGR sau intercooler - oricum, rau nu le face sa le cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul este pe pagina anterioara. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ai ceva suprapresiune - deci putem sa vb de necesitatea curatarii geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Și eu am un fluierat de mult timp dar în spatele fluieratului se aude și șuieratul fin plăcut al turbinei.limp am de ceva vreme de la suprapresiune dar dacă o accelerez în reprize pare sa nu mai ia limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauzele suieratului pot fi multe.

Uite exemplu de turbina ce functiona perfect normal, dar cand intra in sarcina suiera foarte pronuntat,  in continuu

 

post-17228-0-48232200-1431543271_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Asta cum vi se pare?

 

E de la atelajul din dotare la 224k,cu 1.19bar de cand o am eu. EGR off.

post-34985-0-28235200-1431602290_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauzele suieratului pot fi multe.

Uite exemplu de turbina ce functiona perfect normal, dar cand intra in sarcina suiera foarte pronuntat,  in continuu

 

attachicon.gifIMG-20150512-WA0001.jpg

 

ce urat arata paletii aia..si la mine pe golf 5 2.0 140cp valorile inainte-dupa resoftare erau perfecte pe log,nu manca ulei,nu scotea fum,dar fluiera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare, am si eu o intrebare; am un sharan 1.9, 116 cai, an 2002, cod motor auy, intrebarea e daca se potriveste o turbina de pe un sharan cu 131 cai. nu stiu ce cod la motor are, dar e tot modelul asemenator cu al meu 2001- 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot curata paleti cu o solutie ceva in timp ce turbina functioneaza,ca in filmuletul de mai sus?Sau musai data jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E musai data jos sa o cureti cum trebuie,asa cu solutia respectiva e frectie la picior de lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti. Am si eu o problema cu un suierat foarte puternic care se aude in treapta 1 indiferent daca motorul este cald sau rece. De la treapta a doua in sus nu se mai aude chiar asa puternic daca nu o calc brusc(gen depasire) dar nici atunci parca nu mai e asa de rau. Ca si un mic background, masina a avut un accident usor in parte fruntala in iarna si un suport de la intercooler s-a rupt.Nu stiu daca are legatura sau nu.

 

Masina nu scoate fum si pe autostrada merge chiar foarte bine . Simt totusi o lipsa de putere in depasiri. Este posibil sa nu fie de la turbina?

Am fost la un service in Ungaria cand ma intorceam din vacanta si nu au gasit mesaje de eroare. Singurele erori erau cele legate de bec ars. Stau de curand in Timisoara si inca nu cosnosc multa lume pe aici.

 

 

Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil intercooler spart sau vreun colier slabit/sarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Am patit din nou sa îmi sară furtunul de la turbo.De data asta mi-a sărit de la turbo către intercoler.Am verificat si acele lacasuri in care se blochează clema era u uzate mai ales cel de jos.Am pilit Putin ca sa ii fac o fata plana ca sa se poate bloca clema.Am curatat tot traseul de plastic si jos in interior intercoolerul,a fost ulei sa zic 30 ml.Intercooleeul a fost dat jos si spălat in primavara.Am mai patit faza asta ca mi-a sărit chiar înainte de Pastidar a fost dupa intercooler.Am fost si pe tester să văd dacă are alarme si nu au fost probleme.Am apăsat pe geometria de la turbina in jos si merge se aude si acea capsula de vacun de pe turbina,va rog păreri,idei de ce îmi totsat furtunele.Sa fie uzate sau sa nu fie asigurate bine cu clemele,eu am pus Oring în loc la toate garniturile originale,sa fie o presiune mare care nu este reglata de turbo,masina trage si nu scoate fum.porneste bine.

Multumesc anticipat!!!

O zi frumoasa!!!;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se uzeaza prinderile conductelor. daca ai avea probleme cu presiunea, ar ramane eroare stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am sa caut furtun pe net sa vad cat este,ala ca a sărit va ajunge la tomberon,când schimb uleiul JOS cu el.S tot așa pana le schimb pe,toate.

Drumuri bune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vezi sa nu-ti pice fata cand afli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, revin si eu in legatura cu postarea din data de 22/06.

Am schimbat astazi cureaua si fulia. Mecanicul a zis ca de la ea se aude. Dupa ce am schimbat inca se mai aude.Cureaua intradevar era foarte crapata si trebuia schimbata. Dupa ce a mai ascultat a zis ca e posibil sa fie de la distributie si ca trebuie sa o schimb. Distributia a fost schimbata acum 60.000km.

 

M-am mai dus la alt mecanic si mi-a zis ca este de la curea de la alternator proaspat schimbata...

Sincer nu mai stiu ce sa zic. Nu m-as pune sa schimb distributia degeaba.Sunetul se aude foarte clar in videoclipul postat pe 22. Acum se aude si la turatii mai mici si chiar la decelerare uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu freaca nici o fulie in ceva? ar trebui sa se vada pe ea. merita verificata si distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu freaca, m-am uitat. Ramane sa verific distributia dar pana nu stiu sigur care e problema nu vreau sa le schimb pe rand fara sa fie necesar. Pana acum am fost la 3 mecanici si fiecare au avut pareri diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce m-am pus astazi sa verific din nou toate conexiunile am gasit o pata mare de ulei pe furtunul care vine din partea stanga a intercoolerului si intra in turbina pe jos. Murdaria se afla la conexiunea care intra in turbina.

Sa fie aceasta sursa sunetului?

 

 

Am pus mai jos 2 poze:

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!