Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Si mie imi suiera turbina, mai mult la rece, nu foarte tare. trebuie sa ai urechi buna sa auzi:)

Am verificat axul(are joc foarte mic) iar palele sunt perfect drepte. Consumul de ulei este cam de 300-400grame la un schimb de ulei.

Ce am observat: Daca scot furtunul de vacum ce intra in turbo, nu se mai aude deloc aceal suierat, care sa fie problema?

p.s: turbo suiera de cand am luat masina adica 3 ani si 50k km :)

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal daca scoti vacuum-ul din actuator, sa nu mai auzi, deoarece nu mai este actionata geometria.

Nu are nimic turbina, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLorin, la mine ce zici, poate fi de vina turbina sau e normal sa se auda in turatie cand e motorul rece, dar incet si doar intre 2000-2500rpm, cand se incalzeste nu se mai aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce-ti spuneam: ei prevedeau consumul. Sincer sa fiu daca la a mea are 1-2 mm peste maxim nu voi lua nici o masura corectiva. De la 3mm in sus imi pun problema scosului.
Si eu am avut peste si mi l-au scos,dar nu stiu daca destul sau mai trebuia!

Daca stii joja,deasupra zonei hasurate are o linie...,acolo e nivelul acum;ar fi o problema!?:huh:

Mersi!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stimati colegi de "suferinta", va salut

 

Eu cand am cumparat masina, am primit la pachet si acest fluierat al turbinei. Politie/Pompieri/Salvare, pe toti 3 ii aveam dupa mine. Am zis ca merge cu casetu mai tare si e ok... insa pe parcurs, mi-a venit ideea sa o repar.

Am fost la un "service de casa" si treaba a mers ca pe roate.

Am platit 1330 de lei pt kit-ul de turbina, mi-a zis exact ce continea dar nu mai retin (ax, palete, etc etc)

Am platit 550 de lei pt mana de lucru + ulei + flitru.

 

Acum, zgomotul a disparut... nu mai am politia dupa mine... insa pe loc, la accelerare, tot se aude ceva. Mi-am permis sa il sun pe colegul nostru F L O R I N (multumesc si scuze de deranj) si sa ii adresez o intrebare. El zice ca e totul ok si ca pe loc, ar trebui sa se auda ceva... sau ca difera de la turbo la turbo.

 

Eu asta lucrez, fabrica in care lucrez, face corpuri centrale turbina pt bmw, fiat, isuzu, etc... specialistii de la noi, zic ca este o turbina cu geometrie variabila si ca asa ar trebui sa se auda... acuma nu stiu, fiecare zice ceva... niste mecanici mai vechi pe aici, au zis ca nu e normal sa se auda... nu stiu ce sa zic... voi ce ziceti?! se mai aude la cineva, pe loc, la accelerare ca si cand trage aer turbina, e normal?!

Modificat de Punct7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, te-as "invita" sa o auzi pe a mea dupa 60k de cand o am tot asa face si nu are joc la ax sau pale indoite, asa face ea pur si simplu, mai ales pe loc si la rece. adevarat ca e si chipuita.

eu imi fac probleme cand nu o mai aud, semn ca e pe blocate geometria si trebuie scoasa la un "galop de sanatate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se auzea fluierat la turbo, dar placut nu deranjant.

De curand am inlocuit racordul flexibil (era f uzat) si acum sunetul s-a diminuat in intensitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Eu am 158000 km si turbina fluiera. Nu e niciun zgomot metalic, insa salvarea e dupa mine. Nu se aude tare, insa se simte de la 1200 rpm pana la 2000 si invers.

 

Am observat ca daca las masina pornita la relanti, dupa 2-3 minute incepe iar sa fluiere. este normal? 

Cand incepe sa fluiere se aude parca mai tare in spate decat in fata, motiv pentru care am pus urechea la teava de esapament...si de acolo vine un zgomot ciudat.

 

Oare sa fie turbina, sau alte minuni?

 

Cum s-ar putea verifica?

Modificat de wakyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut stie cnv unde pot reconditiona si eu turbo la masina din semnatura?Dar la un service serios in Bucuresti ,Dambovita,Brasov sau Prahova.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Iti recomand sa mergi la useru cipos il gasesti aici pe forum.Un baiat de nota10 din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut stie cnv unde pot reconditiona si eu turbo la masina din semnatura?Dar la un service serios in Bucuresti ,Dambovita,Brasov sau Prahova.

Multumesc

Da,pe str.Nucului nr.28,Brasov.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Eu am 158000 km si turbina fluiera. Nu e niciun zgomot metalic, insa salvarea e dupa mine. Nu se aude tare, insa se simte de la 1200 rpm pana la 2000 si invers.

 

Am observat ca daca las masina pornita la relanti, dupa 2-3 minute incepe iar sa fluiere. este normal? 

Cand incepe sa fluiere se aude parca mai tare in spate decat in fata, motiv pentru care am pus urechea la teava de esapament...si de acolo vine un zgomot ciudat.

 

Oare sa fie turbina, sau alte minuni?

 

Cum s-ar putea verifica?

in mare parte la mine a avut simptomele descrise de tine (fluierat inca de la prima apasare a acceleratiei pana pe la 2000, la relanti dc statea 1-2 minute incepea sa fluiere). acum nu stiu ca intensitate cum este la tine.la mine nu era deranjant.

asa cum am scris in postul de mai sus ,,s-a rezolvat” prin inlocuirea racordului flexibil care era ,,praf”.

fluieratul a scazut in intensitate si se aude de pe la 2000 pana pe la 2400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara! Sint nou pe aici.

Legat de zgomotul , fluieratul turbinei, este un lucru normal. Daca nu auziti acel fluierat in mers, sarcina respectiva, atunci ar fi ceva in neregula.

Eu am un Passat nou, numai 15000km, si turbina fluiera la fel cand motorul urca in sarcina deoarece turatia turbinei creste respectiv volumul de aer aspirat.

Eu am alta problema, pe care cei de la reprezentanta din Constanta, pe langa faptul ca sint mai nesimtiti decat prevede legea Romaniei, nu au fost capabili sa rezolve problema si m-au trimis la plimbare.Mai ales la relanti, motorul face un zgomot ca de fluier, transmisia a fost deja verificata.

Nu am nici un martor aprins.Masina e in garantie de aceea trebuie sa merg numai la un service autorizat.

Astept parerile voastre si poate imi recomandati o reprezentanta capabila sa imi dea un verdict.Eu ma gandeam sa merg la cei din Brasov, am inteles ca ar fi mai seriosi, nu stiu.

 

 Mutumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
marius.stanescu

Salut.si turbo meu fluiera (sumet subtire).am desfacut furtun admisie (parca) si nu are niciun joc oricat as trage sau impinge.am imteles ca un joc minim ar trebuo sa aiba dar a mea e fixa.de invartit se invarte usor la deget.e ok daca nu are deloc joc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

probabil are si a ta, numai ca bajbaind pe acolo in pozitie incomoda nu iti dai seama de o toleranta asa mica. daca nu era oprit demult timp motorul, era ulei inca in lagar deci si mai putine sanse sa simti jocul. e ok, zic eu, poti sta linistit.

 

apropo, jocul se verifica radial nu axial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Pai am incercat sa o misc in toate pozitiile si am avut loc sa o verific (am avut jumatate de motor desfacut) si nu mai fusese pornit de aproape o saptamana.Oricum sunt bucuros ca nu am probleme cu ea deoarece ma gandeam ca are joc (se aude suierat subtirel de la 2000 ture in sus) cand trec pe langa alte masini.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,am golful de ceva timp ,am trecut de 200 mii ,i-am curatat o singura data turbo ,personal ,avea semne ca se mai umblase pe acolo ,cind am cumparat-o nu stiam mare lucru despre problemele acestor motoare ,ma rog ,dupa ce am curatat-o nu mai am luat limp -mode ,nu am erori ,dar a inceput sa fluiere din ce in ce mai tare ,asa ca ma gindesc sa cumpar una noua .Intrebarea care mi-o pun eu ar fi sa cumpar una noua complecta ,cu galerie cu tot ,sau sa iau acel chit de reparatii ,corpul central cu paletii si eventual geometria .Voi ce ma sfatuiti .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Alinushu2007

La mine masina cateodata, daca o calc mai brusc pe la 2500 3500 ture simt cum imi taie din putere si imi scade la 2000 ture si nu vrea cu nici un chip sa depaseasca  turatiile astea in nici o treapta, numai daca trag pe dreapta, opresc motorul si il pornesc din nou, dupa nu mai am probleme. Mi-a zis un prieten cu un Audi A6 ca a avut aceleasi simptome, si ca ar fi schimbat doua valve de la turbina si ca de atunci nu mai are nici o problema. Mentionez ca masina imi face rar figurile astea, dar sunt stresante rau, mai ales daca te afli in vreo depasire. Turbina este curatata recent, deci....stie cineva despre ce ar putea fi vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu fa un log in mers. acolo se va vedea mai bine despre ce e vorba.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vezi sa nu ai furtune de vacuum sau capsula vacumatica de la turbo fisurate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am o problema la un golf 4 1.9 de 101 AXR-u , imi fluiera ca toti dracii la relanti,in sarcina, in frana de motor si mai ales cand opresc motoru se aude un suierat imi poate spune cineva ce ar avea fiindca eu ma gandesc ca turbina e pe duca . Multumesc frumos .



Am 204.000 de km reali



Am si martoru check engin aprins , am pus-o pe tester si imi da EGR-u in proportie de 72 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Girleanu Adrian

  1. Salutare sunt posesorul unui vw passat fabricat in 02/2005 motorizare 1.9 TDI AWX 130cp si am urmatoarea nedumerire : este normal sa se auda turbina ''fluierand'' pana la 2400 rpm/dar le relanti motorul se aude normal fara acel ''fluierat'' ? Precizez ca schimbul de ulei cu absolut toate filtrele le-am schimbat de 1000 km asa,ulei am bagat Castrol Edge 5w30 deoarece fostul propietar numai pe ulei din asta a tinut-o de cand a cumparat-o,masina nu consuma deloc ulei,motorul trage bine,dimineata scoate putin fum alb ptr 2 minute asa asta insemnand sa nu o pornesc cateva zile,fum negru scoate doar cand ii dau brusc in acceleratie in rest nimic.Masina are 172.000 km verificati.O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca postezi in mai multe locuri nu inseamna ca vei afla mai multe , mai cititi si voi putin forumul......ai primit raspuns dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi suiera turbina de vreo cateva luni. E un sunet de aer aspirat printr-un orificiu mic. Suiera la accelerare, mai precis la inceputul accelerarii, dupa care dispare. La mers constant sau dupa ce s-a turat cu 2-300rpm nu se mai aude nimic.

Pe log facut in mers imi apare pe toata cursa o presiune mai mare cu 350-400 mbar in turbo. La mers in oras, masina merge de rupe. Daca o conduc 20 de km turat, cu depasiri etc. uneori intra in limp mode (se tureaza foarte greu sau deloc peste 3000rpm). Intrarea in limp mode nu se face mereu la drumuri solicitante. Am facut si o scanare de erori si mi-a dat o eroare de presiune prea mare, dar nu ii mai stiu exact denumirea.

I-am schimbat sambata valva aia de sub parbriz cu 3 furtunase si o mufa (N75 cred) si am facut doua drumuri lungi pe extern cu solicitare mare pentru turbo, dar nu a mai intrat in limp mode. In schimb, suiera in continuare si tot are suprapresiune in turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

empower!!  aceleasi probleme le am si eu ,am fost la mai multi mecanici cu ea si am acelasi raspuns de la toti, turbina noua sau reconditionata ,precizez ca inainte nu imi fluiera deloc doar ca nu mai tragea ,asa ca am dus-o la un mecanic  la recomandarea unui prieten ca ar fi mecanic bun ,dupa ce o curatat turbo parca trege ceva mai bine. dar la fel rar mi se intampla de nu mai trece de 120 . 3000 ture  spre ex am facut recent 2 drumuri viena-baia mare si la unguri dupa ce am trecut de budapesta puteam sa ii pun kerosen  ca tot nu trecea de 120.doar daca o opream si reporneam motorul .in austria tragea de rupea pe toata sederea mea pe acolo .na vin iarasi la mecanic se mai uita putin pe la masina si se pare ca trebuie un turbo mai bun, fie reconditionat, fie nou fie unul cu km putini .In 24 o sa merg iarasi pana in viena si parca mi-e frica sa nu ma lase pe la unguri ,acuma am fix 190000 km si parca nu ma supar ca se duce turbo ,sper sa gasesc unul bun prin dezmembrarile din viena apoi il schimb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!