Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

la mine se aude fluierat undeva peste 2500rpm.. este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ar fi si mai repede. Dar probabil atunci intra in rezonanta suieratul.

In fine... ideea e ca asta nu inseamna ca are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea, cand suiera trage bine de tot, cand nu se aude cred se depune prea multa negreala pe palete si geometrie si asta mai ales de la mers mult prin oras si trafic. Daca o scot la un sprint de 20-30 km, ii revine si acel suierat si trage mai bine. Cred ca este normal sa suiere si se aude cel mai bine cu geamul putin crapat.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna sunt nou pe forum ieri am dat turbina jos sa o curat. Am muncit cam 6 ore cu montat inapoi cu tot inainte sa o dau jos pe la 3000de ture imi dadea afara trebuia sa opresc si sa o repornesc dinou dupa care isi revenea. Am curatat geometria variabila era plina de calamina, am folosit spray degripant am puso la loc si am facut probe merge de rupe numa ca se aude un fluierat pe care inainte nu se auzea si maiales la turati mici, daca ati patit si voi astfel de probleme poate ma puteti ajuta cu fluieratu. masina mea skoda octavia 19tdi 81kw asv an 2001 km 230000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu timpul toate incep sa fluere, daca nu ai joc mare la ax si nu consuma ulei mult poate sa meraga mult si bine, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@neluhuniade

vezi in ce stare e si racordu flexibil de la evacuare

si a mea fluiera de zici ca era sirena

am schimbat saptamana asta racordu flexibil si nu se mai aude nici 5% din cat se auzea inainte

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat racordu pare in regula,furtunele de la culer la fel, nu stiu ce poate sa fie, poate cineva care a patit la fel ca mine a reusit sa remedieze problema si ne spune si noua. numai bine la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@neluhuniade,de ce trebuie sa ne chinuim cu totii ca sa-ti intelegem mesajul minuscul? Daca fluieratul tau se aude in relanti, verifica alternatorul, intinzatorul si cureaua accesorii, daca se aude in mers, verifica cutia de viteze.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi dupa o plimbare, cu masina din semnatura, de aprox 200 km turbina a inceput sa fluiere foarte tare ( pana acum se auzea ceva relativ normal ) si parca un oarecare zgomot metalic, totul se intampla la peste 2200 rot/min in sarcina. La relanti nu se aude nimic, sunetul motorului fiind ok.

Am simtit si din cand in cand intreruperea motorului. Nu am nici un mesaj pe bord doar lampa galbena din bord in forma de motor a ramas aprinsa.

Cu greu am ajuns acasa cu masina. Ma poate ajuta cineva cu informatii, a turbina dusa ?

se poate reconditiona turbina ( sunt din Brasov ) si unde ? Sau este de preferat una noua ...

Pe cine imi recomadati in Brasov ?

va multumesc anticipat ptr raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat sa-i faci o diagnoza pentru a vedea exact ce eroare sau erori ies la iveala.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sa nu cumva sa fie uzata in asa hal incat sa frece paletii in carcasa.vezi ce erori ai stocate. eventual un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu un fluierat la turbina azi in timp ce schimbat vitezele asta pe la 2200rpm.Acest fluierat nu se aude tot timpul.Ar trebui sa merg sa imi verific turbina sau sa nu imi fac griji? Specific ca nu fluiera in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Verific-o, e mai bine asa. In orice caz,fluieratul nu e normal in orice turatie ar fi.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde putem cumpara o turbina la pret bun si sa fim siguri ca e originala pe net sunt n vatiante unele la un pret acceptabil altele la preturi mai mari. eu am vorbit la telefon cu cineva de la automert era pret turbo garet nou 1850 manopera 300 plus filtre ulei etc arungeam la 2400lei cu totul dar inca nu stiu ce sa fac?daca ati mai schimbat careva dintre voi si puteti sa-mi dati detali sau pareri 2400 lei sunt bani destui de multi si nu as vrea sa ii arunc. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun pretu eu am dat 450 euro pe turbo garret de pe forum si plus manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa vorbesti cu Cipos il gasesti aici pe forum, toata lumea il recomanda ca fin cel mai bun in materi de turbosuflante, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma alatur si eu cu un Golf 4 1.9 tdi 116cp. Turbina nu suiera/fluiera la relanti. Incepe doar in sarcina, dupa ce bag in viteza si pana pe la 2000 2400 rotatii, dupa care sunetul ajunge la o frecventa prea inalta pentru a mai fi auzit.

Masina are 187000 km (posibil sa nu fie reali).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma alatur si eu cu un Golf 4 1.9 tdi 116cp. Turbina nu suiera/fluiera la relanti. Incepe doar in sarcina, dupa ce bag in viteza si pana pe la 2000 2400 rotatii, dupa care sunetul ajunge la o frecventa prea inalta pentru a mai fi auzit.

Masina are 187000 km (posibil sa nu fie reali).

Daca este fluierat de "fluier" nu e bine , dar daca este suierat "de turina" inseamna ca ai ! Scoate fum , ulei mananca ?! la rece e perfect normal sa fluiere , dar la cald.. mai putin.. poate si un furtun fisurat sau care pierde presiune? De tras cum trage?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E fluierat/suierat tot una e. Ideea e ca sunetul are cam aceeasi frecventa ca si sunetul de la salvare. Il confund uneori.

Fum nu scoate decat dimineata, cand motorul e rece. Scoate fum alb albastrui cam 20 de secunde, dupaia nu mai scoate. Ulei nu mananca.

De tras trage bine, cel putin asa mi se pare, nu am condus alt golf cu 116 cai ca sa imi dau seama de vreo diferenta. Am masina doar de vreo luna.

Furtun fisurat cred ca am pentru ca pe la 2000 2500 rotatii se aude un sunet ca si aspirat. Inca nu am identificat care furtun e fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie cel de la intercooler spre turbo ! este e partea dreapta cum stai din masina ,pune pe cineva sa accelereze si vezi daca se strage , ca la aspirator :)) poate ca si axu din turbina sa fie dereglat..! fa-i o diagnoza! trage de la1000rpm pana cand?unde se plafoneaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se plafoneaza, doar ca de la 1800 2000 rotatii se aude sunetul ala aspirat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Daca ai vreun furtun spart ar trebui sa auzi doua zgomote distincte. Unul de incarcare a turbinei si apoi cel care se aude la scaparea presiunii prin vreun furtun spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aud acele 2 sunete distincte.

Urmeaza sa vad ce tub trebuie inlocuit. Cam cat costa tubul de la intercooler spre turbo? Mai multi mi-au sugerat ca ala ar fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Eu am dat vreo 350 RON deci e cam scump ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Va rog ajutati-ma cu o problema legata de un suierat de turbina. La relanti mi se aude acest sunet, iar daca scot furtunul de vacum de la ciuperca de la turbo, acest sunet dispare. Care e explicatia? Aveti idee? Nu am auzit acest suierat pana acum, desi se pare ca aveam furtunul de vacum crapat, deci nu era actionata tija. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!