Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Am dus masina la service ( ADCIEL srl, Zarnesti,BV ) Turbina mea era KKK si era praf (palele rupte ) Se monteaza alta noua cu 800 eur + manopera ! La service SERIOZITATE MAXIMA ! Preturile .....astea sunt !! Alegerea cu turbina noua a fost a mea . Daca se putea reconditiona optam pentru aceasta varianta mai ieftina , dar nu am avut ce face !!! Destul de scump !!! o sa revin cu poze ale turbinei stricate si precizari la ce garantie se da la turbina noua !! Despre service NOTA 10 ( Pentru constatare au demontat turbina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca iau de la Cipos la 450 de euro? Si ma duc si la alt service? Cum sa fie astea preturile? Asta a fost alegerea ta dupa cum bine ai zis. Zi-mi mai bine te rog ce simtome avea turbina ta. Mai tragea? Sau tot ca a mea avea doar sirena asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FLOREX Palele rupte erau cumva de la rotorul de pe evacuare? Acuma banuiesc ca rotorul ala de pe evacuare da sunetul ala specific, daca are palele rupte sau indoite putin de la overboost ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina tragea bine , dar fluiera ingrozitor si incepuse sa pape ulei bine . Acuma masina merge altfel (are alta " vana " ) dar totusi au fost ceva bani investiti !! daca se putea repara era mai bine !!

@FLOREX Palele rupte erau cumva de la rotorul de pe evacuare? Acuma banuiesc ca rotorul ala de pe evacuare da sunetul ala specific, daca are palele rupte sau indoite putin de la overboost ...

Erau pe evacuare , ai dreptate !!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Eu am ALH de 90 cai si se aude un suierat in sarcina pana pe la 2000 rpm. Suieratul nu se aude tare, daca am radioul pornit nu se aude, nu e deranjant, chiar as zice ca e placut.

Ceea ce m a pus pe ganduri discutand si cu alte persoane este faptul ca la scurt timp dupa ce pornesc masina, un suierat se aude si la relanti. Daca accelerez putin in gol, acesta dispare.

de asemenea se aude si atunci cand accelerez in gol.

Suieratul se manifesta din noiembrie 2009 de cand am luat masina, si nu s-a mai accentuat.

Cu putin timp in urma se auzeaceva mai tare decat in prezent, am fost la mecanic si mi a schimbat electrovalva egr care era arsa si a gasit un furtunel de la valva desfacut.

Masina trage bine, dar am observat ca atunci cand plec la drum lung si merg mai turat, scade putin nivelul la uleiul.

De exemplu, la schimbul trecut in 8000 km am completat circa 300-400 ml.

In ceea ce priveste uleiul nu ma pot pronunta daca il ,,mananca”, deoarece stiu ca imi pierdea putin pe la busonul de la baie, iar odata am gasit si un furtun de la turbo slabit(nu eu mecanicul asa m a spus).

Fum nu scoate de nici o culoare.

Poate reusesc sa fac o inregistrare cu suieratul si sa o postez pentru a vedea exact despre ce e vorba.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina? Suieratul indica o uzura a turbosuflantei dar daca trage si nu consuma mult ulei nu trebuie sa-ti faci griji, si la a mea scapa ulei prin vreo 3 locuri, la 10.000 km complctezi vreo 500 g.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 183000 km (pe bord are 83000, dar am stabilit avand in vedere cartea service si informatiile de la fostul proprietar)si este din 2004 fiind rulata doar in tara.

Cum am zis cantitatea de ulei cu care am completat de la schimb la schimb(l am facut la 8000 km) a fost de maxim 500 ml.

Ideea e ca am impresia ca si pierde pe undeva, intrucat am vazut ulei pe scut.

Stiu sigur ca imi pierdea pe la busonul de la baie, intrucat a fost refacut cu tarod si nu il mai are pe cel original.

Ma intereseaza aceste aspecte deoarece imi este teama sa nu distrug si motorul - am citit destule privitor la ruperea axului turbinelor sau la aspirarea uleiului din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 120k dintre care 45k facuti de mine. Saptamana trecuta s-a rupt turbina si am ramas pe drum. Axul rupt, palete rupte si ulei mult pe evacuare, turbina fiind model KKK. Nu am avut nicio simptoma ca urmeaza sa ma lase turbina si era silentioasa. Am pus un Garret nou de la cipos care suiera. O face foarte incet dar sufiecient cat sa o aud, nefiind obisnuit cu acel cantat de cuc. Se comporta exact cum mi-a descris cipos. Are lag si nu prea raspunde pana dupa 2200 de ture dar isi va da drumul dupa un rodaj de 5k. Ideea este: turbina rupta la 120k care era "dead silent" iar acum am turbina noua care suiera.

Modificat de Co5ma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in concluzie nu este nici o problema daca suiera subtil nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine șuieră din noiembrie 2009, de când am luat mașina, fără a se accentua în vreun mod și până acum nu am avut vreo problemă.

Am urmărit și alte TDI uri, în special golf 4, care pe spate au literele TDI cu argintiu (presupunând că în mare parte sunt motoare ca al meu) și majoritatea aveau un șuierat la fel ca al meu.

Acum nu știu ce să zic: ori multe turbine sunt pe ducă, ori eu ,,am cam luat-o pe ulei” de când am mașina asta.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform celor spuse de cipos, nu are nimic daca suiera. Atentie: o face doar intr-o anumita plaja de turatii, ce-l mai des in a 2-a. La relantii si turatie constanta-croaziera- nu suiera deloc. Suieratul e ok in conditiile descrise de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi asta e problema care nu mi dă pace.

Așa cum am descris și

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina mea nu suiera... fluiera. La relanti nu fluiera, fluiera cand motorul este rece chiar de pe la 1200 de rpm(asa facea si turbina de pe fostul meu golf IV, insa aia suiera, avea un sunet mai normal sa zic asa), dupa ce motorul se incalzeste plaja de rotatii in care se aude fluieratul se micsoreaza(de pe la 1800 rpm) insa fluiera putin si la decelerare(daca sunt in viteza). Ar trebui sa ma ingrijorez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

recent am schimbat garnitura de chiulasa,si am facut rost de alta turbina cu km mai putini,curatat intercoleru si toate legaturile aferente plus egr toate luna, montat turbina dar surpriza aceasta fluiera,a mea nu fluiera deloc :(,cand o pornesc fluiera undeva la maxim 5-6 sec si apoi cand merg,avea un joc foarte mic in ax si deja merg de vreo 1100km de cand am pus-o si nu mi-a papat sa imi arunce ulei pe undeva...pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cel mai bine e sa faci un log in mers in grupele 3,10,11 sa ne uitam putin peste el caci ne poate dezvalui multe. Cauzele fluieratului pot fi multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Sunt si eu curios cum dintr-un log se poate afla din ce cauza fluiera turbina. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

pai la mine a inceput sa fluiere dupa ce am schimbat toate furtunasele de vacuum.Inainte nu fluiera deloc. Era presiune prea mare in turbina.Am dus-o la baieti la service, au pus-o pe un tester si se uitau la presiune apoi reglau tija actuatorului de la turbina. Iar se uitau ,iar reglau. Dupa ce au ajuns la presiunea ideala turbina nu mai fluiera deloc. Ziceam sa faca un log sa vedem presiunile cum arata. Poate sunt prea mari... dar asta e doar parerea mea. Daca gresesc,rog cineva sa ma corecteze.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a zis si mie cineva ca poate ar fi de la actuator..dar momentan nu gasesc pe nimeni sa imi faca si mie un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici lista celor ce te-ar putea ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 17 useri in bucuresti cu vag-com; nu pot sa cred ca nu te poti intelege cu unul din ei...

http://vwforum.vwfor...oza-vagcomvcds/

LE: scuze, am postat fara sa dau refresh la pagina si m-am intersectat cu Cosmin

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, un Passat B5.5 din 2003, motor AWF, 1,9TDI 131 CP. A fost masina mea pana prin 2007 cand i-am vandut-o cumnatului. A avut probleme cu turbina (limp mode, agatza geometria) si i-a curatat-o un meshter. Dupa ce i-a pus-o la loc, masina merge bine, nu am ce sa zic, da' dupa pornire, imediat turbina incepe sa shuiere. Nu ceva subtire si incet, chiar shuiera tare si se aude. In mers, la orice tip de accelerare se aude clar din habitaclu cum creste turatia turbinei si shuieratul devine mai subtire, se aude si cand scade turatia, shuierat mai gros...

Sincer eu n-am mai auzit la alta masina sa faca asha.

Se auzea si inainte, dupa ce i-am pus filtru sport direct pe tubulatura care duce in turbo (are vreo 40 cm lungime), dar numai daca deschideai capota si nu era un shuierat, era mai mult ca un "horcait" gros cand tragea aerul prin filtrul sport.

Daca fac diagnoza sau merg cu ea nu are nici o problema masina si deja merge cu ea de aproape 4 ani dupa curatare si aparitia shuieratului, are 174.000 KM, a luat-o de la mine la 115.800 Km.

Aveti idee care-i problema? O fi reglata tija de la actuator aiurea si nu inchid vanele, sau ce altceva poate fi?

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face numai la rece atunci e ceva legat de circulatia gazelor si e normal. Am aceeasi situatie dupa ce am schimbat turbina cu un Garret VNT 17 (in loc de VNT 15), operatiune efectuata la Cipos. Am cu ea cam 4.500 km si merge foarte bine, doar ca la rece se aude acel suierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru sport pe tdi din cate stiu nu e recomandat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a lucrat un "meshter" la ea e bine... trebuia sa o trimiti la cipos de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

englezii zic ca trebuie sa iti faci griji numai atunci cand suna ca o sirena veche de politie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!