Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

culmea e ca tubulara am, am folosit-o, prinderea bateriei am scos-o, bateria se misca, am si ridicat-o cativa centi!metri, da daca nu am stiut unde e dopul de sub ea, n-am reusit sa pipai destul...

o sa mai incerc odata....cu furtunul de la servo tragem de el asadar....sa vadem ce iese si va zic!

sper sa nu stric oaresce,,,, :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles. Dopul cu pricina e pus pe la mijlocul bateriei. Daca poti sa ajungi la el nu trebuie decat sa il impingi in jos ...si gata ..ai terminat cu piscina :) A si vezi ca furunul de servo ,cum a spus si Executron , mecanicul l-a scos cu o surubelnita foarte mare ( cred ca e din aia de impins pistonasele in etrieri ....nu stiu sigur) si a bagat-o intre tulumba de servo si furtun si a facut un fel de 'mangealac' adica a folosit-o pe post de parghie . Dar totusi daca te apuci ..MARE ATENTIE

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci: am venit de la drum de 160 km, dupa ce aspirasem apa...

acum e perfect uscat pe acolo; furtunasul de la servo nu am reusit sa il scot!

si nici calea nu e desfundata, dar macar pe moment e uscat!

m-as duce sa spal masina, da ma gandesc ca dupa aia am de scos apa din nou, asa ca pas!

imi recomandati careva un mecanic sa TERMIN definitiv problemuta asta?

ca la reprezentanta nu ma duc!

multumiri din nou pt toate indrumarile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta la fosta masina, un A6, si tot asa n-am vrut sa demontez bateria, asa ca la spalatorie am ridicat capota si l-am rugat pe baiatul cu wap-ul sa bage jetul direct sub baterie. Problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dcotorul dar desi m-am uitat pe tot topicul nu am gasit o exprimare clara a problemei tale. Ai aceeasi probleme pe care o avem/am avut-o eu si Radu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am apucat, din fericire, sa am nici o problema!

dar azi am scos galeata de apa de acolo, si am concluzionat ca scurgerea e infundata!

asta e grija de care vreau sa scap definitiv!

nu am vrut sa astept sa apara probleme, de aceea m-am apucat sa caut apa...si am gasit prea destula!

si de aia ma gandesc ca o sa gasesc si in instalatia de servo, ca la cata era, putea sa fi intrat...

asta era!

sfaturi?

d@nn, daca scurgerea e SUB baterie, cum se desfunda ea cu jetul de apa??nu inteleg..

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor, pana la urma cum mama naibii se scoate bateria?

am mai desfacut odata, totul uscat...

am turnat eu apa...

curge pe dedesubt, deci "treaba" nu e complet infundata....

am ridicat bateria de o latura cat am putut de mult, dar e f greu de bagat mana sub ea, mai sunt si conductele de la aerul conditionat pe acolo...

si cat am reusit sa bag mana, am dat de o scobitura destul de adanca...plina cu....APA!!!!

pareri?

idei?solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te duci pana la urma la Cipos? Ca asa mi-a zis azi :Driver:

@Florin M. - eu as verifica acuma chiar de n-as fi patit fiindca pot fi niste consecinte neplacute si verificarea nu e chiar asa complicata (macar uite-te daca e apa pe acolo, daca dopul e desfundat...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit chestia asta cu inundatia BRUSC. Nu aveam apa deloc acolo, stiu precis ca m-am uitat de multe ori pentru ca aveam probleme cu un furtun spart si il tot cautam......si intr-un weekend ploios ( de fapt obisnuit unde locuiesc eu :lol: )cand ma uit, bateria aproape ca mi se ineca in apa :Driver:)

Nu stiu cum e la ale voastre, insa atasez o poza care poate sa ajute pe unii. Ma gandesc ca nu e foarte diferit. Daca bine imi aduc aminte, bateria se scoate scotand un stergator si ornamentul care are o gaura si stergatorul trece prin ea! La mine un barbar (inainte sa cumpar eu masina) nu a avut chef sa faca asta si a rupt ornamentul direct, asa ca se vede in poza ca e "mai simplu". Ornamentul insa l-am pus la loc si e aproximativ ok. Faceti zoom ca se vede mai bine cum vine bateria si ornamentul in a doua poza... Sper ca ati remarcat punga de supermarket pusa de mine in jurul unui surub ca sa "tina". Tot acelasi barbar a fortat poate plasticul ala si s-a rupt in jurul surubului..

Daca ceva nu e clar, incerc sa raspund.

La mine erau frunze pe cauciucul ala si CULMEA ca sunt doua scurgeri. Una era infundata de mult timp, insa pe a doua TOCMAI se plasase o frunzoaca :huh: si a blocat-o complet. Am avut poate si peste 4 litri de apa. In poza nu se vad proportiile, insa era peste jumateatea bateriei nivelul apei!!!

Norocul vorstru ca sunteti toti acolo si va puteti ajuta reciproc.. :lol:.

post-8441-1201634125_thumb.jpg

post-8441-1201634168_thumb.jpg

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu astazi sa dau bateria jos dar singur nu am putut asa ca m-am lasat pagubas.Si asta pentru ca am observat ca de ceva timp pe locul pasagerului mocheta este uda atunci cand ploua.Cu siguranta ca maine o sa incerc din nou,bineinteles si cu ceva ajutor, si o sa va tin la curent cu tot ceea ce am facut.De remarcat faptul ca pe deasupra nu se vedea apa dar din cate am inteles s-ar putea sa fie apa sub baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

executroane, ba ma duc la cipos, da ma gandisem sa mai incerc si singur, plus ca la pompa de servo imi zisese ca nu a avut probleme...inca :Driver: !

nicky, daca nu ai nimic si e totul uscat, nu cred ca ti-a intrat fix atata apa cat sa fie plin sub baterie si in rest nici o geana!

calaretule, nu inteleg cum vine la tine, trec invers conductele de are, bateria e spre stanga(la mine e inspre dreapta...

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele alea sunt pe dos, de asta se vede asa... Sau e masina cu volan pe dreapta? Cat despre apa, mi-am bagat si eu ochiul la mine si n-am vazut sa fie apa. Si ca sa-ti intre apa in servo, apoi tre sa fie apa, macar ca in exemplul din poza, ca altfel nu are cum, burduful la servo fiind la nivelul bateriei. In schimb am gasit putina apa in partea stanga sus a masinii, in colt, langa tabloul ala negru ( e tabloul cu releuri?). Am curatat si acolo si s-a scurs toata apa. Prima data cand voi spala motorul, voi baga si pe acolo putin cu jetul sa curat mizeria. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu volan pe dreapta...In colt acolo se mai aduna apa insa foarte putina la mine. practic se umezeste doar, nu ramane acolo. Problema mea cea mai mare e ca NU SUNT IN STARE sa scot stergatorul de pe dreapta. E asa de ruginit ca nu stiu cum sa il scot. NU am idee. Am incercat tot felul de degripante si nu am reusit. Desfac piulita si degeaba, ca risc sa sparg parbrizul si tot nu iese...As face asta ca sa curat acolo doar sa vad daca nu e vreo scurgere semiinfundata. insa la mine conteaza cum parchez. daca e perfect orizontal atunci nu mai am problema nici macar de umezire acolo. In masina nu mi-a ajuns apa veci.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zii frate ca e masina cu volanu invers, ca am crezut ca a mea e defecta :huh: :huh: !

eu inspre care latura a masinii trebuie sa caut scurgerea de sub baterie, asa cum apare ea figurata de tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in partea stanga in dreptul filtrului de polen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat mana pe acolo de mi-am zgariat-o ca la balamuc(cat am putut sa ridic bateria) si nu am reusit sa fac vreo manevra concludenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat cand am luat masina ca acolo in compartimentul ala sta foarte multa apa. Am descoperit ca am acele "tuburi" de cauciuc care se infunda si nu curge apa. Aveam apa si langa computer. Le-am impins pe toate afara fara nici o ezitare. De cel de sub baterie nu stiam pana acu de cateva zile cand mi s-a "obosit" bateria si o trebuit s-o schimb. Sant foarte curios unde curge apa, daca impingi tuburile alea afara, ca cel de sub baterie parca s-a oprit undeva.

Deci, dupa ce am desfacut toate cate erau de desfacut, am ridicat putin bateria si am tras-o inspre dreapta (dreapta masinii sau partea pasagerului) si asa a incaput, ca altfel dadea in streasina aia neagra de la parbriz. La Passat nu e ca la Audi lu' colegu', si streasina ai e dintr-o bucata, e foarte greu de scos.

Stergatoarele le-am scos o data cu mare greu, am facut o presa doar pentru treaba asta, din cornier, gaurit, si cu un surub, ca altfel nici o sansa. Mie nu-mi placea cum stau, ca erau prea in sus pozitionate.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez citeva poze cu montare , demontare acumulator .

In poze vedeti gaura cu pricina dar vedeti sub servo ca mai exista o a doua gaura .

Continuare !

vizionati cumva de la dreapta jos spre stinga sus . Aproximativ acesta este modul de lucru .

Eu nu am avut apa dar am actionat preventiv si am facut ceva poze ptr. cei ce nu stiu .

Atentie la cea de a doua Gaura !!!!!!!

PS Si in partea stinga a masinii sub calculator este o mica strasina prin care se stringe mizerie si impiedica apa sa ajunga la cea de a doua gaura .

Daca impingeti dopul acesta cade intr-un jghiab ceva din plastic pe unde se scurge apa sub masina .

post-3116-1173123112_thumb.jpg

post-3116-1173123125_thumb.jpg

post-3116-1173123154_thumb.jpg

post-3116-1173123167_thumb.jpg

post-3116-1173123173_thumb.jpg

post-3116-1173123183_thumb.jpg

post-3116-1173123360_thumb.jpg

post-3116-1173123367_thumb.jpg

post-3116-1173123373_thumb.jpg

post-3116-1173123381_thumb.jpg

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de-ar fi asa de simplu ca in poze!

vreau sa va zic ca am rezolvat, dar a fost chinul naibii de scos bateria!

cu furtunul de vacuum dat la o parte, exista ceva mai mult loc pt manevrarea ei!

se trage intr-adevar intr-o parte, dar streasina de cauciuc a reprezentat un obstacol fantastic, la mine cel putin!

au si ramas niste urma la marginea ei inferioara, dar nu-mi pasa!

am scos apoi suportul de la baterie, si am gasit furtunasul infundabil, desigur infundar cu praf colmatat si mizerii!

nu cred ca acest orificiu ar fi putut fi desfundat NICIODATA bagand mana pe sub baterie, nu la mine cel putin!

nu exista spatiu pe a baga mana pana acolo!

furtunasul nu l-am impins in jos, l-am tras afara si pierdut pe undeva!

in servo nu am gasit apa, am tras concluzia ca apa intra tot pe la supapa de vacuum, si ori apa nu a apucat sa urce destul, ori a fost si supapa foarte etansa, ca v-am zis ca a iesit al naibii de greu!

de pus la loc , cum s-a scos, cu precizarea ca daca fortam ar fi existat riscul la rup muchia de plastic, cu un levier am facut o parghie si am "cracit-o" din aproape in aproape!

sper ca nu mai are cum sa se infunde prea curand, si totodata precizez ca dupa parerea mea efortul de a realiza aceasta operatiune "at home" nu merita!

NU AM gasit, si de fapt nici nu am cautat GAURA DE SCURGERE DE SUB SERVO....nu stiam de existenta ei, dar din spusele colegului de mai sus vreau sa cred ca nu e necesar sa redemontez bateria pt a ajunge la ea.....caci am certitudinea ca si acolo este infundata scurgerea!

corect, cornelus?

zi-ne te rog mai exact unde trebuie cautata respectiva gaura!

in rest, pt doritori, va stau la dispozitie cu detalii!

salutari! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaura 2 este exact sub servo , este identica cu prima .

post-3116-1173203437_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut si eu plin de speranta furtunul de la servo... am bagat un tub de perfuzor legat la o seringa si... uscat uscat.

Cu toate astea frana mi se pare in continuare mediocra, trebuie sa caut motivele in alta parte (discurile sunt noi, placutele la fel )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Miguel fa asa numita "aerisire" a ABS-ului cum a zis cel de la service. Este o diagnoza computerizata care "regleaza" calumea frana. In afara de problema cu apa acum imi franeaza MULT mai bine decat inainte de aceasta "aerisire electronica"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mi-a scapat chestia asta cu diagnoza pt frana desi am recitit inca o data topic-ul, imi poti spune despre ce e vorba?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai ratat Miguel, dar de abia acum m-am gandit sa scriu despre ea :lol:

Deci am fost la Alto Synco si dupa numeroase teste au ajuns la concluzia ca am apa la pompa de servofrana (a zis cel mai probabil) si ca nu are ce sa-i faca (...). Dar inainte sa plec mi-au bagat diagnoza (nu VAG-COM, altceva) si acolo era un test care mi-a zis el ca e : "aerisire electronica a ABS-ului". Nu am insistat chiar daca mi se pare un pic cam aiurea.

Ei bine aparea pe ecran acolo "push brake pedal" ... dupa diferite valori afisate apare "release brake pedal" si a mai initiat cateva teste. Ei bine dupa acea "aerisire" in afara de problema cu apa, frana e mult mai eficienta, adica apar putin si franeaza calumea si ajunge la punctul optim de franare mult mai repede. Inainte trebuia sa apas destul de mult pt a frana optim. Acum franeaza ca la Octavia, adica practic ca la iesirea din fabrica si cand scap si de "pedala tare" care se intampla de la apa aceea (care se intampla cand apas f. fund pedala, presupun ca se primba apa pe acolo si a doua franare e mai tare si "vascoasa". apoi la a 3-a, a 4-a pedala se inmoaie la loc).

Sper ca te-am lamurit cat de cat, dar cum nici mie nu mi-e clar ce mi-a facut poate ne lamureste cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in ceata total, maine dimineata ma voi juca cu vag-com-ul sa vad daca gasesc ceva.

Multumesc oricum :lol:

edit: am gasit in manualul Vag-Com : " la ABS numarul login 40168 elibereza accesul la aerisire"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!