Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

Apa in motor o ai de la servofrana. Schimba servofrana si tot odata sa ii faci si un schimb de ulei si filtre. Desfunda scurgerile de sub baterie ...si totul e OK

va pupa tata si :censur: Safe

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apa in motor o ai de la servofrana.

dar intre servo si motor nu e o supapa... ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, dar este supapa unisens care se deschide la presiune negativa si poate trece lichidul prin el fiindca vidul generat de pompa tandem trage aerul din tulumba spre chiulasa. Parerea mea este ca ar fi un caz extrem (nu-i exclus) si cel mai probabil iti intra apa in ulei din circuitul de racire. Verifica nivelul lichidului din vasul de expansiune.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e extrem ... si mie mi s-a intamplat cand am avut problema.

M-am speriat prima data cand am vazut spuma pe joja....am schimbat uleiul si ...nici o problema .

Va pupa tata si :Driver: Safe

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trebuit sa schimb axa cu came, care era terminata (s-a mancat fierul), iar servo inca n-am schimbato, ma astept sa-mi intre iar apa in ulei. Oricum trebuie schimbata servo. Mai mult decat "norocos", ieri a intrat o soferita in mine lteral, toata partea stanga e zgariata... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salutare tuturor...proaspat utilizator de vw passat b5.5 , bineinteles ca am intampinat problema "apa in compartiment baterie" si in interior pe partea stanga (controler confort ars) servo inca functioneaza...am curatat tot si am pus la uscat, intrebare: de unde pot sa iau un controler confort la un pret acceptabil?

Nu in ultimul rand va multumesc pentru sfaturi.

Cum ai reusit sa desfaci mocheta?? cum se desface acea bordura de plastic care tine marginile mochetei?

imi intra si mie apa in masina in special stanga spate si vreau sa vad pe unde se prelinge.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desfaci capacele de pe stalpii din fata, apoi tragi ramele alea de plastic in sus si poti ridica mocheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si scaunul cum se desface?? si am am apa in mocheta de pe partea stanga,si in fata si in spate? poate intra pe la chedarul de la parbriz?sau tulumba aia de la servo e prinsa cumva de caroserie si vreo garnitura a cedat? ceva idei va rog frumos :D

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Eu am un Audi A4 B6 , tot cu acesta problema cu infundatul gaurilor de evacuare a apei ( Am curatat etc) . Problema mea continua altfel , apa in ulei nu , frane bune am - momentan , dar lichidul de frana imi da pe afara , nivelul sa ridicat chiar cred ca au curs vreo 50 -100 ml .

Care ar putea fi problema si ce imi recomandati ?

Saluty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ai schimbat cumva placutele de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Da placutele spate , acum 3000 km , discurile sunt cam duse dar mai merg, sa zicem .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si cand s-a impins pistonasul inapoi in etrier, lichidul de frana unde crezi ca s-a dus ? Inapoi in vas, de aia da afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-ar parea ca am si eu problema cu apa in compartimentul bateriei. An descoperit-o intr-o dimineata dupa o noapte ploioasa, dupa ce am observat o mica balta sub masina. Cautandu-i sursa sub capota, am constatat ca doar pestii mai lipseau, in compaartimentul cu pricina apa de vreo 2 laturi de palma. Acuma, de unde provenea, clar, toata apa de pe parbriz se duce intai acolo. Am bagat mana pana la cot in apa, pe sub toate chestiile de acolo si nici urma de scurgere. Aflai multumita voua si unde trebuia sa caut. Cu frana, pare OK, dar o sa caut apa si acolo. Multumesc tuturor.

S-ar parea ca avem o mica problema totii cu asta. Din cate stiu de la alte masini, dopurile astea de scurgere, ar trebui sa arate ca niste supape de cauciuc, asemanatoare valvelor inimii, care sa permita scurgerea apei doar in jos. Cred ca eliminarea lor nu-i chiar indicata. S-ar putea sa ne trezim cu pamint de sub masina. Dupa ce le scot va spun cum arata.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am eliminat. Nu ai cum sa te trezesti ca intra apa sau mizerie de sub masina, pe la acele orificii, deoarece gaurile lor sunt pozitionate suficient de sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am intampinat urmatoarea problema:acum doua zile cand am plecat de la spalatorie,folosind frana de cateva ori am simtit,la apasarea pedalei ceva ca si cum pistonasul pe care aceasta actioneaza ar fi ruginit.Dupa nici 5 minute de mers mi sa oprit motorul,am incercat sa pornesc si nimic;am lasat-o cca 1 minut si dupa ce a invartit,mai mult decat normal,a reusit sa porneasca.Dupa aceasta intampilare are momemte cand intrerupe,parca nu ar functiona o bujie,si isi revine.Sunetul,la apasarea pedalei de frana persista,dar nu mai este asa de accentuat,asta dupa ce ieri i-am scos apa din compartimentul bateriei.Nu avea chiar asa de multa,abia atingea tulumba de la servofrana.

Oare sa am apa in aceasta(tulumba) si de ce sa se fi oprit atunci?Astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu incredere eliminati cauciucul ala din compartimentul bateriei pt ca apa de sub masina nu are cum sa urce la nivelul ala.

La mine mai era o problema destul de majora, imi intra apa si pe langa garnitura de la calculator :)) are un manunchi destul de gros de fire care intra in interiorul masinii si garnitura aia nu mai tinea, am rezolvato cu niste silicon. Acum urmeaza sa vad daca mai intra si pe altundeva, eu sper sa nu mai fie si alta problema ca m-a disperat. Si in plus cred ca s-a stricat si calc de confort :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Trebuie s arecunosc ca e prima data cand mi se intampla as aceva.Ieri dimineata pe la 6 , pornesc masina si dau sa plec.Surpriza:pedala de frana era foarte tare.Aseara a vazut-o un mecanic...credeam ca era vb de una din cele 2 supape.Am observat ca se formase condens si am scos cu ajutorulunui furtunas vreo 3-400 ml de apa.sa vedem cum se va comporta astazi.sa speram ca asta a cauzat problema.Driver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...?S-a rezolvat?

Modificat de YRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor! Apa in masina poate sa intre si pe la cele doua tevi de clima(apa partea dreapta);eu am ajuns la acele scurgeri pe sub tabla in care sunt facute gaurile.Gaura din comp bateriei am desfundat-o dand jos copexul de pe conductele de aer conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit ce au patit altii si stiam ca mocheta din spatele soferului era cam umeda .Am gasit ieri gheata sub baterie. A fost o adevarata aventura sa scot bateria din locasul ei . Am baterie de 80 A varta originala. A trebuit sa scot furtunul de vacum .

Daca stii unde e dopul de golire poti ajunge la el din compartimentul motor .Cu mina dreapta pe linga supapa EGR ajungi la acest dop si il poti curata .Mai greu dar merge. La celant dop sub servofrina poti ajunge si acolo (tot cu mina dreapta pe sub vasul de expansiune ajungi la dop).La mine acest dop nu are gaura (prin el nu poate curge apa) .L-am scos provizoriu pina se mai incalzeste .

Promit sa nu uit unde sunt dopurile ca urasc sa dau jos bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa scoti cele doua cauciucuri de scurgere, din compartimentul bateriei. Astfel, e mult mai greu sa se infunde scurgerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice florin,smulge furtunele alea de scurgere,si las o asa.

n ai sa mai ai probleme prea curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac si cei de la VW cand duci masina pentru actiunea service, scot cauciucurile alea, si e si pe gratis inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat bateria originala de pe masina la Porsche , la fel a zis si mecanicul ca e actiune de la uzina pt scoaterea cauciucurilor de sub baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!