Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

Uita-te la postul 59 din acest topic. Poate intre timp a rezolvat ceva Radu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-am trimis un PM si astept raspuns , intre timp am verificat cele 2 scurgeri din comp bateriei si sunt OK dar cred ca in fata intra apa pe la imbinarea carcasei filtrului de polen cu caroseria.Etansez cu silicon si asteptam prima ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vezi ca am trimis si pm dar acum am vazut care e defapt problema ta,

Cum am spus si pe pm, da fata de usa jos si dai cu silicon in partea de jos(din dreptul difuzorului pana in spate).

Nu e o solutie prea ortodoxa dar...cum nu sunt prea indemanatic ..m-am multumit cu asta.

Cert e ca nu mai intra apa deloc in masina...pe la usa.

Si important ..sa desfunzi si scurgerile de sub usa.

Eu asta as face prima data dupa ce as da fata de usa jos.

Pe urma as face proba cu o sticla de apa ..si abia pe urma ...SILICON.

:salut: Safe si asteptam rezultate

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! maine desfund gaurile de scurgere din usi si daca nu da rezultate jos cu fetele de usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfundat intai compartimentul bateriei care era colmatat cu frunze si noroisi am schimbat si garnitura de la carcasa filtrului de polen,urmeaza usile

Am verificat si servo si era uscata :wub:

:)

post-29377-1227721479_thumb.jpg

post-29377-1227721489_thumb.jpg

post-29377-1227721496_thumb.jpg

post-29377-1227721504_thumb.jpg

post-29377-1227721517_thumb.jpg

post-29377-1227721579_thumb.jpg

post-29377-1227721588_thumb.jpg

post-29377-1227721601_thumb.jpg

post-29377-1227721619_thumb.jpg

post-29377-1227721634_thumb.jpg

post-29377-1227721648_thumb.jpg

post-29377-1227721849_thumb.jpg

post-29377-1227721859_thumb.jpg

post-29377-1227721872_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, vad ca era ceva apa acolo.... :) Daca tot ai scos capacul de la filtrul de polen trebuia sa dai si un pic de silicon intre tabla si capac.

Preventiv... :) Dar avand in vedere ca garnitura e noua...nu cred ca or sa mai fie probleme.

Dar e bine de retinut pe viitor :wub: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uns cu putin cu silicon garnitura ca sa fiu mai sigur....oricum multumesc celor ca au postat in acest topic pentru sfaturi :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L@u, multumim frumos pt poze ... suuuuper!!!

Azi am facut si eu operatiunea asta de curatare a compartimentului bateriei. Am incercat vreo ora sa scot stergatorul din dreapta, insa nu am reusit. Pana la urma am reusit sa trag putin de masca aia de plastic ce vine lipita de parbriz si am reusit sa scot bateria fara sa stric nimic pe acolo. Am scos dopul de cauciuc de sub baterie (de fapt este mai mult un reductor decat un dop) si am curatat bine mizeria de acolo. Am curatat si de jur-imprejurul carcasei filtrului de polen insa, deoarece nu am putut scoate stergatorul, nu am putut indeparta carcasa ca sa o etansez. Am dat si cu furtunul cu apa, ca era un mal ... doamne fereste!!!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat cum sa scot stergatorul? Am dat si cu solutie degripanta, am incercat si cu o presa mica ca sa-l trag in sus, l-am batut usor cu ciocanul ... nu vrea sa se miste si pace! Stie cineva un pont util?

Cu ocazia pozelor postate de l@u, mi-am dat seama ce este o bucatica mica de plastic ce era langa baterie. E doar o bucatica (cam 10%) din suportul ala cu care a ridicat in sus surubul ce leaga masa de masina. Nu l-am mai pus inapoi, ca nu ma ajuta cu nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie imi intra apa peste prag, la usile din fata. Si chiar nu inteleg cum ajunge apa in canalul din interior al chederului.

Cum am mai vazut pe aici, ma gandesc ca apa ajunge de undeva de sub fata de usa. Da chiar nu imi dau seama cu ajunge apa la baza fetei, ca practic nu prea are cum.

Imi face balta in spatele scaunului soferului, la picioarele pasagerului din spate stg. Si am observat ceeasi chestie si pe drt.

Am ajuns sa imi mintesc de vechea Dacie, bat-o vina :rolleyes:

Care a-ti mai avut problema, ati datjos fata usii sa vedeti pe unde intra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ FLORO vezi un pic mai sus ca si l@u a patit la fel .Bine la el era usa pasagerului din dreapta.

Dar e acelasi lucru: fatele de usa jos, silicon intre usa si tabla care tine macaraua si toate cele.

Dar inainte desfunda gaurelele de sub usi.

Te duci la o benzinarie , vulcanizare ,etc... si bagi aer comprimat la greu pe gaurelele alea.

Daca sunt desfundate ....SILICON

:) Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat silicon asa cum ai spus si acum nici o lacrima numai intra in masina ...garniturile ale dintre table sunt varza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu. N-are pe unde sa iasa apa decat printre dele 2 table. Dar banuiesc ca doar daca sant infundate gaurile de scurgere de la usa. Chiar atata apa sa se stranga in usa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da domnilor, pe acolo curgea

Pur si simplu nu imi dadeam seama cum putea apa sa ajung practic dupa cheder.

Multumesc lui L@u pentru sfat.

Problema rezolvata prin aplicarea de silicon in jurul capacului usii.

Si aviz amatorilor, daca umblati vreodata si il dati jos, a-ti face bine mai intai sa va comandati garnitura care e acolo. Pe mine sincer nu ma deranjeaza siliconul de acolo, chiar daca nu e prea estetic. E acoperit de fata usii. Numai sa nu mai vina apa :icon_thumright: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

*********************************salut am si eu o intrebare.... va rog mult sa ma ajutati....**********************************************

am spalat masina (vw passat 2002) la o spalatorie automata ...inclus in program a fost si o spalare pe dedesubtul masinii...imediat dupa

terminarea de spalat a masinii am constatat ca atunci cand apasam pedala de frana ceva `````colchaia```` in pompa de servo sau ceva de genul...

fapt care pe moment nu m-a deranjat sau nelinistit...dar dupa 3 saptamani a venit gerul si am costatat ca dimineata nu puteam sa apas pe pedala de frana

deoarece era ``BOCNA`` de inghetata...si am costatat ca numai dupa ce las motorul sa functioneze aproximativ o ora se dezgheata si frana functioneaza

in conditii normale...

va rog sa ma ajutati . Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit printre noi. Daca citeai tot topicul gaseasei si raspunsul. :beer:

Cam 70% trebuie schimbat servofrana.Ai apa in compartimentul bateriei.

Nu trebuie decat sa te duci cu ea la un service(asta daca nu esti ca mine neindemanatic)sa ii rogi sa iti scoata apa din servo.

Partea proasta e ca te-a prins acum iarna si nu prea e ok sa ii dai DOAR apa afara.

Pentru SAFE trebuie schimbata. :blink: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca nu vrea un warning sa aiba timp sa citeasca tot topicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*******salut am si eu o intrebare.... va rog mult sa ma ajutati....*********

am spalat masina...

va rog sa ma ajutati . Va Multumesc

Uita-te o pagina in urma si ai sa gasesti raspunsul printre pozele postate de mine...apropo unde e intrebarea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate...imi cer scuze...intrebarea era: cum scot apa din pompa servo...

intr-e timp am incercat sa fac ceva de capul meu si am vrut sa scot furtunul de vaccum si sa bag o seringa sau ceva de genul in pompa cu care sa scot apa ...dar nu recomand nimanui sa faca asta pe un ger de -9 grade ...deparece eu am reusit sa rup acea supapa dintr-e furtunul de vaccum si corpul pompei servo...

am bagat apoi un furtunas prin acel orificiu si am reusit sa trag 3 guri bune de apa ruginita ....totusi nu cred ca am reusit sa o scot pe toata ...

asa ca acum incerc sa ma gandesc la alte idei cum ar fi...evaporarea apei cu ajutorul unui feon...sau folosirea unui aspirator de mare putere ...da totodata ma gandesc ca aceste proceduri sa nu imi provoace pagube si mai mari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia si schimba pompa si gata! Oricum, apa inghetata inauntru combinata cu rugina ... nu stiu cat de mult te va mai tine pompa. Asa ca, decat sa dai bani acum sa scoti apa si ... Doamne Fereste ... sa te lase brusc servofrana atunci cand ai nevoie mai mult, mai bine faci acum un efort si ii faci cadou de Craciun masinutei (cu o mica intarziere) o pompa noua! :lol: Dar, inainte de a o schimba, scoate bateria si carcasa filtrului de polen si curata toata mizeria adunata. Si scoate si reductorul de cauciuc de dedesubtul bateriei!

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa ridici joja la ulei o sa vezi ca ai spuma (de la apa).De aia am spus sa faci operatiunea de scos apa intr-uyn garaj ceva.

Dar .....schimb-o si gata. Si cred ca e bine sa schimbi si uleiul si filtrul de ulei.

:lol: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa traga prin furtunul de la servo apa si sa ajunga in baia de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Prin pompa tandem. :beerchug:

S-a mai discutat. Chiar si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inebunit lupu, mananca iarba, scuze nu stiu cum a ajuns aici postul meu ca nu aici am vrut sa -l pun.

Modificat de juristul2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca te regasesti in titlul topicului. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi o defectiune mecanica la ghidajul pedalei (gripat, ruginit - probabil datorita umezelii si imobilizarii o perioada mai mare de timp), in interior, nu in compartimentul motor. Mai verifica sa nu fi intrat accidental vreun obiect sub pedala.

Sau, inca o idee - cand ai schimbat ultima oara lichidul de frana? Sau este cel original de cand s-a livrat masina? Scoate capacul de la rezervorul lichidului de frana si vezi cum se prezinta - daca are o mica pojghita de gheata deasupra - trebuie schimbat de urgenta si aerisita instalatia. Ori a patruns aer in circuit pe la vreo garnitura ciupita. Sau - o ultima varianta - ai un etrier blocat si ultima oara ai mers mult cu masina incingandu-se foarte tare una din roti (tragea stanga sau dreapta?), pana cand lichidul a atins temperatura de fierbere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!