Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

Cer sfatul cui stie sa demonteze jgheabul de sub parbriz (cel care incastreaza stergatoarele). Niste poze la repere ar fi utile. Am scos palnia filtrului de polen si nu mai pot sa o pun inapoi daca nu misc acel jgeab, macar in coltul drept al masinii. Multumesc anticipat! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

cand mi-au schimbat parbrizul au tras de el pur si simplu...trebuie scoase stergatoarele...altceva special nu imi amintesc!

dar..usor!dupa aia sa nu dai vina pe mine! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa fortez dar nu misca nici un milimetru. Mai tare mi-e frica sa trag. Eu presupun ca are undeva niste cleme de platic, dar nu stiu unde sunt localizate. Ma dispera apa asta!!!

Te rog sa folosesti FASTREPLY sau ADDREPLY. QUOTE la mesajul anterior este interzis de regulament. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma daca intereseaza pe cineva povestea mea... imi iau 5 minute sa o descriu! Poate ajuta pe careva.

Nu a fost vorba de frunze in scurgerea de sub baterie si nici sub servofrana. Scurgerile erau desfundate si nu retineau multa apa. Pe langa palnia filtrului habitaclu nu se infiltra apa, garnitura era putin mancata, dar nu ajungea apa inauntru. Deci nici o problema idetificata de voi pana acum nu m-a ajutat.

Totusi aveam frunze si crengute asunse sub colutile caroseriei acolo unde se imbina balamalele capotei. Acestea formau un mic baraj pentru apa care se acumula in zona si se scurgea ....atentie mare... prin orificiul cablului de deschidere a capotei!!!

Acea perforatie in caroserie este in mod normal obturata de un manson de cauciuc care imbraca cablul capotei, dar niste maimutzoi "specialisti" care mi-au montat in iarna alarma la masina, au tras un fir pe langa acel cablu cu manson, fara insa sa traga mansonul-dop la loc. Au pus doar un pumn de silicon in zona. Care in mod evident nu a facut priza cu caroseria pe frunzele si malul care era in zona... :blink:

Am descoperit cauza dupa ce am demontat jumate de bord in interior, bateria, palnia firtrului de aer, plasticele cu zecile de suruburi, , mocheta in interior, tot balamucul...

Aporopo: filtrul de habitaclu era NEGRU si plin de praf. Asa dupa numai 4 luni, caci in noimbreie am facut schimbul complet la lichide si filtre. Vai de plamanii nostrii si de de debitmeterele lor!!! Ar trebui sa cerem noi taxe de le guvernu' lui peste pentru ca traim in tara asta poluata!!!! :( Eu vreau cei 1700Euro inapoi !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In legatura cu rezolvarea problemei voastre ma gandesc la 2 posibile variante/solutii:

1) intra apa pe la parbriz (sa fie pori pe marginea parbrizului) putin probabil dar posibil

2) sau in cel mai fericit caz sa fie pe undeva vreo garnitura de cauciuc scoasa ( de ex. intre manunchiurile cu fire sau poate pe la servofrana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si la mine a fost aceeasi problema ca si la tudormara, apa se aduna in compartimentul de sub parbriz, pe partea soferului, nescurgandu-se pe unde trebuie, refula in habitaclu pe la acelasi orificiu al cablului de deschidere a capotei... Cu o saptamana inainte schimbasem parbrizul si, bineinteles am dat vina pe cei de acolo. Am fost la ei, intr-adevar nu era de la parbriz, asa cum au zis ei, dar ei dadeau vina si ATENTIE: chiar vroiau sa imi demonteze trapa, cand era clar pe unde intra apa (asta dupa ce am vazut ca era compartimentul acela plin). Pot sa spun ca apa a ajund pana la banchetele din spate si am stat o saptamana sa se usuce mocheta, asta dupa ce am scos aproape o galeata de ploaie de acolo. Pentru cine intereseaza, scurgerile de la trapa ies mai jos de burdufurile prin care trec cablurile intre stalpii usilor fata si usi. Iar la Audi, ziceau ei ca ar iesi pe undeva pe langa portbagaj, deci in partea din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De doua zile stau cu masina la "soare". Scos scaun sofer, bancheta spate, ridicat cat am putut de mult mocheta etc etc etc. Cred ca am scos cel putin o galeata de apa. Treaba este ca am scos dopul de cauciuc de sub servo frana dar locul fiind uscat (normal, apa era in masina) n-aveam cum sa verific ce se intampla. Umplu o sticla de 2 litri cu apa si.....torn. Compartimentul se umple, de curs....pauza. Adica curgea dar tot in masina desi n-am reusit sa vad pe unde. M-am apucat se demontez cutia calculatorului de langa servo si....apa incepe sa curga spre gaura de scurgere acum libera. Deci, mizeria s-a acumulat in jurul acestei cutii actionand ca un mastic. Acum treaba s-a rezolvat dar inca tapiteria este uda. Mocheta ca mocheta dar dedesupt este o pasla groasa care se incapataneaza sa se usuce. Am stors-o in nenumarate randuri dar cred ca doar gravitatia ma ajuta. Apa coboara lent spre cel mai de jos punct de unde trebuie sa o storci.

Sub scaunul soferului alta cutie, alt calculator, alte snopuri de fire. De ce le-or fi pus acolo unde se aduna apa?

Curatati cu atentie compartimentul dintre motor si habitaclu pt ca altfel SIGUR mai devreme sau mai tarziu.....inotati.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult decat atat, au am curatat scurgerile din acel compartiment vara trecuta prin august, iar acum o luna erau infundate din nou. Precizez ca atunci am pus si un capac de plastic peste acea zona (pentru vw, pe original) deoarece masina nu avea asa ceva, pentru a evita acumularea de frunze si alte porcarii, iar in aprilie am constatat ca era aproape plin cu apa desi nu erau frunze pe acolo si zona era foarte curata. In scurgerile de cauciuc erau dopuri de pamant, ceea ce spune multe despre praful si mizeria din Bucuresti.

Parerea mea ar fi ca indiferent daca le-ati curatat, mai verificati-le periodic deoarece mizeria din tara asta surclaseaza net imaginatia inginerilor germani.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu am impins afara dopurile de cauciuc. Sigur nu se mai infunda niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai dreptate, m-am gandit si eu la asta, ba chiar sa ii mai dau eu vreo cateva gauri ca sa fiu sigur pe treaba, asa cu inventivitatea mioritica specifica, ba chiar mi-am facut niste socoteli cu burghie si alte flexuri. :icon_thumright:

Mi-am amintit insa ca urma unor experiente dureroase (chiar hemoragice pentru buzunarul meu) m-am invatat ca inginerul neamt chiar a gandit ceva cand a facut fiecare dracie si chiar in amanunt, nu e ca la dacie unde orice actiune e o imbunatatire.

Mi-am facut socoteala ca sub compartiment e caseta de directie si cutia de viteze si nu mi-asi dori sa se prelinga pe acolo peste tot apa mizerabila cu praful (noroiul, malul, mizeria, noxele, resturile vegetale in putrefactie, gainatzul, ploaia acida, detergentii, chimicalele din atmosfera si din solutiile de curatat parbrizul, spuma activa de la spalatorii) care erau directionate clar de cauciucurile alea. Adica semeringurile de la planetare si alte tije ale cutiei de viteze, supapa de suprapresiune, caseta de directie cu conductele, burdufurile, si alte dracii nu cred ca ar suporta prea bine o avalansa permanenta de asemenea mizerii.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu tine valioglu, daca neamtul a pus ceva acolo, e bine ca acel lucru sa ramana. Nu stiu exact ce este sub acele orificii, dar daca este ce spui tu, e clar ca acele mansoane de directionare au rolul lor.

Am gasit si eu apa in acel compartiment. Nu se vedea, dar cand am bagat mana acolo, era apa, cam 3-4 cm adancime. Nu prea multa ce-i drept, dar suficient sa ma determine sa desfac bateria (singura solutie pentru a avea acces la scurgeri). Scurgerile erau intr-adevar infundate. Mentionez ca masina are 4 ani petrecuti pe meleaguri romanesti, si mi se pare ca a durat destul sa se infunde acele gauri. Probabil datorita faptului ca locuiesc intr-o zona unde aerul este curat. Este clar ca, macar o data pe an, trebuie verificat daca exista apa acolo, parerea mea ca toamna e cel mai bine, deoarece urmeaza iarna cand acea apa poate ingheta si cauzeaza si alte probleme.

Ma gandeam la posibilitatea de a ajunge la acele scurgeri pe sub masina, nu stiu cat e de posibil lucrul asta, daca reuseste careva sa spuna, eu oricum 1 an nu mai am treaba :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma de ce am nevoie: de servofrana noua sau pompa de frana? e aceeasi chestie?

La ce preturi as putea gasi ceva de calitate, gen LUCAS......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua chestii diferite. Pompa de frana e un piston hidraulic putin mai mare ca un deget, la care vin niste tevi prin care impinge lichidul catre roti sau abs cand apesi tu pe pedala. Ea are un rezervor deasupra, in care se gaseste lichidul de frana.

Servofrana e ca o oala (mai degraba cratitza) pe care este prinsa pompa de frana. Rolul ei e sa te ajute sa apesi mai usor pe pedala ca sa obtii acelasi efect, adica fara ea frana merge, dar apesi pe pedala de faci un picior de halterofil.

Daca nu stii care e diferenta intre ele nu atinge nimic, mergi la un mecanic, e mai bine, mai ales ca e vorba de frane. Poti strica motorul si doar te vei necaji si vei baga ceva bani in el, dar daca strici franele si te lasa in mers e posibil sa nu mai apuci sa te superi. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin-axv

m-am gandit sa postez in topicul acesta pentru ca zice de baterie si asta e problema mea la un passat din 2003 daca puteti sa-mi dati cateva sfaturi sau mai bine pasii pe care trebuie sa-i fac sa scot bateria de la locul ei :) ms

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buun, mie ce sfat imi dati? la mine se scurge condensul de la aerul conditionat pe undeva in partea dreapta si picura pe picioarele pasagerului.Ce sa fac, sa cotrobai tot pe sub baterie si servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Asta ce e?

Va rog sa va obositi un pic ochii si sa rasfoiti aria asta in lung si-n lat inainte de a tot pune intrebari offtopic!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, merci de ajutor, crezi ca nu am folosit search?merge ca naiba, mi-a dat vreo 50 de topic-uri cu n-spe mii de posturi de rasfoit(asta e topicul care l-am gasit cu search).

Scuza-ma ca am poluat aria Passat, o sa incerc in alta parte pe viitor.

Modificat de ADU 33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ma vad nevoit sa subliniez ca nu ti-a spus nimeni ca poluezi, si nu m-am referit in special la tine, ci si la colegul de dinaintea ta, vazand ca deja deviaza topicul. Daca tu crezi ca ai poluat, esti invitatul meu sa n-o mai faci. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceeasi problema si aici... se pare ca mi a intrat apa la calculatorul de confort sau cum ii zice si nu mi mai merg geamurile, inchiderea centralizata, plafoniera... nu apare in bord cand o usa e deschisa etc.

ieri am avut o tentativa sa curat pe la baterie si sa usuc mocheta si si a revenit cateva ore. acum a murit de tot. pana ajung la mecanic poate cineva sa mi zica cum sa deschid capacul de la rezervor ca am ramas fara benzina :screwy:

(passat 2003 1.8T)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000
Ca sa vedeti unde se ajunge cu problema asta a apei infitrate in podea ...

In service, a costat 70 RON operatia (de 2 ori). Asta n-ar fi o problema, pe langa modul de lucru care numai in reguli de igiena nu se face. Una peste alta e o defectiune minora dar care da Extrem de multa bataie de cap, mai ales masina a stat asa cum e in poze timp de mai mult de 3 zile (trebuia testata etanseitatea)

Mult noroc ! si Drum bun !

Salut,

Problema asta o am si eu , la ce service ai fost? daca poti sa-mi dai un nr de telefon.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000

SDT.

Problema asta am avut-o si eu dar culmea ca apa a ajuns in spatele scaunului soferului, am scos plasticu ala care sta pe parbriz de la stergatoare, am scos bateria, am desfundat scurgerea de sub bateria si pe cea de sub servo frana, s-a scurs apa de acolo , am turnat o sticla de apa sa vad daca se securge a fost oki, dar am impresia ca tot mai curge in masina, si nu imi dau seama de unde tot vine apa asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rugam frumos sa ne spui cum ai scos plasticul de pe stergatoare, sint multi colegi pe forum (including me), care nu prea stim cum sa facem. Thanks!

edit: am gasit o descriere a metodologiei in alt topic... o pun si aici:

Eu am scos plasticul acela de la stergatoare de 4 ori pana acum, si dupa ce l-ai scos o data iti dai seama ca nu ii mare chestie, ai nevoie de o unealta speciala : o furculita pentru desert.

Modul de lucru : Se incepe intotdeauna de pe partea soferului (asa scrie in toate manualurile de service ce leam citit), puneti varful de la furculita intre plastic si parbriz (in prealabil trebuie pus un servetel pe parbriz pentru a nu risca sa-l fisurati, in ELSA spune ca nu trebuie folosit nici o unealta, dar eu nu am reusit fara) si folositi-o pe post de parghie pentru ridica in SUS bucata de plastic, asta este directia in care iese plasticul, nu spre fata masinii cum s-ar crede. Trebuie repetata operatia pana ajungeti sa desprindeti cam un sfert din lungimea plasticului, dupa aia puteti trage de el cu mana, dar tot in sus, pana cand plasticul iese afara cu totul.

Ca sa puneti la loc plasticul trebuie mai intai sa lubrifiati canalul in care intra plasticul ca sa nu riscati fisurarea parbrizului (asta am auzit-o la un service ce punea parbrize), aici merge si cu apa (trebuie doar sa nu fie uscat). Plasticul se impinge pe canal, iar apoi trebuie presat ca sa nu mai ramana spatiu intre el si parbriz.

Modificat de Maximus9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionescu_george_bz

aceasta problema am avuto si eu cu apa in masina...abia zilele astea am reusit sa fac sa nu mai intre apa in masina (dupa juma de an de incercari) acu am mari probleme...din cauza apei din masina aprox 50% din circuitele de pe placa de la modulul de confort is duse (aka nu mai merge aproape nimic...inchidere centralizata...geamuri...clapa rezervor...alarma)...din cauza nefunctionarii inchiderii centralizate am avut si probleme la usa soferului ce au dus la ruperea ambelor chei (acu deschid cu lama cheii si cu un patent)...as vrea sa stiu si eu cam cat m ar costa sa o pun la punct adica schimbarea modulului si a cheilor... Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000,

Scoate si carcasa aia de plastic in care se afla calculatorul masinii. Eu am curatat de acolo un pumn de namol care impiedica scurgerea apei. Apa se infiltra pe langa cablul de deschidere a capotei si ajungea la picioarele soferului si sub scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!