Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

omule, e in neregula sa ajungi sa schimbi antigelul la servo frana!

iti dai seama ce sfaturi dai aici pe forum?

si daca inteleg eu bine, tu la fiecare din operatiunile astea scoti si bagi la loc furtunul ala care intra in pompa!nu zici ca se duce garnitura?

plus ca alcoolul ala si antigelul acolo nu strica nimica??!!oare?

eu zic ca deja sunt riscante operatiunile astea, s-a dus ..s-a dus!gata, iei una noua, o schimbi , si dormi linistit!

nu e totusi masina sa carpesti o chestie ca frana cu toate felurile de solutii!

l.e. acum am vazut ca te-ai decis sa o schimbi...aveam dreptate!vei fi luat o decizie sigura si corecta!

drive safe!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

In aceasta vara la spalatorie, dupa un spalat de motor, am constatat si eu ca mi-a ramas apa in compartimentul cu bateria, servo, calculatorul etc.

Atunci l-am pus pe tipul de la spalatorie sa bage jetul de apa acolo dar nu a avut succes. A trebuit sa ma chinui cu mana pe sub suport si printre tubulatura de aer conditionat sa desfund si speram ca am reusit bine (a curs destul de multa apa cu o oarecare presiune).

Asta toamna am vazut ca aveam putina apa in masina in partea dreapta, dar fiind imediat dupa un Sf Andrei, m-am gandit ca "s-or fi scurs florile pe care le-am dat cadou".

Problema e ca acum mi-a inghetzat frana asa cum am vazut ca s-a intamplat mai tuturor celor de pe forum.

Mi-am dat seama ca nu are nici un rost sa desfund iar orificiul de sub baterie sau pe cel de sub servo in perioada asta pt ca daca au apa acolo ar fi toate... bocna!

Am incercat sa scot acel furtun din servofrana (multumim cornelus, pozele sunt de foarte mare ajutor si cred ca merita facut un DIY pe baza lor).

Din pacate insa nu am stiut cat de tare pot trage si mi s-a parut si mie ca furtunul este "supt inapoi" de fiecare data cand reuseam sa-l scot cate un pic.

Din pacate martzi plec in provincie (cu masina) iar joi plec din tara (cu masina)...

Poate cineva dintre cei care deja au facut aceasta operatie sa-mi dea o mana de ajutor?

Sau cei care au fost la un service decent (ca preturi), care nu le-a spus ca trebuie schimbata servo si de care au fost multumiti, pot sa mi-l recomande si mie daca mucesc respectivii si luni?

Multumesc

PS: avand in vedere ca motorul se incalzeste, pot considera ca o astfel de problema va fi posibila doar la plecare (ca pana acum)... sau mi se poate intampla la 160km/h sa constat ca nu mai am frane pt ca au inghetzat?

Modificat de baru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa schimbi servofrana, in primul rand intereseaza-te sa vezi unde gasesti. E cam greu de gasit pe stoc, nefiind un element care se defecteaza prea usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Baru risti enorm, tu si ceilalti participanti la trafic.........cel mai bine schimbi pompa de servofrana NU risca inutil! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumnezeule!!!!!! mi sa ridicat parul pe maini dupa ce am citi toate aceste despre apa din servofrana...dar vad ca ati omis ceva...iar acel ceva mi sa intamplat mie acum 2 saptamani ...poate nu stiati ca motorul, prin pompa de vacum trage aer din servofrana si cum serva mea era plina cu apa sa intamplat, ca la o verificare a nivelul de ulei din motor sa imi pun mainile in cap.( era cu mult peste nivelul normal) si am scos si busonul de umplere de la ulei si era ca o spuma ...cum se forma candva la dacie si am constatat ca mia intrat apa in motor..si nu aveam decat 6 mii cu uleiul ala...

crezand ca am scapat de aceasta problema ( asta dupa ce am desfundat scurgerea de sub baterie...scos apa din servofrana cu seringa sau chiar cu gura),dimineatza am patito iar...frana era ca asfaltul dar cam in 3 km sia revenit...cred ca am sa incerc cu niste alcool tehnic sau poate antigel.

Un mecanic mia garantat ca in maxim un an o sa imi cumpar servofrana= 18 meleoane.deoarece apa ataca membrana si elementele metalice din servofrana.aaaaa si ince ceva am reusit sa rup si supapa acea care intra in servofrana dar am lipito cu poxilina si sa rezolvat ca nu costa decat 2 meleoane si se aduce numai pe original si dureaza 10 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ai dreptate ,in legatura cu spuma despre care spuneai ....Am uitat sa o mentionez. Eu pana sa descopar apa in servofrana, ma mai uitam pe la capacul de ulei si tot timpul il stergeam cu servetel pentru ca tot timpul era spuma acolo . Pe toti pe care i-am intrebat imi spuneau ca e condens. Dar de unde si cum nimeni nu spunea nimic. ;) A trebuit sa aflu dupa aia ca era apa care ajungea acolo prin vacuum.Dar de cat traiesti inveti :icon_rendeer: :icon_santa: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!! spre nenorocul meu azi dimineata am patito iar si cred ca de data asta este ceva mai grav...am plevat de pe loc cu rotile aproape blocate, frana tare ca asfaltul...si becul de la abs si esp aprinse in bord...am lasat masina undeva in orash si urmeaza sa ma duc maine sau poimane saincerc sa ii fac ceva ...intre timp deja am dat ceva telefoane ptr. o servofrana ( de preferinta second hand)....asha ca daca stiti ceva va rog sa ma anuntati si pe mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu o "rezolvare" de moment

Am turnat pe servofrana(ptr. ca stiu ca de acolo vine beleaua) o sticla cu apa fierbinte si in secunda imediat uramtoare masina nu mai avea nimic

Cred ca urmatoarea miscare este sa introduc niste antigel, cei care au mai facut asta le-as ramne recunoscator daca mi-ar zice cat antigel sau alcool tehnic sa bag( ma gandesc ca daca bag prea mult sa nu mi-l traga motorul asa cum s-a intamplat si cu apa din servo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilooor....nu va jucati cu frana....TREBUIE schimbata servofrana din pacate.

Costa vreo 1100 ron. Am patit-o si eu la b5,5....nu se repara, se schimba...si nu mai bagati in ea tot felul de lichide, rugineste si va deveni inutilizabila, in interiorul ei NU trebuie sa fie nici un fel de lichid!

DRIVE SAFE! :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate gasi si mai ieftina. Eu am luat, acum o luna, una noua cu 750 lei. Vorbeste cu Volksman. E vorba totusi despre frana, nu m-as juca cu un second hand.

In ceea ce priveste introducerea de diverse lichide in servofrana, eu unul o vad DOAR ca pe o solutie de moment. In primul rand, ca din pompa poate ajunge in ulei. In al doilea rand, mecanicul care mi-a schimbat servo frana mi-a spus (si mi-a si aratat-o pe cea veche), ca era ruginita pe interior. De acolo i-a venit moartea. Deci, nu introduceti lichide, daca puteti scoateti-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am scos apa dar problema nu e 100% rezolvata. Am vorbit cu cineva de la Porsche si mi-a zis ca trebuie scchimbata pompa si servo. Intrebarea mea e de ce amandoua? Poate fi afectata si pompa de aceasta problema... sau numai servo.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dann778

"am reusit sa rup si supapa acea care intra in servofrana dar am lipito cu poxilina si sa rezolvat ca nu costa decat 2 meleoane si se aduce numai pe original si dureaza 10 zile"

Apropo !

daca sunteti la inghesuiala cu acea supapa (pipa ) vedeti ca merge foarte bine cea de DACIA , si este mult mai ieftina .

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma masina a ajuns in service la Sandra (Iasi). Mi-au spus ca au incercat sa repare o servofrana in care intrase apa dar nu se poate. Trebuie inlocuita servofrana. Sapt. viitoare va fi gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, servofrana este capsulata. Vezi ca ar trebui sa iti ofere ceva discount la pretul celei noi, daca o lasi pe cea veche sa o predea la schimb. Cel putin in Tg Mures asa se practica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect e capsulata.... dar intrebare mea acum e: noua servo nu va avea acceasi soarta? Daca sunt capsulate de ce intra apa? Sa avem pardon, dar la Golf 3 sau la dacie n-am avut aceasta problema.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra apa pentru ca se infunda scurgerea de sub baterie si se creeaza o mica piscina. Cum stii la diferentele de temperatura metalul lucreaza si apei nu ii trebuie mult spatiu sa il 'invadeze'. La golf 3 sau la dacie nu cred ca era acelesi amplasament ca la Passat. Cred ca la nemti asemenea cazuri sunt foarte rare (sa intre apa in servo sau se infunde scurgerea respectica) pentru simplu fapt ca acolo este un alt mediu daca vrei. Nu exista atata praf, mizerii, frunze ca la noi. Eu cel putin nu am vazut cand am fost acolo. Si am tot stat pe acolo minim 3-4 zile timp in care masina mea era curata- curata. Dar asta e alta poveste.... Parerea mea e ca fiecare din noi, cand achizitioneaza prima data un Passat B5.5, sa desfunde de prima data scurgerea ca masura preventiva, pentru a nu scoate mai multi bani din buzunar. :icon_thumright: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reusit sa schimb pompa de frana cu una noua...cea veche avea atata apa ca ruginise toata!

Problema mai noua acum este ca odata schimbata pompa, cei de la service (miniservice) nu reusesc sa mai dezaeriseasca instalatia de franare....au zis ca nu reusesc sa dea comenzi abs-ului sa faca nu stiu ce aerisire (nu cunosc, am zis doar ce mi-au zis si mie). au zis ca vor mai incerca...aveti idee ce as putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de aerisire cu Vag Com este cam asa:

Ross-Tech is not responsible for any damage or problems that may result from following these instructions. They are to be used at your own risk. As always, you should refer to a Factory Repair Manual for your vehicle!

This procedure details how to bleed the ABS pump when replacing brake fluid. This procedure is NOT necessary unless your ABS pump has gone completely dry. For normal brake work including fluid replacement, hose replacement, pad replacement, etc. this procedure is NOT necessary. Also, this procedure does not take the place of good ol' fashioned brake bleeding with one person operating the pedal while the other person opens the bleeder valves one by one and collects the discharged fluid.

There are certain test conditions that must be met before doing this procedure:

* Vehicle must on a lift or safe jack stands with no wheels touching the ground

* Ignition should be in the "On" position

Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump on VW Passat:

[select]

[03 - ABS Brakes]

[basic Settings - 04]

Group 002

[Go!]

This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla si la dacia 1300, dar mai rar, insa la solenza era chiar frecventa infundarea scurgerilor compartimentului similar cu al passatului.

La passat eu mi-am montat plasticul acela care acopera tot compartimentul de sub parbriz si am vazut ca face treaba buna, e mai curat acolo si nu am mai gasit frunze.

E bine sa fie insa cutatat la un an sau doi..., pentru o mai mare siguranta, nu e chiar dificil.

Nu stiu exact cum e facuta servofrana de passat, dar daca are o constructie asemanatoare cu cea de dacie, in care cele doua semicarcase se imbuca una in alta si se sertizeaza la margine (in doua locuri) nu va jucati de-a reparatul ei ca mi s-a desfacut o data (la dacia bineinteles) si s-a dus pedala de frana la fund fara sa apese nici un pic pe cilindrul pompei. Noroc ca am putut evita accidentul si am avut si frana de mana buna. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Afara -10 grade .... Frana beton .... furtunel si seringa ..... scos apa din servofrana (cam 120 ml). Tot nu m-am putut linisti. Am cumparat servo (800 lei) si am inlocuit-o. Am desfacut-o pe cea veche si am mai scos cel putin 300 ml de apa. Aceasta apa nu o puteti scoate cu furtunel si seringa, deoarece servo are trei compartimente, iar cu furtunelul nu aveti acces numai la primul compartiment.

Servo contine 2 membrane (solutie tehnica a VW pentru a micsora diametrul servofranei). Apa patrunde in toate compartimentele .... deci in concluzie schimbati servofrana cu una noua fara rugina si fara apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionescu_george_bz

salutare! am avut si eu aceasta problema cu apa....am tot desfundat si s a infundat la loc (toamna trecuta) bun am desfundat am scos apa am uscat tot insa cat a intrat apa a intrat si in masina (prin aerul conditionat din cate am observat) la greu in dreptul pasagerului stanga spate si in dreptul soferului (mult mai putina) si la faza asta au inceput unele comenzi sa cedeze pe rand: nu mai merg inchiderea si deschiderea din telecomanda, dupa care geamurile merg numai cand au chef sa mearga, alarma luat razna ( am scos mufa de la claxonul alarmei ca pornea in mers), nici macar butonul de la clapa rezervorului nu mai merge trebuie sa il deschid manual din portbagaj....am inteles ca ar fi ceva de la ccm (confort control module) sau ceva de genul cum ca ar fi putrezit cablurile ce duc la el de la apa...faza e ca habar nu am unde se afla unitatea asta si pe unde dau de cablurile respective... vreau si eu niste sfaturi daca ma poate ajuta cineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a intrat apa in modul de confort ... se afla sub picioarele soferului (sub mocheta). Desfaci footrest-ul si ornamentele de plastic laterale, tragi mocheta si gasesti modulul de confort, cu noroc daca scoti apa si il usuci va functiona .... succes. Si nu uita sa cureti compartimentul de sub parbriz (baterie) si sa desfunzi "gurile" de scurgere.

Modificat de pbaiceanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctorul, Sunt in asentimentul tau... la mine filtrul de polen este uscat. In consecinta nu prin palnia filtrului intr apa ci pe altundeva. Pe sub palnie poate??? inca nu a m-a lamurit nimeni. Fratilor, daca ati rezolvat treaba cumva, faceti un tutorial cu poze cu tot si cu pasi de urmat. Sunt poze la inceputul topicului cu Audi A4 rosu, dar situatia la Passat la mine este alta. Eventual si cum se demonteaza mocheta in spate jos ca sa usuc mlastina. Pe maine o sa cumpar un pestisor auriu ca deja melci face masina acolo. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornelus, mersi de poze si de efort!!! ai gasit totusi pe unde patrunde apa in masina? la mine nu este plin acel bazin de sub baterie, doar clipoceste apa acolo pe fund; insa IN MASINA apa este ca la ea acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu cand am avut probleme cu apa de la compartimentul bateriei, mecanicul a scos si suportul filtrului de polen si a pus silicon . Intre suport si caroserie este doar un burete si nimic altceva.

Apa, se infiltreaza pe acolo , si datorita frunzelor si mizeriei care raman pe langa suportul in cauza. Mai incearca totusi si chederele usilor. Eu daca spal masina la OMV la perii imi intra apa pe la chedere de nu se poate ( mai ales pe la usa dreapta/fata). Am schimbat chederul si problema persista. :) Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!