Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

uau, de unde am plecat si unde am ajuns!fara gluma, e super interesant!

miguel, asteptam si rezultatele!

presupun ca meniul de la clima nu ne poate da vreo informatie legata de treaba asta....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate codul respectiv de login nu e recunoscut de controllerul ABS . Trebuie sa mai caut ...

In schimb am gasit alt test pt frane si ABS, in "output tests" , destul de interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii dai modulul ABS, apoi "output tests" si incepe o procedura, te pune sa apesi frana, ai niste senzatii ciudate in pedala si in cele din urma se opreste (in timpul asta ii tot dai next pt a schimba testul).

Apoi iti spune sa iei piciorul de pe frana si gata :D

DAR nu asta e procedura de aerisire, alta trebuie sa fie, ii dai "basic settings" dupa ce iti accepta codul de login, ceea ce nu s-a intamplat inca la mine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta pe care ai descris-o ce e ?

un test pana la urma, nu?

care poate arata ...ce?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ca sa vedeti unde se ajunge cu problema asta a apei infitrate in podea ...

In service, a costat 70 RON operatia (de 2 ori). Asta n-ar fi o problema, pe langa modul de lucru care numai in reguli de igiena nu se face. Una peste alta e o defectiune minora dar care da Extrem de multa bataie de cap, mai ales masina a stat asa cum e in poze timp de mai mult de 3 zile (trebuia testata etanseitatea)

Mult noroc ! si Drum bun !

post-7977-1181582450_thumb.jpg

post-7977-1181583342_thumb.jpg

post-7977-1181583376_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix la fel am avut si eu problema la un golf 4. Stii cum am acctionat? fix la fel. am scos scunu din dreapta, bancheta, si am ridicat tapiteria de pe jos si am lasat sa se usuce, o treaba destul de nasoala, dar ma bucur ca sa rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este o boala la passat aceiasi problema a fost la un passat in italia cel al parintilor si s-a rezolvat,cei din service voiau sa schimbe chedere si alte minumatii pret ~ 600 euro .

Insa s-a rezolvat in parcarea blocului cu mult silicon la inbinarea dintre caroserie si suportul filtrului de aer conditionat.si a costat 8 euro doar tubul de silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu la al meu Passat si operatia de demontare montare si uscare a durat 3 zile.A intrat atat de multa apa incat pluteau covorasele pe partea dreapta

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am o problema asemantoare si nu i-am dat de cap .Daca ma duc la spalatoriile automate intra apa (nu stiu pe unde ) si balteste sub presul din dreapta -fata.Am pus un furtunel mai tare in chederul usii din dreapta -fata ca sa il mai umfle un pic si nimic. Nu stiu pe unde ar putea intra . :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa posteze imagini cu ansamblul filtru polen complet? Eu nu am nici un capac, dacat palnia si filtrul propriuzis. E posibil sa lipseasca ceva la el... Un pret ceva pentru cazul in care as cumpara alt ansamblu complet? La Passat ma refer... Multumiri...

Modificat de cmiron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare tuturor,

am si eu o problema cat de cat asemanatoare, m-am trezit intr-o zi ploioasa cu apa sub scaun spate stinga(tinind cont de faptul ca masina a stat intr-un service 5 zile) . M-am uitat sa vad pe unde s-ar putea prelinge apa si nu mi-am putut da seama. Va rog sa imi spuneti si mie care ar putea fi cauza. A mai patit cineva la fel?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi daca ai apa in compartimentul bateriei si daca nu ti-s infundate scurgerile de-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Ia vezi daca ai apa in compartimentul bateriei si daca nu ti-s infundate scurgerile de-acolo.

Asta e valabil si pentru dreapta spate? In fiecare dimineata gaseam apa din abundenta acolo. In toata aceasta perioada a plouat si am banuit ca e de la ploaie. Compartimentul de la baterie era plin ochi de apa deoarece orificiul de scurgere era infundat cu frunze si multe alte chestii. Am curatat bine toata scurgerea si acum apa curge cum trebuie sub masina.

Am curatat mocheta dar tot mai am apa acolo. Intr-adevar nu ca inainte , nici pe departe, dar mocheta tot are apa in ea. Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce-i face. Doar sa o lasi sa se usuce in timp. Acuma e si mai greu, ca nu se usuca, asa ca vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te sfatuiesc sa dai jos scaunul si sa vezi cat de imbacsita e mocheta cu apa dedesupt. Eu am facut asta, nu e foarte greu. Are un fel de boltz in partea din fata care se strange si se scoate in lateral dupa care poti culisa si scoate scaunul. Cu un uscator de par chiar iti rezolvi problema, caci altfel in timp poti avea surprize legate de miros de imbacsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Se pare ca asta e singura solutie, cu scosul scaunului, pt ca deja mocheta a inceput sa se umfle de la cata apa a avut in ea. Ca sa nu mai spunem ca e o umezeala teribila in toata masina din cauza apei care se evapora. Hartiile din torpedou sunt umede. Sper sa scap cat mai curand.

Mersi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. In primul: rand multumiri pentru post! Parerea mea este ca ar trebui sa fie la capitolul DYI. Iata motivele:

1. Aveam o frana f proasta dimineata, pana cand apasam energic de cateva ori pedala. Geva in genul franei fara motor pornit (servo era total ineficienta)

2. Procedura descrisa aici am aplicat-o cu success, chiar fara a scoate bateria! Accesul la dopul servo nu este restrictionat de baterie, mai ales daca ai o baterie de domensiuni mai mici (am un Bosch care nu e asa lung, si imi permite accesul la servo). Bateria impinsa la maxim spre servo permite accesul la dopul de scurgere apa - poate fi apucat cu un cleste cu falci inguste si cu zimti si tras afara, sau rupt daca este imbatranit. Scule necesare pt a scoate dopul servo: o surubelnita f lata, fara margini taioase (mai boanta)!! Sau si mai bine, un cleste subtire in forma de "L" pentru a trage de dop simetric din ambele parti. Pentru ceu care au acces la instrumentar medical, o pensa poate inlocui clestele sau surubelnita.

3. Am scos 5 seringi a cate 60 cc din servo!!! Apa cu mal, noroi! Va recomand sa insistati sa bagati furtunul in cat mai multe pozitii, cand credeam ca am mai terminat, mai scoteam 1/4 de seringa.

4. Daca nu as fi facut asta azi, la primul inghet pompa ar fi avut de suferit serios datorita dilatarii apei cand ingheata! ;)

5. Acum am o frana excelenta (comparata cu cea de pe Toledo-ul lui fratello) ;)

Mai ramane sa ma duc in service sambata si sa resetaz ABS-ul si am terminat procedura.

ATENTIE! nu incercati sa scoateti dopul de servo cu tot cu garnitura de etansare - riscati sa rupeti garnitura. Fortati doar dopul de platic, lasand garnitura la locul ei.

Va recomand sa faceti asta la 30-40 min DUPA ce ati oprit masina. Eu am facut asta la 1 minut si ca urmare am muncit in plus - era depresiune pe circuit care imi tragea serios dopul inapoi cum il scapam. La scoatere s-a auzit un fasait serios! Daca mai asteptam cateva minute, scapam cu mai putine eforturi

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa astepti deloc. Apesi pe pedala da frana de cateva ori dupa ce s-a oprit motorul si pierzi vacuum-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dimineata, dupa 4 km de mers cu masina prin oras, am ramas cu brana partial blocata. In plus, la cea mai mica apasare a pedalei, masina intepenea pe sosea, si ii speriam serios pe cei din spatele meu.

Am suit masina pe un trotuar, am oprit motorul si m-am dat jos sa verific ce roti sunt calde... intre timp brana s-a deblocat si masina a inceput sa se miste...

Apoi am mers fara probleme pana la destinatie.

Intrebare: sa mai am apa cumva in tulumba servo franei? Sa fi inghetat azinoapte (-2 grade afara).

Oricum ajung cu ea in service maine, dar pana acolo am de parcurs 25 km de unde sunt acum cu masina.

Astept recomandari (calduroase).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HRTS, exact asta am patit si eu!!

1. acum 3saptamani am pornit masina si am descoperit ca in momentul in care apasam pe frana, parca dadeam cu pompa de desfundat intr-o caldare cu apa.

2. am desfundat orificiul ala de sub baterie si au curs cred ca vreo 2 litri de apa:), dupa care a inceput sa mearga si frana fara acel zgomot dubios...pt un timp

3. acum 2 saptamani, in trafic, mi-a inghetat frana....a devenit efectiv la fel de tare ca asfaltul! a trebuit sa ajung pana acasa cu frana de mana.

4. am plecat din tara, dar am lasat masina unui amic caruia i-a inghetat frana in trafic in drum spre service (nu mai putea sa plece de pe loc!), iar cand ii mergea, ii troznea pedala, de parca ar fi fost inghetata!...la service i-au spus ca electrovalvele sau whatever erau ok, si ca e de la calculatorul de abs (n-am auzit de asa ceva)...l-au resoftat si a mers (desi se incalzise pe afara in timpul asta)

5. am luat masina acum o sapt, a mers foarte bine, frana incredibil de responsive, pana aseara...cand am incercat sa plec din parcare si era sa intru in cel din fata mea...frana bocna! iar daca incercam sa apas mai tare, trosnea de parca rupeam gheata pe undeva!

ce se mai poate face? sa fi inghetat apa inauntru sau deja sa fie afectata pompa sau altceva? sa fie totusi calculatorul abs? zicea iar cineva (din auzite) ca isi pierde setarile si de aceea face asa :frigbaitata:

Si eu astept recomandari, ca si HRTS va rog, ajutati-ne!;) pt ca trebuie sa plec din tara cu masina pe 22:(

UPDATE: azi am fost sa dau zapada de pe ea, care incepuse sa se topeasca deja, iar frana a inceput sa mearga, dar se aude ca un fasait, gajait cand apas...cred ca s-a topit gheata de acolo sau a intrat iar apa de la zapada in pompa. ma duc acum sa ma uit daca e apa langa baterie. sa trebuiasca sa schimb pompa totusi?

Modificat de quicky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema aseara. Cand am plecat de pe loc frana era tare ca piatra si imi ramanea blocata. Trebuia sa astept 4-5 min pana sa pot pleca de pe loc. Am tras pe dreapta, si dupa vreo 30 min si-a revenit. Am observat o anomalie la servo cand ploua si cand temperatura scade sub 0. Cred ca e aceeasi situatie ca a lui HRTS. Am sa incerc sa scot apa din servo... poate am succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Rezumat anterior: am scost apa din servo conform topicului curent (multumiri inca o data), am avut frana 2 zile.

A dat frigul - am ramas cu ea blocata in pta Victoriei, si cu pedata super tare.

Oprit motor - apasat frana de 2-3 ori, deblocat frane. Ajuns la servici, cerut asistenta.

De atunci iata ce am facut: mers in service. Mi s-a recomandat sa spal tulumba cu alcool tehnic. Asa am si facut Am bagat 200 grame alcool, l-am barbotat cu seringa (va recomand una din aia sanatoasa - cred ca este de la veterinar :huh: ) am scos alcoolul, am bagat altul curat, si tot asa pana a iesit aproape curat. Mentionez ca la prima scoatere am scos mai mult decat am bagat, deci iarasi am luat apa, sau nu o scosesem pe toata!!! Tot la service mi s-a spus sa bag SI SA LAS ACOLO putin antigel concentrat. Nu am respectat asta - am scos tot ce se putea scoate! MARE GRESEALA!

Am plecat cu masina prin oras dupa brad pana la Ikea, am ajuns in Centru, iarasi frana blocata. Stiind lectia, opresc motor, 2-3 pedale, plec de pe loc, frana ca noua. Fac traseul pana la Ikea, inapoi acasa (50 km) nici o problema. Ma opresc la Petrom si cumpar antigel de -70 grade! M-am decis sa fac ce a zis mecanicul: sa la acolo antigel cu alcool.

FARA ca masina sa se raceasca (alergata putin inainte sa fiu sigur ca s-a incins), am bagat cam 200 ml de antigel si cu alcool tehnic (jumate/jumate), am suflat totul cu seringa cu putere.

Dupa 4 ore, masina inghetata bocna, ma duc sa o curat de zapada si sa verific franele, toate bune si frumoase!!

Sper ca amestecucul de antigel si spirt tehnic sa impiedice formarea de dopuri de gheata. Va recomand sa lasati o cantitate apreciabila din acest amestec in servo.

Concluzia mea: lasati acolo antigelul si alcoolul, nu il scoateti pe tot. Ajuta - la hopuri, la viraje, va spala interiorul servo si se combina cu apa care era acolo si care nu ati reusit sa o extrageti (am incercat si cu masina in panta si inclinata spre dreapta) Va recomand sa scoateti antigelul si alcoolul si sa il schimbati ori de cate ori aveti probleme - sau macar sa vedeti daca nu s-a facut maroniu din cauza impuritatilor trase pe langa dop. Va trebuie doar o surubelnita si seringa cu furtun!

Diseara cand pornesc masina din nou va scriu daca a dar roade antigelul lasat in servo. O sa fac o tura de proba sa vad cum se comporta.

Daca nu da roade, mecanicul a zis ca trebuie schimbata servo - la ei in service se intampla cam odata pe an sa aiba un client cu asfel de incident. De obicei scapa usor cu ceva antigel :D

Sper ca anul asta sa nu fie eu clientul cu schimbatul.. :D

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu cred ca ,din pacate , trebuie schimbata servo. Cu frana nu te joci . Daca ai scos apa si frana iti face la fel inseamna ca siguranta care tine pistonasul e dusa sau e pe duca. Ai scos dopul de sub baterie ca sa lasi apa sa se scurga liber ? Cred ca daca faceai aceasta operatie in primavara sau vara, inclusiv sa scoti dopul de sub baterie , pana acum avea timp sa se usuce servo si nu mai facea nici p figura . :icon_thumright: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos dopul acum 7-8 zile (inainte de prima seara cu temperaturi negative). Era apa pana la furtunul de vacuum al servofranei.

Ieri - dupa ce servofrana a fost spalata cu alcool de 2 ori, si am lasat si antigel in ea, frana tot se blocheaza, iar pedala de frana are cursa foarte scurta, si franeaza violent.

Deja m-am interesat de o servofrana noua, o sa o schimb in functie de cum ma programez la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!