Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Am gasit si eu putina apa in compartimentul bateriei,prin zona tulumbei de frana, si in spatele ECU. Dupa ce le-am desfundat de noroi,frunze,apa s-a scurs. Insa am o gramada de noroi umed in spatele ECU. Stie cineva cum se scoate ecu? Ceva in spatele lui il tine,si nu stiu ce anume caci nu vad nimic. Daca cineva l-a dat jos vreodata il rog sa ma ajute cum sa il scot. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

C o s m i n

E prins in suruburi pe dinauntru.

Dar nu-ti recomand sa-l desfaci de caroserie. Acum e izolat bine si nu curge apa inauntru. Si oricum in timp, iar se mai aduna cate putin.

Cel mai bine baga furtunul cu apa intre ECU si caroserie si agiti noroiul cu surubelnita pana il spala apa.

Eu am bagat si un electrod intre cutia ECU si caroserie pana n-a mai ramas noroi.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Mersi Cosmin.La solutia asta m-am gandit si eu prima oara,doar ca imi era frica sa nu intre apa in ecu sa se buleasca ceva in el. Zici ca pot da linistit cu apa pe acolo? (in limita bunului simt,fara presiune mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Poti da linistit. In ECU nu intra ca e foarte bine etansat. Pe cutie vei vedea si o pictograma reprezentand o umbrela. Adica "water proof".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da i cu presiune caaata vrei.am spalat cu jet de apa acolo.n are nici pe naiba.e mult mai bine decat sa il dai afara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
alexvwpassat

Salutate.Aceeasi problema am avut-o si eu la masina.Neavand ce face intro zi cand eram de serviciu m-am apucat si am sters cu o carpa praful de pe motor,am scos bucata aia mica care protejeaza bornele la baterie si cand ma uit aveam apa pana aproape de jumatea bateriei,asa ca : -am dat jos bateria, am scos putin din apa cu o carpa , si dedesubt la baterie am bagat mana sub suport si cu o surubelnita mai lunga am desfundat prima gaura de scurgere dupa care am bagat din nou mana sub chestia aia de la servo frana si am mai gasit o gaura de scurgere la fel pe care desigur am curatat0 si am desfundat0 si sa vezi dupa aia ce frumos s-a scurs toata apa de acolo.Trebue avuta in permanenta grija sa nu se infunde acele gauri pt ca sta apa mult si pe timp de vara se inpute si nu stii de ce iti baga clima un miros neplacut in masina.Bafta si cat mai putine probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai usor, scoate acele scurgeri de cauciuc (ca nu te ajuta cu nimic) si o sa se infunde mult mai greu....sau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeti la reprezentanta ca vi le scoate pe gratis cauciucurile, e actiune in toata tzara la orice Passat b5 sau b5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ca e si greu sa le apesi cu mana si sa cada sub masina.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada... dar pt asta trebuie sa scoti bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eto, eu cand am fost la Autoworld sa-mi inlocuiesc distributia, la finalul lucrarii, m-au pus sa semnez inca o comanda de lucru. Am intrebat ce semnez si mi s-a zis ca este vorba de actiunea de scoatere a dopurilor gaurite pt scrurgere apei din compartimentul bateriei. Ok, mi-au lipit si un stick in compartimentul rotii de rezerva. De curiozitate, cand am ajuns acasa, am dat jos bateria sa vad daca intr-adevar le-au scos. Bineinteles ca toata lucrarea a fost o vrajeala, dopurile erau bine-mersi la locul lor. Le-am scos eu afara si sincer trebuia sa le fac si o reclamatie... Dar sunt ferm convins ca nu se rezolva nimic ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de sub pompa de servo merge impins usor sau curatat, insa la baterie e problematic caci trebuie scoasa.eu unul am ales sa le curat foarte bine si sa le las pe pozitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada... dar pt asta trebuie sa scoti bateria...

Perfect adevarat. Oricum, eu in fiecare vara, scot bateria si spal bine cu compartimentul ala, ca se umple de praf, plus ca ajung pe acolo diverse resturi e frunze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut! Din pacate, se pare ca astazi, m-am confruntat si eu cu aceeasi problema! Am iesit dimineata sa dau zapada de pe masina, cand am pornit-o am observat pedala de frana tare ca piatra si ulterior faptul ca franele sunt total ineficiente! Adica oricat de tare as fi apasat pedala masina nu se oprea brusc ci dupa cativa metri! Initial am crezut ca e crapat un furtun de vacuum, am plecat in casa si am revenit la masina peste 2-3 ore hotarat sa ma apuc sa verific instalatia de vacuum, numai ca masina fnctiona normal, adica pedala de frana era asa cum trebuie si masina frana ca in urma cu 2-3 zile! Mi-am adus aminte de acest topic, asa ca am dat jos plasticul care acopera bateria, nu am gasit apa acolo, dar am gasit urma ca si cum apa ar fi cam pana la jumatatea compartimentului. Ajutat de un coleg de pe forum, caruia ii multumesc din nou, am scos apa din servofrana, cam un pahar de apa cu noroi si am scos si acel dop de langa servofrana. Trebuie sa imi fac griji in ceea ce priveste servofrana? Se poate demonta, desface si curata? Banuiesc ca lipsa eficacitatii franelor se datoreaza faptului ca apa a inghetat in servofrana si ulterior s-a dezghetat! Totusi eu nu inteleg pe unde intra apa in interior atat timp cat acea tulumba e etansa, zilele urmatoare o sa au si bateria jos sa desfac si acel dop si sa curat tot compartimentul! Astept un raspuns din partea voastra! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timp, s-ar putea sa ajungi sa schimbi tulumba.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La fel am patit si eu zilele acestea mai friguroase . 3 zile nu am miscat masina , Am fost la un service a scos apa din servo cu absorbtia de ulei si a iesit ceva apa si urata de acolo. Am plecat cu masina bine acasa a mers vreo 2 zile si din nou cand a dat geru la -10 grade sa facut bat inapoi si nu poot apasa pedala nici 1 cm. Am pus masina la soare si am pus apa calda pe servo, sa dezghetat si aveam frane. am scos furtunu de vacul din servo dar nu inainte sa ii rup stutu de la supapa aia de sens ca era inghetat si am tras cam tare dupa care am scos cu un furtunas cam un paharut de apa ,. Astazi am dus masina iar la service ca ingheata pedala la fel si se aude gheata acolo cum trosneste.

Am inteles ca la passat servofrana are doua incaperi, Cred ca vine apa din una in alta si nu o pot scoate toata odata. Am zis sa o dea jos de la locul ei si sa o puna la uscat dupa ce scot apa sa se evapore tot .

Va fi costisitor ca am inteles ca dureaza jumate de zi sao dea jos sa opuna iar,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ca trebuie sa dea jos motorul si cutia de viteze ca sa scoata prostia aia de servofrana. :lol:

Cred ca le ia o jumate de ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. E destul de greu de demontat. E rau accesul pe dinauntru.

Parerea mea ca daca tot platesti manopera aia, cumpara alta si inlocuieste-o. Mult nu te va tine asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu! e dificil de demontat si de montat, pozitiile sunt extreme, e nevoie de rabdare si dibacie! Mai ales acum la temperaturile astea prohibitive! Am schimbat si eu servofrana, din serva mea veche imediat dupa demontare au inceput sa cada bucati componente, prima bucata care a cazut a fost axul care actioneaza pompa de frana, e plina de rugina si mai are inca cel putin 1litru de apa in ea care s-a transformat in gheata din cauza frigului! Constat cu dezgust ca cei care au avut masina inaintea mea efectiv si-au batut joc de ea, au tras de ea pana a picat si apoi au vandut-o! Mentalitate tipic romaneasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am scos si eu gheata de 10cm din compartimentul bateriei si servofrana si am gasit un furtunas intre baterie si servofrana

oricat m-am uitat nu am vazut unde vine racordat

stie careva de la ce e sau unde vine?

Sent from my iPhone using Tapatalk

post-91373-13296532342766_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un 1,6 din 2000,si nu am furtun acolo.Este o gaura prin tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un furtun care vine infipt in aerisirea de la baterie la unele modele de acumulatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez citeva poze cu montare , demontare acumulator .

In poze vedeti gaura cu pricina dar vedeti sub servo ca mai exista o a doua gaura .

Continuare !

vizionati cumva de la dreapta jos spre stinga sus . Aproximativ acesta este modul de lucru .

Eu nu am avut apa dar am actionat preventiv si am facut ceva poze ptr. cei ce nu stiu .

Atentie la cea de a doua Gaura !!!!!!!

PS Si in partea stinga a masinii sub calculator este o mica strasina prin care se stringe mizerie si impiedica apa sa ajunga la cea de a doua gaura .

Daca impingeti dopul acesta cade intr-un jghiab ceva din plastic pe unde se scurge apa sub masina .

furtunasul din imaginea 16 si 17 nu cel pe care tii mana, unde vine bagat ca la mine atarna si nu are orificu unde sa il bag

E un furtun care vine infipt in aerisirea de la baterie la unele modele de acumulatori.

nu cred ca vine la acumulator, mai degraba la servo frana undeva, numai ca nu am gasit un orificiu liber l care sa ajunga furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ba, furtunasul transparent, intra in orificiul de evacuare a gazelor, de la baterie, si ajunge sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat mi se pare cel mai prost concept unde sa curga apa, eu a trebuit sa urmaresc tot timpul ca acele gauri pe timp de iarna sa nu ramana apa si sa inghete. Nu stiu unde s-au gandit nemtii cand au conceput masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!