Jump to content

Apa In Compartimentul Bateriei Si Servofrana


tiranha
 Share

Postare recomandată

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • doctorul

    24

  • radu sarbu

    20

  • F l o r i n

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

plasticul care acopera filtrul de polen este crapat sau lipseste vreo muchie

antiprelingere din partea stanga. e o lamela care din neatentie se rupe la

demontare, efectul: apa se prelinge pe sub plastic si picura pe filtru, si apoi

curege in locasul elelectrosuflantei, apoi mai jos pe rezistentzele de

variatie a turatiei, la care i se si ruginesc terminalele, si apoi picura pe mocheta

intra in pasla sintetica de antifonare de pe podea, si apa musteste enervant,

dupa care apare si un miros de umezeala si mucegai in masina, mai ales

in zilele insorite de vara dupa ce noaptea a tras o ropota de ploaie ;)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema ; fii atent :

1. scoti grila de deasupra bateriei , servo si ECU - tragi de cheder , dupa care o scoti afara .

2.te uiti cu atentie la partea dreapta ( a masinii) si in zona balamalei capotei o sa gasesti mizerie , frunze , si alte resturi inclusiv bucati din bonurile de parcare .

3. faci curatenie si te uiti ca intre aripa masinii si suportul filtrului de polen sa nu existe mizerie , altfel nivelul apei se ridica in zona si imbiba buretele pe care este asezat suportul filtrului de polen --> apa intra prin capilaritate prin burete si se scurge pe sub filtrul de polen dupa care curge in zona cea mai joasa ,adica in canalizatia de ventilatie de sub scaunul dreapta si apoi in oala de la picioarele pasagerului dreapta spate .

4.cureti cu simt de raspundere ,eventual cu jet de aer si apa, spray-ezi WD 40 ca sa nu mai adere mizeria

5.montezi cu atentie si fara graba grila si chederul aferent.

6.daca nici asa nu reusesti o sa-ti trimit niste poze...... : )

Respecte,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, am fost mai devreme la service Radacini, in urma unui topic despre frane,si sa va spun ce am descoperit. La masina mea se intarea frana in mers pret de o secunda-doua dupa care revenea. Asa ca ,ma repet in urma unui topic referitor la stutzul de la servofrana care se misca, m-am dus la mecanic.Ce a facut mecanicul ?? A scos furtunul de vaccum din servo-frana si cu seringa cu un furtunas la capat a inceput sa scoata APA din ea.Si a scos pret de 7-8 minute. De unde era apa?? De la jgeabul in care sta bateria si pe care cu luni in urma l-am desfundat aruncand supapa de sub baterie. Dar nu m-am gandit o clipa ca asa ar putea sa afecteze frana. Frana care facea figuri mai ales cand afara erau temperaturi sub 0 grade. Asa ca atentie marita care stiti ca ati avut apa in jgeabul cu pricina nu ar strica sa verificati si servo,mai ales ca mecanicul mi-a aratat si o servo-frana dusa din cauza apei(avea o siguranta rupta si nu mai tinea pistonasul care se plimba nestingherit prin tulumba aia). Asa ca inca odata va rog sa verificati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum stiu daca am avut apa acolo?n am umblat niciodata..sa scot bateria??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL EXACT acelasi lucru patesc si eu ;) Si acuma s-a remediat de tot? Ca respectivul mecanic mi-a zis ca daca e apa nu se poate scoate de acolo ... Cat te-a costat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum stiu daca am avut apa acolo?n am umblat niciodata..sa scot bateria??

Pai stiu eu ? Te poti uita ori scotand bateria ori bagand efectiv o coala A4 facuta sul si vezi daca se uda. Cred...nu stiu sigur . Dar nu ai avut niciodata apa in habitaclu in partea dreapta mai ales??? Sau ventilatorul nu iti fluiera din cand in cand? Pentru ca eu am avut si am toate simptomele astea .Mai ales ca sub baterie acolo era o adevarata piscina si de la denivelari ajungea apa si prin filtru de aer si de acolo in ventilator asa ca..............Dar asta e acum s-a rezolvat ca pana acum nu am avut cu cine sa vorbesc despre asta asa ca m-am descurcat singur

LOL EXACT acelasi lucru patesc si eu ;) Si acuma s-a remediat de tot? Ca respectivul mecanic mi-a zis ca daca e apa nu se poate scoate de acolo ... Cat te-a costat

Care mecanic ??? De la Radacini Marasesti langa Camera de Comert???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, un mecanic de la Alto Sync de la Avia Motors din Pantelimon... Asa mi-a zis la final ca probabil o sa trebuiasca schimbata pompa.

Tu la ce service Radacini ai fost? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Radacini Service de la pasajul Marasesti langa Camera de Comert pentru ca majoritatea mecanicilor, electricienilor, tinichigiilor si vopsitorilor au plecat de la Midocar.Asa ca stiu baietii ceva-ceva despre passat. Si ce sa iti spun o seringa cu un furtunel la capat bagat in locul furtunului de vaccum iti va spune daca ai sau nu apa in servo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de raspuns. O sa dau maine o fuga pana acolo ca nu e departe de mine :beerchug: Sa vedem care e verdictul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii , mecanicul de la Radacini Service mi-a spus ca la passaturi e o problema frecventa ca apa sa stea sub baterie, pentru ca e un dop acolo care nu lasa sa intre apa la motor de jos in sus :vaidecapulmeu: ci doar de sus in jos, adica doar sa se scurga. Si cum la noi sunt multe frunze si mizerie multa se infunda acel dop.Ce sa spun cand am vazut cata apa era am inmarmurit ....era o adevarata piscina ...doar miscam un pic de masina si efectiv o vedeai cu ochiul liber ; din cauza asta a si intrat apa in servo.Poate la tine nu cazul, dar nu strica sa te uiti. O zi cat mai buna in continuare :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi man am rezolvat :D Au scos la apa de acolo... Si acuma stiu si unde e dopu acuma ala buclucas si il rezolv eu de acuma :D Dar de acum sunt hotarat sa tin masina in garaj.

Impresii? M-a costat 1 mil care mi s-a parut exagerat (mi-a aratat domnul de la receptie modul de calcul (este bazat pe un timp standard, nu conteaza ca mi-a reparat-o in 15 min)). Apoi domnul de la receptie a fost "deranjat" ca eu vreau sa stau langa masina... Cica ieri venise un control de la protectia muncii si amendase clientii care erau acolo cu 5000 ron. Ma abtin.

Dar sunt fericit ca acuma merge calumea frana, si tipii mi se par f. profesionisti lucrand f. repede cu masina.

Multumesc din nou Radu Sarbu :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai, invatati-ma si pe mine ce e de facut, va rog!

am scos caoacul de la baterie si se vedea o geana de apa pe langa ea, si daca miscam de masina se "cobaltaia"!

asta ma face sa cred ca e mai multa decat pare si cum nu ma duc sa dau 1 milion ca sa imi extraga astia apa, astept sfaturile bunilor colegi!

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toata grila aia imensa se scoate "tragand" pur si simplu de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Executron, imi pare sincer rau ca ai dat 1 milion ,data viitoare vb cu mine mai intai,ii cunosc destul de bine pe cei de la Radacini si cred ca o sa iti scot niste preturi ca lumea.Pe mine nu m-a costat nimic nici scosul apei nici umblatul la usa,a ramas sa le dau eu o bere.Eu de altfel le aduc si multe masini din parcul auto al firmei unde lucrez asa ca....................Pentru doctorul ce sa spun daca ai vazut ca exista apa sub baterie nu pot sa iti spun decat sa dai bateria jos si imediat sub ea, pe la mijloc parca e un dop de cauciuc pe care l-au dat jos cu surubelnita( efectiv au impins-o in jos) si va pleca toata apa de acolo.Pentru servo-frana : se scoate furtunul de vaccum din partea stanga-jos a servofranei, (dreapta masinii) cum stai cu fata la ea(vezi ca se scoate destul de greu)su cu o seringa cu un fel de varnish (furtunas) incepi sa scoti ...daca ai ce scoate ....apa. Ideal ar fi ca masina sa fie un pic inclinata spre dreapta fata sau daca ai un furtunel mai lung 7-8 cm,spre stanga spate. Ce sa zic ...SUCCES!!!!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu nu regret deloc caci acum e frana super misto, adic franeaza cum ar fi trebuit sa franeze de la inceput (niciodata nu a fost asa eficienta). Trebuie sa ma obisnuiesc sa apas mai putin pe pedala ca azi dimineata am tras vreo 2-3 frane mai serioase decat era cazul. Am vazut ca vii maine la intalnire mai vorbim acolo ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, multumesc mult!

dar inteleg ca e de scos apa din 2 locuri??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai citit odata, radu sarbu!

dar tot nu imi e clar: la tine a ajuns apa in servofrana pentru ca ai scos dopul de sub baterie??

daca e apa acolo, sa o scot fara sa renunt la dop, sau cum?

apa din servo se scoate bagand un furtunas PRIN furtunasul de vacuum?

multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAAAAA!!!!!!!!Vin maine de abia astept. ;) NU apa a intrat in servo pentru ca nu scosesem dopul cu pricina, iar seringa cu furtunasul (faci de fapt o prelungire a seringii) se baga in locul furtunului de vaccum de pe servo-frana.Imi cer sincer scuze daca nu am fost explicit. Iar de scos apa se scoate intradevar din 2 locuri:

1. din spatiul in care sta bateria(impingand dopul de sub baterie)

2. din servofrana cu ajutorul seringii

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noutati: am scos plasticul cel mare, am curata langa balamaua caputei, era plin de mal.

jos:apa caat cuprinde!

am scos cu un furtun de dus, prin capilaritate, o cantitate mai mult decat importanta!

bateria nu am putut sa o scot afara..trebuie dat la o parte furtunul de vacuum?cum se scoate din pompa el?se trage de supapa? mi-a fost frica sa nu stric ceva!

pe sub baterie era apa inca multa, deci trebuie neaparat sa o extrag, dar astept sfaturi in acest sens!

si dupa aia legate de pompa. si de scoaterea furtunului de vacum!

nu-s neindemanatic, dar ma tem sa nu stric ceva, sau la pompa deservo sa nu fie vreo garnitura coapta, si io sa trag de ea fara sa fie cazul...

hai, bagati material! ;) ;)

multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu sunt tocmai un expert mecanic (nici pe departe) dar am stat aproape de mecanic cand mi-a facut treaba. NU a scos bateria cia doar a bagat mana dedesubt unde se afla o evacuare de apa, dop ceva care se blocase, ma rog, si cand a desfundat a iesit toata apa.

Furtunul de la vacuum se scoate pur si simplu tragand de el cu atentie si finete, dar ferm in acelasi timp (lol ;) si iese ok. Apoi iei frumusel o seringa sii ii pui in locul acela unde se baga acul un furtun mai lung si subtire (sa fie etans cu gura seringii) si o bagi in interior... Si incepi sa tragi tata frumusel pana scapi de toata apa...

P.S. Sa vezi dupa aia ce apesi pe frana... Nu stiu daca e doar o impresie sau am devenit paranoic (au fost neplacute zilele astea cat am mers cu ea asa) dar parca masina franeaza prea dur, adica trebuie doar sa ating pedala (pana acum apasat mult mai mult) si masina intra in franare (lina dar ferma). Cred ca trebuie sa ma reobisnuiesc.. Ce bine ca maine avem intalnire ca sunt multi mesteri in VAG si o sa le dau o tura cu masina sa-mi zica daca e normal sau ;)....

Doctore sa ne zici daca ai facut ceva ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate imi spune totusi cineva cum scot bateria!ca eu nu sunt mecanucul, sa stiu exact unde sa pipai dupa dop...

pe sub care latura a bateriei a bagat mana, dinspre "+" sau dinspre "-"?

la cata apa era acolo sigur este si in servo, desi nu am avut nici o problema la frana pana acum...

furtunul se trage cu tot cu supapa?

dupa aia se baga la loc la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci bateria imi pare rau nu stiu cum se scoate :)

furtunul se trage cu tot cu supapa... Mecanicul respectiv a bagat o surubelnita si a folosit-o drept parghie... Recomand multa atentie sa nu rupi ceva doamne fereste. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria se scoate ..dar se scoate greu..pentru ca e grea, are o prindere acolo si trebuie sa folosesti o tubulara( nu stiu de care ) si are o pozitie in care trebuie scoasa .Furtunul de vaccum de la servo frana trebuie scos cu mare atentie.Se scoate usor dar repet..MARE ATENTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!