Jump to content

Rog Ajutor !pompa Servo....


mariobos
 Share

Postare recomandată

am schimbat lichidu servo dar degeaba....tot face zgomot stinga dreapta cind se incalzeste,si imi scuipa lichid pe la capacu de lichid,face si spume....nu mai stiu ce sa fac.trebuie schimbata pompa???am inteles ca pompa are un cod pe ea si trebuie sa fie la fel si cea noua ....nu mai inteleg nimik.ce pot sa mai fac??? multumesc post-18-1154460138.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de ajuns sa deschizi un topic pe o singura arie. Sa inchida un moderator pe acesta. Ramane cel de pe aria Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SilentAssasin
E de ajuns sa deschizi un topic pe o singura arie. Sa inchida un moderator pe acesta. Ramane cel de pe aria Audi.

omu cauta solutia, e disperat. lasa-i omului topicu ca nu e in scop comercial si nici de spam.

Mai bine i-ai da un sfat,decat sa-l ameninti.

am schimbat lichidu servo dar degeaba....tot face zgomot stinga dreapta cind se incalzeste,si imi scuipa lichid pe la capacu de lichid,face si spume....nu mai stiu ce sa fac.trebuie schimbata pompa???am inteles ca pompa are un cod pe ea si trebuie sa fie la fel si cea noua ....nu mai inteleg nimik.ce pot sa mai fac??? multumesc post-18-1154460138.gif

O demontezi si o reconditionezi. sau o pompa cu piesa la schimb ar fi in jur de 4-5 mil. una noua este exorbitant de scumpa.

Si vezi ca dezmembreaza un individ din constanta- ionut, un audi 2.5 tdi. intelege-te cu el pt pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de intelegere,de ce nu-s toti ca tine....mersi mult de rasp. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ceea ce descrii tu acolo sunt aproape sigur ca intra aer in circuitul ei si merge in "gol" aproape, pentru ca merge pe bule de lichid+lichid in loc de lichid. Foarte probabil de aia face si zgomot. Urmareste pe TUR daca nu suge aer pe undeva, ca daca ar fi pe RETUR ai pierde lichid. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de intelegere,de ce nu-s toti ca tine....mersi mult de rasp. :huh:

Nu toti au si atributiile/indatoririle unui moderator. Sunt convins ca @Vlad MHL nu ti-a spus-o cu rautate; trebuie mentinuta o ordine. :lol: Acum cred ca ai inteles. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam aia cred ca e...trage aer.eu am schimbat deja de 3 ori lichidu si aerisit...acu face ca naiba,zgomot continuu si nu numai la viraje ci si drept si se aude f f f tare.deci cred ca trage aer.oricum va multumesc mult.

:wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cum functioneaza asa o pompa? Ai vazut o schema? Din cauza ca nu are ulei care asigura etansarea din cauza asta suna asa. Fara el o sa fie si ne-eficienta. Insa uita-te cu atentie ca o sa vezi unde e gaura. Desfa tur/retur la rezervor, si fa presiune cu ceva.

o sa vezi imediat unde sufla. Din cate stiu eu ajuta si la franare la tine asa ca ar fi bine sa o rezolvi... Alfel nu ai nici frana buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost sa comand o pompa si acuma alta e problema.m-au intrebat citi bari are pompa mea ca is 2 feluri:de 127 si 130 bari...si nu se poate vedea asa decit data jos pompa si stau iar citeva zile ....deci schimb pompa si...va multumesc pt raspunsuri. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt identice in exterior, oare face mare diferenta 127 sau 130 bari?? presiunea e mare totusi. ma mira..

nu stiu de ce nu ai pune 130 oricum :(

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as desface tur si retur dar cu ce naiba sa fac presiune sa vad daca iasa aer pe undeva ??? deja visez noaptea cu pompe si sunete si... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce presiune e pe conductele alea daca aveai un por iti improsca tot motorul.de ce nu mergi la un service sa-ti aeriseasca instalatia cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost de 3 ori sa aerisesc.tot asa,cind se incalzeste incepe showu.inseamna ca pompa e dusa si gata.nu mai stiu ce sa-i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Verifica rulmentul fuliei de la alternator (are un fel de frail adica functioneaza intr-un singur sens), cand este gripat baga o trepidatie in curea, se vede la intinzator care joaca rau, transmitandu-se in pompa servo si producand un huruit cand virezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Verifica rulmentul fuliei de la alternator (are un fel de frail adica functioneaza intr-un singur sens), cand este gripat baga o trepidatie in curea, se vede la intinzator care joaca rau, transmitandu-se in pompa servo si producand un huruit cand virezi.

:lol: :lol:

Si ce legatura are asta cu faptul ca-i arunca lichidul de la servo din borcan ? Sa fie tot de la acel rulment ? Sau de la zgomotul produs de el ?

De ce nu citesti primul post al omului ? Dar urmatoarele ? Daca vrei sa fii util , sa-l ajuti si sa-i dai un sfat , e OK . Dar fa-o in cunostinta de cauza , nu doar din dorinta de a scrie ceva .

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: :))

Si ce legatura are asta cu faptul ca-i arunca lichidul de la servo din borcan ? Sa fie tot de la acel rulment ? Sau de la zgomotul produs de el ?

De ce nu citesti primul post al omului ? Dar urmatoarele ? Daca vrei sa fii util , sa-l ajuti si sa-i dai un sfat , e OK . Dar fa-o in cunostinta de cauza , nu doar din dorinta de a scrie ceva .

:D

ii dau dreptate absoluta lui tini !!!!!! fulia de la alternator dusa ...... asa facea si la mine cand se incalzea ......

aryes13 scuza-ma , da chiar nu le ai ......

marioboss , daca nu ti-ai remediat inca defectiunea nu sarii la inlocuit pompa servo , pompa servo nu se duce chiar asa , cu una cu doua ..... mai degraba zi la un mecanic priceput sa se uite la acea fulie ....

apropo vireaza pe loc la relanti , la maxim si ai sa vezi ca scoate un zgomotot urat de tot care se simte si in volan ........

imi cer scuze daca am suparat pe cineva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat deja pompa dar .....cineva mi-a zis ca sigur e din caseta.nush ce sa mai cred.si cum ziceti voi ca poate sa fie de la fulia de altern,atunci e normal sa-mi bolboroseasca lichidul in vas ??? nu ar trebui sa stea cuminte in vas ?? si da,la maxim stinga sau dr face un sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ceva help si pt mine: cand rotesc volanul usor pe loc (nu la maxim) aud un huruit usor ,servo se misca f bine,la maxim chiar nu aud nimik si nu am nici o trepidatie,zgomotul incepe sa se auda la inceput cand incep sa rotesc,am impresia ca dupa ce merg ceva cu ea incepe sa se auda ,nu am fost f atent , pe langa gura vasului de servo gasesc umezeala(un coleg de pe forum mi-a zis ca ar fi normal si ca sunt vaporii din vas...)

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariobos , sa inteleg ca si dupa schimbarea pompei tot arunca lichidul din vas ?

@dorobantun , daca ar fi uscat la gura vasului as merge pe fulie 100% . Vibratiile+zgomotul descris de tine se simt si la mine , insa e perfect uscat la gura de umplere si lichidul de servo e la nivel ,curat si fara urme de spumare. Mi-am cumparat fulie , dupa sarbatori o schimb si va anunt cum se prezinta situatia .

@vw_boy , daca poti sa ne luminezi si pe noi , explica-ne cum poate frei-ul ( defect ) din fulia alternatorului sa duca la bolboroseli+aruncat afara lichidul de servo ? Sper sa nu te superi pe mine :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca am schimbat pompa nu-mi mai arunca afara lichidu,e uscat,dar tot bolboroseste in vas.doar dupa un drum mai lung cind se incalzeste incepe sa faca zgomot dar f incet,numai face asa tare ca si cu pompa veche.deci nu stiu ce sa mai cred.acuma nu mai face zgomot si capacu vasului servo e uscat.deci ce sa fie ....caseta,pompa,sau fulia??? ce sa mai cred ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
aryes13 scuza-ma , da chiar nu le ai ......

N-ai suparat pe nimeni , numai ca nu inteleg de unde atat incredere pe tine cand faci afirmnatiile de mai sus . :offtopic:

Probleme cu fulia de la alternator am avut si eu si multi altii de aici de pe forum , dar pana acum n-am auzit pe nimeni sa aibe probleme cu fulia alternatorului si sa-i dea afara lichidul de servo din borcan . Ce legatura are una cu cealalta in afara faptului ca atat alternatorul cat si compresorul sunt invartite de aceeasi curea ? :)

Am vazut ca si alc2 ti-a pus aceeasi intrebare pe care ti-am pus-o si eu in postul de dinainte . Poate ne luminezi si pe noi ... astia care chiar nu le avem . :)

@vw_boy , daca poti sa ne luminezi si pe noi , explica-ne cum poate frei-ul ( defect ) din fulia alternatorului sa duca la bolboroseli+aruncat afara lichidul de servo ?
Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SilentAssasin

Colegii cu fulia la alternator, la mine a inceput sa zumzaie din cand in cand , la ture mici de obicei,asta cred din cauza ca am vascocuplajul blocat pe cuplat. zumzaie ciudat , in caroserie, e ca ceva ce nu are ungere din cand in cand . Servi directia merge perfect deci nu de la pompa se trage.

Ce e de facut? sa il ung cu ceva? cat ma mai tine?se poate bloca sa rupa cureaua?

Sunt cam departe de romania si sa stiu cum ma dau la masina.

Modificat de SilentAssasin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@SilentAssasin

Sper sa n-ai " norocul " sa se blocheze ca roade cureaua si-ai pus-o tocmai acum de Paste cand nu prea munceste nimeni pe nicaieri . Nu te da prea rau la ea si din cand in cand ridica capota si verifica starea curelei . Succes si drum bun .

Parerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat frei-ul , rola cu telescop ,si cureaua de accesorii ( la demontare am gasit multe crapaturi ) . Am rezolvat in totalitate zdranganitul de la pornirea de dimineata ( cineva pe forum il asemana cu zgomotul facut de o carcasa de cd ) si partial ( cam 50% zic eu ) zgomotul facut la rotirea volanului . Cand am plecat de acolo ma grabeam un pic , nu am sesizat , acasa fiind liniste am sesizat ca inca se mai aude si se simte ( mai putin , dar totusi sesizabil ) , o sa merg din nou la mecanic sa vedem ce zice .

Ce credeti ca ar mai putea fi ? Reamintesc : perfect uscat la gura de umplere si lichidul de servo e la nivel ,curat si fara urme de spumare.

LE :Din pacate explicatia lui @vw_boy nu a mai venit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!