Jump to content

Jiglere Pierburg


Dasher
 Share

Postare recomandată

De curand, am inlocuit pe motorul de 1,8, 8v tip gx injectia mecanica cu un carburator Pierburg2E de pe un motor de 1,6.Exista la acest tip de carburator jiglere diferite pentru 1,8?Stie cineva cam care ar fi performantele masinii?

As mai dori sa stiu exact care ar fi diferentele mecanice intre motoarele GX si PB(GTI), in afara de compresia diferita.A mai modificat cineva un astfel de motor?

Motorul asta e bun, are compresie optima, 40000km(!) si intentionez ca atunci cand imi voi permite sa trec la 2 carburi orizontale, turbo de la 1,6 TD cu instalatia aferenta. Daca aveti orice documentatie sau stiti pe cineva care a mai facut asta please help me.Poate unora li se va parea utopica intentia mea, si nu ma deranjeaza sa o spuna daca pot argumenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e utopie.Depinde ce ai de gand sa faci in afara de carburatoare ci turbo.Ma refer la bloc/pistoane.Faptul ca motorul are 40000 nu denota starea interna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu stiu sigur care este limita pe care o suporta pistoanele si blokul stock(unii zic ca merg pistoane de la 1,8 turbo, dar nu as baga mana in foc).la inceput intentionez sa merg stock, bineinteles cu motorul decomprimat si cu presiune mica in turbo, intercooler corespunzator, si o pompa de benzina cu debit marit.Se pare ca folosind carburatoarele ai sanse mai mici sa apara detonatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai motor de vw golf 4 gti cel 1.8T atunci da ..se potrivesc pistoanele, sunt forjate, dar poti face alta chestie... bagi pistonase de G60.

de ce ai trecut la carburator ? esti constient ca , carburatorul acela nu o sa satisfaca setea motorului.

eu tot GX am, injectie CIS-E, si planuiesc sa bag turbo pe injectia asta !!

stiu ca la carburator e mai simplu de bagat turbo, dar sa tot curatz la jiglere si alti draci, mai bine cu injectia :D

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa instalez injectia, si de aia am pus carburatorul.Faza e ca din cate se pare masina raspunde mai bine la acceleratii bruste cu carburator.Am incercat-o pana acum cu o masina de 125 si una de 100 de cai si e NET superioara.Pe treapta 1 ramane un pic in urma, dar pe a 2-a deja ma duce cu 2-3 masini in fata, iar a treia treapta pastreaza sau mareste avantajul.Asta avand cauciucuri de iarna cu talon pe 70 si jante de tabla, iar carburatorul statea pe bara de 2 ani.Inca nu am incercat nici un golf de 1,8 8v, iar 1,8 16v cred ca totusi imi este mult superior.Pe langa asta m-am cam saturat de sisteme complicate de injectie cu multa electronica si senzori (mai am o masina asa si pana i-am dat de cap mi-a mancat sufletul).

Ma bucur foarte tare ca mai e cineva care vrea sa puna turbo pe acest motor :D, ca mai am frati de suferinta si putem schimba idei.Setea am sa i-o satisfac ori cu 2 carburi orizontale, ori cu 4 carburi de motocicleta si as prefera sa fie noi. Banii sant impedimentul principal, ca solutii se gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai reusit sa acoperi gaurile de la injectoare? sau ai avut o chiulasa de rezerva pt 1.8 cu flansha pt carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... deocamdata, ma gandeam la altceva >:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele sant tot acolo, doar ca nu mai sant folosite.O sa le inlocuiesc cu niste dopuri ca erau noi, nu aveau nici 50km.Am scos galeria de admisie de injectie si am pus o galerie de la un motor 1,6 carburatie cu carburator cu tot(care vine la fix :offtopic:).Injectoarele fiind in chiulasa nu au avut nici o influenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai totusi trebuie infundate cumva :Driver:

stiu ca admisia de la 1.6 se potriveste la 1.8 :Driver:

totusi nu stiu cum o sa faca fatza carburatorul la capacitatea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum se pare ca nu intampin probleme cu debitul.Oricum intentionez sa trec la 2 carburi orizontale, sau 4 de moto.Mai studiez problema :lol:.Faza e ca probabil imi va ceda ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti cumpara de la sachs unu sport :icon_cheesygrin:

trebuie sa vad de o admisie pt carburator sa fac ceva experimente cu ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e chin mare sa o demontezi daca sant suruburile gaurite.eu am apelat in mare parte la flex power.Si iti mai trebuie imbus fortos cu brat lung si subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot ce-mi trebuie sa o desfac :blink:

i-am facut un polish o data :)

in caz ca o mai desfac in viitorul apropiat, poate ii maresc putin diametrul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!