Jump to content

Electroventilatoare/ventilatoare - probleme


mario zaccaria
 Share

Postare recomandată

andrei_221

decat un aftermaket nou, mai bine unul original din dezmembrari.

Spun din proprie experienta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am avut si eu o tentativa sa il schimb...din fericire a fost alta problema...

Exista Febi si Swag...undeva pe la 250ron care totusi sunt firme cunoscute...

Dpmdv ideea de "mai bine sh original decat AM functiona acum 10 ani"...

Sansele sa gasesti original si bun sunt tot mai mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 5/5/2024 at 9:39 PM, aditzu' said:

Salut,

Ce marca de releu recomandati?

Sau sa pun intrebarea altfel, daca l-am dat jos pe-am meu si stiu ce cod am: sa iau Sh din dezmembrari sau nou?

Multumesc!

Problematice cele aftermarket,  am găsit noi care nu au funcționat deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
marius1982.11

Va vine sa credeti sau nu, am vazut golf 4 cu 117k km in dezmembrari. Imi e cunostinta proprietarul. De pe acel golf am facut upgrade la modulele 1C0 de usa, cele cu CAN_BUS , modul comfort, telecomanda si broaste(verzi). Este incredibil ca verificand proactiv lipiturile de pe placa broastei, unele erau crapate chiar si la masina asta cu rulaj relativ mic, iar una din broaste are nevoie sa o desfac pt ca banuiesc motorasul are nevoie de atentie, cateodata pur si simplu nu se inchide/dechide usa soferului decat cu cheia fizic in broasca, ceea ce cu broastele mele de 25 de ani si originale ale masinii nu s-a intamplat niciodata.

Ca si concluzie, masina nerulata dar statuta tot nu e bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din întâmplare uitându mă pe la motor am dat cu mana de ventilatorul mare și-am observat că are joc, dacă îl învârt cu mana se aude ca un huruit. Ce e ciudat că eu nu am auzit nimic, vreo gălăgie ceva pe căldurile astea, ceea ce mă duce la gândul că nu a pornit. Cel mic e ok la mâna. Totuși acul la temperatură nu a trecut de mijloc, chiar și la 40 de grade afară. Cum funcționează? Pornesc separat sau deodată amândouă ventilatoarele? Bănuiesc că a pornit doar cel mic din moment ce eu n-am auzit nimic suspect, deși trebuia pentru că l-am învârtit manual și făcea gălăgie. Nici motorul nu s a supra încălzit. Am observat că în momentul când pornesc climatronic, nu pornește din prima, îl opresc și-l pornesc din nou de două trei ori și pe urmă baga rece. Poate doar cel mic să răcească antigelul pe caldurile ce-au fost?

Modificat de Dotcom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,la un Golf 4,1.4 am ventilatorul mare ars și e deja demontat de pe mașină.

E problema daca merg așa,2-3 zile, până vine celălalt,nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...și inca ceva,la punte mufa termocupla 1-2 pornește ventilatorul mic,treapta 1, la punte 2-3 (contact pus)pornește ventilatorul,cuplează releul,după care se oprește imediat ventilatorul.

Așa e normal, sau e și releul defect pe treapta 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!