Jump to content

Octavia 2, Europa Si Romania


godoroja
 Share

Postare recomandată

Gasesc pe net niste pdf-uri de la octavia 2 din Franta :

http://www.skoda.fr/documentation/download...d=36&cat=20

motorul 2,0 16v TDI 136 CP. Adica la noi se poarta fara DPF dar avem taxa de inmatriculare prin care se vrea diminuarea poluarii.....

Nu mai vorbim de optiuni pt ca vedem ce preturi au in Franta masinile noi spre deosebire de ale noastre. Sunt curios cand va decide importatorul nesimtit sa bage si la noi filtrul DPF daca tot ii intereseaza poluarea...

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar crezi ca ii intereseaza asa de mult poluarea_? Bani, cati mai multi sa ia si pe nimic daca se poate, atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai eu inteleg ne aliniem dar chiar asa pe fata e furtul asta ... Adica bagam taxa pt a elimina poluarea, dar nu impunem importatorului care e prieten bun cu noi ( adica Taricelu) sa aduca si el masini ca in UE. In orice caz, alta aberatie este in cazul masinii noi. Ce legatura are taxa care vrea sa opreasca importurile de jafuri cu masina noua??? Doar e noua frate, de ce trebuie sa platesti si la asta taxa de inmatriculare ? Si cum nu vrem stricam prietenia , cum sa impuna taricelu` lu` valmar sa aduca numai DPF-uri care sa reduca noxele. Da-i in masa pe romani ca merge si-asa. Cumpara boii ...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei 136 de cai nu sunt datorita filtrului ci... fiscalitatii. La 140 de cai, in franta se intra in zona celor 11 cai fiscali - taxe aproape duble fata de 10 cai fiscali, unde intra 136. E o mica smecherie.

filtrul (FPA - Filtre a particules) se plateste in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba e filtrul ala . n-are nici o legatura cu fiscalitatea. Crezi tu ca facea cehul o masina taman speciala pentru fiscalitatea din franta ? Peste tot in UE este de 136 CP.

LE: Vad ca in de au si 140 DPF si fara. Dar macar au dfp-ul. Intrebarea e alta, crezi ca le fac special pt francezi cu 136 ? Nu cred asta.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, macar e una in care ii avantajeaza pe clienti :lol: toate taxele sunt aproape la jumatate asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca oricum taxa de inmatriculare trebuie sa existe.. altfel s-ar umple tara de masini uzate de afara si pe langa poluare (majoritatea masinilor aduse de afara au peste 200 000 KM) nu avem nici infrastructura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine masina noua - diferenta intre vechile accize si taxa de inmatriculare a fost de 100 euro. Smecheria este alta. Inainte plateai accize si la accesoriile de pe masina, dar taxa de inmatriculare se plateste doar functie de an , capacitate si Euro. Astfel daca iei o masina fullll plina de accesorii la care aveai acciza 2-2,5% poti sa ai surpriza sa iasa mai ieftina acum cu taxa de inmatriculare decat inainte cu accize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa se plateasca acciza pe optionale. acciza se platea doar pe capacitatea cilindrica.

later: scuze... s-ar putea sa ai dreptate. parca imi aduc aminte ca erau mai multe coloane cu pretul pentru fiecare optional in parte in functie de acciza... da oricum nu sunt sigur ;)

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, era pretul accizat in functie de motor ;). La un RS de exemplu e 500 si ceva taxa de prima inmatriculare. WHY ?

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit prin computer o lista veche din martie 2005 cu preturile la Skoda Octavia II.

Valoarea DDP la optionale e cu 0%, apoi cu 1.5% si cu 3%.

Deci daca vroiai senzori de parcare spate, in functie de motor te costau 300, 304 sau 309 EUR... pornind de la 252 EUR valoarea CIP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am si eu listele vechi, functie de motorizare se stabilea acciza si la optionale, ceea ce era un pic nedrept. De ce sa coste mai mult aceasi optionala functie de motor? acum parca s-a facut dreptate.

Si tot din capitolul bun venit in Europa eu cand am vrut sa platesc taxa la Trezoreria sect 5 m-au trimis frumos acasa sau la un internet cafe sa imi printez de pe site-ul mfinante.ro cat am de platit caci ei saracutii nu au internet si respectivul program de calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabililor !

Parerea mea este ca acciza era 2,5% pentru motorina si 1% pentru benzina iar aceste procente se calculau la pretul CIP al masinii. Cu cat CIP-ul era mai mare atunci procentul accizei era mai mare. Acum daca stam sa despicam CIP-ul pe optionale sunt de acord ca un individ cumpara o pereche de jante cu cateva zeci de euro mai mult decat altul.

Eu as vedea situatia altfel. Comparand dotarile variantei Trend ( Romania )cu dotarile noului Ambiente din Franta am constatat ca frantzuza are mai multe dotari decat Trend-ul nostru insa si pretul este cu 1000 de euro mai mult. Pe de alta parte eu platesc pentru 1.9 Tdi 508 euro pe cand francezul plateste undeva in jur de 30-50 de euro. Si uite asa a ramas o diferenta intre Trend si Ambiente din Franta de vreo 550 euro.

In final eu platesc pretul CIP+TVA+Taxa de inmatriculare+Pretul actelor ( talon, numere,etc) pe cand francezul plateste CIP+TVA+30-50euro si gata. Astia suntem taticu !

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acciza se calculeaza procentual pe baza unor intervale de aplicare si care vizeaza cilindreea motorului (indiferent de carburant).

Asa ca la 1.4 nu era deloc, la 1.9 era 1.5%, iar la peste 2.0 era 3%.

In rest, numai "bine" despre taxa de inmatriculare... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact, inainte de mai 2005, motoarele sub 1.6 litiri aveau acciza 0%, iar dupa acea data s-a bagat si la acestea 1% acciza

grig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la intrarea nostra in UE (sic) nivelul accizelor era urmatorul: 1% pentru motoarele pe benzina cu cilindreea pana la 2.0 litri; 2,5% pentru motoare diesel indiferent de cilindree si 4% pentru motoare pe benzina cu cilindreea de peste 2.0 litri inclusiv. :)

Pana la intrarea nostra in UE (sic) nivelul accizelor era urmatorul: 1% pentru motoarele pe benzina cu cilindreea pana la 2.0 litri; 2,5% pentru motoare diesel indiferent de cilindree si 4% pentru motoare pe benzina cu cilindreea de peste 2.0 litri inclusiv. :D

PS. Acciza se aplica la pretul CIP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

poate nu e chiar potrivita aici intrebarea mea,dar am vazut ca s-a vorbit despre motoare

de ce acum motoarele tdi de 105 cp,acum corsepund normelor euro4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca le-au mai pus in catalizator si un filtru de particule in plus, sau ceva de genul. si pentru ca nu mai au voie sa comercializeze diesel-uri euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare merge sa le omologam si noi sa fie euro 4? :P dc facem schimbarile necesare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare merge sa le omologam si noi sa fie euro 4? :P dc facem schimbarile necesare?

Bineanteles ca merge, daca esti dispus sa dai pe la 5-600 euro pe un Filtru + montatul nu-ti sta nimica in cale s-o faci Euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well...1.9 TDI (77KW) nu era conditionat de DPF ca sa intruneasca Euro4.

Spre exemplu Golf5 1.9 TDI era Euro4 inca din 2004 si nu era dotat cu DPF. La Octavia2 1.9 TDI era Euro4 doar in combinatie cu DSG.

Deci norma Euro4 tine de managementul motorului + Kat si nu e conditionat de existenta filtrului de particole DPF.

Din cate stiu eu singura Octavie 2 cu DPF e cea RS TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!