Jump to content

Passat R36 Vs Evox Vs Audi S4 Vs Alte Propuneri


DOOM
 Share

Postare recomandată

Pa hai sa te sperii atunci...exista EVO FQ320 FQ340 si FQ360. FQ360 are 366 de cai si suta in.......3,9 secunde. Well....ce mama naibii sunt doar cateva masini mai tari de atat si costa peste 300 000.FQ in schimb e pe la 40000 de lier sterline.

Link cu detalii socante : http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsi...cial-edition-uk

Enjoy.

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DOOM

    48

  • ryco78

    13

  • R4z

    7

  • homeboy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca pretz si performante japonezele or sa bata 100%!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar sa fie un Golf 400 sau R40 :) (ma duc asa sus cu Caii Putere ca sa se incadreze in pretul dispus sa-l dea Doom pe masina) .. si sa fie 4 motion, un 3.5 V6 twin turbo ceva (gen Cayenne S turbo) si 420 CP (ca la RS4) - atunci as zice sa te tii pe VAG, dar asa ...

Da, sunt de acord ca ar avea puterea foarte mare, dar transimisia lui Subaru si Mitsu sunt mult mai sofisticate, astfel se poate muta din cuplu intre punti... ceea ce e un avantaj foarte mare. 4motionul are un mic timp de intarziere la cuplarea spatelui, mic, dar important. Sunt total de acord ca la o varianta ieftina, nu pot exista comparatii intre calitatea de la Subaru/Mitsu si grupul VAG. Sunt mult peste. Si exteriorul la fel, nu e superb la variantele de serie cu putere mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doom daca nu ma insel ziceai intr-un post ca daca cei de la vw ar introduce si pe golf motorul de 3.6 si 300 cai ar fi alegerea ta!

uite o stire care anunta neoficial insa ca va exista si un golf r36!

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/...tos-vw-golf-r36

incredibil unde se ajunge in lupta asta a cailor putere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da m-ar tenta pentru ca mie golful imi place enorm.Adevarul e ca nu am nevoie de sedan(adica de portbagajul lui) si as prefera ,mai ales pt oras , o masina mai scurta si mai usoara de ce nu. Daca s-ar scoate gof R36 as fi fanul nr.1 :D

Observatii despre link: masina deocamdata nu arata prea bine dar cred ca e "undercover".Dupa specificatii: 300 cai si aprox 1500 kg ar avea raportul in jur de 5 si probabil ar fi mai tare ca S3 - sa vedem daca si la pret.Imi place ca il testeaza pe zapada - asta inseamna 4 x 4 .

Mersi de info, chiar azi citeam in Top Gear la articolul despre Passat R36 ca nu se mai face Golf din cauza ca tin motorul doar pt Passat, asa ca m-am intristat un pic , dar postul tau m-a inveselit la loc :D

Se pare ca Thnder bunny nu a fost doar un kit misto ci prefigura ceva.

post-2809-1173806712_thumb.jpg

post-2809-1173806729_thumb.jpg

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt un fan al hothatchurilor si una din start cu 300 cai si tractiune integrala ar face furori in sufletul meu!

se pare ca o sa apara si un honda civic type rr cu motor aspirat de2l si 260 cai ,...dar tu un fan turbo...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da fan turbo :( ...Pai si rational daca o luam rezulta ca e mai bine turbo.Dn urmatoarele motive : Se zice ca motoarele aspirate au viata mai lunga ...bun da eu sunt sigura ca turbina nu moare pana pe la 150 000 km decat in conditii speciale :) Pai pentru mine care fac in jur de 15.000 - 20.000 an pe an asta inseamna 10 ani aproape.Impozitul la GTI e de un milion si ceva (ryco si la tine e la fel banuiesc).Pai am zis eu mai sus ca la un motor aspirat peste 3 l deja bate in 1000 de euro pe an.Pai chiar si cu o turbina stricata dupa nu stiu cati ani ies mai bine la socoteala.

Inainte de noile impozite nu conta capacitatea cilindrica dar acum a devenit o taxa de lux pe care eu unul nu am chef sa o platesc statului pentru niste performante care se pot obtine si cu motor mult mai mic.

Plus ca turbo rulz :( -parere personala.

P.S. daca type rr e tot fwd nu e mare branza -eu si la astia 200 de manji la plecari de pe loc simt ca mai multa putere ar toci doar caucicurile.La FWD se imbunatatesc reprizele , mai ales din mers , dar acum vreau totul : power,4x4,si de ce nu si utilitate.

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut saltul la subaru forester 2.5xt, comuna, rapida, no lag, consum acceptabil la perfomanta, buna la orice, inclusiv sa te distrezi si iarna sau in afara soselei (desi pare ca nu va mai ninge in viitor la oras, la munte mai scapa cerul cate ceva).

hai ca am laudat-o destul, incearca un drive test, ca nu costa nimic.

ba chiar iti poti lua 2 de banii aia, cum am facut eu :(

subaru_forester_2005_02_b.jpg

e identic asta, numai albastra ca si golful.

specs

marele neajuns e ca nu are imagine. cu ceva schimbari o poti face sa arate asa car09_01_mainimg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte interesant c6t9.Am si eu intrebari

1) cat platesti impozit pe 2,5 l ?

2) cum ti se pare motorul de 2,5 de la subaru ?

3) cum ti se pare interiorul ?

si per total esti multumit de ea ? ce puncte slabe /forte are in comparatie cu golf?(normal ca sunt clase diferite si nu poti sa le compari asa usor dar o parere trebuie sa iti fi facut) A...si cat a fost DDP?

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea ajunge peste o luna, pana nu o am eu pe mana nu pot sa ma pronunt relativ la golf, obiectiv.

motorul e demential, fara lag, in functie de condus am auzit cifre de 12-25% (depinde daca vrei sa mergi cu 3k rpm sau cu 6 :) ), ramane de vazut (ba chiar si de 40 :vaidecapulmeu: ) si cuplat cu AWD subaru, nu e rau deloc. garda la sol 20cm. spre exemplu tucson are 16.

interiorul mi-a placut, scaune bune, pozitie al volan excelenta, schimbatorul e foarte bine pozitionat. spatiu sa te poti duce in concediu cu tot ce-ti doresti, inclusiv sa dormi in masina daca vrei. neajunsuri, usa cam ingusta mi s-a parut, dar e preferinta personala. imi place geamul fara rama, frumos. trapa panoramica e destul de reusita.

punctul slab e lipsa de imagine (nu stie mai nimeni ce masina e) si consumul. in plan secund, piese si service in tara ca si inexistent, desi am inteles ca mai nou exista niste acorduri cu terte parti. acum, unii au stricat masina dupa o saptamana, altii o au fara nici o problema din 2004 ce am reusit eu sa aflu, nu e chiar modelul asta. pe net nu am gasit probleme majore, la ei acolo in japan cica ofera 8 ani pt orice piesa, cam ciudat pt ca in sua nu e asa (dar majoritatea subansamblelor au 3-5 garantie).

e in jur de 30K ddp, depinde cum te descurci, din pacate nu prea exista ideea de optionale, doar vreo 2 tipuri de echipare, se fac niste variatii gen cu si fara piele, sau cu si fara navi. in rest ai tot ce-ti poti dori, de la pilot automat, la niste xenoane mai ciudate, insa nu exista geamuri cu tenta, senzori de parcare si scut metal (toate le faci tu dupa ce cumperi masina).

si ai posibilitatea de a alege intre automata si manuala, eu mers pe manual. diferentele sunt majore intre cele 2 transmisii. am optat pt 50-50 tractiune.

insa repet, merita un drive test.

de taxe nu mi-am pus problema, parca rca e 5-6 milioane si impozitul parca 4.

va fi masina de zi cu zi :P si are cuplu suficient pt off-road in limite decente.

a, impozitarea dupa cilindree e cea mai mare aberatie din cate am auzit. de ex XT-ul e euro4 si probabil va polua de 10 ori ami putin ca o vechitura de 20 de ani cu motor mic.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt achizitie, nu mi-am dat seama din postul anterior daca o ai deja sau nu si de aia te intrebam de diferente. In alta ordine de idei mi se pare masina ideala pt Bucuresti.Garda mare - buna la gropi, borduri,caini intinsi pe mijlocul soselei,etc. 4x4 deci si iarna fara probleme. motor puternic cat sa faci multe masini care se vor mai sport ( inclusiv GTI ). La partea cu consumul probabil ca depinde intr-adevar de stilul de mers, si eu la drum lung scot 7 , 7,5 cu GTI iar daca ma infig in ea mai tare vreo 14 .

Mda cred ca echipa STi WRX/ EVo e cea mai tentanta in clipa asta.

Dupa cum zicea ryco R36 daca va fi o sa fie super , dar sunt dezamagit ca va fi un motor tare pe o msaina care va fi deja veche la momentul ala ( ca design ma refer) si oricum am rezerve in a cumpara aceeasi masina de 2 ori chiar si cu motoare diferite.

Dupa ce vine Subi astept impresii . Offtopic nu suntem pt ca in titlul topicului se specifica: "vs Alte propuneri" asa ca FOrester intra foarte bine in categoria respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot am in plan o casa la munte pe niste coclauri, si asta a contat totusi. plus ca de multe ori am simtit lipsa portbagajului, si la golf mai am cat de cat acces in el, la multe berline degeaba e mare, ca are o "gura" TARE mica. deci fiind pus in dilema ta, am luat in considerare in primul rand masini 4x4, apoi cu garda la sol mare, si am coborat de la Cayenne, chiar turbo, care era totusi foarte scump, apoi versiunea S care e singura dintre cele trei care-si merita banii cat de cat, pe la range roverul sport, M5 si ML mai puternice, dar iar foarte scumpe si toate astea niste huidume de masini. a fost si touareg in vizor. dar singura la care performantele si pozitia la volan m-au convins a fost forester. pretul apoi mi s-a parut chiar foarte mic pt ce poate masina (mai ales la depasiri unde am avut multe surprize neplacute sa accelereze si vita din dreapta si nici golful nu e fulgerache). am vrut o masina pe care sa ma pot baza si cat mai versatila, nu sa fac liniute. pt liniute trebuie altceva, cu modificari serioase la putere si cat mai usoara (cum am vazut nu de mult un skyline).

daca nu erau cele de mai sus, intre evo si sti, e aproape imposibil de ales. parca evo are lag mai mare sau mai bine spus sti-ul nu are, nu stiu cum sa pun problema. in rest la fiecare 4x4 e reusit. la dotari, nu-si cumpara nimeni masina pt dotari, ca asa alegi rs4 si termini problema, masina e superba. din pacate la orice motor cam peste 3l taxele sunt enorme. de banii aia pui ceva benzina.

pana cumperi poate apare G6.

deci cam asa am vazut eu problema si am ales in consecinta. trebuie sa te gandesti foarte bine ce doresti de la masina si restul conteaza mai putin.

uite, de mazda rx8 ce spui? foarte chic, distractiva, pt ca nu foloseste prea bine puterea, dar imi place, e interesanta, insa eu nu stiu sa conduc cu adevarat o masina cu tractiune spate, asa ca poate nu conteaza impresiile mele, insa altii se cam plang de cum sta pe curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pai nici eu nu m-am gandit la liniute cand am luat GTI, dar intr-adevar sunt de parere ca o masina cu putina rezerva de putere te poate scoate din situatii neplacute.

Tractiune spate exclus pt ca vreau sa merg si iarna , si ai sa vezi in primul meu post (sau al doilea) ca am vazut ce insemna sa pierzi spatele la un BMW la 70 la ora (ma plimba un prieten) si m-am convins ca prefer siguranta totusi.

Rx-8 are un motor foarte greu de intretinut care papa mult ulei, desi masina are 1,3 litri reali (motor rotativ), in acte se trece cu 2,6 ( nu stiu de ce dar,na...) si plus ca e coupe si eu am nevoie de o masina cat de cat practica pt ca intentionez sa iau si un smart la un moment dat pt oras. Sincer momentan astept sa apara Evo X si daca fac test drive si sunt incantat probabil ca aia voi lua. Oricum mai e pana atunci si ma bucur de GTI intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Forester adaug si eu ca isi merita banii pe deplin .. am fost la o proba cu Subaru & co. si mi-a placut cum merge (nu`si arata marimea/masa) si se duce usor la 100 + .. si aici vorbesc de Forester simplu, cel XT de 200 si ce CP deja e prea tare (zic) si e frumos atat inside cat si out. Am un prieten mecanic cu care vorbeam candva despre RX8 si minunea aia de motor rotativ .. si cu mare admiratie il ridicam in slavi ca e puternic si mic (cam ca 1.4 TSI de la vw) dar apoi il desfiinta omul zicand ca la 100 k / 110 k KM e gata cu viata lui .. acu` nu stiu ce sa zic, e foarte tare masina out/inside dar cine s-ar pricepe sa-ti faca o manopera k-lumea la noi ptr asa motor nebun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul Lancer ptr US, sa ne facem si noi o idee ... asta e viitorul model, in curand si la noi :D ! Enjoy ...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e superba masina si dupa cum am mai zis mie mi se pare ca aduce cu alfa 159 la design exterior!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Noutati despre Impreza WRX modelul nou.Nu stiu voi ce parere aveti dar daca asa va arata varianta de productie nu ii vad bine pe astia de la Subaru.

Pe langa Evo X arata dezamagitor.Designul pare luat de la kia sau hyundai sau orice altceva care nu are legatura cu sportivitatea.Daca ii dispare priza de pe capota de la intercooler poti sa juri ca e o limuzina sud coreeana.

post-2809-1175642504_thumb.jpg

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viitorul WRX, probabil ca si STI, va fi HATCHBACK si arata mult mai bine. Revin cu informatia dupa ce o regasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare ca e urat si in varianta hatch!:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot asteptat sa apara poze noi cu Impreza sperand ca nu va arata atata de rau....dar arata mai rau.Aveam chiar sperante macar pt WRX daca nu pentru varianta normala....dar cred ca mitul Impreza tocmai s-a spulberat.Am citit diverse comentarii si parerea unanima e ca designerii au dat-o in bara urat de tot . Incredibil...cine si-ar cumpara o masina care arata asa si sa o considere un "dream come true"? In timp ce mitsu pare sa se fi aliniat standardelor europene cu un exterior armonios si cu un interior mult mai bun decat la modelul vechi,subi face o gluma sinistra cu noua masina.Pacat.... ca pasionat de masini sunt extrem de trist ,extrem...mai bine mai faceau un facelift pana le venea vreo idee calumea.Nu se poate sa arunci in lupta cu Audi,VW sau Mitsu asa ceva. Pe cuvant ca nu mai inteleg unele chestii de design: ca si la noua fabia care mi se pare foarte urata chiar diforma.De unde involutia asta?Poate am imbatranit eu ( la 24 de ani :( ) si nu inteleg noile tendinte.

post-2809-1176079104_thumb.jpg

post-2809-1176079116_thumb.jpg

post-2809-1176079122_thumb.jpg

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici mie nu prea imi place, recunosc ca se gasesc elemente de design interesante insa per ansamblu este nereusita masina asta. Poate ca japonezilor le place, europenilor sigur nu le va placea, masina nu este nici eleganta, nici agresiva, nu exprima nimic imaginea ei, e un fel de Toyota Corolla penultima generatie, adica naspa :( Pacat de ceea ce reuseste Subaru sa faca la capitolul tehnica. Totusi au masini ca Outback sau Legacy care arata binisor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, asa e , exact asta e chestia, orice alt model subaru arata mai bine decat Impreza WRX.Cum se poate sa fie atat de neglijenti tocmai cu modelul cel mai de traditie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!