Jump to content

Passat R36 Vs Evox Vs Audi S4 Vs Alte Propuneri


DOOM
 Share

Postare recomandată

Nu-s super miliardar, vreau doar o masina buna cand o sa am banii aia.In alta ordine de idei...crede-ma ca am mers cu 320d si exista multe masini mai bune ...

Presupun insa ca tu esti un fan inrait BMW ( am multi prietebni care sunt asa ca nu o lua ca o insulta - nu e vb de asa ceva - si eu apreciez BMW).

P.S. Ma uit la Passat R36 - 300cai si 5,7 suta (cred ca nici nu discuta cu BMW care parca are 163 de cai pe 320)

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DOOM

    48

  • ryco78

    13

  • R4z

    7

  • homeboy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Personal am ales Mitsubishi EVO, dar eram cu capsa pusa pe el de mai multa vreme. Nu regret nici o secunda alegerea facuta, dar e una cu compromisuri: nu ofera comfortul, eleganta, relaxarea pe care unii si-ar dori-o la drum lung. E spartan, iti ofera soferie pura - e ceea ce-mi doream! Trebuie sa iei in calcul multi factori si sa vezi pe termen lung ce astepti de la masina respectiva, mai ales ca e f. posibil sa o tii ceva vreme. Ca si fapt divers, diferenta de impozit intre motorizarea 2.0 turbo (EVO) si 2.5 turbo (STI) e aproape 100% - dar nu acesta a fost criteriul dupa care mi-am ales masina...Daca vrei si comfort, si relaxare, si putere, cred ca cel mai potrivit e S4.

Linkuri interesante:

http://www.autospies.com/news/TOP-GEAR-EVO...TI-vs-S4-10993/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a-mi atrage oprobiul celorlati membri de pe forum, eu as merge pe BMW 335xi. Motorul asta e foarte, foarte tare.

Eu unul asta mi-as lua. Vorbesc in numele meu pentru ca mie imi trebuie o masina si in scop business, nu numai pleasure (aici intrind masini gen Evo IX sau WRX STI).

Daca totusi iti fac cu ochiul japonezele, atunci pentru oras ai putea opta pentru un Mini One. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristy_snacks

Daca treci de pe golf la bmw cu tractiune pe spate o sa ti se para cam incomod la inceput, s-a mai discutat chestia asta cu tractiune si in alte topic-uri, zici ca esti cu sania mai ales iarna in cazul in care esti invatat cu tractiunea pe fata, e mult pana iti formezi alt stil de condus. Multi se vaita de chestia asta. Revenind la intrebarea pusa de tine, cred ca S4 este cel mai potrivit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine sa treci la un BMW cu tractiune integrala si atunci e totul ok :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict pentru FUN - Evo X .

Iar daca vrei mai mult pana cand va veni momentul sa dai comanda poate va aparea noul M3 , care se zvoneste ca va fi facut si in 4 usi.

Sa ne tii la curent pe viitor cu ce alegere vei face :D Succes la cumparaturi si sa iti iei masina pe care o doresti.

Modificat de DemenTZial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite eu stiam ca exista numai 335i si 335d , de 335xi nu am auzit. Iar tractiune spate am scris in primele posturi ca nu vreau pt ca vreau sa merg si iarna cu masina.

Singura chestie nasoala la S4 e motorul atat de mare 4,2 litri la care sincer ma deranjeaza - atat faptul ca nu are nici macar 100 cai pe litru (ca GTI) si faptul ca la impozit e rupere.In rest EvoX imi cam face cu ochiul din pozele pe care le-am vazut arata chiar bine si parca la interior l-au facut mai putin spartan.

Ramane de vazut - or sa fie saloane auto si vor aparea noile modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S4...daca da domnu;...RS4 si pentru mers fara nevasta la bord...EVO..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat problema din mai mujlte ungiuri si asta seara am calculat cam cat are veni impozitul:

Treaba sta cam asa : RS4,S4 - impozit peste 30.000.000 + 4000 euro asigurare CASCO = 5000 euro pe an

Evo X - impozit de 1.000.000 si ceva + 2500 euro asigurare CASCO = 2500 euro pe an

Avand in vedere ca diferenta la performante nu e chiar atat de mare mi se pare ca de exemplu in 4 ani economisesc 10.000 euro cu EVo in loc de S4/RS4 asta fara sa pun la socoteala si alte eventuale cheltuieli. E cam jenant felul in care se impoziteaza la noi raportat la ce ofera statul in schimb(adica cam nimic).

Asa sa imi ichei socoteala, sa zicem ca masina va fi tinuta 4 ani (desi va fi tinuta mult mai mult,dar sa zicem asa ca sa vedem un rezultat si sa comparam) :

RS4 nou cam 80.000 euro DDP cu ceva optionale + 20.000 (5000/an x4) = 100.000 euro

Evo X 50.000 DDP +10.000 (2500/an x 4) = 60.000

Deci dupa 4 ani tragand linie ori RS4 ori EVo X + 40.000 euro

Cred ca sunteti de acord cu mine ca oricat de fan VAG as fi nu merita RS4 diferenta de bani sub nici o forma.E totusi aproape dublu ca bani.

Voi ce ziceti de socoteala de mai sus ?

P.S. Mie banii astia nu mi-i da nimeni si poate multi o sa ziceti: ba baiatu vrei masina tare tre sa bagi mana la portofel asta e n-ai ce face.Dar totusi sunt o gramada de bani ca diferenta intre cele doua masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da socoteala ta ....duce la un singur raspuns! chiar si asa e grea alegerea dar mintea spune evo x mai ramane de testat si banuiesc ca ve ajunge tot pe acolo! diferenta de bani e enorma :D!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu maxim 5000 de euro din evo10 vei putea rusina orice rs4 cu usurinta :D

daca din evo9/sti e usor iti dai seama cat de capabil va fi evo10...imi mentin parerea cu evo10...e mult mai masina pentru varsta noastra pacat ca n-are confortul si luxul lui audi dar in rest e mult mai senzatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW 335xi exista si pleaca de la 36000 CIP. Mie mai mult in imi plac genul de masini "lup in haine de oita".

Eu pe GTI nu am pus literele pe spate si ma amuza teribil faptul ca, (mi s-a intimplat de citeva ori) din spate altii cu masini mai pricopsite sa creada ca in fata lor se afla un Golf normal si apoi sa aiba o surpriza totala in momentul in care ii lasam mult in spate sau treceam pe linga ei. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DOOM, comparatia/calculatia facuta de tine sta f bine in picioare insa Mitsu e una si Audi e alta, daca luam in calcul doar performanta dinamica sunt de acord cu tine ca un Evo 10 este mai "rentabil" ca un RS4 insa iar vin cu afirmatia, Audi e Audi iar EVO nu este decat o masinarie, una buna ce drept. Cine vrea performanta pura la bani putini are ca alegere japonezele gen Sti/EVO, cine vrea masina sport cu rafinament si prestigiu atunci baga manuta in buzunar si ia Audi, BMW, Mercedes sau chiar Porsche :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOOM .. nu stiu ce sa zic, calculul facut de tine e corect, decent si realist .. cu toata admiratia ptr VAG consider ca ai gasit deja castigatorul ! probabil ca ai mers cu EVO IX .. (condus) ori daca super performantul sistem AWD de la Mitsu e imbunatatit pe noua generatie, si mai ai un interior facut ceva mai cu gust (exclus neonul ala de pe prototip .. de la maner stanga la maner dreapta, pe bord si luminat) atunci iti dai seama care-i mersul ! :lol:

Sa vedem ce si cum ... daca aflu ceva de EVO X inaintea pietei din RO te anunt :D ! Oricum Lancerul stock va apare in vara asta la showroom .. si iti poti face foarte usor o idee despre ce va fi, diferenta acum intre EVO 9 si Lancer simplu e .. la scaune si unele ornamente + volan + schimbator & co. .. asadar poti vedea un "preview" !

Spor !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si mie mi se pare ca e cam clara concluzia, adica VAG nu are nimic pe segmentul ala. Oricum d-rive "performanta la bani putini" nu mi se pare nici la Evo -e performanta pe bani multi, insa la Audi mi se pare ca e performanta la pret astronomic.Sunt sincer trist ca S4 are tot motor de 4,2 litri deci impozit ca la RS4 si totusi parca nu se justifica in cazul lui cilindreea enorma. LA ce zicea zGb ma gandeam si eu ...pai cu 40.000 imbrac eu singur interiorul in cea mai scumpa piele de "crocodil" (glumesc ,ca n-am gusturi din astea ) si mai bagam niste cai in plus si gata. Vrajit de fabia, daca afli ceva nou sunt interesat pe deplin. :lol:

P.S. Ar mai fi o idee de viteza mare la bani putini - motor.Am si categoria A dar am vazut multi facuti pilaf de cucoane care apoi ridicau din umeri nevinovate si parca mi-e cam teama sa nu raman sontorog de tanar.De fapt ma gandeam sa mai astept cu chestia asta pana se mai obisnuieste lumea pe la noi cu motoarele - in momentul asta cei mai multi soferi nici nu se asteapta sa vada vreun motociclist in oglinda....deci e o lipsa de educatie rutiera in domeniul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: N-ai sa vezi romanii obisnuiti cu motoarele .. cel putin nu in urmatorii 20 / 30 de ani !! Am vb cu amici de-ai mei .. si prin cate au trecut, nu vrei sa auzi (fracturi, suruburi prin genunki, omoplati, umeri dizlocati .. sa nu mai zic de moarte) si asta datorita soferilor auto si nu neaparat datorita starii drumurilor, asadar .. ia tu frumos EVO-ul X, si lasa motorul :P .. sau daca nu, mergi pe-afara la un circuit si cauta una de inchiriat .. ca sa-ti faci pofta (150 EUR ziua pt circuit, pt motor nush daca se inchiriaza super sport).

Revenind .. nu vezi ce nebuni sunt in trafic in conditiile in care esti in masina si parca te temi, pai pe motor unde totul se petrece mult mai repede (sau cel putin ai impresia) si mai ai si greutatea castii care nu te lasa sa ai reactii la secunda -> te mai trezesti cu o lady care`si pudra nasul in roata din fata si zbori ca la rodeo :D .. sau esti mai norocos si nu patesti nik, ever !

Daca aflu ceva .. fii sigur ca te anunt :P !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa detaliem putin subiectul pun si niste poze de interior sa avem ce comenta:

Avem (in ordine): R36,Evo X( de fapt prototype X), si un interior de S4 (cabrio ca alta poza n-am gasit).

post-2809-1173034464_thumb.jpg

post-2809-1173034476_thumb.jpg

post-2809-1173034484_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poze exterioare - ca sa analizam putin cele 3 variante, macar estetic, ca de motorizari am tot vorbit.

+ niste fundulete apetisante.

post-2809-1173035526_thumb.jpg

post-2809-1173035540_thumb.jpg

post-2809-1173035867_thumb.jpg

post-2809-1173035889_thumb.jpg

post-2809-1173035971_thumb.jpg

post-2809-1173036056_thumb.jpg

Modificat de DOOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai frumos interior il are S4 .. categoric ! despre exterior ... passat-ul parca e un domn trecut de 40 de ani, audi 28 si mitsu are cam 22 :huh:, despre fundurile alea apetisante de care zici ... passat e o dna trecuta de prima tinerete :huh:, audi e instructor de fitness si mitsu e o adolescenta in clasa 11-a :D !

asa vad eu transpunerea omeneasca la masinile astea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da passatul pare cam greoi ca forme, parca e un batranel dopat (viagra?) ca sa faca fata la ceilalti mai tinerei.Da fapt singurul "dopat" e Evo ca are turbo :huh:.Din nou tot despre exterior,audi nu stiu de ce dar pare cam invechit ca design....poate din cauza ca de multa vreme A4 a avut parte mai mult de face-lifturi (si "spate-lifturi" :huh: ) decat de o schimbare radicala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca analizezi stricat ca design sportiv evo le bate rau de tot! daca gandesti business bate audi clar!

audi imi place foarte mult dar parca de cate ori vad pozele cu noul evo salivez ca un caine langa friptura!haha!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar observam o chestie, si sunt intru totu de acord cu voi... ramanem mari fani VAG pana la un nivel... pana la nivelul IMPREZA STI sau EVO... care parca sunt alte masini...

Eu nu mi-as da Vw-ul pe alta marca... decat pe Subaru (care sa fie o a doua masina.)

Si ca sa fiu on-topic... EVO X arata cel mai bine clar! Daca vrei o masina puternica... si pentru distractie... japonezele sunt aproape imbatabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma uit si la alte masini nu inseamna ca nu sunt fan VAG.Dar cum zicei si tu : pana la EVo sau STi as alege ceva din grupul VAG de acolo in sus ...devine discutabila treaba. Oricum sper sa nu insult pe cineva dar Lancer normal si Impreza normal sunt absolut banale si neatragatoare, doar variantele de varf sunt amazing, pe cand la VAG "grosul"masinilor ca sa zic asa este mult mai ok din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat R36 m-a vrajit cand am citit primul articol despre el.... mi se pare o alegere buna avand in vedere celelalte optiuni care le-ai propus... eu zic sa mergi cu R36 mi se pare cea mai buna alegere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-as lua un R36 Kombi daca as avea familie si vre`o 2 copii :), pe cuvant ! nici nu concep alta masina pentru momentul cand voi avea familie ... ori Passat Kombi (nu neaparat r36 :P) sau Octavia Kombi 4x4, dar acum - fara familie fiind, Audi sau EVO. Si daca punem ca audi are un motor cat casa (taxe/impozite/etc.. mult mai mari) - castiga detasat Mitsu. Si despre ce spuneai, Doom, legat de masinile stock de la Mitsu sau Subaru .. ai foarte mare dreptate ! Impreza simplu e ok, nu arata rau (e demn de luat in seama) dar parca tot un G5 merge la 15 000 CIP cat e cel mai ieftin Subaru 1.5 boxer 4x4 .. despre Lancer actual nu mai zic, arata de parca ii e foame (scuzele mele cui are masina, si eram aproape s-o iau) cum sa ai un frate dopat de 280 CP in 2000 cmc si sa pui motor 1.3 pe ea de 90 CP :P? Anyway .. incepand cu generatia noua de Lancer, ma tem ca o sa cam ia tot ... arata si stock f bine, am auzit ca vor fi si diesel-uri (pana acum a fost doar pe benzina, ca si Outlander e altfel) si interior mult mai bun !

Raman la EVO X si in seara asta :P !

Later edit : Daca ar lansa o editie speciala ceva gen "Evo 420" (sunt cateva sute de masini cu putere 420 CP stock) dar sa fie un Golf 400 sau R40 :P (ma duc asa sus cu Caii Putere ca sa se incadreze in pretul dispus sa-l dea Doom pe masina) .. si sa fie 4 motion, un 3.5 V6 twin turbo ceva (gen Cayenne S turbo) si 420 CP (ca la RS4) - atunci as zice sa te tii pe VAG, dar asa ...

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!