Jump to content

Recomandare placute frana Golf 5


4abc
 Share

Postare recomandată

am gasit ATE la un pret super ok ... fata+spate=c.c.a 300 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a tot discutat problema asta. ATE face piese pentru VAG sub standardele VAG, devenind astfel piesa OEM. De aici vine si diferenta mare de pret.

Ceea ce ai gasit tu, davides, este piesa de producator (ATE) si nu OEM, asta fiind motivul pentru care sunt mai ieftine; bineinteles pretul placutelor depinde si de motorizarea de pe golf (de dimensiunea discurilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia stai asa putin, ca nu inteleg ceva. Sa fie clarde la inceput, eu nu mi-am facut nici o revizie la reprezentanta, deci nu stiu bine cum sta treaba.

Placutele pe care le iei de la porsche, in ambalaj cu sigla VW, de la ATE, sunt diferite de cele ATE, cu ambalajul ATE pe care le iau de la un magazin de piese auto? Evident, vorbim de placutele de frana pe acelasi cod.

Legat de ce intrebam eu pe pagina anterioara, vorbeam cu cineva, si imi zicea ca placutele astea ecologice, cu cat te apropii de suportul de fier, cu atat creste concetratia de pilitura de fier (sau ceva in genul asta), ceea ce duce la aparitia scartaitului.

Eu zilele astea le schimb, pt ca imi zgarie pe creier la fiecare frana la semafor.

Stiu ca in mod normal, astepti pana se intrerupe senzorul ala (aparitia martorului in bord), dar ocazional nu strica sa mai aruncam un ochi si pe placuta din stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt diferite, d-asta sunt mai scumpe ^_^

Eu am 50 000 si nu mi-au scartait niciodata si nici prea tocite nu sunt placutele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera compozitia? Practic diferentele sunt doar la durata de tocire, nu la siguranta franarii, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ ... pretul acela e special for me :) ... in magazin sunt mai scumpe :) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gHapciu, teoretic difera standardele pe care trebuie sa le indeplineasca. In rest nu pot sa fac afirmatii, depinde de cum e utilizata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A montat cineva pana acum Ferodo SL (Service Line) trebuie sa schim la golf placutele pe fata si mi-am gasit setul acesta la 150 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la schimbare roti iarna am observat ca in cel mai scurt timp posibil voi fi nevoit sa-mi schimb placutele de pe spate.

ele au sigla vw dar apare si scrisul GALFER 4553-1

a azuti cineva de modelul sus mentionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, s-a rezolvat, am schimbat placutele spate.

Cele noi sunt TRW pret 90 RON.

Schimbatul a fost intocmai celor descrise in acest topic de mai multi ante-postatori.

Manopera a ramas la mine in buzunar :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucas TRW mi-am pus si eu .

Masina se comporta foarte bine cu ele asa ca le recomand.

Al meu mecanic mi-a cerut 50 ron deci nu a fost grav deloc .

Nu mai stiu exact cat m-au costat dar le-am schimbat fata si spate . Daca gasesc bonul va spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am schimbat placutele cu unele LUCAS TRW care au costat 250 ron setul + 70 ron manopera iar de la schimb si pana in prezent am facut in jur de 600 Km dar nici urma de scartait sau alte sunete iar frana destul de buna,in concluzie le recomand cu placere :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si eu placutele spate: TRW 70 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. vreau sa-mi schimb acum pe golf toate discurile si placutele de frana. nu stiu daca are relevanta ce am avut pana acum pe masina?!.. ce sa aleg la discuri si la placute: 280 mm sau 288 mm pe fata ? si pe spate 255 mm sau 260 mm ?

multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. O intrebare din partea unei persoane care n-are nici o notiune despre piese de schimb sau alte accesorii. Trebuie sa schimb placutele de frana. Am cu masina cam 55k. In service ajunge cam 850 lei cu tot cu manopera. Am gasit pe net placute noi cam la jumatate de pret fata de cele din service. Merita cumparate din alea si montate intrun service obisnuit? Cele de la reprezentanta au o calitate superioara, care sa merite cele 400 lei in plus? Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul k daca le schimbi la reprezentanta nu costa produsul cat dai pe manopera.Eu unul mi-am facut comanda la un magazin de piese auto si nu sunt cine stie ce firma,dar montajul mi l-am facut singur.Este chiar foarte simplu pe fata,dar pe spate o sa te cam chinui putin sa impingi pistonasul.Spor la treaba!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O intrebare din partea unei persoane care n-are nici o notiune despre piese de schimb sau alte accesorii. Trebuie sa schimb placutele de frana. Am cu masina cam 55k. In service ajunge cam 850 lei cu tot cu manopera. Am gasit pe net placute noi cam la jumatate de pret fata de cele din service. Merita cumparate din alea si montate intrun service obisnuit? Cele de la reprezentanta au o calitate superioara, care sa merite cele 400 lei in plus? Multumesc anticipat pentru raspuns.

Nu merita diferenta, calitatea este aceeasi in functie de marca, la reprezentanta tot placute care se gasesc peste tot iti pun numai ca sunt ambalate in cutie cu sigla VW. Te duci frumusel la un magazin de piese auto si iti iei placute de marca cunoscuta, TRW, TEXSTAR, FERODO si nu vei avea nici o problema. Manopera fata spate nu ar trebui sa depaseasca 150 RON in orice service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am schimbat eu pe spate, parca au costat 70 lei placutele + 210 lei discurile de frana (Zimmermann) si manopera, total 360 lei. Am inteles ca placutele sunt TRW, nu scartaie, sunt destul de moi incat sa nu afecteze discurile, nu sunt cele mai performante, dar cum nu merg numai cu piciorul pe frana macar 50.000 km cred ca rezista.

Cele de pe fata au senzor, inca mai rezista minim 10.000 km fara probleme, ceea ce este bine ca nu am vrut sa le schimb pe toate in acelasi timp, pana se rodeaza un pic spatele pentru eficienta maxima mai ajuta si fata, si viceversa cand schimb si pe fata.

:)

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni am schimbat placutele pe spate. (51500 km-apropos, voi la cati km le schimbati pe spate??). Le-am cumparat si montat la un service din Cluj. Am pus TRW, fiind multumit de ele din experientele anterioare. M-a costat 270 lei cu tot cu manopera dar si cu test pe standul de frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la discuri si placute de frana. Va tot aud vorbind de placute si discuri mai performante, cu care masina franeaza mai bine.

In ce consta de fapt aceasta franare mai buna? Pana la urma performanta franarii nu se rezuma la calitatea anvelopelor de pe masina? Deoarece ma gandesc ca orice placute si discuri sunt capabile sa franeze pana la blocarea rotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate la un loc conteaza, normal, placute bune, eficiente, ca sunt si care parca nu franeaza destul de promt, gumele au rolul lor de asemenea, suprafata de rulare iar, directia, amortizoarele, soferul cu atentia si timpul lui de reactie, etc.

Dar daca ai discurile ovalizate, placutele slabe si uzate la maxim, eventual montate si prost, cum am vazut mai sus cu cateva postari, gumele slick-uri plangand dupa un desen, si mai esti poate si un sofer distrat, iti cam dai seama ce frane are masina aia, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

un kit de franare sport e eficient si cand se incinge bine, pe cand cele normale la temeraturi mari devin ineficiente.degeaba ia anvelope bune. eu unu as opta pentru placute ferodo FDS si inste discuri cu un continut ridicat de carbon si ventilate exterior(Brembo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce placute au fost pe masina dar le'am schimbat pe cele de pe fata cu ATE si vreau sa va spun ca sunt extrordinare. cred ca sunt cu 30 % cel putin mai performante decat ce a fost. recomand cu incredere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am schimbat placutele pe spate(55000 km). TRW=85 ron iar manopera=6 beri (la service-ul unui prieten). Un fata blocului sunt mai greu de schimbat pt ca ai nevoie de o presa speciala care sa invarta pistonasul in timp ce il impinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!