Jump to content

Schimbare Motor Benzina-diesel


ili2k2
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Pe al meu passat B5 din 98 am un motor Ahl de 101hp. Cu toate ca are 220.000km motorul merge ceas(am mers si cu 200 acum vreo 2saptamani), doar ca isi cere tributul la ulei, 0.5l la 1000km. Consumul este ok, chiar si fata de cartea tehnica, un 10 in bucuresti si 6 in afara, media fiind de 9l, pentru ca majoritatea drumurilor le fac in Bucuresti.

Din cate am inteles de la mecanic se schimba toata partea fata, inclusiv calculator, catalizator, cutie planetare, instrumente bord.. etc.

Merita operatia in conditiile in care un 1.9tdi de 110Hp cu tot ce e necesar sa se schimbe, adik dat la cheie, ma costa 1700euro?

Cat pot obtine maxim din vanzarea pieselor ramase in urma modificarii: motor, cutie, planetare, calculator, instrumente de bord?

merci.

Astept sfaturi si pareri inainte de a lua o decizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sant de aceeasi parere. Mai bine vinde-o cu totul. E altfel si bara de plastic cu grilele. Eu mi-am lovit recent masina si mi-a adus un tip o bara de benzinar si era mai scurta decat a mea si avea si grilele pline, ca benzinarul n-are intercooler. Cam multe de schimbat, zic ca nu merita efortul. Si nu bag mana in foc, dar cred ca si caroseria e altfel, telescoape, arcuri, antifonare. Prea multe diferente. Si io zic ca n-o sa fie niciodata ca un diesel de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul m-a asigura ca structura este aceeasi pentru benzina sau diesel.. difera ff multe(motor, tampoate, cutie, planetare, telescoape, radiator, calculator, instrumente bord si ce o mai fi, dar atata timp cat totul intra in

pretul dat eu sunt pentru. La 240.000 tre sa fac distributia si ca sa il pun la punct motorul cu totul ma duce vreo 15-20mil. Varianta cu vandut-ul nu prea imi convine, masina imi place, dotarile sunt ok iar apoi nu stiu ce diesel imi iau pe la 8500euro. (ca unul din 98-2000 sigura are peste 250.000 reali). si nu stii la ce sa te astepti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ulei mai si mananca dar mai si pierde. De obicei daca nu ii dau talpa nu prea ia ulei, de ex in bucuresti dupa 800 de km mi-am luat cam 200ml, dar afara cand ma duc si la 5000rmp compenseaza.

totusi motorul este in parametrii, el fiind testat cu vag-com. Porneste la sfert de cheie indiferent de cate grade pe minus sunt. relanti fix de aprox. 850rpm. consum super ok pentru el, in conditiile in care in carte scrie 11.4 oras iar la diesel 7.1 oras.

Ma bate gandul sa il pun la punct pe cel pe benzina, dar motivele schimbarii sunt un cost mai mic de deplasare in conditiile in care nu vreau sa schimb masina prea usor, rulajul meu in conditiile actuale fiind de 40.000km pe an.

Daca ar fi sa schimb toata masina, va rog da-ti un om serios care se ocupa cu asta cu care pot discuta.

Multam pentru sfaturi chiar daca sunt un pic cam dure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acelasi gand aveam si eu cand am luat masina.....

dar cand m-am apucat sa schimb cate ceva pe la motor, am facut comparatie cu un 1.9tdi de 110Hp ....si ies mult mai lejer decat dieselul( un mototr mult mai complex)

cu banii pe care i-ai lua pe 1.6-le tau, nu poti lua decat un cazan de 1.9 (parea mea) ...in care vei arunca bani cu lopata ! nu stiu cat de mult merita investitia

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as adauga eu la ce s-a discutat ca nu trebuie uitat nici de RAR,si acolo mai trebuie niste bani pt omologare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as dispune de 2000 euro diferenta fata de un diesel,

dar ideea este ca nu pot ramane fara masina de cand o vand pe a mea pana cumpar alta. Si cand am cuparat b5 am stat 1 luna fara in care am alergat sa gasesc o masina ok.

Eu fac minim 100km pe zi in bucuresti si as fi mort fara masina,

de aceea si toate reparatiile le fac sambata sau duminica la ea.

Nu intentionaez in nici un caz sa vand masina daca ii schimb motorul si nici sa recuperez investitia, decat prin consum.

Totusi de cand am masina(de la 163.000km), nu am schimbat nimik la motor, decat consumabilele,nici macar o curatare.

Consumul de ulei nu ma deranjeaza atata timp cat nu scoate fum alb la talpa (dupa inlocuire sonda lambda), dar un consum de la 7l la 10l da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara celor care mai sunteti la calculator la aceasta ora. Am si eu un VW Passat din 1997 pe benzina cu motor de 1,6 AHL, 74KW, si v-as ruga daca poate sa-mi spuna si mie cineva ce motor diesel pot sa cumpar si de unde, care sa se adapteze exact la caroseria mea. M-ar interesa un motor Euro 3 cel putin, daca nu unul Euro 4. Am citit cele de mai sus pe acest topic si as dori sa incerc aceasta varianta deoarece masina mea consuma 15-16 l de benzina in Bucuresti si nu stiu ce sa mai fac. de asemenea daca sunt si alte sfaturi, as fi bucuros sa le aud pe acest forum. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu merita o astfel de conversie, ar fi foarte costisitoare, mai bine o alta masina diesel venita din fabrica asa in locul acesteia pe benzina. Numai bine!

Modificat de dragos2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai piesele (ECU, Motor, cutie, planetare, maruntisuri) te ar costa undeva la 2000 EUR, sa nu vb de faptul ca nu ai izolarea fonica necesara unui Diesel, sistemul de esapemant pt un Diesel, suspensie pt un Diesel... concluzie NU MERITA.

Nu este o treba imposibila dar pur si simplu nu merita.

P.S. Passatul B5 nu este Golf 2 sau Audi 80 ca schimbi motoarele cum ai cheful, are o gramada de electronica si piese altfel proiectate in functie de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ziceai ca mai dispui de 2000 euro,eu zic sa o dai la un schimb cu diferenta.Nu merita sa faci schimbari de sub ansamble,ptr. ca nu o sa-ti iasa niciodata cum vine ea de la mama ei!

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am icnercat o conversie de la 1.4 la 1.8T insa auzind de la rar urmatoarele, am renuntat:

conditii:

- trebuie sa se fi pus din fabrica pe model (an de fabricatie, etc)

- trebuie sa fie cel putin aceeasi norma de poluare

- trebuie sa fie cu maxim 30% mai puternic decat oeirignal

- trebuie sa mai fie omologate in Romania astfel de motoare sau ti-l baga la omologare individuala.

Bine, astea nu ar fi probleme reale deoarce cu binecunsocutele "pile" se pot rezolva de toate. Problemele adevarate sunt de fapt la mutarea motorului. Difera inclusiv suportii de motor, cutie instalatie electrica, si te ajunge la o ivenstitie de vreo 2000 de euro plus ca sunt chestii care nu ai cum sa le faci ca de farbica. Nu merita, am ajusn si eu la concluzia ca vadn masina si cumpar una mai puternica si gata treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor si multumesc pentru raspunsuri si sfaturi. Cred ca cel mai bine este sa i-au una pe motorina facuta din fabricatie, este mai sigur. Multumesc inca odata si seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cel mai bine e sa ramai la benzinar, cu diesel ai o gramada de probleme(turbo,...)care nu compenseaza consumul de combustibil.Mai ales daca mergi mult in oras e mai potrivit un benzinar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata soare... :somnmare: :blink:

Omul se hotarise deja sa o vinda si sa ia o motorina...acu' un AN :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: nu numai ca este veche postarea lui gelula dar omul nici nu a mai fost pe forum de ...... Last Active: 00:16 (31.10.2009) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!