Jump to content

Senzor Lichid Spalare Parbriz


Daniel Iasi
 Share

Postare recomandată

Daca se oxideaza contactele (la fel cum se intampla la sonde de lichid de racire) atinci circuitul este deschis si se aprinde becul de avertizare. oricum, in prima instanta trebuie scoasa mufa si vazut ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • C o s m i n

    9

  • Daniel Iasi

    9

  • F l o r i n

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact ce spuneam si eu. Doar ca (banuiesc) in cazul de fata depunerile scurtcircuiteaza senzorul si astfel acesta nu mai poate semnaliza.

Dar... scoaterea mufei va spune multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri dar mai am o nedumerire, si anume: cum se scoate acel senzor? se trage pur si simplu sau are vre-un sistem, ceva de prindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E fixat acolo doar de garnitura de etansare, daca tragi de el ar trebui sa iasa se acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Astazi am reluat problema in dinti si am scos cricul, am dat volanul in dreapta si m-am apucat de surubait. Am dat protectia aia deoparte cat sa imi incapa mana si am dat de vasul de zoaie. in partea de jos are pompita, vreo 2 furtune si deasupra pompitei am vazut ceva care seamana cu un senzor.

am tras de el cu simt de raspundere si a iesit cu tot sitemul dar tot nu am reusit sa extrag senzorul

imi pare rau ca nu am facut o poza

m-am uitat dupa vreo clamita, un surubel, un sistem de prindere ... nimic :(

am pus surubelnita intre el si restul si abia daca s-a miscat vreo 2mm

senzorul e in alta parte sau ala e si e asa de bine fixat pe pompa aia de parca ar fi dat cu poxipol

Multumesc pentru eventualele indrumari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut.

Am un passat B5 din '99 cu motor AFN si am vazut ca pe vasul de lichid are senzor si fire bagate in el, dar in bord nu imi indica nimic. O fi vreo problema in instalatia electrica sau pur si sinplu la modelul meu nu indica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Depinde si de coding-ul clusterului (bordului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Exact - nu e codat clusterul, pentru senzor - intra cu VCDS-ul pe 17-Instruments, Coding - si iti apare balonul cu help - codeaza cu senzor pentru lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e si senzorul in vasul de spalat parbriz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Salut.

Am un passat B5 din '99 cu motor AFN si am vazut ca pe vasul de lichid are senzor si fire bagate in el, dar in bord nu imi indica nimic.

El asa zice. Oricum, nu am gasit Passat B5 (dupa 1998) sau B5,5 care sa nu aibe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre sa nu aibe? pai ce, era dotare de serie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La B5 si B5.5 - da, serie. Spre deosebire de Audi, Skoda, Golf... astea au toate (poate prin 96-97 sa fie ceva suprize - desi am montat si la astea BC uri si au avut senzorul)

Eu din zeci... nu am gasit unul fara.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am stiut chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, singurul model la care e asa. In rest, stii bine - nici A6 nu au de serie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Imi cer scuze ca nu am mai intrat demult pe forum. Referitor la problema mea vreau sa va spun ca nu am rezolvat-o, in sensul ca dupa ce am activat functia cu vag-com imi sta becul aprins tot timpul cat este contactul pus, si mai si beep-aie cand pun contactul. Am scos senzorul l-am curatat, am scos mufa din senzor, nu s-a schimbat nimic. Imi sta becul aprins tot timpul. O fi lichidul de vina? Fratele meu are un Passat din 2002 cu acelasi tip de senzor, dar la el chiar si daca pune apa se stinge becul. Ar mai fi ceva de facut si eu nu stiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa punte intre pinii mufei de la senzor. Daca tot bipaie, ai vreun fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune doar apa si vezi daca se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos iar senzorul l-am pus intr-un pahar cu apa, lichid parbriz, electrolit din baterie, chiar i-am legat electrozii cu sarma, l-am deconectat dar becul ramane aprins si beep-aie la punerea contactului. Momentan l-am dezactivat ca e chiar enervant beep-ul, dar imi voi cumpara un aparat de masura sa verific unde sunt cablurile intrerupte sau poate sunt in scurt. Am scanat iar cu vag-com si nu imi da nici o eroare pe instrument (17). Ma gandeam ca daca era vrun fir intrerupt sau in scurt imi dadea eroare la scanare, dar se pare ca nu e asa. Revin cu informatii dupa ce termin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erau in scurt, nu aveai mesaj de lipsa lichid niciodata.

Daca e intrerupt nu iti da nici o eroare la test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Intreb aici ca sa nu deschid topic nou. Duzele de spalator parbriz,cele incalzite, cum functioneaza? Adica merg tot timpul, sau doar la temperaturi scazute? Au vreo siguranta separat undeva?

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg tot timpul pe contact. Avand o rezistenta relativ mare, nu se incalzesc excesiv nici vara.

Probleme apar din cauza apei de la spalatorii ce mai intra pe sub ele si ajunge la mufe corodand papucii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Apropos de duze incalzite, la un G5 cum imi dau seama daca functioneaza sau nu incalzirea la duze???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti mufa din duze (sau pe unde o fi in jurul lor) si vezi cu contactul pus sau motorul pornit, daca vine tensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta stiu si am si facut ... de venit vine ea tensiune dar de unde stiu ca duza se incalzeste, ca nu-i arsa rezistenta aia din duza sau ce-o fi ea acolo???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te pricepi cat de cat la electronica si ai un aparat de masura, masori rezistenta in pinii ce vin de la duza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!