Jump to content

Senzor Lichid Spalare Parbriz


Daniel Iasi
 Share

Postare recomandată

Computerul de bord m-a avertizat ca nu mai am lichid de spalare parbriz. L-am reumplut, dar la fiecare pornire a motorului ma tot avertizeaza. Am folosit lichid de spalare de la Peco, verde la culoare, cum am mai folosit si pana acum si n-am avut probl. Stie careva de la ce sa fie si cum sa rezolv probl? Sa fie oxidat senzorul de nivel. Eu ma gandeam sa folosesc putin Calgon, pt calcar. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • C o s m i n

    9

  • Daniel Iasi

    9

  • F l o r i n

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

curios asta da noutate .. vb ta cred ca e ceva de la senzor .. sa nu fi oxidat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu. Dar problema e ca habar n-am pe unde e plasat senzorul ala si la cat e de intortocheat bazinul ala, nu m-as incumeta sa-l desfac. As incerca mai degraba cu niste anticalcar sau alta solutie. imi da careva vreo idee? Sau sa-mi spuna cum pot ajunge la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta senzorul de la vasul de lichid este stricat sau... oricum el e devina

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa-mi spuna cum pot ajunge la senzor.

Dai bara de protectie din plastic jos si apoi ai, in toata splendoarea si foarte usor accesibile, in fata, stanga, jos, partea inferioara a rezervorului, pompa si senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bara de protectie e de fapt aparatoarea de noroi din interiorul aripii,cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de pe el. vezi ce se intampla. De obicei e un contact care se INCHIDE cand nu mai ai lichid. La tine ar trebui sa fie inchis, cu firele in aer e "normal" deci. Scrie-ne.

Cred ca e in stanga sub rezervorul de la servo si daca bagi un surub mai lung decat trebuie ca sa prinzi aparatoarea de noroi de pe contraaripa, il SPARGI ;) :beer:. Asa era la mine .

Parca daca dai jos aparatoarea aia din plastic pe stanga poti ajunge la el. Eu l-am lipit/topit cu pistol de lipit incalzit si un flacon de lapte topit ;) Parca pe acolo am ajuns la el, insa intr-adevar e foarte intortocheat acolo!!! Presupun ca acolo e si la tine.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt sfaturi, dar tot nu m-am lamurit! Ce dau jos? Bara de protectie din fata, plasticul de langa farul de ceata (parca se desface si ala) sau aparatoarea de noroi de la roata? Am sa vad eu cum ajung totusi acolo, numai sa-mi dau seama cam pe unde e amplasat. Iar de reparat nu cred ca e mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara de protectie trebuie data jos :

Dai mai intii grila cu sigla Vw , sub ea ai 4 suruburi , apoi pe lateral la fiecare roara ai 3sau 4 , si de scut cred ca este prinsa si dai bara jos fara sa demontzi grilele de la proiectoare . Bazinul este pe partea stinga a masinii.

bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca as da doar scutul jos, n-as putea avea acces la senzor? Cred ca ar fi mai simplu asa, numai sa pot ajunge la senzor. Sincer, nu m-as baga la demontat bara fatza. Mai degraba ma duc la un service.:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recunosc ca nu am lucrat la senzorul asta,dar tin minte ca atunci cand am demontat aparatoarea de la aripa se vedea cam tot ce e de vazut din bidonul de spalare.ca sa demontezi aparatoarea nu e greu,daca nu rezolvi nimic demontand-o,atunci respecta celelalte indicatii date de colegii forumisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum la a ta, insa la a mea e SIGUR accesabil in totalitate pe la aparatoare si nu are nicio legatura cu bara. pote la a ta e alfel, nu stiu. Insa incearca sa il localizezi prima data si dupa aia mai vorbim. ar trebui sa iti dai seama cum e mai bine sa il accesezi odata ce il reperezi. Eu am avut un surub implantat in el din cauza ca idiotul care a fixat aparatoarea a pus un surub foarte lung si a intrat in plastic. Incet incet mi se scurgea tot lichidul de spalat parbrizul... Deci a trebuit sa butonez mult la el acolo.

E bataie de cap sa il scoti afara, fa testul simplu de care ti-am zis, scoate doar senzorul de pe el. Cum sa te duci in service sa iti dea jos bara, etc. cand poate nu e cazul???verifica prima data! Cornelius are masina ca si a ta, poate e mai in tema, insa oricum, manevra cu mufa de pe el ar trebui sa o poti face cu el pe masina!!!

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am o masina desteapta. Vad ca si-a revenit singura si nu ma mai avertizeaza ca nu este lichid de spalare. Probabil o fi fost blocat plutitorul (daca e cu plutitor) sau si-a revenit momentan contactul ( daca era oxidat). Cert este ca de cateva zile e in regula. Oricum , merci pt sfaturi, iar daca ma mai deranjeaza, stiu ce am de facut. :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am dat jos intercoolerul de pe masina si cu ocazia asta am avut ceva de lucru si cu bidonul cu apa pt. parbriz,si daca dai jos aparatoarea de la aripa ai acces atat la pompa de apa pt. parbriz cat si la senzorul buclucas...asa ca nu te chinui sa dai jos bara cu toate cele si citeste aici:ai de desfacut vreo 10 surube si ai ajuns sa vezi bidonul de apa.de acolo tragi senzorul afara si vezi ce e cu el.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e rezolvata momentan. Probabil s-o fi blocat din cauza unr cristale de gheatza de la solutie, pt ca probl asta a intervenit cand a fost mai rece afara. De-acum s-a incalzit. Oricum multumesc pt sfaturi. Daca mai apare probl, stiu ce am de facut. :huh:

Modificat de Daniel Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu cred ca e de la gheatza, pt ca a mai facut de vreo 3 ori de atunci si era destul de cald afara. Tre sa fie oxidat contactul. Asta e. Cand n-oi avea ce face, am sa ma apuc de demontat aparatoarea de noroi ca sa umblu la senzor... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

apropo de chestia asta ,

la mine nu indica niciodata ca n-am lichid,

nici macar nu se aprinde becul cand pun contactul in bord

de curiozitate am desfacut mufa senzorului si am constata ca nu se aprinde becul din bord nici daca suntez contactele,

precizez ca masina mea avea vasul de lichid spart cand am cumparat-o, asa ca se poate ca acel proprietar anterior sa fi scos becul din bord sau fo siguranta ca sa nu mai vada mereu avertizarile din bord?

daca aveti ceva propuneri, nu ezitati

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta ta pare pluzibila. Ca sa nu-ti stea becul ala aprins, o fi scos omul becul si gata. Cat despre a mea, sapt viitoare o bag in service sa retusez spoilerele si atunci o sa pun mana si pe senzorul ala sa-l curat, ca tot mi-a mai facut figura de vreo 2 ori, cand a fost mai rece dimineatza (4-6 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile cu BC nu e numai becul martor. Te mai anunta si calculatorul cand nu ai apa. Si e foarte insistent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile cu BC nu e numai becul martor. Te mai anunta si calculatorul cand nu ai apa. Si e foarte insistent!

deci, problema mea e ca NU STIU DE UNDE SE ALIMENTEAZA SISTEMUL...

oricum asteptam o reactie cand an probatcu firul la sonda...

pot doar sa presupun ca sistemul e in serie si daca becul e scos,

nimic nu mai merge

spun ca becul poate fi scos pentru ca , pe pozitii, se vede un halou rosu , deci lumina sub acul vitezometrului in centru, iar la turometru nu se vede nimic,

asa ca cel care a umblat poate nu a asezat bine acul vitezometrului...intelegeti?

de unde rezult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi am reusit sa rezolv (sper definitiv) probl cu senzorul de nivel. Am demontat roata, am desfacut aparatoarea de noroi si am scos senzorul afara. Problema e ca n-am vazut nici o urma de oxidare, dar l-am curatat totusi cu smirghel fin si am curatat si lamelele de la mufa. Vad ca nu mi-a mai facut figuri in seara asta, desi pana acum ma avertiza incontinuu. Ma gandesc totusi sa nu fie si de la solutia de spalat parbrizul (e luata din comert de la Peco - solutie verde) si poate nu conduce curentul prea bine. Asa ca i-am mai adaugat putina apa. Deci, problema rezolvata! :blink: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

incercand sa gasesc o solutie la problema mea am dat aici de ceva cat de cat asemanator, deci:

de vreo 2 saptamani nu mi se mai aprinde deloc martorul de la lichidul de parbriz, pur si simplu. Candva ma avertiza si sonor... acum nimic. Se aprinde cand pun cheia in contact, deci exclud faptul ca e ars

am desfacut aparatoarea aia de noroi, am ajuns la rezervor si am incercat sa misc un pic senzorul ala, poate o ia dar ... nimic. mi-a fost frica sa trag mai tare de el pt ca nu stiu cum se scoate si ... decat sa stric ceva mai bine ma informez

banuiesc ca, poate, e oxidat sau ceva de genul asta pt ca in ultima luna i-am pus apa de la chiuveta impreuna cu putin detergent de vase (PUR - la "indrumarea" unui meserias) - ma gandeam ca nu are ce sa se strice dar ... am facut-o lata

Intrebare: exista vreo solutie (spunea cineva de calgon) care sa curate acel senzor fara ca sa mai desfac incaodata toate surubelele de pe la roata? sau, daca trebuie neaparat scos si curatat - cum se scoate acel senzor din rezervor? pur si simplu se trage?

am scanat cu vag-com si nu-mi indica nimic legat de aceasta problema

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca senzorul ar fi oxidat, din contra, ar fi trebuit sa ai martorul aprins tot timpul in bord, asa, la tine, cred ca e un scurt pe firele dintre ceasurile de bord si senzor. Scoate mufa de la senzor si vezi daca se aprinde martorul , asta dupa 30 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca e invers (si e logic sa fie asa): circuitul e normal inchis. Cand nu mai e solutie de spalat in vas, nu se mai inchide circuitul si se aprinde becul.

Prin urmare, circuitul pare ca e inchis tot timpul. Probabil ceva depuneri de pe el fac legatura galvanica si anuleaza senzorul in sine.

Incearca sa scoti mufa din el si vezi daca ti se aprinde becul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!