Jump to content

Variant Vs. Limuzina ?


Alecsica
 Share

Postare recomandată

Eu sunt in asteptare pentru un Passat Variant, cel din semnatura. Personal cred ca e mai reusit decat cel limuzina, parerea mea!:P Am vazut de asemenea un sondaj referitor la tipul de Passat pe care-l cumpara nemtii: ce credeti? 25% doar limuzina :P si restul Variant...astept pareri si multumesc

:P nu merge sa fac poll? cine poate sa ma ajute pls?cum fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Factorul practic nu intra in discutie? Doar aspectul? Evident cine are 2-3 copii si vrea concediu cu carucioare si alte alea va merge spre Variant :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat pe care-l cumpara nemtii: ce credeti? 25% doar limuzina :P si restul Variant...astept pareri si multumesc

Nemtii sunt un popor practic. Si eu astept tot un variant. Acum am un opel astra caravan si am zis ca nu o sa-mi mai iau masini decit break. Au un portbagaj mai mare, mai usor accesibil, pot fi aranjate mai usor bagajele . Este clar mai versatil. Exemplu: Cind mi s-a stricat masina de spalat m-am dus la magazin am luat alta si am bagat-o simplu in masina si am adus-o acasa. Fa asta cu o limuzina. Apoi break-ul sta mai bine pe drum decit o limuzina pentru ca nu se descarca spatele din curentii de aer. Dezavantajul este ca ai geamul din spate murdar ( in Romania) si trebuie sa-l tot speli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi break-ul sta mai bine pe drum decit o limuzina pentru ca nu se descarca spatele din curentii de aer.

Esti convins de asta? Nu prea cred. Cat despre portbagaj...la Limo mi se pare fff mare. Probabil, ca nu voi putea cara masina de spalat acolo, dar...sa fim seriosi, de cate ori se intampla asta?

Aspectul de la Limo mi se pare mai atractiv, dar recunosc ca din categoria break-uri, dupa A6 Break, Passat-ul mi se pare cel mai atractiv.

Pt carucioare de copii si alte chestii de genul asta, poate ca Variant-ul e mai recomandat, dar ca aspect Limo rulles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti convins de asta? Nu prea cred.

Nu pot sa spun ca sunt 100% sigur . Dar am condus multe masini pina in 3,5 tone cit am voie prin permis si intotdeauna cele tip "variant" le-am simtit mai bine. Si pot spune ca sunt un sofer pretentios si sensibil. Mi-au confirmat insa impresia si soferi care au multe milioane de km condusi pe tot felul de masini.

Eu mai am pasiuni de bricolaj si imi place sa ma descurc singur cu tot felul de materiale nu mai caut masini prin firma si m-am descurcat intotdeauna cu break-ul chiar la dus o scindura de 2,5 m pe sub tetiere. Iar ca aspect, personal cred ca spatele la Passat variant arata mai bine ca la berlina. Pot fi subiectiv .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar ca aspect, personal cred ca spatele la Passat variant arata mai bine ca la berlina. Pot fi subiectiv .

Aici iti dau dreptate. Este unul din motivele pentru care am aleas Variant. Parerea mea!:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e vorba numai de "gust" in alegerea uneia din aceste masini.

Ca una e mai stabila, ca alta e mai puturoasa, ca....toate astea nu te influenteaza atat de tare incat sa alegi unul din aceste modele.

Cum am mai spus-o, sunt multi pasionati de variant si...le urez toate cele bune.

Oricare ar fi, cred ca e o alegere corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pentru cine ma poate lamuri. Nu mi-o luati in nume de rau, imi place foarte mult cum arata Variant-ul, iar inainte de Passat am avut o Dacia Break si o Octavia Combi.

Dar, daca varianta Combi e mai stabila, de ce toate masinile ce participa la tot felul de curse sunt varianta limo? (sau nu neaparat limo, dar nu Combi, in orice caz). Toti se chinuie cu arcuri si amortizoare nu stiu de care, cu sway-bar-uri samd, cand doar alegerea unei variante Combi le ofera din start mai multa stabilitate?

Repet, nu vreau sa fiu inteles gresit si apreciez foarte mult masinile combi, ca fost posesor (si poate si viitor, cine stie) de asemenea masini. Dar e o intrebare care mi-a venit si am vrut sa-i aflu un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este undeva la mijloc.

Adica: sa luam exemplul Skoda.

Sedanul avea punte spate rigida, breakul avea punte independenta.

De aia era mai stabil!

posibil si la passaturile mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ales limo.... si pe acest segment voi merge si in viitor.

in vest am observat ca se merge mult pe variant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa spun ca sunt 100% sigur . Dar am condus multe masini pina in 3,5 tone cit am voie prin permis si intotdeauna cele tip "variant" le-am simtit mai bine. Si pot spune ca sunt un sofer pretentios si sensibil. Mi-au confirmat insa impresia si soferi care au multe milioane de km condusi pe tot felul de masini.

La stabilitate nu sta nicidecum mai bine un break, in cel mai bun caz sta la fel. Un sofer normal, oricat ar testa un break vs o limo nu o sa-si dea seama care e mai stabila iar la passat e foarte mica diferenta si ca acceleratie intre cele doua.

Eu mai am pasiuni de bricolaj si imi place sa ma descurc singur cu tot felul de materiale nu mai caut masini prin firma si m-am descurcat intotdeauna cu break-ul chiar la dus o scindura de 2,5 m pe sub tetiere.

Legat de scanduri de 2.5 m, se pot duce si cu limo asa ceva pt ca bancheta spate se rabateaza, am dus chiar scanduri de 3 m, si o sa mai duc destule. M-am gandit si eu la variant dar acum ma felicit ca nu am luat, si sa fi platit 1000 euro in plus pe nimica. Daca am de dus ceva ce nu incape pe deschiderea portbagajului o sa platesc 30-40 RON(aprox 10 eur) si inchiriez un taxi de marfa, macar ma ajuta soferul taxiului sa urc marfa in masina. :blink:

Iar ca aspect, personal cred ca spatele la Passat variant arata mai bine ca la berlina. Pot fi subiectiv .

Spatele la variant nu arata mai bine ca la berlina. Si eu pot si subiectiv. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limo for ever!

1. Am avut variant si ma enerva la culme faptul ca orice deschidere de portbagaj insemna frig in habitaclu (iarna evident). Singurul aspect pentru care as lua Variant este doar daca sotia mea si-ar pune in cap sa depasim numarul de 2 copii mici in acelasi timp.

2. Sa fim seriosi ca portbagajul de la Limo este si el SUFICIENT pentru sot+sotie+copil. Am vazut oameni ce se descurca onorabil cu noul Astra sau cu Golf plus (Voinea stie!). Nu am de gand sa car fier beton sau tevi de polipropilena cu masina mea.

3. Design: este infinit mai placut vederii Limo decat Variant.

Concluzie: Limo, Limo, Limo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..sunt tot ptr. limo..

cu porbagajul in interior ai parte de toate zgomotele si mirosurile aferente in functie de

ce ai de carat...

limo este mult mai eleganta...si mai masina de carat ..oameni...

chestia cu aerodinamica mai buna la brek..o mare prostie....

astept sa le vad pe ferrari si mclaren in formula 1...variant...

sincer cind m-am hotarit sa dau 28.000 cip..pe o masina nu m-am gindit

nici o clipa ca la un avantaj ca pot cara scinduri sau frigidere... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat variantul e mai stabil decat limo. La tot felul de curse nu stiu daca ati observat dar toate masinile au eleroane imense...luati ca exemplu masina de F1 deoarece acela este idealul. Eu am ales variant din mai multe motive: muzica (sunt pasionat si in limo suna nasol), forma (mie-mi place mai mult), spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu nu inteleg de ce a ajuns lumea sa se contrazica aici...nu asta era scopul topicului, care e mai aerodinamica sau alte chestii...pur si simplu am vrut sa fac un mic sondaj sa vad care model este mai popular. Fiecare are dreptul la parerea lui si nu poti afirma despre altul ca nu are dreptate. Mie personal mi-a placut mai mult variantul atat din motive estetice (mi se pare mai reusit ca design decat limo), cat si din punct de vedere al functionalitatii. Acum am un Peugeot 307 SW si sunt foarte impresionat atat de spatiul oferit, cat si de pavilionul vitrat de deasupra (a fost si este unul dintre cele mai reusite modele pentru familie). Asa ca...nu stiu daca unul e mai stabil sau altul este mai nu stiu cum, dar cert este ca Passat-ul este o masina foarte reusita:P Mai astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eleroanele alea au alt rol. Un monopost F1 nici nu merge fara eleron, pt ca se ridica de la sol. Isi ia zborul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sunt 100% de acord cu @Paul L, masina break este mult mai practica si in vest se pune mai mult pret pe acesta latura, cred ca intr-un viitor nu foarte indepartat se va intampla si la noi.Parerea mea personala aceasta problema se poate rezolva in timp cand in Romania se va trai un pic mai bine si ne vom permite doua masini: una pentru familie(vacante,dus carucioare, biciclete pentru copii),si una de oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu sunetul din Variant m-a dat pe spate...... :D Ca e mai stabila...s-a demonstrat ca nu....dar asta ca se aude mai bine in Variant decat in Limo.....mi se pare o mare ciudatenie. Si ma rog de ce se aude mai bine...poate ca auzi bagajele cand mai iei vreo groapa, sau am inteles eu gresit???

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu sunetul din Variant m-a dat pe spate......

Asta cu sunetul cit as fi eu de "variantist " e tare. Eu am la actuala masina boxele din spate in haion si fiind in "portbagaj" nu se aude nemaipomenit. Avantajul e ca daca deschizi haionul poti da muzica imprejur. Eu cred ca depinde unde sunt puse boxele nu daca e variant sau limo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Dynaudio si sunt f multumit de cum se aud. Sunt convins ca e mai bine antifonata Limo decat Variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de subwoofer nu de boxe...nu se aude mai bine ci mai tare...

Uitati-va, in semnatura mea scrie ce muzica am pe masina...credeti ca nu sunt pasionat si ca aberez pe aici? Normal ca nu ati auzit asta pana acum pentru ca nu va interesat. Ati incercat cumva sa puneti acelasi woofer intr-o limo iar apoi intr-un variant?

Modificat de ZCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o chestie: eu am caine (labrador). I-am cumparat cusca pentru transport in masina. Pe ambalaj era o poza: labradorul, cusca marime "large" si Passatul variant. M-am conformat! (Pe de alta parte si golful III este hatchback, deci pot duce cainele, dar fara cusca, ca nu incape. In limuzina nu pot baga cainele in portbagaj, ca sufera de claustrofobie canina :lol: ). Transportul cainelui in portbagaj in cusca are legatura cu confortul cainelui, al pasagerilor si curatenia interiorului - este mult mai bine asa.

Si nu in ultimul rand :lol: , nevasta-mea a vrut variant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

:lol: Uite un om cinstit care recunoaste de unde i se "trage" cu Variantul. De la sotie si de la caine.

Asta ma determina sa recunosc si eu un mare adevar: sotia mea e mare amatoare de Limo. Cand am adus vorba de un posibil Caravan la Opel, m-a intrebat --- No OFFENCE --- in cat timp pot inscrptiona Anthony pe ea. Inca o data scuze pentru cei cu variant, dar nu am putut sa nu fiu sincer, cand am citit post-ul colegului... END :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Nemtii sunt un popor practic. Si eu astept tot un variant. Acum am un opel astra caravan si am zis ca nu o sa-mi mai iau masini decit break. Au un portbagaj mai mare, mai usor accesibil, pot fi aranjate mai usor bagajele . Este clar mai versatil. Exemplu: Cind mi s-a stricat masina de spalat m-am dus la magazin am luat alta si am bagat-o simplu in masina si am adus-o acasa. Fa asta cu o limuzina. Apoi break-ul sta mai bine pe drum decit o limuzina pentru ca nu se descarca spatele din curentii de aer. Dezavantajul este ca ai geamul din spate murdar ( in Romania) si trebuie sa-l tot speli.

Eu am avut pana nu demult un Renaul Megane "variant" si nu pot spune lucruri rele despre el. Trebuie sa recunosc totusi ca, fata de varianta berlina (am condus si asa ceva inr-un concediu la Arieseni - 500 km total) mi s-a parut ca sta mai bine pe drum, in special la viraje. Poate este doar o impresie subiectiva, oricum deocamdata nu-mi mai iau modele variant. Personal, cel mai mult imi place cum arata Citroen C5, varianta kombi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM avut/condus mai multe masini variant/combi.Sunt,in primul rand,folositoare si practice.Nu stiu de ce la noi in tara lumea stramba din nas cand aude de break.Limo e mai mult ptr. cei ce vor o masina eleganta.O limuzina modificata arata mai bine

decat un 'break tunat'.Limuzina e ptr. oameni de afaceri,ptr. tineri,ptr. cei care vor ca masina sa-i reprezinte statutul social (parerea mea).Breakul il cumperi doar daca ai nevoie de el.Are avantajul spatiului generos.Am citit mai sus despre zgomote in portbagaj si miros urat in habitaclu si alte prostii,->Sa fim seriosi.De cate ori carati voi un porc sau altceva cu miros deranjant in masina?Ce zgomote va deranjeaza pe voi la haion?Sau aveti atatea sticle de apa,truse medicale si de scule in miscare,in portbagaj,incat devine deranjant?Eu stiu ca exista plase in portbagaj,cine nu are sa-si cumpere ca nu-s scumpe.Mai spunea careva ca se raceste foarte repede interiorul daca deschizi haionul,->ba omule,dar cat lasi tu deschis haionul ala de se raceste.Se raceste doar daca ai si vreo usa deschisa,ca altfel nu se formeaza curentii de aer care sa-ti sufle tie aerul cald din interior.->Sa nu-mi spui ca vorbesc prostii,ca am avut mai multe breakuri.La partea audio,colegul vlady_zch are dreptate,in break se aude mai bine muzica decat in Limo(prietenii stiu de ce :blah: ;) ).

Sa va mai spun ceva?...Eu nu cred ca la o masina de dupa anul 2000 se mai aud troncaneli la haion ca pe vremea Daciei Break.

Recunosc ca prefer o limuzina sau un hatchback,dar asta la mine tine mai mult de varsta si de faptul ca o limuzina sau un hb,cu jante mari si geamuri fumurii,arata mai bine decat un combi cu aceleasi modificari.

Poate ni se trage de pe vremea lui 'ceasca',.ca ne plac limo..cine stie.Eu,fiind tanar,prefer o limo,dar la fel de mult imi doresc si un break(ptr.motive amintite si de unii dintre voi),dar nu le poti avea pe toate.Cel mai bine e sa ai doua masini. Una personala si una a familiei(@Geogvn,bine ai spus :blah: ).

Modificat de mondeo.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!