Jump to content

Black Beauty


Zyx

Postare recomandată

pai daca nu zici de la inceput ce tip de iesire este :D . De suc, de drag sau cu prietena :D :D :D . bafta in continuare

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zyx

    52

  • Bogdan_wrc

    21

  • godoroja

    6

  • TIR

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicat (modificat)

un mic filmulet... asa trage masina mea in ultima treapta... :) astept pareri!

p.s.: se poate vedea si consumul instant in stanga - jos ;)

Modificat de Zyx
Link către comentariu
  • 5 months later...

Sa inteleg ca nu prea va place cum trage masina mea :blink: ...

In alta ordine de idei... am fost plecat acum ceva timpi am avut si gps-ul pus. La 245km/h pe ceas, gps-ul arata 235km/h. Nu am mai avut loc sa ii dau mai mult, dar presupun ca se duce undeva aproape de 240. Cred... O sa incerc alta data si o sa va anunt.

Si, mai nou, mi-am pus "senoane" :blink: De la amicul nostru de forum, Storm. Sunt foarte multumit de noua achizitie atat de mult incat o sa urmeze si un al doilea set pentru pentru faza lunga. Pe proiectoare inca nu am de gand sa pun pentru ca nu stiu inca daca mai tin bara asta. Vroiam sa pun bara de PoloCup, dar vazand "invazia" oamenilor care au inceput sa faca asta (no offence, really!) inca sunt pe ganduri.

Cred ca urmatoarea achizitie vor fi franele, cea mai buna varianta, din ce am cautat, fiind WillWood. 4 pistonase, disc de 310, bla-bla-bla... :angry:

Link către comentariu

nu simti nevoia de suspensie?

eu nu ma uit la film, ca imi place mai mult sa vad/aud GTIu' asta live.

remember: 2x GTI+milltek = love :icon_thumleft:

Link către comentariu

Cum poate sa fuga..Felicitari pt masina..Foarte surprinzatoare..sa ai grija de ea..sunt curios cu ce presiune mergi..apropo ar sta bine niste ceasuri acolo in stalp..

Link către comentariu

toni, eu ma gandeam la suspensie completa. se misca totusi altfel fata de varianta doar cu arcuri :icon_thumleft:

Link către comentariu

Chiar nu simt nevoia de alte amortizoare... sa mergi o data cu mine sa vezi cam cum e masina... Dupa mine, masina lui Fusco e pistol cu apa (la rigiditate ma refer)...

Presiunea cu care merg, este undeva la 0,85-0,9 (fata de 0,55 cea de fabrica) - presiune constanta. Ceasurile ar trebui sa urmeze si ele... dar nu pe stalp (airbag) ci deasupra consolei centrale (voi renunta la unul dintre spatiile de depozitare). Toate la timpul lor... :)

Link către comentariu

hai, fie, sa o zic si pe asta: as renunta la acel spatiu de depozitare (si nu numai) ca sa plec de la puterea care o are acum masina (gen sa fie stock asa cum e acum) :blink:. Vreau mult?! :blink:

Link către comentariu

Exista totusi Polo GTICup, dar, desi puterea este unde acolo... performantele sunt ceva cam diferite ;).

Pe de alta parte... presiunea cu care merge masina acum este cea cu care vine de fabrica un Golf V GTI. Si chestia este ca pe aceeasi turbina. Acum, oare e loc la fel de mult ca si la Golf (ma refer la presiune in turbo)?! :lol:

Link către comentariu
Exista totusi Polo GTICup, dar, desi puterea este unde acolo... performantele sunt ceva cam diferite :lol:.

Pe de alta parte... presiunea cu care merge masina acum este cea cu care vine de fabrica un Golf V GTI. Si chestia este ca pe aceeasi turbina. Acum, oare e loc la fel de mult ca si la Golf (ma refer la presiune in turbo)?! :lol:

in loc sa ti pui atitea intrebari, mai bine baga-i un k04 sub capota + soft si ai rezolvat toate "dilemele" :lol:

oare cum s-ar misca masina ta pe la un 250 - 260 de cai ? :lol:

Link către comentariu

Dilemele astea... :offtopic: Cred ca s-ar misca ceva mai vioi... :)) Oricum, urmatorul pas sunt franele si dupa aia mai vedem...

Link către comentariu
Exista totusi Polo GTICup, dar, desi puterea este unde acolo... performantele sunt ceva cam diferite :D.

Pe de alta parte... presiunea cu care merge masina acum este cea cu care vine de fabrica un Golf V GTI. Si chestia este ca pe aceeasi turbina. Acum, oare e loc la fel de mult ca si la Golf (ma refer la presiune in turbo)?! :D

Esti sigur ca ai k04 si nu k03/k03s ?!? Eu stiu ca G5GTI are k04 iar 1.8T de 150 are k03/k03s si varianta de 180 are k03s.

Link către comentariu

G5 GTI 30 Ed are K04. eu asa stiu. GTI de 200 TFSI are K03S. asa si zyx.

vezi mai sus ca si bbm il sfatuieste sa puna un K04 sub capota.

Link către comentariu

@daniel57, mersi pentru urari!

@shy, golf v gti/octavia rs/leon fr/a3 2.0TFSI au k03... Acum, denumirea de k03/k03s e ceva relativ - sunt 10-15 modele de k03 (care se pun pe masini) dintre care vreo 2-3-4 sunt considerate k03s pentru ca dezvolta puteri ceva mai mari... Eu stiu ca am k03, mai exact k03-0023. Urmatorul pas ar fi k04... mai mult nu cred ca am nevoie - cea mai mica dezvoltand undeva la 190cp, soft optimizat in stilul fabricii (asa se zice). Whatever, exact cum spune si bogdan, S3-ul/Leon Cupra (atat cele vechi cat si cele noi) cat si golf v gti e30 au k04. Nu a zis nimeni ca am k04 ci sa pun k04 pe masin. E cu totul altceva... nu?! :Driver:

Link către comentariu

Asa e, my bad, stiam gresit, iar cand ai zis ca ai aceeasi turbina ca g5gti (eu stiind ca g5 are k04...which was wrong) am crezut ca si tu ai k04. Acestea fiind zise, go get that k04 !! :Driver:

p.s. mersi de lamuriri :blink:

Link către comentariu

Eu stiu ca 2.0TFSI de 200 are K03S, 2.0TFSI de 230,240,265 are K04, cat despre 1.8T de 150 stiu ca are K03, 1.8T de 180 are K03S si 1.8T de 209,225 are K04. Variantele intermediare de 163,190 etc nu stiu exact ce turbina au.

Link către comentariu

Ok... hai sa o luam altfel...

Variantele de turbina care s-au pus pe 1.8T au fost: K03 (-0005/-0011/-0013/-0015/-0020/-0022/-0023/-0025/-0026/-0029/-0035/-0044/-0045/-0049/-0052/-0053/-0058/-0073) cu puteri variind intre 150 si 190cp si K04 (-0001/-0015/-0020/-0022/-0023) cu puteri variind intre 209 si 240cp. Deci pana la urma sunt 18 variante de K03 care se pun pe 1.8T si 5 de K04. Cel putin atata am reusit sa aflu eu despre asta. Acum, care este S si care nu la k03, ca eu nu m-am prins nici pana acum...?! :P

Link către comentariu

oricum, ideea e ca tu ai K03(+-S) si vrem sa te vedem cu K04. :D

si sa fii mai Rarait. :icon_thumright:

Link către comentariu

Zyx are dreptate, din punctul de vedere al fabricantului (KKK) nu exista K03 si K03s. Pentru noi, se poate spune ca motoarele 1.8T care au 180cp stock au K03s iar cele cu 150cp au K03. Dar, exista si exceptii, spre exemplu 1.8T ARX (cum are Doru_14, spre exemplu) are 150cp stock dar turbina este la fel ca pe 1.8T AUQ (180cp stock).

Daca vreti facem un topic ce turbine si vedem ce stie fiecare, aici nu prea e locul de asa discutie :icon_thumright:

Link către comentariu

E, pe undeva pe aici vroiam sa ajung. Nu prea exista asa ceva... e o denumire care a luat nastere din considerentele pe care le-a spus tony, pt ca din una se obtine mai multa putere din fabrica... Dar, acum, pe langa turbina, mai difera si altele. Whatever... Sunt de acord sa facem un topic, asa cum zicea si tony... asa ca... :D http://vwforum.ro/index.php?showtopic=36117 continuam aici?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!