Jump to content

Ulei pe la 'cylinder vent hose' ?


chiciuc
 Share

Postare recomandată

Am observat ca la cotul (6) este umed (ulei?) pe exterior, m-am gandit ca e ulei aruncat acolo pe 'cylinder vent hose'. Oricum, am sters locul si astept sa vad daca mai apare ceva.

Dar in pt siguranta, din ce cauza ar arunca ulei pe acolo ? nivelul uleiului a fost mereu pe la mijloc, nu i-am pus max deloc.

E o intrebare strict tehnica ...

9287untitled1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este nomal sa apara ulei acolo. Sunt vapori de ulei ce condenseaza la iesirea din motor dupa valva CCV.

La imbinarea celor doua conducte din plastic se gaseste o garnitura din cauciuc ce trebuie inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiam...

dar care este rolul aceste evacuari ?

o sa ma uit la garnitura aia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaporii de ulei + gazele de carter nu trebuie sa ajunga in atmosfera din motive ecologice. Noxele se introduc in circuitul de admisie aer imediat dupa MAF, si sunt arse in urmatoarele cicluri motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate verifica etanseitatea sistemul de admisie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trage "aer fals" dupa MAF se vede la o diagnoza cu testerul (VW sau VAG-COM). Daca trage aer fals inainte de MAF dar dupa filtru de aer se duce MAF-ul repede; nu se stocheaza cod de eroare in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si diagnoza ce spune ? adica ce se urmareste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si diagnoza ce spune ? adica ce se urmareste ?

Se urmareste volumul de aer masurat de MAF la o turatie la care acesta este in principiu cunoscut (e.g. relanti). Daca volumul masurat nu este in intervalul normal inseamna ca (a) exista aer fals dupa MAF sau (B) MAF-ul e "toast" :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu la mine MAF-ul arata 260-265mg/h la motor ALH, 66KW iar val normale din vag arata 270-370 parca? E normal>?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratoarea este facuta la relanti. Diagnosticul corect pentru MAF se pune in mers, de la 1900rpm se apasa pedala la fund pina la 3000-3500rmp. Se urmareste cantitatea de aer specificata de ECU si cea masurata de MAF. Nu trebuie sa fie diferente mari intre cele doua valori, maximul trebuie sa fie peste 850mg/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris si prin alte topic-uri, dar chiar cu riscul de a ma repeta, masuratoarea din grupul 003 arata functionarea EGR-ului la ralanti si part throttle, si nu trebuie luata ca referinta pentru testul functionarii MAF-ului.

De fapt acel "MAF expected" reprezinta limita de semnal de la debitmetru de aer pe care urmareste ECU sa o obtina dozand corespunzator cantitatea de gaze de esapament reciclate (volumul de gaz admis in cilindrii este o valoare data si reprezinta suma dintre aerul proaspat admis si gazele recirculate).

Testul care are relevanta pentru stabilirea functionarii corecte a MAF-ului se face numai in sarcina maxima (WOT) viteza III asa cum s-a scris mai sus, la 3000rpm (se accepta si viteza II dar turatia creste prea repede ca parametrii de functionare sa se stabilizeze si sa ofere informatii coerente - in nici un caz pe loc fara sarcina turand-o din acceleratie) iar informatiile sunt extrase din grupul 010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

se pare ca am si eu cam aceeasi problema.

am gasit ulei pe partea din spate sub "garnitura de culbutori" (asa am inteles ca se numeste). am schimbat garnitura, dar iar am gasit ulei. garnitura mentionez ca nu era ciupita, sau stransa prost. la o privire mai atenta mi-a zis mecanicul ca garnitura se poate sa fie prea subtire. atunci am comandat inca una, dar originala Elring. astept marti sa vad daca imi soseste si sa o schimb, in speranta ca asta e mai groasa si nu mai scapa ulei pe langa ea.

se poate sa fie adevarat ce am zis, sau m-a pacalit mecanicul? adica ati mai intalnit ca o garnitura sa fie prea subtire? desi e luata din magazin serios, dupa talonul masinii?

multumesc.

in caz ca si acum mai arunca ulei, ce sa fac?

mi-a zis un alt mecanic ca sa pun silicon..dar nu stiu ce sa zic..parca suna cam ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui linistit silicon... tine forever..

Dar unde e garnitura asta de culbutori la care te referi? E cumva garnitura de capac de chiulasa? - piesa 23 din figura (cea selectata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e cea cu numarul negru,dar nu vad exact cifra 23 ca sunt intrat de pe telf,dar nu e garnitura de chiulasa. ci una care leaga capacul chiuloasei de chiulasa. apare in figura,dar nu vad numarul. cum scoti scutul motorului de plastic,de sus, pe care scrie Tdi, se vede un capac de metal prins de chiulasa cu vreo zece suruburi. intre el si chiulasa.sper ca m-am facut inteles. daca nu, intru maine de pe Pc si iti spun exact numarul.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat garnitura veche cu una originala Elring facuta in D, cost 550.000 lei, si totul merge super. nu mai arunca nici macar un gram. dar ma mai uit in timp la ea. se pare ca cea Elring e mai groasa putin. mai bine decat cu silicon! multumesc de sfaturi,oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! am si eu o intrebare referitoare la un motor 1.4tdi pd intamplator am observat in zona turbinei mai precis exact sub capsula aceea de vacum unde exista o gaura ca a pulverizat gaze sau ulei, daca stie cineva sa-mi raspunda as fi recunoscator motorul are 160.000 km,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!