Jump to content

Vnt15 - Vnt17


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Am gasit acum in Polonia niste amici care au dus motor ca al meu la 196 de cai cu chip, intercooler si turbina, dar pastrand consumu pe la 6 la suta, ceea ce mi se pare incredibil. La cei cu puteri asemanatoare de pe forum cam cum e consumul??

Modificat de Iceberg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    19

  • DArtagnan

    10

  • 5TORM

    9

  • Ice_2k

    6

nu stiu cum e consumul la motorul tau modificat dar din moment ce cheltui cateva mii de euro ca sa ii cresti puterea nu cred ca urmaresti sa consume 6%

de exemplu la mine a scazut fata de stock dar nu asta am urmarit, si inca ceva cu cat crezi ca poate sa consume mai mult????2-3L maxim

btw...nu cred ca consuma 6% decat afara din oras la 90km/h

zgb poate da mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgb (1.9tdi de 130 dus la ~210-220, nu stiu sigur cat) zicea ceva de 9% in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e consumul la motorul tau modificat dar din moment ce cheltui cateva mii de euro ca sa ii cresti puterea nu cred ca urmaresti sa consume 6%

De acord cu ce zici, dar am auzit si de consumuri post-tuning care erau semnificativ peste 10%. Masina mea trebuie sa fie utilizabila zi de zi, si personal caut un echilibru intre putere mare si consum decent. Nu sunt obsedat de consum gen Lupo dar nu vreau sa manance nici cat un V10 TDI.

zgb (1.9tdi de 130 dus la ~210-220, nu stiu sigur cat) zicea ceva de 9% in oras

Asa suna acceptabil

Modificat de Iceberg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, se face si in Romania, sunt zvonuri ca o firma serioasa de tuning va investi intrun dyno de calitate si atunci o sa postez si eu un dyno sheet, dar sa stii ca nu cred ca suntem foarte departe de englezi....singura problema este de natura financiara know-how exista si in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu suntem departe la capitolul asta. avem si noi exemplele noastre, zGb, im570rm, ceky...dar masinile lor fie sunt deja prezentate pe forum, fie inca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exemplele sunt destul deputine, asa cum ai scris si tu, cam astia sunt

scepticismul celor care isi doresc o asemenea modificare este de inteles, inca nu sa ajuns la un nivel destul de ridicat in a face asemenea modificari

cei care mi-au facut mie fac tot ce pot sa isi imbunatateasca serviciile, dar e greu...important e ca exista posibilitatea sa facem aici ce fac altii in germania, anglia etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pana la urma a pus cineva vnt17 pe motor care avea vnt 15?

E vre-un castig prin adaptare la un AJM de 115 cai cu soft+vnt17?

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castigi destul...pentru ca injectoarele tale pot sa dea destula motorina pentru turbina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt destule puse. dar si aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate i se face mila cuiva si imi da si mie niste detalii . Imi da frate-miu un vnt 17 de pe masina lui si as vrea sa-l pun pe a mea . M-ar interesa :

1 modul de prindere ( daca se "pupa" la gaurile de prindere cu vnt 15)

2 ce adaptari se fac la sistemul de ungere , flanse , eventuale furtune in plus etc.

Daca ne da cineva un tutorial complet l-as ruga pe Bogdan wrc sa-l faca Sticky.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai citeste linkurile din primele posturi si gasesti acolo destule info, inclusiv poze.

ma indoiesc ca are cineva timp sa faca un tutorial exact, dintre cei care a pus deja. e totusi o treaba complicata si oricum trebuie facuta intr-un service bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salve,

La masina din semnatura am deja resoftare facuta de dl. Voinea undeva pe la 180 - 185 cp. dar as vrea sa ma urc ceva mai sus undeva pe la 220 daca se poate mai sus nu e problema .

Ma intereseaza ce trebuie schimbat la motorul cu cod BKP.

Am inteles ca primul lucru ar fi turbo dar nu stiu de care vnt 20 sau vnt 22 ?

In legatura cu ce mai trebuie va las pe voi sa-mi dati sfaturi .

Eventual si ceva link-uri de unde pot sa le achizitionez .

Multumesc ,

Si astept sfaturile voastre .

Daca nu vreti pe forum puteti trimite PM.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Modificarile ar trebui sa fie urmatoarele:

- Turbo GTB1756VK - de pe Audi A5 2.7 de 190cp sau GTB2056VK de pe alfa romeo brera de 2.4 de 220cp - cu acurator electronic care se poate converti usor pentru masina ta la vacumatic

- Intercooler - Marit sau Twin-Cooler Forge

- Soft la o firma care a mai facut asa ceva - DimSport sau Unichip

- Furtune siliconice

- Un ceas de boost :)

- o evacuare catless dar doar ca sa protejezi turbina sa scazi back pressure

- HW EGR Delete

Ce ti-am recomandat eu mai sus este pentru o configuratie f. safe ca si stock :)

Twincooler Forge

THS Intercooler

EGR Delete

Furtune siliconice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Acu trebuie sa ma apuc de strans bani ca vad ca sunt destul de scumpe .

PS. pentru intercooler trebuie taiata bara sau ceva ca eu nu as vrea sa stric fata de la masina .

E un Passat B6 R=LINE si nu prea as vrea sa se vada .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
chinto_boss_ro

stie cineva ce turbina si de pe ce masina se potriveste pe G4 1.9 tdi eu am un vnt15..(exclus vnt17)as vrea o turbina mai mare care sa vina plug&play fara a trebui taiat si sudat si alea alea...alea de pe audi a6 a4 2.5 tdi sau de pe un golf 5 ...stie careva cam care sar potrivi mai bine?asta care o am eu vnt15 e cu tot cu galerie...mi se pare k turbinele alea de pe a6 2.5 tdi merg plug&play pe golf 5...asa daca as sti mai sigur as cauta o galerie de G5 si cu o turbina de 2.5 tdi...sau alta combinatie care are cunostinte e bineauzit.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

mai urmareste cineva acest topic ? as avea unele intrebari...

1 - Pe Golf 5 1.9TDI, BKC ce turbo s-a pus ? VNT 15 ?

2 - VNT 17 ar merge pe acest motor, e nevoie de adaptari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare

SI eu vreau sa schimb turbina de pe golfu din profil, ALH  66 Kw,cred ca am un VNT 15,e ok un VNT 17?

As vrea so o duc undeva la 130 de CP.

Precizez ca am deja o resoftare undeva la 116 + , - ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!