Jump to content

Vnt15 - Vnt17


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Multumesc frumos, apreciez explicatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    19

  • DArtagnan

    10

  • 5TORM

    9

  • Ice_2k

    6

Cred ca la tine intercoolerul tine, nu e nevoie de FMIC daca nu te duci spre un VNT20 care sa dea o presiune imensa, de ex Strumf2k are turbina modificata (un hibrid) si nu a specificat nimic de FMIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu schimb turbina+intercooler ce-am facut? tuning din soft doar? Parca nu ma incanta...desi cum am zis...sunt varza ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o resoftare de proba si dup-aia fa un test cu masina, eu zic c-o sa te incante :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate, insa am auzit prea multe povesti de genu': mi-a cazut turbina (pe urma aflu ca avea resoftare) ... :P

Daca fac modificari la hard, stiu ca platesc si mai mult...dar pare mai sanatos...

As fi vrut sa stiu un pre estimativ pt: turbina+intercooler+ambreiaj sport+volant+frane noi+resoftare+manopera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pretul depinde f mult de puterea la care vrei sa ajungi, de sursa pieselor, de locatia manoperei...dar eu zic sa nu te astepti sub 2500-3000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Max 200 HP in total (inca 50 ~ 60 HP pe langa cei 140 de acum...)...dar la asa pret ma asteptam eu, merci...sa vedem cum o scoatem la cap :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea nu merita... 175-180 doar cu resoftare (250-300E) versus 2500-3000 pt 200hp.... prea mult. In locul tau as face resoftare si gata. Daca e sa crape turbina (intr-adevar, am auzit si eu povesti d-astea la 2.0TDI) o schimbi cu una mai sanatoasa si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu, cel putin la buzunar atarna mai usor, insa as vrea sa elimin acel "daca" :P , nu e placut sa te lasa turbina in drum...

asa ca ma rezum la resoftare+turbina+ambreiaj sport+volant...si vad ca tot acolo ajung :P ...anyway, mai am cateva luni de garantie si pe urma ii dau bice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....dar degeaba umblii la motor fara sa umblii si la restul masinii. adica cu 200 de cai din 140 si frane si suspensii stock, nu prea te sfatuiesc.

niste frane bune spate si mai ales fata (chiar daca nu mai mari, macar sa fie ceva sport) si niste suspensii bune (sa tina si botul masinii pe sosea cand pleci, dar si sa tina masina pe sosea la viteze mai mari si in curbe) sunt mai mult decat necesare. eu dupa resoftare, daca as vrea sa mai modific ceva la masina , astea le-as modifica. adica eu la mine, asa am facut.

dupa aia...mai vad cat ma tine portofelul si masina sa urc mai sus puterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, apreciez raspunsul profi dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

heheh..pai si eu tot de la altii mai documentati il am. tot de pe forum.

oricum inclin sa cred ca daca umblii la turbo, FMIC, injectoare, ambreiaj, poti urca ceva mai sus de 200 de cai. stiu ca SonyScorpion a ajuns undeva pe la 220-230 parca. dar el are DSG si stiu ca sunt ceva prob din cauza asta.

eu cred ca poti urca la un 230 din modificarile hardware si software de care iti ziceam. dar si cum 2500-3000 de euro mai putin.

asteptam sa apara si cu userul strumfyk sa ne spuna parerea sa, ca el are un Golf 2.0 TDI (adevarat, 4motion, dar oricum) care il preconizez ca va ajunge destul de sus la putere. deja are turbina schimbata si cu alt soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa...Bogdan mia lasat un buzz pe mess si asa am vazut topicul..zilele astea nu am acces la laptop si de asta nu am vazut topicul

eu am 2.0 tdi de 140..turbina am schimbato ...impreuna cu softul, informatii de pret dau numai pe pm pt a nu isca discutii

ce pot spune este ca am aprox 200 de cai la o presiune f mica cu noua turbina(turbina are garantie!!!!), maxim ar fi la 230 zic eu..tot ce am pe masina e safe

cuplu nu depaseste 450 de nm si ambreiaju tine fara nici o problema

suspensia trebuie schimbata dar nu e un must..arcurile insa trebuie clar

admisia: eu am pus BMC carbon ait intake, reduce lagul si fumul

franele trebuie, pret undeva peste 1000 de euro...poti opta insa pt franele de pe Golf V GTI care cred ca sunt mai ieftine

o solutie de compromis ar fi discuri f bune(Tarox, Brembo cu gauri) si placute mai performante(ferodo, brembo)..eu asa am avut la leon si a fost f bine

ce mai trebuie schimbat...evacuarea(EGT issue); furtune de silicon

overall masina se comporta senzational si recomand modificarea...vreau sa precizez ca turbina e un pic mai mare nu e capat gen monstru...e ceva decent

succes

Modificat de Shtrumf2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa le zici la baieti ce turbina ti-ai pus:)

PS:eu fac pariu ca daca te duci la vw si le ceri pret pentru tot sistemul de franare de gti iti vor da in cap un pret mult peste 1000 de euro.

Modificat de im570rm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce n-am intrebat, ar fi o intrebare importanta:

- datorita schimbarilor, masina isi schimba datele tehnice drastic (cai putere, cuplu etc etc)...deci ma intreb: masina trece de ITP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in afara de gaze eu nu vad sa fie vreo problema.

la frane sigur vei sta mai bine, iar ei nu masoara puterea motorului.

sa vedem ce zic legat de gaze cei care deja au modificari mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a dat 92% la testul de franare si am discurile si placutele schimbate(sport).Mi-a zis ala ca o masina stoc scoate cam 80-85%

Modificat de im570rm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la gaze cum ai iesit? ceva prob la ITP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cu chip normal am trecut itp-ul fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am spus pe pm ce turbina am

sistemul de franare luat de la porsche romania asa e cum spui tu, dar daca te duci la un dealer de piese care nu e asa hapsan cum e PBN nu cred ca e asa de mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc a dat gaze un reno pentru mine:D:D

@Shtrumf2k ce secretos esti domne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar deloc, intreaba-ma si iti spun ...mai ales tie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

In urma discutiilor de pe forum ma bata gandu ca dupa un chip-tuning vara asta (probabil la voinea) care imi va creste puterea de la 131 pe la 160 sa iau in calcul un up-grade ulterior cu turbina mai mare pentru a ajunge pe la 200 cp. Pana acum am fost sfatuit vis-a-vis de chip si achizitia turbinei, dar in urma discutiilor voastre imi pun problema daca e cazu sa schimb si alte componente (gen intercooler?). Ambreiaju e oricum in plan.

Exista cineva care a modificat un motor ca al meu si poate sa imi spuna cu ce si cat l-a costat?

Cat despre trenul de rulaj, am suspensia de S-line, putin mai joasa si mai rigida parca, care duce viteze si acceleratii ridicate, dar franele nu prea m-au impresionat pana acum, deci cred ca trebuie sacrificate.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt oameni cu motor ca al tau modificat serios, ~220cp parca. Apropo, cu ambreiajul original :blink: Vorbeste cu zGb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se schimba seria motorului si treci noxele nu vad de ce sa nu treci ITP-ul din cauza modificarilor la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!