Jump to content

Vnt15 - Vnt17


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Ma bate gandul sa upgradez al meu turbo cu un turbo de pe ARL (TDI de 150 de cai). upgradarea va costa si in schimbarea intercoolerului cu unul tot de ARL si a injectoarelor (aici cred ca vor veni unele de ASZ)si binenteles, ulterior a softului (care va limita cuplu sub 350 Nm, maximum pt cutia mea de viteze). sunt curios ce operatii sunt necesare si mai ales ce piese (normal, in afara de piesele ca atare, turbo, FMIC, si injectoare). am tot gasit pe kermatdi tot felul de adaptoare, dar nu stiu care se potrvieste exact. si ce face fiecare...

si anume:

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-33/...ware-kit/Detail

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-32/...-adapter/Detail

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-43/...(without/Detail

sunt curios si ce altceva mai imi trebuie si daca stie cineva cum e cu transportul de la kerma. cat dureaza si cat costa.

ce altceva mai trebuie sa stiu? va rog cat mai multe lucruri vreau sa aflu pana sa ma apuc de operatiune...

pentru a monta FMIC de ARL trebuie sa decupez si din bara fata. pe langa asta mai imi trebuie si radiator de ARL care are deja sistemul de prindere pe el? merge si de ASZ? (piesele de ARL sunt mai rare, cele de ASZ mai usor de gasit...)

am gasit si injectoare la kerma de tdi150:

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-68/...njectors/Detail

hai ca stiu ca sunt pe forum oameni care stiu foarte multe...pls share :blink:

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    19

  • DArtagnan

    10

  • 5TORM

    9

  • Ice_2k

    6

esti cu capu ma...strange ma bani bolovane...e mai usor :) gandeste-te la nr de km si la cutie :blink:

tie iti trebuie outlet adapter ala ca sa mearga pe furtun+colier iar cu injectoare vorbeste cu storm ca sigur cred ca-ti face pret mai bun...ca sa pui intercooler trebuie sa tai sigur din tragar...si o sa vezi ca o sa-ti coboare mai jos decat bara care o ai...trust me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sa stii ca ii dau dreptate lu zgb,chiar daca o sa ajungi pe la 170-180 de cai tot nu o sa iti convina ca or sa te bata masini de 140-150 de cai din cauza cutiei care schimba foarte lent.Iar daca o spargi va fi nasol pentru tine.

Dar ca sa iti fac pe plac,in primul rand adapterul nu tre neaparat sa ti-l cumperi se poate face homemade,de fapt servicemade la metrotehnica:) .

Despre injectoare vezi ca la kerma NU SE VIND INJECTOARE,doar le upgradeaza pe ale tale adica trebuie sa le trimiti la ei in state pe alte tale sa ti le upgradeze iti ia 150 de $ pe injector deci 600$ pentru toate iar shippingul dus intors probabil va fi gen 200-300$ .Shippingul din state cel mai ieftin face 2 sapt dus -2 intors.

Injectoarele de pe arl sunt aceleasi ca pe asz ,au acelasi cod:)

Dupa cum ti-am mai zis si face2face intercoolerul de arl e foarte mare pentru tine pentru ca este foarte lung si foarte inalt si va trebui sa tai din armatura barii sa incapa zic eu.IC de arl este acelasi IC care il avea S2-ul daca nu ma insel.

La fel de eficace va fi un FMIC AFM mult ingust si mai mic pentru ce iti trebuie tie si nu va trebui sa tai din bara de protectie si in plus va se va vedea si mai frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti cu capu ma...strange ma bani bolovane...e mai usor :) gandeste-te la nr de km si la cutie :)

tie iti trebuie outlet adapter ala ca sa mearga pe furtun+colier iar cu injectoare vorbeste cu storm ca sigur cred ca-ti face pret mai bun...ca sa pui intercooler trebuie sa tai sigur din tragar...si o sa vezi ca o sa-ti coboare mai jos decat bara care o ai...trust me

stii ca as strange. dar aici cu ~1000 E ma descurc.. :P de injectoare cred ca ma descurc de ASZ cu ~400E. sa vedem.

si daca tai bara tot nu intra FMIC? sau tre sa tai prea mult. nu vreau sa pun alta de tuning. pierd frumuseeta proiectului. imi place masina sa arate stock (gen GTI) si sa fie peste stock :D

Salut,

Sa stii ca ii dau dreptate lu zgb,chiar daca o sa ajungi pe la 170-180 de cai tot nu o sa iti convina ca or sa te bata masini de 140-150 de cai din cauza cutiei care schimba foarte lent.Iar daca o spargi va fi nasol pentru tine.

Dar ca sa iti fac pe plac,in primul rand adapterul nu tre neaparat sa ti-l cumperi se poate face homemade,de fapt servicemade la metrotehnica:) .

Despre injectoare vezi ca la kerma NU SE VIND INJECTOARE,doar le upgradeaza pe ale tale adica trebuie sa le trimiti la ei in state pe alte tale sa ti le upgradeze iti ia 150 de $ pe injector deci 600$ pentru toate iar shippingul dus intors probabil va fi gen 200-300$ .Shippingul din state cel mai ieftin face 2 sapt dus -2 intors.

Injectoarele de pe arl sunt aceleasi ca pe asz ,au acelasi cod:)

Dupa cum ti-am mai zis si face2face intercoolerul de arl e foarte mare pentru tine pentru ca este foarte lung si foarte inalt si va trebui sa tai din armatura barii sa incapa zic eu.IC de arl este acelasi IC care il avea S2-ul daca nu ma insel.

La fel de eficace va fi un FMIC AFM mult ingust si mai mic pentru ce iti trebuie tie si nu va trebui sa tai din bara de protectie si in plus va se va vedea si mai frumos.

eu fac puterea asta pt mine. nu prea ma pasioneaza cine ma bate. oricum o sa limitez din cuplu...deci nu voi putea sa ma laud cu atatia cai... unde mai pui si frumusetea proiectului..in sine :P

cum am spus si lui zGb, de injectoare...deocamdata am o promisiune...

de unde iar turbo de ARL imi da si FMIC...deci ar fi ideal sa incapa asta. ca e si mai ieftin..(fata de ce m-am interesat... unul AFM e in jur de 1000 euro...). de asta am facut topicul asta...sa vad + si -...

merci de reply.

deci dintre piesele necesare, credeti ca toate se pot face la metrotehnica..sau tre sa mai comand ceva de pe kerma? nu tre decat adapterul ala? cei de la metrotehnica stiu de el? stiu sa il faca? cam cat ar costa? si cam cat ar costa la metrotehnica un asemenea transplant? aporximativ...aveti idee?

alte sfaturi?

stiu zgb, stiu..sa ma las :P dar nu vreau. inca nu sunt 100% convins sa ma apuc...dar nu pot lua jucaria ta din diferenta de bani. a ta merita fiecare cent... dar eu un ii am. sorry...

deci...de care adapter as avea nevoie...

asta

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-43/...(without/Detail

sau asta

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse-32/...-adapter/Detail

ca vad ca sunt cam la fel..

si vad ca tre sa decid si o dimensiune... 1 1/4 inch sau 2-inch in functie de ce?

si la astea cat ar fi shipping?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e facuta de metrotehnica,despre pret nu stiu ce sa zic,ca nu mai am de un an turbina pe care o vrei tu nu-mi aduc aminte...oricum ei taxeaza pe ora de lucru adaprarea nu cred ca face mai mult de cateva zeci de ron,idea e ca montarea turbinei dureaza cam o zi!

Despre FMIC-ul de arl...ideea este ca este foarte inalt pentru bara ta o sa vina sub bara!Un FMIC AFM costa cam 4-500 de euro nu 1000.

Iti va trebui si un radiator de ulei suplimentar zic eu...mai e si ala vreo 200 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce iti trebuie un adaptor. Nu iei tot kit-ul de pe ARL, cu toata tubulatura aferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am crezut ca la tubulatura aferenta de ARL mai trebuie un adaptor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am crezut ca la tubulatura aferenta de ARL mai trebuie un adaptor.....

In cazul asta da nu iti trebuie nici o adaptare,dar ti-am zis e greu cu fmicul de arl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jeff, merci de oferta. nu stiu daca se potriveste...ar trebui, nu? poate cineva mai avizat sa imi spuna daca merge?

im570rm, da pai daca nu merge atunci ma interesez de unul aftermarket...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jeff e un pret bun dar daca nu ai si tubulatura atunci nu prea are ce face cu el .Si stii foarte bine ca daca cumperi tubulatura separat de usuca de bani.

@bogdan de fapt senzorul ala ajuta sa vada presiuni mai mari de 1.2 bari(2.2 atmosferici).Cu senzorul actual daca ii dai presiune mai mare de 1.2 se poate intampla in cel mai bun caz ca oricata presiune ii vei da din soft tot 1.2 vei avea reala iar in cel mai rau caz sa iti intre turbina in limpmode ,de obicei intra in limpmode :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P senzorul de pe motoarle de 1,9 101 masoara max 2570 atmosferic, deci 1,5 bari, iar cel de pe 131 cp 2960, adica 1,9 atmosferic

bogadane poti sa faci o modificare care o am eu facuta la capac, adica am luat un pic din el la strung si am schimbat miezul turbinei cu unul de vnt 17, acuma nus daca tine tubulatura modificarea asta :P

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merci cipos. o sa pun unul de ARL.. ca fiu sigur.

nu vreau sa fac decat schimbarea miezului turbinei. voi schimba totul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: senzorul de pe motoarle de 1,9 101 masoara max 2570 atmosferic, deci 1,5 bari, iar cel de pe 131 cp 2960, adica 1,9 atmosferic

bogadane poti sa faci o modificare care o am eu facuta la capac, adica am luat un pic din el la strung si am schimbat miezul turbinei cu unul de vnt 17, acuma nus daca tine tubulatura modificarea asta :D

Se poate sa ai dreptate cipos,eu am crezut ca e acelasi senzor ca la mine pe 110 cai care iti zic sigur ca nu trecea presiunea de 1.2.My bad.

@bogdan nu am idee ca nu am avut niciodata tubulatura de arl eu mi-am lus direct de tuning intreaba-l pe zgb ca el a avut/are tubulatura de arl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot aici am gasit date si poze despre schimbarea SMIC in FMIC aftermarket pe acelasi motor ca al meu, doar ca pe Fabia.

pacat ca pozele sunt prea mici. dar macar sunt dimensiunile si tubulatura...

http://www.allardmotorcompany.com/pages/pr...abia-100-PD.asp

cine stie ce dimensiune are un FMIC de ARL? merci

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot aici am gasit date si poze despre schimbarea SMIC in FMIC aftermarket pe acelasi motor ca al meu, doar ca pe Fabia.

pacat ca pozele sunt prea mici. dar macar sunt dimensiunile si tubulatura...

http://www.allardmotorcompany.com/pages/pr...abia-100-PD.asp

cine stie ce dimensiune are un FMIC de ARL? merci

Pentru ce vrei tu e bun FMICul de la allard.E cam scump :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o data montate aceste piese de upgrade pe masina la ce ar trebui sa mai fiu atent? ce are mai mari sanse sa pice la un mers normal catre sport. stiu, nu se poate spune xact, dar asa...din experienta...

except ambreiaj! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Sa stii ca ii dau dreptate lu zgb,chiar daca o sa ajungi pe la 170-180 de cai tot nu o sa iti convina ca or sa te bata masini de 140-150 de cai din cauza cutiei care schimba foarte lent.Iar daca o spargi va fi nasol pentru tine.

Ma bag si eu in vorba, daca deja am O2 2.0 TDi de 140 caluti, si vreau sa pun o turbina mai mare (Octavia mea are Vnt15 sau 17?), trebuie sa schimb si cutia, sau deja e OK?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VNT17 ai deja...Poti sa pui cum au mai facut si altii VNT20 , VNT22 sau cat vrei tu.

Cutia? nu inteleg la ce te referi, dar cred ca vei schimba sigur ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, se vede ca sunt necunoscator si o mai zic o data: NU MA PRICEP ;)

Aici @voinea (merci domnu`), spunea ca daca schimbi turbo-ul poti obtine o putere mai mare.

Deci am inteles ca-mi trebuie o turbina mai mare si un intercooler (FMIC).

Adevarat ca-mi trebuie si un ambreiaj sport + volant, aici @voinea (iar merci) spunea ca este pt. O2 2.0 TDI ambreiaj sport...deci m-am scos.

Ce fac cu cutia de viteze? Este buna in continuare sau ma va restrictiona?

Banuiesc ca si frane noi adecvate...

Merci

Modificat de DArtagnan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu ar merge un VNT20, ambreiaj probabil si un FMIC... si soft refacut. Cutia de viteze nu are nicio legatura, aia ramane la locul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, de asta imi era frica, de "soft refacut"...este necesar?

A...si frane noi banuiesc ;)

Modificat de DArtagnan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frane noi ar fi indicate. si suspenise sport sa tina masina pe sosea. si im570rm se referea la mine cu cutia de viteze ca am tiptronic si nu manuala. si din cauza asta nu e indicat sa fac upgrade.

soft refact CLAR!

dupa fiecare modificare hardware, trebuie si sfotware ca sa o poti folosi la capacitatea maxima. ca la calculator. instalezi o placa viseo/audio ca sa o poti folosi cum trebuie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!