Jump to content

Turbo Pe O2 1,6 Mpi -se Poate ?


dogaruflorin
 Share

Postare recomandată

e posibila montarea unei turbine(turbo) pe o2 de 1,6 102cp benzina si cam cu cat ar creste puterea ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ....dar cred ca mai ieftin e sa vinzi masina si sa-ti iei ceva mai puternic. Totusi cred ca mai ieftin ar fi un compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ....dar cred ca mai ieftin e sa vinzi masina si sa-ti iei ceva mai puternic. Totusi cred ca mai ieftin ar fi un compresor.

si acel compresor cam cu cat ar ajuta-o ? si daca va porni cuplu de la o turatie mai joasa cum face turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E off-topic dar stiu ca in aria Anunturi online este oferta unui membru VWF care are chip-tuning pentru motoare aspirate pe benzina. E o varianta care ofera un spor de putere de 10%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum conteaza ce compresor alegi....dar compresorul iti va da putere pe toata curba de cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna idee. Eu unul asi prefera montarea unui compresor care sa functioneze inrtre 1000 si 3000 rot/min. Ce ar presupune costuri+hard aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

not really. compresoarele sunt cu atat mai eficiente la turatie joasa cu cat sunt de ineficiente si chiar contra-productive la turatie mare. in general dincolo de o anumita turatie compresorul mecanic se opreste. la tsi de exemplu parca la 2x00 rpm il taie si lasa locul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul papa cam mult din puterea motorului.. si la turatii mari masina motorul ar consuma foarte mult.

Compresorul la tsi functioneaza full pana la 2500rpm si apoi e ajutat gradual de turbina pana la 3500rpm unde doar turbo mai functioneaza. Nu ar fi nici o problema sa ai un compresor care sa mearga full pana la 3000rpm.. singura problema ar fi cu consumul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar. deja de la o turatie incolo inertia aerului si frecarea din piston plus rezistenta pe care o intampina in spatele sau ii scad dramatic eficienta. de aici probabil si ce zici tu despre consum.

ps: te-am mirosit venind pe subiect :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ideea decuplarii compresorului la peste 2500 rot/min si fara a face modificari mecanice la motor, am vazut pe un site de tuning un compresor actionat electric. Ati vazut la cineva montat asa ceva? Nu stiu cat de eficient ar fi. Pierderile cred ca sunt mai mari decat la unul actionat mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!