Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Eu m-as uita  la contact sa nu fie puscat, oxidat. L-as curata pana luceste. Misca de picioare, nu sunt lipituri fisurate? Dar contactul de la cheie nu poate fi defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cumparat un releu nou ca sa elimin o posibila cauza. Din pacate tot asa face, ieri mi-a murit motorul de 2 ori in decurs de cateva minute. Ce as mai putea verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cum se opreste motorul?Trebuie sa repornesti motorul?La baterie te-ai uitat sa fie bine stranse contactele de plus/minus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt situaţii când sunt lipituri reci la firele de pe spatele plăcii unde este înfipt releul. Verifică şi mufa de la ECU, dă cu nişte spray de contacte (nu altceva). Oricum pare contact imperfect undeva la alimentarea ECU, de asta nici nu rămâne eroare stocată. Mai verifică şi legăturile la caroserie/blocul motor. Cel puţin la una din ele vine masa ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi in ce conditii se opreste motorul? cand este in viteza ,in timp ce schimbi viteza,la relanti,in timp ce ajungi la semafor si reduci viteza?Ce led-uri raman aprinse in bord? Cum adica se opreste si porneste singur?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se opreste random, nu are legatura cu stilul de condus. Daca este in viteza porneste singur pentru ca este in mers (ca si cum ai porni masina prin impingere cu contactul pus, cand nu mai ai baterie) iar daca este scoasa din viteza moare motorul de tot, dar nu ramane nimic aprins anormal - ca si cum l-as opri din cheie. Am mai observat ca uneori se opreste pentru o fractiune de secunda si reporneste instant, alteori ii da "in bot" ca si cum ti-ar pisca altcineva frana.

Contactele la baterie sunt verificate. O sa verific si mufa la ECU - trebuie scoasa masca de la stergatoare, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si mai verifică și partea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fii doua cauze electrce sau alimentatione benzina.Ca sa elimini cea electrica si ma refer ca nu mai face contact sau nu mai vine curent ar trebui sa vezi ca ceasul(ora) se reseteaza pe zero sau unde sunt chilometri dedesupt se duce pe zero.Asa stii ca pentru fractiuni de secunde nu mai vine curent.Daca nu se schimba nimic pe ceas(ora) atunci este pe alimentare benzina.Filtru benzina(pompa ai zis ca merge),regulator presiune...De clapeta nu te intreb sunt sigur ca este curata.(toate astea cand pe test nu ai nimic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc in primul rand tuturor pentru raspunsuri.  Sa o luam in ordine:

 

lupo_bv - cum as putea verifica partea electrica a contactului? nu am umblat niciodata prin zona aia. Ai idee de ceva documentatie despre treaba asta? O sa caut si eu pe Google

rayn - se mai intampla sa aiba si oscliatii cateodata, dar mi se pare un lucru normal acum la AZD. Ce legatura ar putea sa aiba mersul oscilant cu cilindrul de la contact si cu opritul motorului? 

cata72cata - nu se reseteaza ora, km, nu dispare nimic de pe display. Partea cu alimentarea am exclus-o (zic eu) pentru ca de cateva luni am montat pe masina gpl si reactioneaza exact la fel ca pe benzina. Faza este ca de fiecare data cand se opreste motorul , chiar si pt o fractiune de secunda, porneste tot timpul prima data pe benzina si trece imediat pe gaz (asa cum este de altfel normal daca opresti motorul si il repornesti - de asta ma duce cu gandul la partea electrica). E putin probabil sa aiba o problema pompa de benzina sau regulatorul  de presiune cu opritul motorului, nu-i asa? Filtrul de benzina e aproape nou, clapeta curatata si adaptata, egr-ul la fel, am curatat senzorul map si senzorul de la axul cu came. Am mai auzit de un senzor de turatie care ar fi in spatele motorului intre cilindrii 3 si 4 pe care nu am reusit sa-l localizez...dar banuiesc ca daca ar fi vinovat s-ar stoca vreo eroare.... 

Faza este ca am problema asta de cand am cumparat masina din 2009 si nu am reusit sa o rezolv. Nici nu mi-am batut capul foarte tare deoarece se intampla o data la cateva luni. Acum este din ce in ce mai enervant ca o patesc si de cateva ori pe zi si nu pica nimic ca sa imi dau seama de unde este. Azi dimineata a inceput sa mearga in trei pistoane si s-a aprins check-ul. Am scanat si mi-a dat miss fire pe cilindrul 4 ceea ce m-a dus imediat cu gandul la bobina (eterna poveste la AZD-uri). Am inversat bobinele 3 cu 4, am sters eroarea ca sa vad daca se muta pe celalat piston si culmea - nu se mai aprinde check-ul...mai urmaresc maine. Oricum nu cred sa aiba legatura o bobina cu problema mea - adica sa moara motorul din cauza unei singure bobine, cu toate ca bobina asta nu am schimbat-o niciodata, e originala VW. 

Multumesc inca o data si sper ca nu v-am plictisit foarte tare cu povestea mea. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu dacă problema nu este permanentă, nu prea ai cum măsura, dar dacă nu se stinge bordul probabil nu este de la el.

Releul 100 pe care l-ai schimbat nu este responsabil de pornire (AZD nu are un engine control relay). El alimentează consumatorii care se opresc când dai la automat.

Verifică totuşi şi legătura la caroserie de pe blocul motor şi compartimentul unde este ECU.

Senzorul de care spui că este de turaţie, este de fapt senzorul de poziţie al arborelui cotit G28, îi mai spune şi crankshaft sensor sau engine speed sender şi este poziţionat undeva prin spatele motorului între blocul motor şi cutia de viteze (vezi aici dacă-l poţi localiza). Fără el nu merge motorul, dar cred că ar fi trebuit să rămână eroare stocată.

Restul supoziţiilor enumerate de tine cred că ar da nişte simptome permanente  nu aşa intermitente şi la intervale relativ mari. Înclin să cred că este pe partea de alimentare a ECU pt că nu rămâne nici o eroare stocată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta poate avea 2 cauze-un contact electric imperfect sau mecanismul ''pas cu pas'' din clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub carcasa de la bateria masinei ai un fir gros negru prins de telaj,langa in dreapta ai alte fire prinse pe caroserie,pe motor langa bobine altul etc.Sa te uiti si in interiorul bobinelor sa fie curate sa nu se fi rupt cauciucul din interior.Le poti curata.

Si sub plasticul de la stergatoare ai fire de masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri. O sa incerc sa fac toate verificarile pe care mi le-ati recomandat in masura in care imi permite timpul. O sa va tin la curent daca mai apare ceva nou sau daca rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreilancrajan

Salut aceleasi probleme le aveam si eu pe golful meu tot pe gpl 1.6 16v AUS ,imi murea motorul in mers, si atunci cand stationam,eroare aveam doar cand murea motorul in mers 

16706-engine speed sensor g28  

p0322-35-10-no signal-intermittent

cand statea la ralanti se oprea dar NU inregistra nici o eroare,in final am schimbat senzorul g28(bosch) cel de pe volant si de atunci nu mai am probleme cu opritul motorului(aproximativ 2 luni),si eu am banuit releul 100 dar nu era de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G28 e si el pe lista "suspectilor", insa mie nu-mi da niciodata eroare. Vreau sa-l verific si pe asta, dar e mai grea partea cu localizarea lui. La tine. la AUS unde este pozitionat exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreilancrajan

in drept cu cilindrul 3 sub masina, langa cutia de viteza e foarte greu de ajuns acolo eu l am schimbat destul de greu,cu ajutorul unei oglinzi mi am luat reper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am reusit sa fac o poza pe acolo si sunt 2 senzori cu cablu. Puteti sa-mi spuneti despre ce senzori e vorba? Banuiesc ca cel din stanga e g28, dar nu pare sa fie in dreptul cilindrului 3...

IMG_20161027_160306.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati senzorii in pace, cel putin pana verificati amanuntit cablajul aferent. Mergeti pe fire pana unde duc si se imbuca cu o mufa. Verificati firele la intrarea in mufa, si mai ales la iesirea din mufa pereche. Acolo de obicei sunt roase de chiar protectia de plastic a cablului. Senzorul G28 este solid, nu se strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vă mulțumesc frumos. O să verific în prima fază cablajul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Parca dau din lac in put....Pana sa rezolv problema cu oprirea motorului in mers - am acum probleme cu misfire. De vreo saptamana imi da misfire cand pe pistonul 3, cand pe 4. Am pus bobina noua pe 4 (acolo a dat misfire prima data), am mutat bobinele de la 1-2 pe 3-4, la fel....eroare o data pe 4, o data pe 3... - niciodata pe amandoua odata. Am schimbat si bujiile sa mai elimin o posibila cauza - nimic. Sterg eroarea, merge motorul cat de cat ok (parca nu are aceeasi putere cum eram obisnuit -e mai puturos si pare ca consuma mai mult), dupa vreo 5-10 km clipeste check engine si merge in 3 pistoane. Ce as mai putea verifica? Cablajul poate sa fie intrerupt? As putea face o legatura intre problema asta si cea cu opritul motorului in mers? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Revin cu noutăți, poate ajută pe cineva. Am rezolvat problema cu misfire (se defectase calculatorul de la gpl) și tind să cred că am rezolvat și problema cu oprirea motorului. Am schimbat de 2 luni senzorul de turație g28 (precizez din nou că nu a dat niciodată eroare pe tester, iar firele nu erau ciupite în teaca de plastic) și nu a mai murit motorul de atunci. Operațiunea s-a făcut foarte ușor (aprox. 10 minute) și am lucrat pe deasupra motorului (trebuie doar puțină dexteritate la mâna stângă, simț tactil și un imbus de 5 parcă). Mulțumesc încă odată colegilor care m-au ajutat cu sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@Tampao,

Spune-mi te rog mai exact unde se poate localiza sensorul g28? Poza pe care ai facut-o, a fost facuta de sub masina sau de deasupra. Pentru a-l schimba ai acces la el de sus, sau doar dedesubt? Am exact simptomele pe care le-ai avut si tu, tot motor AZD, iar dupa ce am schimbat o gramada de piese, mi-a mai ramas acest senzor salvator. 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!