Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Revin cu noutăţi : azi dimineaţa am pornit o şi a mers motorul 4-5 minute ,timp în care pe furtunul transparent montat după filtru nu a fost nici o bulă de aer ,apoi au început să apară până s-a golit furtunul şi motorul s a oprit, am dat la automat 10-15 secunde timp în care a venit ceva motorină, a pornit puţin ,s a oprit din nou ,,am dat iar la automat în jur de 15 secunde şi a pornit totodată dispărând şi aerul de pe furtun , am circulat câţiva km ,timp în care am oprit o şi porneste f uşor , după cum scriam şi mai sus face aşa doar după câteva ore în care nu o pornesc , de ce să mă leg ? Filtru sau pompa rezervor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred că pompa. Nu sunt sigur, doar îmi dau cu părerea. Logica ar fi asta: la motoarele care nu au pompă în rezervor, ca a mea, sistemul de alimentare este foarte sensibil la aerul fals deoarece motorina este aspirată din rezervor. La cele cum este a ta nu prea se mai pune problema asta deoarece sistemul este oarecum sub presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auuuuu    ! sunt comune pt toate tipurile de pd sau nu,la ce trebuie sa fiu atent daca o cumpar second?, revin am intrebat pe Gabi si mi a dat marca siemens vdo,la vanzare am vazut pierburg,sunt ok oricare as pune;si se vand si fara plutitor,se poate muta de la cea defecta?,,,revin din nou, am inteles ca este comandata de un releu-ar putea fi cu probleme si unde este situat/cum il gasesc?

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi atasament, releul 4. Verifică  şi curăţă lamelele de contact şi tensionează puţin contactele unde intră. Trage un fir de la pinul 87 al releului şi pune un voltmetru (sau un bec de putere mică) între el şi caroserie. Dacă ai fluctuaţii de tensiune sau dispare tensiunea când se bâlbâie sau se opreşte maşina atunci în zona aia este problema

atd-relee.pdf

post-40889-0-97844600-1410888690_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pdf am vazut ca este 409,dar nu l-am gasit pe masina,in schimb cel care se ocupa cu pompA este  167 ,pe care l-am desfacut si am refacut iar lipiturile si strans papucii de ambele parti,cu ocazia asta am scos si pompa din rezervor si i am curatat sorbul,avea putina mizerie in bidonul acela dar nu cred ca punea probleme.

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am rezolvat nimic,s-a oprit iar dupa 500 metri parcursi apoi a pornit greu si gata-ok, pompa sufla destul de tare in cele 2 secunde la punerea contactului ,ce am remarcat ca nu se mai aude si nu impinge motorina atunci dupa oprire ,voi verifica  cu pinul la caroserie si sa o alimentez direct atunci cand nu mai functioneaza ,alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau să iau mâine un releu cu acelaşi rol dar cu alt număr de pe un passat însă nu ştiu dacă e compatibil ,mă puteţi lămuri ?

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 edidez ca am incurcat  numerotarea: ajutati ma cu firele de la mufa pompei va rog, in mufa firul cu nr 1,albastru cu visiniu, este +12v cu caroseria masinii,firul nr 4 ,maro este -, si cele de la nr 2 si 3 sunt de la senzorul de nivel ,e ok?,vreau sa alimentez direct pompa cu fire si un buton on/of pana gasesc problema ,o schema mi ar fi de ajutor,multumesc Florin ,am editat ca le amestecasem.

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele groase - alimentarea - Maro = masa, albastru/visiniu - plus

 

cele doua subtiri - litrometrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci... Pompa funcţionează permanent pt că am legat o şi pe direct şi am pus şi un bec la releu pin 87 şi caroserie ,cu toate că pompa funcţioneaza masina porneste f bine dar după 4-5 min de funcţionare apar bule pe furtunul transparent montat după filtru , şi mă repet , pe urmă porneste greu şi gata e ok ,trage ,nu întrerupe ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus filtru nou cu oringuri cu tot, scos tur şi retur şi am suflat pe ele ,am strâns colierele , cu toate astea simptomele au rămas ,imediat după pornire,dar numai după câteva ore de staţionare(6-12 h) în filtru se aude un fasait ,cum ar trage aer,pompa primeşte continuu curent pt că am lăsat becul să îmi arate , să fie totuşi ea problema ?dar de ce la 5 minute totul revine la normal,nu s a lovit nimeni de ceva similar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am pus furtun transparent si inainte de filtru am constatat azi dimineata ca pompa nu impinge deloc motorina dupa ce masina sta nepornita cateva ore(motorul ei se aude si in acest moment),dupa ce pornesc masina trage din filtru pana il goleste si se opreste motorul,apoi dau la automat la greu si intr un final incepe si pompa sa bage motorina si e ok,releul l-am schimbat si e ok,filtru nou, alimentata si pe direct, e cazul sa o schimb ?ce parere aveti de marca VIKA ?,am gasit pompa la un pret ok.

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog  luminati ma ca nu stiu ce sa ii mai fac,am cumparat pompa rezervor noua,filtru nou,releu ok,,ce am verificat:pompa baga motorina, am scos turul dintre filtru si pompa tandem si sufla motorina,dar pe retur nu vrea sa scoata -verificat la iesirea din pompa tandem--pare ca aceasta ar fi cu probleme ,in ultimele 2 zile porneste bine dar se opreste in secunda urmatoare ,apoi dau la automat si porneste f greu si nu se alimenteaza cum trebuie ,din ce am observat-parca ar fi un blocaj in pompa tandem care nu ii permite sa curga motorina , ,dupa ce o pornesc merge asa mai intrerupt si se vede cum curg multe bule de aer  pe furtunul de retur de dupa pompa tandemcu motorul la relanti iar daca accelerez acestea dispar si isi revine si motorul,la fel dacs obturez returul motorul merge f bine,dupa cateva minute de functionare totul revine la normal,multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu tine de partea electrică.... Pt că pompa din rezervor e ok, cred că e un blocaj mecanic pe undeva pe la pompa tandem dar nu ştiu rolul ei exact şi cum este construită .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei din Craiova dati-mi va rog o pompa tandem de proba ca deja am cumparat pe cea din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toate ca ,pentru cunoscatori a fost o intrebare simpla pe care o pusesem pt problema mea ...interesul a fost maxim  :angry: ,rezolvarea  a fost inlocuirea pompei tandem.

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O întrebare simplă care poate avea cauze multiple :D .

Acum dacă te-ai băgat până în gât în problemă lămureşte-mă şi pe mine cu o chestie: pompa din rezervor bagă motorină tot timpul sau numai la început pentru amorsarea sistemului de alimentare (ipoteza asta a scris-o cineva pe alt topic, nu dau de el acum)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa din rezervor baga motorina tot timpul ,dar se vede acest lucru numai la inceput cand pui contactul,apoi,imediat dupa pornire motorul suge tot din filtru (pe furtunul de tur pana in filtru apare aerul)si se opreste, dar daca scoti turul in momentul cand vezi aer ,motorina va tasni peste tine ,eu am dedus ca in pompa tandem se intampla ceva ,ca si cand ar fi un blocaj .si uite asa am ramas cu o pompa de combustibil in plus....

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, am un vw bora 1.6 sr -akl si mi s-a intamplat sa se opreasca motorul in relanti, la un semafor, dupa care a pornit foarte greu, la a treia cheie, cu acceleratia la podea. Mentionez ca de vreo doua saptamani, dimineata, la prima pornire, cand se amorseaza pompa de benzina, se aude un scartait intermitent din regulatorul de presiune. Daca a mai patit cineva, rog sa ma ajute cu un sfat, cu ce sa incep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!