Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce a facut,pur si simplu mi-a zis ca s-a uitat si nu-i defectata pompa.Dar e adevarat ca mai bine schimb pompa decat cablurile care se duc la calculator.

E greu de schimbat pompa de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deloc. E treabă de 20 minute. Se schimbă prin interior, sub bancheta spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nevoie de mecanic? :)M-am uitat,n-am desfacut capacul,dar se pare ca e usor de schimbat(daca sub capac nu e complicat).

Modificat de Navtsisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea e ca da, îţi trebuie mecanic. Nu e greu, dar pt prima oară nu aş risca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, mie din când în când nu mai îmi pornea. Cald, rece, nu conta, pur şi simplu nu mai vroia sa pornească. Dădeam bancheta la o parte şi o ciocaneam cu o surubelnita şi o lua.

La tine mă gândesc ca e posibil sa fie pompa pentru ca e ca şi cum nu îţi vine destulă benzină, iar faptul ca se întâmplă haotic mă duce cu gândul la problemele mele cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare pompa de benzina si cablurile ce se duc la calculator se potrivesc de la Golf 1.6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul este aceelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci incerc prima data cablajul.Pompa,dupa parerea mea,nu se potriveste.Motorul de la 1.6 16v,are 105 CP,cod motor AZD,iar la mine 1.4,16 V,75 CP,AKQ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat intr-un catalog si acolo e aceeasi pompa ,dupa cod, si la 1.6 16v.Se poate oare?Nu difera de motor,cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te-ai uitat bine şi e acelaşi cod înseamnă aşa e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca voi cumpara o bicicleta :)Astazi doream sa merg la dezmembrari sa schimbam pompa,dar surprize....Masina porneste si merge normal,si in relantina,si pe panta,asa ca degeaba schimb pompa ca n-o sa vad daca cu pompa e problema sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt banii tăi şi faci ce vrei cu ei. Eu nu aş lua pompa de la dezmembrari. Sunt şanse sa iei una obosită şi sa cadă în scurt timp. Eu am luat de la Bosch. Merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as investi si in pompa noua,daca as sti ca pompa e de vina.Deja am schimbat atata piese,am dat atatia bani,ca nu mai am rabdare,dar nici bani de aruncat pe fereastra.Daca mi-ar zice cineva,sa schimb piesa xyz,as cumpara una noua si cu 1000 de lei.....

Modificat de Navtsisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e asa greu? cand deschizi usa se aude cum amorseaza pompa? cand dai la cheie, se aude cum bazaie in spate, sub bancheta? daca da, inseamna ca e buna!

 

daca ai fire oxidate, dezizolate, etc, pai fa-le si pe alea, pana nu le faci nu poti la le excluzi.

 

gabyte, pt ca toti de la tine din zona au schimbat, asta nu insemna nimic, si eu citesc aci pe forum niste aberatii fenomenale, cum unii isi schimba tampoanele de la cutie/motor la 60mii!!! :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, cei pe care ii ştiu eu au schimbat pompa pt ca au avut probleme cu ea nu pt. ca nu aveau ce face.

Nu sunt mecanic, doar îmi dau cu părerea, dar o funcţionare proastă a pompei nu înseamnă ca numai ca nu porneşte. E posibil sa nu mai asigure presiunea necesară. De asta am recomandat măsurarea presiunii în rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri mi-a facut masina a treia figura,din mers da in "nas" .prima data s-a oprit motorul de tot de-a aparut martorul de la baterie,am luat contactul si l-am pus si a pornit din mers (cu ambreiajul calcat)a doua oara si a treia oara  doar a dat in "nas".am scanat-o de fiecare data si nu am erori,de unde sa incep cautarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poate cineva sa imi dea un sfat eventual sa ma ajute, pentru ca nu stiu ce sa mai fac si la ce mecanici sa ma mai duc!! Am un golf 4 1.4 16v AKQ 98, de 2 saptamani incerc eu cat si mecanici sa ne dam seama ce are : La prima cheie la rece motorul porneste normal sta turat undeva la 1200 pentru cateva secunde apoi moare , la a 2 cheie porneste si la fel face daca nu o accelerez putin nu rezolv nimic DAR isi revine si sta la relanti, dupa ce plec cu ea de pe loc si merg,  daca o scot pe liber  se opreste motorul, incerc sa o pornesc "invarte" greu si o ia numai daca accelerez. Tin sa precizes ca motorul inainte de toate astea la relanti mergea "balbait".Am bagato pe tester nu a dat nimic , am curatat clapeta de acceleratie + adaptare la fel , am cumparat alta de la dezmembrari pe care am montato azi si am adaptato , iar motorul meu in continuare face la fel.

In mers motorul merge ff bine trage are vlaga e ok dar cand trebuie sa opresc la un semafor se opreste!!

 

Va rog sa ma ajutati daca puteti macar cu un sfat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am și eu o problemă cu un golf 4 tdi. A fost inzăpezit, in București, l-am curățat după prima ninsoare, cand l-am si pornit, apoi, la 2 zile, l-am pornit din nou și l-am accelarat puțin pentru a putea ieși din zăpada (pe care o înlaturasem in prealabil). 
Aveam probleme cu inchiderea centralizata, asa ca am deschis usa cu cheia, apoi am pus contactul să deschid și celelalte usi de la butonul din mașină.
Doar că, atunci cand am luat contactul și l-am pus din nou să dau la automat nu a mai mers. Bateria este nouă!! Am curent, se aprind farurile, casetofonul și ceasul și kilometrajul din bord funcționează perfect.
Ideea e ca atunci cand incerc să dau la automat nu se mai aprinde niciun martor in bord, nu se aude nimic  (cum că ar fi electromotorul) și nu stiu ce să-i fac !!!

Aveți vreun răspuns? E computerul de bord? E contactul ? Sunt siguranțele de la baterie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sigur ai curent in baterie, problema este la electromotor. Da la masa, trebuie vezut ce-i cu el.

 

Totusi, verifica daca ai curent in baterie.... sa nu ai vreo surpriza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@viper 8962 curata si EGR-ul si teava aia galbena care este legata cu clapeta  daca ai curatat/adaptat Clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am curatat si EGR-ul si acea teava care duce la corpul clapeta.....nuj de la ce ar putea fi si azi mi-a mancat zilele:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu mai da nimeni prin acest topic..pacat!! Am o intrebare motorasul pas cu pas de la clapeta de acceleratie se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea de alimentare cu combustibil ai verificat ceva? Adică: presiune şi debit pompă, presiunea în rampa de admisie, canistra de vapori. Ar mai putea fi de vină: senzorul de presiune, senzorul de temperatură lichid răcire,  senzorul temperatură aer, sonda lambda. Aproape nimici din ce ţi-am enumerat nu dă eroare dacă au anomalii în funcţionare, decât doar dacă este dus de tot (circuit întrerupt sau scurt). Dar se pot verifica, unele hardware (prin măsurare cu multimetrul sau cu manometrul), altele din software prin vizualizarea parametrilor live în vagcom.

Ce scule ai din ce am zis mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viper_8962 !
 

Eu am aceeasi masina ca si tine,si pe paginile anterioare am scris de problema mea,similara cu a ta 99%.Am schimbat un sfert din masina,dar inca nu s-a gasit piesa defecta.Acum o saptamana ,cand am vrut sa merg sa schimbam pompa de benzina,problema n-a mai aparut timp de o saptamana,totul functiona normal.Astazi dupa 60 de km parcursi,iarasi a aparut problema...Se opreste cand incetinesc,iar dupa aia,la rece porneste numai daca apas pedala de acceleratie,avand turatia minima de tot,sau deloc.Deja sunt cu nervii la pamant.Oare cu soferii e problema?Atunci mai bine schimbam masinile sau soferii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!