Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Asta chiar ca nu stiu,dar incerc...Alte probleme ce mai pot fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie să găseşti pe cineva cu vagcom sau vcds pentru adaptare. Sau dacă ai tu uite aici zice şi cum

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

Pentru pornit greu la cald mai pot fi următoarele cauze

  • pompa de combustibil sau regulatorul de presiune (se verifică cu manometru presiunea ). Eventual încearcă să scoţi furtunul de vacuum din regulatorul de presiune şi vezi ce se întâmplă
  • aer fals pe admisie (greu de găsit, dar dacă foloseşti un furtun - un capat îl bagi în ureche şi cu celălalt te plimbi prin zonele bănuite - pe post de stetoscop, se aude un fâsâit acolo unde trege aer fals ). Pedala de frână cam tare este un indiciu în acest sens. Dacă dă să moară când apeşi frâna este posibil să ai scăpări de vacuum pe la pompa de frână.

          Aici trebuie verificate şi flanşa şi garnitura de sub corpul clapetă (vezi pdf admisie). Verifică tot ce vezi în pdf-uri că scrie vacuum.

  • canistra de vapori. Nu ştiu cum se verifică, decât că valva trebuie să aibă o rezistenţă de 22-30 ohmi şi cred că dacă o alimentezi trebuie să lase să treacă aerul dinspre canistră spre motor  şi nealimentată nu (sau invers nu ştiu exact). Poţi scoate pentru verificări furtunul care merge la corpul clapetă (astupi partea dinspre clapetă să nu ia aer fals) şi vezi dacă se îmbunătăţeşte ceva
  • senzorul de presiune (G71) sau de temperatură (G42). La astea trebuie urmărite valorile din vagcom.

Sunt nişte cauze posibile, trebuie eliminate pe rând. Poate mai sunt şi alte cauze, dar mai întîi fă adapatarea şi vezi ce poţi verifica din listă în cazul în care nu se îmbunătăţeşte nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata n-a mai pornit astazi deloc... :dry: :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că nu numai la cald are probleme :scratch: .

Dacă se poate pune întâi vagcom. Vezi dacă ajunge benzina la regulatorul de presiune şi dacă ai scînteie la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste numai daca tin piciorul pe pedala de acceleratie,iar daca nu tin turatia aia moare imediat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai posibilitatea scoate bujiile şi examinează aspectul lor.

1. Dacă sunt albicioase înseamnă că amestecul este prea sărac şi aici de vină pot fi mai multe: pompa de combustibil, regulatorul de presiune, aer fals, sonda lambda.

2. Dacă sunt negre sau mai rău şi umede, atunci problemele pot proveni de la: pompa de combustibil, regulatorul de presiune, sonda lambda, sistemul de aprindere (scânteie deficitară).

În ambele situaţi sonda lambda iese din schemă pentru moment deoarece nu are treabă cu pornirea, ea intervine ceva mai târziu.

 

Părerea mea este că mai curând prima situaţie se întâmplă la tine, dar ştii cum este nu poţi băga mâna în foc.

Ce poţi face tu este să verifici debitul pompei conform ataşamentului şi să verifici dacă ia aer fals pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru sfaturi!Maine incep misiunea :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi ai pus testerul sa vezi are?

 

LE-cred ca problema este in clapeta de acceleratie sa nu fie tija actuatorului blocata si de fapt sa nu aibe nici debitul de aer cit trebuie

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta am şi zis câteva posturi mai în urmă să facă întâi adaptarea (în primul rând degeaba se chinuie cu celelalte dacă asta nu este făcută), dacă sunt probleme pe la corpul clapetă nu o să meargă făcută adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test am facut: V60 throttle position actuator apare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleraţie are, în principiu, pe ax un actuator de ralanti (mai este numit şi motoraş pas cu pas) şi un senzor de poziţie (un potenţiometru în fapt). Acest senzor (la care se referă eroarea ta)  prin valoarea ohmică pe care o dă către ECU, îl înştiinţează pe acesta în ce poziţie este clapeta.

Interesant era dacă reţineai eroarea întreagă, ar fi fost o pistă către defecţiune

Câte ceva despre eroare scrie pe aici

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00282

În principiu cauze pot fi: contacte imperfecte, cablaj întrerupt sau cu scurt circuit, clapeta murdară, dacă ai cablu de acceleraţie poate fi prea strâns, actuatorul de ralanti (motoraş pas cu pas) defect, ceva dinţi rupţi pe la rotiţele alea.

Calea de urmat:

1. Curăţă contactele

2. verifică firele

3. curăţă clapeta

4. şterge eroarea

5. încearcă să faci adaptarea cu vagcom

În funcţie de rezultate (dacă reapare eroarea sau nu merge adaptarea) dacă maşina merge tot prost se cercetează mai departe, altfel discutăm aici până la anul şi tot nu rezolvi problema.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cruise control montat(tempomat/pilot automat)?

daca nu,desfa partea acoperita cu plastic a clapetei si greseaza bine mecanismul de actionare a clapetei

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da despre aia era vorba. Cauze posibile:

-scurt circuit între 2 fire pe traseul corp clapetă-ECU

-defect mecanic/blocaj pe închis în mecanismul de acţionare a clapetei de către motoraş (vezi şi ce a zis colegul mai sus)

-clapeta murdară

Am detaliat mai sus şi vezi şi link-ul

Vezi şi AICI că se discută despre asta. Chiar dacă este de la golf 3 principiul de funcţionare este tot ăla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci tot din cauza asta se oprea si in timpul mersului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă se oprea fără să ai acceleraţia călcată...posibil (nu sunt chiar convins), dar dacă erai cu piciorul pe acceleraţie cred că mai este şi altceva.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui desfacuta carcasa sa vezi daca  nu cumva este plin de ulei acolo,cu ocazia asta vezi si rotitele dintate,motorasul etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut carcasa si nu are ulei,totul e bine.Am montat-o inapoi,iarasi a facut figura,iar dupa 10  minute a functionat normal.Am facut o tura de incercare(10 km),dar cand incetineam,adica luam piciorul de pe pedala de acceleratie,imediat se oprea motorul.Iar in relantina ,dupa o turatie mai mare,iau piciorul de pe pedala si moare imediat....

Dar astazi ma duc la un mecanic sa vedem ce poate sa faca!

Modificat de Navtsisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pina la urma tot la o clapeta noua ai sa ajungi!!! sper sa o poti repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi-a spus si mecanicul.Astazi scoate de la o alta masina si incercam asa!

De la dezmembrari merita sa iau sau e mai bine o clapeta noua?

Modificat de Navtsisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta si tot face figura :sick:

Incerc si la o distanta mai mare,dar nu mai stiu ce sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut si adaptarea clapetei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da!A facut figura o data.Poate ca n-o sa mai faca? :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema  cu opritul motorului in mers indiferent ca este in viteza a 3-a sau la relanti fara nici o eroare inregistrata pe computer. am fost la mai multe service-uri - nimeni nu stie nimic- s-au emis pareri ca ar putea fi o problema electrica la un releu, senzorul de turatie, pompa de benzina. Simptomele sunt urmatoarele: motorul; se opreste brusc (ca si cum ai opri contactul) la aproximativ 10 minute de la pornirea la rece. Dupa ce se opreste porneste la sfert de cheie. De obicei se opreste motorul de doua ori la interval de cateva secunde dupa care nu mai am probleme pana a doua zi. Chestia asta o face cam de o luna de zile, am curatat/intializat clapeta, egr, am curatat cu un spray mufele la ecu si senzori, am verificat sigurantele, bornele la baterie, peoblema persista. azi dimineata am testa cu vag-com cu motorul la rece si a aparut urmatoarea eroare:

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1C Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 366722EB3A87

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 17 Tõrsteuer.FS KLO 0202  

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 1C Tõrsteuer.BF KLO 0006  

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 1C Tõrsteuer.HL KLO 0004  

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 1C Tõrsteuer.HR KLO 0006  

2 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
            25-00 - Unknown Switch Condition
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

Intrebarea mea e daca e posibil sa se opreasca motorul din cauza erorii S-contact at ignition ......., cea de-a doua eroare e mai veche si stiu sigura ca nu are legatura, e vorba de un contact la usa, o problema mai veche. O sa ma duc luni din noua la service, poate eroarea constituie o pista noua de plecare in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!