Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Testerul a aratat probleme cu 3 senzori(la trei mecanici),dar pana la urma a ramas numai G28.(si cei de la VW tot asta mi-au zis)

Am schimbat G28,dar problema tot exista.Dar pot sa mai fac inca un test,poate arata altceva...

 

Ce-mi sfatuiti?:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca esti sigur ca senzorul nou este bun, verifica cablajul si mufele. Din ce am mai citit pe forum, sunt senzori produsi prin cine stie ce colt al lumii si calitatea este mai indoielnica. Ce marca de senzor ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul a aratat probleme cu 3 senzori(la trei mecanici),dar pana la urma a ramas numai G28.(si cei de la VW tot asta mi-au zis)

Am schimbat G28,dar problema tot exista.Dar pot sa mai fac inca un test,poate arata altceva...

 

Ce-mi sfatuiti? :)

 

Recomandat este oem, si vezi ca senzorul ala g28 se imbina inca odata la jumatatea traseului de la fir, vezi sa nu fie celalat fir problema.

Si asigura te ca ti l-au montat corect, pt ca daca nu l aseaza bine pot aparea probleme

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul a fost verificat atunci si am incercat si senzor ieftin,si scump.

Dar de exemplu caldura ce legatura poate sa aiba cu toata problema asta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul a fost verificat atunci si am incercat si senzor ieftin,si scump.

Dar de exemplu caldura ce legatura poate sa aiba cu toata problema asta?!

 

Nu cred ca are caldura legatura directa cu problema, cel mai probabil cand e "rece" motoru nu se misca mult in suporti, cand se mai incalzeste probabil se deplaseaza mai mult si trage de vreun fir care are vreo problema. Dupa ce ti se opreste motorul, iti intra apoi in "limp" mode? adica nu trece de 3000 de turati? si e mult mai lenes. Iar apoi daca o lasi vreo 10 minute isi revine?

 

Sa nu fie si distributia sarita un punct, pot fi multe cauze.

 

Aceeasi probelma am avut si eu cu g28, mi se oprea, sau imi facea cate o ezitare, apoi intra in limp mode, dupa 10 min isi revenea. Am schimbat senzorul vechi cu unul nou oem si n-am mai avut probleme. Asigura te ca iti schimba senzorul care trebuie, la mine au fost nevoie de 3 mecanici sa si dea seama unde se afla. Este fix in spatele motorului la imbinarea dintre cutia de viteze si motor. Mie a trebuit sa mi dea cutia de viteze jos sa poata ajunga la el. Eu am 1.4 16v BCA

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa dai cutia jos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva legatura trebuie sa aiba si caldura.Din octombrie pana in mai n-am avut probleme,masina a functionat normal!Iar incepand din mai,a inceput figura!De exemplu,daca las masina la soare,dupa aia incepe sa faca iarasi figuri.

Se opreste motorul,si daca dau contact imediat porneste fara probleme,asa ca nu are nevoie de 10 min,sa-si revina...E super in curbe,la o viteza mai mare:)Se opreste si trebuie sa dau imediat contact,altfel Sf.Petru...

Eu am 1.4 16V,AKQ.

Dar atunci nu de senzorul de la volant vorbesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G28 este folosit sa citeasca poztia arborelui cotit (crankshaft position)

Este situat la imbinarea dintre motor si cutie, langa planetara dreapta.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa fac un test,dar s-a racit vremea,testerul nu arata nimic,motorul functioneaza normal.

Acum astept sa fie vreme mai buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea20gly

salutare la toata lumea,

sunt nou pe acest forum si as avea nevoie de ajutorul vostru sau macar pareri.Sunt in Anglia si am un VW GOLF 4 GTTDI 115CP 6 trepte.

Masina sa oprit in mers in timp ce coboram o panta. Am tras in parcare si nici vorba sa mai porneasca, am adus-o in fata casei pe trailer.

Ieri am inceput sa vad cam ce ar putea fi si am verificat( si constatat) urmatoarele:

-Pompa de sub bancheta spate nu face nici un fel de zgomot la punerea contactului,

-Motorina nu vine in fata la filtru

-Motorul se invarte normal dar nu porneste

-distributia e ok,cureaua nu are dinti lipsa si numai ce a fost schimbata de 20000 de mile.

-Dupa mai multe incercari de dat la automat am vazut ca apare in bord "IMOBILL ACTIVATED"...ma gandesc ca e imobilizatorul ala..

-Am pus si motorina in filtru direct ca am zis ca poate nu e amorsat...degeaba!!!

-aaa si in timp ce dau la automat se aprinde si asr-ul in bord.

-pe tester apare ceva de "pd pump" si ceva despre cilindru 1 si 4..o sa mai fac un test si postez exact ce scrie.

Orice ajutor e bine venit,

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa o scanare.

 

daca nu vine motorina, ai probleme la circuitul electric pana la pompa sau pompa - vezi daca primeste curent cand pui contactul.

 

erorile de care zici, sunt de la injectoare - intareste mufele de la cablaj.

 

acum, trebuie sa vedem daca problema cu imobilizatorul este ceva izolat sau face parte din defectul care a aparut acum.

 

vezi daca mai  poti accesa ECU la interogare.... sa nu fie de la alimentarea ECU - apare spira la bord, cand pui contactul ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate nu are pompa in rezervor. CAte fire intra in mufa si cati pini sunt in mufa de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,

 

Scriu pe topicul asta vazand ca se potriveste mai bine cu problema TDI-ului meu. Asa e, scriem numai cand avem probleme pe forumul asta :)

 

Iata ca de vreo cateva saptamani, a inceput tot mai des sa imi faca figuri la pornire. Dimineata pleaca mereu la prima cheie.

Cand plec de la servici mai face nazuri, cand mai opresc prin oras si plec dupa cateva minute sau 1-2 ore.

Nu porneste desi invarte electromotorul, bateria e noua. Parca nu ar avea motorina.

Ba chiar in ultima vreme dupa mai multe chei si invartit in gol, o ia si apoi se opreste in 2-3 secunde.

Si ca sa fie treaba treaba fie sa opreste in mers la 1 minut, fie la 10 minute...

 

La scanare mi-a dat odata Camshaft position si Speed parca. Dupa stergerea lor urmatoarele 2 scanari nu a mai aparut decat Camsfat sensor intermitent.

Ciudat e ca concomitent cu indesirea fenomenului, mi s-a intarit si pedala de frana. Am servo frana, franeaza bine dar prinde de foarte sus si e tare. Nu prea s-a mai lasat deloc de cand beleaua.

Planul ar fi sa schimb senzorul care apare la scanare. Dar de la el sa se opreasca si in mers?

 

Astept si eu parerile voastre: Pompa (care?), senzor axa cu came?...

 

Merci anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e un senzor care citeste pozitia axului cu came, si are aport direct in comanda injectoarelor . Inainte de al schimba verifica starea firelor, mai ales linga mufa, incearca cu spray de contact sa cureti mufele, daca ai un prieten sa pui senzorul de la el si sa vezi daca dispare fenomenul... Nefunctionarea corecta a lui are efect direct nefunctionarea corecta a injectoarelor si de aici ,,lipsa de motorina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare...cineva cu vag com din buzau...?

P.S. ieri am cumparat un golf 4 si pe drum de la cj la bz mi sa oprit motorul la relatin de mai multe ori...

Modificat de CristiBz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti

! Am si eu o problema mai veche de cand am schimbat motoru la golfu meu (era ASV si acum e ALH ) : La rece in treapta a doua daca accelerez mai tare, motorul parca moare si masina merge in 3 pistoane parca, iar dupa ce se incalzeste nu prea mai face decat se simte pe la 2200 de turatii ca o smucire mica (ca un gol) si apoi merge bine. Daca o opresc si o repornesc isi revine si trebuie sa o repornesc ca face urat tare.
Limp mode nu e sigur ca stiu ca am avut si nu seamana simptomele deloc. (din cauza asta am schimbat motorul).
Si daca e cineva din Piatra Neamt care poate sa imi faca o diagnoza, il rog sa ma contacteze !

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna!

Am revenit.Nu cu foarte multe rezultate,dar totusi stiu cu ceva mai multe.

A facut un test,iar testerul mi-a aratat ca am probleme cu senzorul G40( sau V60?).Dar cred ca anul trecut am schimbat acest senzor...

Incerc inca o data!Asta-i langa filtrul de aer?Merita schimbat iarasi?

Iar acum o saptamana iarasi s-a oprit motorul in mers si mi s-a aprins pe bord becul de la rezervorul de benzina(sau cum se spune)!

Aceasta figura n-a mai facut pana acum si incep sa am dubii privind si pompa de benzina...

Modificat de Navtsisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu un golf 4 1.6 / SR/ din 99, Acum doua zile mi sa oprit motorul in mers, am incercat sa o pornesc si a pornit foarte greu

dupa care motorul parca mergea in 2 pistoane, apasam la maxim pedala cu treapta 1 si abia se misca, am ajuns acasa am lasato vreo 4 ore de sa racit motorul si am pornito iar, A pornit la sfert si mergea foarte bine

Astazi cand am vrut sa plec la Braila am pornito frumos am mers vreo 15 km si iar mi sa oprit motorul, am incercat sa o pornesc dar tot la fel cu piciorul pe acceleratie / a plecat si iar mergea urat nu tragea aproape de loc:|

Bujiile sunt noi fisele sunt noi bobina de inductie este noua

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incepe prin ai face o diagnoza asa as banui senzor racire sau senzor turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza este lege, dar dupa cum descri, ar putea fi si MAF. Putem presupune multe pana nu faci o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Mult! Am fost pe tester si mia dat senzorul de pe arborele cotit, lam inlocuit si acum merge perfect:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna!

 

Am si eu o problema similara.Am un Golf 1.4 16V,1998 si se opreste motorul in mers si la  masina mea.Am schimbat filtru combustibil,senzor G28,bujii,

releu alternator,um umplut tot rezervorul cu benzina,am incercat cu alt acumulator,am verificat cablurile.

Am fost la vreo 6-7 mecanici dar cu totii sunt doar ghicitoare,nu stiu ce se intampla,iar eu n-as vrea sa-mi schimb masina prin piese.Degeaba cumpar

piesele,daca nu ma ajuta.Am fost si la VW,dar nici acolo.Mi-au zis sa las masina acolo vreo doua saptamani si dupa aia poate ca gasesc problema.

Dar din pacate si acolo am intalnit numai amatori.

O ciudatenie, ce am observat ,este ca face figura asta numai :

 

 - cand este caldura mare(din octombrie pana in mai a functionat totul normal !!!)

 - cand incetinesc sau in curbe 

 -  in relantina la o turatie mai mare,cand iau piciorul de pe pedala

 - si poate cand pornesc aerul conditionat

 

Puteti sa ma ajutati ca deja m-am albit?! :)

 

Buna!

 

Am revenit si asa se pare ca usor-usor voi afla ceva.E sigur ca face figuri cand se supraincalzeste motorul(daca pot zice asa) sau sta masina la soare.Ieri am parcurs 120 de km,iar cand m-am oprit n-a mai vrut sa porneasca.Puteam porni numai tinand piciorul pe pedala de acceleratie si am parcat ca o turatie mai mare decat cea normala.

Cu doua saptamani in urma(cand a fost o vreme mai racoroasa)n-a facut nimic.Am facut un test,iar mi-a aparut senzorul G40(parca "hall senzor") si un senzor V60(throttle position actuator).

Repet,am schimbat senzorul G40 anul trecut(in spatele filtrului de aer ) si altele si nu s-a schimbat nimic.

Astazi dupa 1 km m-am oprit si iarasi n-a vrut sa porneasca,se oprea in relantina,numai daca tineam turatia mai mare.Chiar si asa daca incercam sa invart volanul,imediat murea motorul.In clipa aceea am pus iarasi testerul,si mi-a dat senzorul V60(throttle position actuator)

Merita sa schimb asta?Deja m-am saturat,am schimbat atata lucruri.Cum se spune la senzorul asta in romana?Credeti sa poate sa vina problema de aici?!

Ajutati-ma... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curăţă corpul clapetă (acolo este şi actuatorul ăla), fă-i o adaptare cu vagcom-ul şi vezi dacă mai face (dacă umbli de exemplu la baterie este posibil să-şi piardă adaptarea, mai sunt şi alte cauze pentru asta). Eventual vezi şi senzorul de temperatură lichid răcire dacă este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta a fost curatata anul trecut si nu s-a schimbat nimic.Si daca stiu bine si senzorul de temperatura lichid racire(nici nu mai stiu ce am scimbat :D  )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curăţată, ok, dar a fost şi adaptată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!