Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Nu. Nici cu motorul oprit, nici eu el pornit nu mai da nimic in afara de senzor. La primul test facut acum 2 sapt, mi-a dat in ordine senzor turatie, senzorul Toll si sonda lambda. Am sters erorile, am inlocuit senzorul turatie , nu s-a rezolvat nimic, iar acum in afara de senzor turatie nu mi-a mai dat nimic. Cineva zicea ca e posibil ca ECU sa intre intr-un mod de avarie si daia sa fi pornit motorul, ori preia impulsuri din alta parte.... nici nu mai stiu ce sa zic si ce sa cred. Acum nu mai are nici o eroare si nu mai da nici o eroare atata timp cat nu scot mufa de la senzor sa o pun inapoi, iar calculatorul sa vada ca s-a produs o schimbare. Imi scoate peri albi , galbeni si maro masina asta !

 

Lumineaza-ma un pic si spune-mi unde sunt : valva asta si regulatorul de presiune. Le pot verifica singur sau am nevoie de aparate si specialist ? Si mai ales daca exista astea pe motorul meu AHW an 99. multumesc

Modificat de sandilidavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da este posibil să ia în considerare semnalul de la senzorul Hall care este pe arborele cu came.

Înainte să dai cutia jos verifică cablajul între senzorul de pe arborele cotit şi mufa ECU. În schemă CKP este senzorul de pe arborele cotit, iar CMP este cel de arborele cu came, numit şi senzor HALL.

Nu de alta dar să nu te trezeşti că dai jos cutia degeaba şi problema să fie de la un banal fir

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am avut probleme cu senzorul de impulsuri, dadeam 6-7 chei pana pornea, nu lua informatii din nicio alta parte. Verifica mai bine mufa de la Ecu, curata contactele alea si apoi incearca din nou. Mai degraba poate ai vreun scurt pe cablajul senzorului de impulsuri pana la Ecu si de-asta daca ii scoti mufa iti porneste. Eu iti zic ca asta citeste faptul ca motorul incearca sa porneasca sau daca e pornit. Daca asta nu trimite ca se invarte arborele cotit, am impresia ca nu iti da scanteie. Posibil sa spun vreo prostie, dar asta e singura explicatie pe care am concluzionat-o eu legat de functionarea acestui senzor. Ori nu da scanteie, ori nu deschid injectoarele, una din astea...parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am pus senzor nou si mergea mai rau decat cu asta vechi. Nici la a 10-a cheie nu pornea. Am scos senzorul cu totul si masina a pornit fara... L-am pus pe cel vechi si macar pot sa merg cu ea pana ce se opreste dintr-o data. Cu asta vechi porneste la prima cheie. Deci nu am cum sa am scurt pe firul senzorului. Eu zic ca problema e in alta parte. Voi verifica pe la ECU, cabluri, mufe, etc. Oricum e foarte dubios ce se petrece aici. Trebuie controlat in amanunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema asemanatoare cu o Bora 1.6 16v 105cp AZD din 2001,mergeam linistit prin oras cand dintr o data,mi s au stins toate luminile de la bord,faruri inclusiv ledurile care lumineaza butoanele,mi s au blocat acele la vitezometru si turometru(la benzina si temp apei s au dus la 0).am scos cheia din contact,am pus contactul iar si am incercat sa i dau la automat dar nu pornea deloc(toate luminile de bord mi se aprindeau,acele isi revenisera).pana la urma am chemat niste prieteni si mi au dat curent de la bateria lor de logan si a pornit,am ajuns pana in parcare cu ea,si chiar cand am ajuns in parcare s a oprit motorul in aceleasi conditii.am luat de la serviciu un aparat si am masurat tensiunea in baterie cu motorul oprit(dupa 6 ore in care motorul n a mai fost pornit) si indica 11,1.am scos bornele de pe baterie,le am curatat cu smirgher fin(inclusiv bornele bateriei)dar tot nu a vrut sa mai porneasca.am pus o alta baterie aproape noua pe masina si a pornit la sfert de cheie.am masurat cu motorul pornit si indica la fel de putin ca bateria mea.din cate am inteles trebuie sa indice cel putin 14.posibil sa am vreun scurt pe undeva sau sa mi fure de undeva curent?se aprind luminile de inchidere,am verificat daca ramane vreun consumator deschis,dar nimic si nu am uitat nici nimic aprins.masina am cumparat o de 3 zile de la un baiat din oras de la mine,dar timp de 3 zile nu am avut probleme d astea cu ea,doar 'ma mai pune in nas' pt ca trebuie curatat egr-ul si clapeta de acceleratie.am uitat sa mentionez ca inainte cu 1 zi sa o cumpar am facut o diagnoza la repr VW din Pitesti si nu am avut eroare decat pt EGR,in rest nimic altceva.inainte sa mi se opreasca motorul nu am avut nici un martor aprins care are legatura cu bateria sau cu alternatorul,doar ABS si ESP(pt ca nu aveau curent banuiesc).va raman recunoscator daca m ati putea ajuta cu un sfat.multumesc!!

Modificat de jjjack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti incarca deloc bateria trebuie sa verifici alternatorul, daca incarca dar nu suficient si ajunge pe la 12_13v e posibil sa fie un scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornesti motorul si pui pe bornele bateriei un voltmetru.

Daca ai peste 14V fara consumatori porniti inseamna ca alternatorul iti incarca. Daca aparatul de masura iti indica 12V sau mai putin inseamna ca nu iti incarca alternatorul si probabil problema este de la puntea de diode sau releul de incarcare.

Modificat de bogddy1990
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii privind rezolvarea problemei la mine. Dupa ce am citit indemnul unui coleg de a verifica mufele la ECU m-am apucat si am desfacut sa vad ce este acolo. Am descoperit mult jeg, rugina si un lichid...probabil apa. Am curatat bine mufa si pinii aia cu spray-uri pt contacte si periuta de dinti, am uscat locul si l-am sters bine, dupa care am montat inapoi mufele. Problema rezolvata.

Eu m-am grabit si am cumparat si senzor de turarie nou, crezand ca acela e buba. Dar l-am pus pe cel nou si mergea si mai rau motorul. Asa mi-am dat seama ca nu poate fi de acolo problema. Oricum forumul este un mare ajutor pt toti. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti. Trebuie sa incep si eu cumva sa postez pe forum, din pacate cu o problema. 

Am un golf V 1.9 TDI an 2007 iar de vreo 2-3 saptamani, in mers, motorul se opreste singur fara un zgomot specific sau vreo atentionare. Penultima oara m-a lasat pe centura Bucuresti cand aveam 90km. 

 

Pana in prezent am incercat urmatoarele:

- verificat combustibil in rezervor - este motorina deci am exclus ca altcineva din familie sa puna alt carburant

- schimbat filtrul de combustibil cu unul nou. ( cel vechi avea cam 4 luni si 4/5000 km deci nu se poate spune ca era uzat ). l-am schimbat la indemnul unui mecanic.

- schimbat pompa combustibil ( aia care se afla in rezervor ), baietii de la service mi-au spus ca cea veche nu mai tragea motorina si de aici problema. 

- schimbat mufa pompa combustibil.

 

Toate cele de mai sus nu au rezolvat problema. Sunt zile in care pot merge fara probleme cu masina, 30-40-50 km dar sunt zile in care ma lasa exact cand nu trebuie. 3 service-uri au pus testerul pe ea si nu are nici o eroare specifica de alimentare/injectoare si dupa parerea lor este in parametrii normali. Singura eroare detectata este una de AC dar motorul se opreste si cand AC este OFF.

 

Cand motorul se opreste, imi este foarte greu sa o pornesc. dau la cheie, se invarte electromotorul, nu porneste, dar daca o las 15-20 minute sunt sanse sa plece.  Am reusit cu un spray special primit de la service sa o pornesc si sa ajung cu ea la mecanic. Ma gandesc sa nu fie un senzor defect dar daca ar fi senzorul nu trebuie sa apara pe tester?

 

multumesc

Modificat de Andrade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii privind rezolvarea problemei la mine. Dupa ce am citit indemnul unui coleg de a verifica mufele la ECU m-am apucat si am desfacut sa vad ce este acolo. Am descoperit mult jeg, rugina si un lichid...probabil apa. Am curatat bine mufa si pinii aia cu spray-uri pt contacte si periuta de dinti, am uscat locul si l-am sters bine, dupa care am montat inapoi mufele. Problema rezolvata.

Eu m-am grabit si am cumparat si senzor de turarie nou, crezand ca acela e buba. Dar l-am pus pe cel nou si mergea si mai rau motorul. Asa mi-am dat seama ca nu poate fi de acolo problema. Oricum forumul este un mare ajutor pt toti. :RO flag:

aceasta problema am avut-o si eu la masina,despre care am scris cu mult timp in urma,daca citeai mai mult nu te mai apucai de dat banii pe una alta,bine ca ai rez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Darin si multumesc de reply.

 

Din pacate problema este inca prezenta. masina este inca in service si nu i-au dat de cap chiar si cu piesele cele precizate schimbate.

ECU s-a curatat este ok iar astazi din ce am inteles se va schimba senzorul volant(a). Sper ca el sa rezolve problema. Ce au mai sesizat baietii din service este ca electromotorul nu se invarte la capacitate lui normala. Am inteles ca trebuie sa aiba cam 2800 RPM si el are undeva la 2100.. acum daca nu am scris eu bine sau nu am inteles va rog sa ma scuzati . 

 

acum doua zile dupa ce am iesit pe poarta service-ului( dupa ce s-a schimbat mufa de la pompa de motorina ), am mers cam 40 km, i-am pus motorina de la rompetrol, am ajuns acasa fara nici un incident, am oprit-o iar dupa 10 min cand am plecat iar la drum dupa  300m s-a oprit. Nu a plecat la cheie dar am reusit sa o pornesc cu spray si am mers inapoi la service.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Decat sa bagi atatia bani la un service care se pare ca n-are scule de diagnoza potrivite, cautai pe forum un service ca lumea si mergeai acolo. Din ce-ai zis acolo, ai dat vreo 10 milioane pana acum si fara rezultat. Daca iti cere sa schimbi electromotorul, schimba tu service-ul si gata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2800 rpm de la un electromotor ? Hai sa fim seriosi.

Cand se opreste, ai motorina in filtru ? Conductele de tur si retur nu cumva sunt inversate intre ele la pompa din rezervor ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram dator cu un update . abia ce m-am intors de la service. Astazi s-au curatat toate mufele de senzori, curatat EGR, curatat acceleratia, schimbat senzor volant, motorina are mai mult de jumatate in rezervor de la Rompetrol dar problema inca persista. Filtrul de motorina este schimbat de 1 saptamana cu unul nou nout. cand motorul se opreste, dau la cheie si se invarte electromotorul, scuipa si motorina pe conducta care intra in filtru. Si eu ma gandesc ca poate au mufat prost conductele de la pompa din rezervor. 

 

Procedura de astazi: curatat motor si schimbat senzorul nu m-au costat nimic si mi-au dat si un spray nou pentru pornit masina ca ma lasa unde imi este mai drag(in drum), dar maine dimineata sunt la alt service sa vad cum o rezolv.

 

Eu nu inteleg cum de nu apare nici o eroare pe tester. Am doar o singura notificare la AC dar asta o am de mult si nu cred ca se trage de la ea, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat ce te-am intrebat eu mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al, 

 

Am motorina in filtru cand se opreste motorul. Din pacate nu am verificat daca sunt inversate conductele tur si retur. Maine dimineata ma uit si iti spun.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, astazi s-au verificat conductele de tur si retur cat si noua pompa montata in rezervor. 

S-au parcurs 40 km fara nici un incident, am oprit motorul, am stat cateva minute cu mecanicul sa re-verifice loguri si am mai parcurs inca 10km fara probleme. 

 

Mecanicul mi-a spus ca pompa este aftermarket si recomandarea lui ar fi fost sa iau una originala, Peste putin timp plec iar la drum cu masina si sper sa nu mai am probleme.

Am inteles tot de la mecanic ca o pompa noua, pana se "rodeaza" poate mai avea cateva opriri. Mi se pare cam ciudata chestia asta!?

Modificat de Andrade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sa se rodeze ce? oringurile? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) La astea ma gandeam si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neagu alexandru

salut am si eu o problema mi se opreste motorul cand intra  sarcina ......daca merg frumos cu ea indiferent de treapta o accelerez usor nu se opreste ... cand apas brusc pe pedala se opreste (apare eroare alternator workshop)o simt puturoasa dupa ce trece de 100km...  injectoarele sunt schimbate  filtru de motorina are 7000km plus ca pe furtunu din care duce in pompa e plin de bule de aer (eroare cu vag com am decat una singura senzor g72 care nu stiu unde e ..am cautat am gasit decat MAP) sorbul e curatat verificat furtune alimentare nu au nimic ........am verificat alternatorul are 14V 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Pare obosita pompa de motorina sau obturata cumva alimentarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna!

 

Am si eu o problema similara.Am un Golf 1.4 16V,1998 si se opreste motorul in mers si la  masina mea.Am schimbat filtru combustibil,senzor G28,bujii,

releu alternator,um umplut tot rezervorul cu benzina,am incercat cu alt acumulator,am verificat cablurile.

Am fost la vreo 6-7 mecanici dar cu totii sunt doar ghicitoare,nu stiu ce se intampla,iar eu n-as vrea sa-mi schimb masina prin piese.Degeaba cumpar

piesele,daca nu ma ajuta.Am fost si la VW,dar nici acolo.Mi-au zis sa las masina acolo vreo doua saptamani si dupa aia poate ca gasesc problema.

Dar din pacate si acolo am intalnit numai amatori.

O ciudatenie, ce am observat ,este ca face figura asta numai :

 

 - cand este caldura mare(din octombrie pana in mai a functionat totul normal !!!)

 - cand incetinesc sau in curbe 

 -  in relantina la o turatie mai mare,cand iau piciorul de pe pedala

 - si poate cand pornesc aerul conditionat

 

Puteti sa ma ajutati ca deja m-am albit?!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ai o baza de plecare, ai nevoie de un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cam asa ceva... fa o diagnoza completa, pune rezultatele aici si in functie da asta, ne putem da cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!