Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea!

Nu stiu daca e ok sa scriu sau nu aici, dar... azi e a doua oara cand masina imi face necazuri.

Am un new beetle 2000, 1.9 tdi cu 90 de cp.

Prima oara mi-a inghetat motorina si mi-sa oprit in mers. am rezolvat atunci la un mecanic.... Azi e a doua oara cand mi-sa oprit in mers. Ca si prima oara cand era motorina inghetata, ara sa bufneasca, fara sa troncane, fara sa chitaie fara sa spuna ceva. Pur si simplu nu mai accelera, s-a aprins becul de baterie si aia a fost.. Azi a fost frig la noi -3 grade... dar motorina nu mai era inghetata, daca dau la automat, porneste, dar nu trage motorina...

Sa fie pompa?? Sau motorina e de [cenzurat] si a facut un dop de gheata pe filtru undeva si nu mai trage?

Modificat de nuknuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu nu ai pompa de motorina in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu am pompa in rezervor, am verificat filtrul de motorina si este motorina in el. cum verific daca pompa de injectie trimite motorina catre injectoare? sau cum verific daca este buna sau nu pompa de injectie?

Modificat de nuknuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul vrea să-ţi spună că da, ai pompă de motorina, dar ea nu se află ca şi locaţie în rezervor, ci undeva sub capota motorului. Îţi dai seama că problemele pot fi multiple, şi poate te aştepţi ca cineva pe aici să-ţi spună să ridici capota şi să meştereşti ceva pe acolo... şi gata, o să meargă. Din păcate trebuie să ai multă baftă să fie aşa, ceea ce nu pare a fi cazul tău. Cred că n-ai decât să mai rogi un mecanic odată să vină la faţa locului, dacă te poate ajuta cumva... (poate chiar o fi pompa de motorină defectă, cine ştie, sau a prins vreun dop, cum zici tu). Dacă nu, varianta cea mai nasoală... o platformă şi/sau tractată, şi la service cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu am pompa in rezervor, am verificat filtrul de motorina si este motorina in el. cum verific daca pompa de injectie trimite motorina catre injectoare? sau cum verific daca este buna sau nu pompa de injectie?

Chiar daca vreau nu pot ridica capota, pt ca masina e la mama naibii intr-o parcare subterana.

Modificat de nuknuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil injectoarele , eu am avut o problema asemanatoare , dar la benzina , am mers pe rosu cu ea si de la benzina proasta mi s-a facut un dop pe injector care mi-o ineca, incearca sa o accelerezi mai mult dupa ce o pornesti si vezi cum se comporta .... sau vb cu un mecanic sa vina pana acolo sa o vada ca sigur reuseste sa o porneasca ... daca este doar asta ...... ( dar acum cand o pornesti iti mai apare pe bord bateria sau ceva ? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă mai întâi următoarea verificare: scoate turul din filtrul de motorină şi bagă-l într-un borcan sau pet cu motorină. vezi dacă porneşte aşa. Dacă porneşte, cel mai probabil îţi trage aer fals pe la valva de retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva care ar fi motivul pentru care s-a spart capacul de la joja? ( am avut fluctuatii la relanti , dupa 200 m s-a oprit masina si am gasit ulei pe cureaua de accesorii, initial am crezut ca este de la conducta de servo , ca am mai avut niste scurgeri pe acolo ) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin cu coment la postul 294. se pare ca la mine problema a fost releul din bord, de la bujii. Nu am mai avut deloc probleme cu masina. Multzumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai urmareste cineva acest topic.. As avea si eu o problema asemanatoare.. Astazi,am plecat de la ploiesti inspre bucuresti. Am oprit sa iau pe cineva si cand am incercat sa pornesc motorul nu a vrut sa "o ia", am crezut ca e de la baterie, ca e cam pe duca, am incercat sa iau curent de la cineva, si nici asa nu a vrut.. in schimb, a pornit la impins, in a 1-a. A mers relativ OK pana la iesirea din ploiesti... dar, pe  DN mi'a murit motorul de 3 ori si l'am pornit din mers, de 2 ori in viteza a 2-a si odata in viteza a 3-a. Motorul se opreste atunci cand las cutia la punctul mort, o scot din viteza, turatia scade la ~800 pt 0.5 sec apoi cade acul, se opreste motorul.. sau in unele cazuri se opreste direct. Si in mers, cu o treata cuplata, trage sa se opreasca cand scad sub ~1500 ture. Am ajuns in cele din urma cu ea in Buc/Regie dar cu mari batai de cap si cu o mare dilema. E prima oara cand face figuri. Am cumparat masina din germania in vara. Are 178.000 km, cam 8000 i'am facut eu, Nu cunosc istoricul masinii, nu stiu ce a fost schimbat, cand sau cum. Eu nu am schimbat nimic (neglijenta). Chiar aveam de cand sa'i fac o revizie. Dar iata ca a lovit ghinionul.

 

Sper sa aveti rabdare cu mine... Astept pareri. Va multumesc !!

 

Edit: Model:  Bora 1.9 TDI ATJ 116 cai.

Modificat de ird.alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut vreun martor aprins ceva? Ce valori ai la baterie? In mod normal treb sa ai 14 v .... Vezi daca alternatorul iti incarca... Daca ai val bune trebuie sa te uiti in alta parte. Pentru electrica iti recomand un service in baicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un martor aprins la bord. Momentan nu am cu ce sa verific tensiunea la borne dar o sa fac asta curand.. dar nu'mi imaginez ce treaba ar avea bateria sau alternatorul cu fenomenul de oprire al motorului in mers :-?. din cate stiu, din moment ce ai pornit motorul el merge independent de baterie, daca poti fi putin mai explicit as aprecia. Multumesc de raspuns :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca releul nu incarca in timpul mersului, atunci mergi pe baterie, dar nu o mai pornesti. Cel mai indicat ar fi un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu mai merge cu ea ca sa fii nevoit s-o pornesti in mers sau impinsa ca iti poate sari distributia de la punct, sau si mai rau, se poate rupe cureaua de distributii si faci motorul zdrente. 

 

Din ce zici aici, eu cred ca ai probleme cu pompa de motorina sau cu alimentarea cu curent a acesteia. Sau a murit de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa caut saptamana asta pe cineva sa'i fac o diagnoza prin bucuresti, ca in ploiesti nu mai ajung cu ea, clar. Am sa revin cu detalii cu privire la problema si la reparatie (cauza, costuri, etc.) :)). Multumec tuturor de ajutor. Daca mai sunt pareri, nu ezitati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa le luam pe rand:

 

1. Presiune motorina, injectoare, bujii incandescente. Totusi as da vina pe bujii sau pompa de motorina

2. Nu are destul aer pentru ardere, verificare EGR, Clapeta Acceleratie, Senzor MAF 

3. Insuficienta aprindere, curent, baterie, releu incarcare alternator, nu incarca, nu ai curent, bateria nu poate sustine motorul, moare.

4. Fura curent, scurt, fir impuscat (asta ca si cele mentionate mai sus o vei afla pe diagnoza)

 

NU mai porni vreodata masina trasa/impinsa 1-a, 2-a, 3-a etc. Risc maxim rupere curea distributie, supape indoite chiulasa etc...renunta si spune multumesc pentru ca ai scapat pana acum. NU insista si nu iti forta norocul.

 

Scaneaza masina, Florin sau AlBundy te pot ajuta si se pricep si la reparatii nu numai la diagnoza.

 

Da-ne de veste cand afli sursa problemei.

 

Drumuri bune

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu o mai impinge/trage.

 

Bujiile incandescente - nu, Curent - doar daca e bateria f. slaba sau nu alimenteaza ECU - din alte motive.

 

Oricum, intai o diagnoza dupa care vedem clar care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor. Prb mea este urmatoarea : motorul se opreste in mers dar si cand sta la relanti. Am facut o scanare si mi-a dat erori in ordine la senzor turatie de pe volant(sau cam asa ceva), sonda lambda, senzorul TOLL. Erorile au putut fi sterse si momentan nu mai arata nimic. Insa in continuare masina se opreste si la relanti dar si in mers la putin timp dupa plecarea de pe loc. Cateodata nici nu vrea sa porneasca. Invarte dar nu da semne de pornire. Nu stiu daca cel cu testerul a vrut sa ma faca sa repar masina la service-ul lui , dar mie asa mi-a parut si ca urmare, a venit a vazut a sters erorile si a plecat fara sa-mi spuna dupa aceea ce fel de erori au aparut, care a fost cauza opririi motorului. Nici eu nu am stiut prea bine ce sa intreb si ce sa urmaresc. Insa atunci cand motorul se opreste in bord se aude click. click. Probabil vreun releu sau ceva de sub bord. Dimineata cand motorul e rece, porneste la 1 cheie sta pornita la relanti cateva minute dupa care se opreste. Daca nu o las sa se incalzeasca putin si plec la drum se opreste in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie. Apoi porneste greu si nu sta la relanti. Motor AHW an 1999 , 225 000 km. Pompa de benzina se aude in rezervor de fiecare data cand pun contactul, bujiile le-am schimbat, filtrul de aer. A mai avut cineva aceeasi prb ? Sau aveti ceva sfaturi ? Intentionez sa schimb si filtrul benzina maine si fisele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de turatie g28ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica senzorul de turatie care mi-a aparut in eroare ? ok sa zicem ca il schimb dar ma intreb sa nu cumva sa fie altceva care comanda acest senzor si sa-i influenteze functionarea iar el sa-i comande calculatorului oprirea motorului. tu ce zici ? Cand motorul vrea sa se opreasca sub bord releul 409 face acel click click. Are vreo importanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e de la pompa de benzina...e normal sa faca click cand se opreste motorul...daca motorul s'a oprit din diverse cauze...pompa de benzina ce rost mai are sa fie alimentata?

Daca face click si apoi se opreste motorul poate fi problema la releu sau chiar pompa de benzina.Se poate verifica pe vagcom daca fctioneaza bine releul.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cu incredere senzorul de care zice zebrocksky ca si eu am avut probleme cu el si l-am inlocuit. Diferenta e ca la mine a murit complet, dadeam 5-6 chei pana pornea motorul. Am platit aproximativ 300-350 de lei pe senzor pe original...il mai poti gasi sub denumirea de senzor de impulsuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul si merge mai rau decat inainte. (Acum acest senzor vine cu firul mai scurt decat inainte si pe original si pe producator, deci sa nu va speriati daca-l vedeti mai scurt cu cativa cm). Adica nici macar nu mai porneste imediat, ci foarte greu si apoi se opreste. Arderea nu este buna, iese un fum negru pe esapament, merge subturata putin si apoi moare. Cea mai tare chestie care am constatat-o este ca am ridicat masina pe elevator, am scos senzorul de turatie si culmea, a pornit masina si statea la relanti. :banghead:  Pacat ca nu am apucat sa merg cu ea sa vad daca pot rula cu ea pe sosea. Era pe elevator... Am pus din nou testerul pe ea si in mers si oprita si in afara de senzorul turatie nu mi-a aratat nimic. Cu senzorul nou cuplat pe masina dar si cu cel vechi , nu dadea nici o eroare. Doar ca motorul pornea si se oprea dupa 2-3 secunde, ori nu pornea deloc. Dar cu cel vechi merge mult mai bine. Am facut readaptare clapeta acceleratie si toate celelalte..si degeaba. Mecanicosii mi-au zis sa dea cutia de viteze jos si sa analizeze acea "scarita" de pe care preia impulsuri acel senzor. Eu am luat prin inlocuire bobina si senzorul, dar vad ca nu s-a remediat problema. Am facut o punte la releul 409 cel care comanda si pompa de benzina si tot se oprea. Ar mai fi o chestie sa incerc sa inlocuiesc pompa de benzina...dar putin probabil. Voi ce parere mai aveti ? A mai intalnit cineva asemenea fenomen ? Mai are cineva vreo idee ?  motor AHW 1.4 16V an 99

Modificat de sandilidavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi mufa de la ECU să nu ai ceva contacte imperfecte. Ar mai trebui verificate: valva de la canistra de vapori, regulatorul de presiune al combustibilului. Curios că porneşte fără senzorul de la arborele cotit. Acum nu mai are nici o eroare stocată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!