Jump to content

Porneste mai greu la cald :(


ottaviano
 Share

Postare recomandată

cand dai la cheie citeste corect turatia G28?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa multe  asteptari am dus  masina la Brady  si am scapat  de problema  cu pornirea la cald ,  cu toate  ca  am fost  cu electromotorul si  a  fost  verificat  desfacut/uns/curatat si mama lui ce  i-au mai facut  problema  inca  persista , ajungand  la brady (la o cunostinta) mi-a spus  din start  ca  este electromotorul , shimbat carbunii si problema  s-a  rezolvat (cost total 200 ron ) 

 

Multumesc  de  ajutor  celor  de pe forum pentru interes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut! Aceeasi problema cu pornirea la cald o am și eu. Am verificat electromotorul, uns curatat, carbunii sunt buni si nu au necesitat schimbare. Sa fie oare de la senzorul G40? Acesta este cel de la distribuție cumva? Ca eroare pe tester la motor imi da urmatoarele:

 

1 Fault Found:
012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal 
               P3007 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 254
                    Mileage: 105259 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:45:27
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 48.0
 
 Multumesc anticipat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cel de la axul cu camr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poate fi cu pornirea la cald cauza de la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar si la rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. nefunctionarea senzorului G40 nu are repercursiuni la pornirea la rece, doar la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se modifica in momentul cand motorul este cald(pt.a influienta pornirea la cald) tinand cont ca..?

Efectul Hall se refeea la aparitia unui camp electric in momentul in care un conductor parcurs de curent electric se afla intr un camp magnetic stationar.

Rolul senzorului Hall este:

1. de a identifica primul cilindru(la inceputul injectiei)

2. controlul vibratiilor

3. controlul aprinderii.

Senzorul mai poate oferii:

1. viteza curelei de transmisie

2. detectarea activa a vitezei in cadrul sistemului ABS

3. inregistrarea parametrilor injectiei.

Intreb toate astea pt.ca am spus de atatea ori"partea cu electricul"nu este punctul meu forte dar...sunt dispus sa invat.

Zi frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum gestioneaza ecu info de la g40, dar , poti testa si tu: la rece, scoate mufa de la g40 si o sa vezi ca porneste la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scot mufa..atunci porneste cu ajutorul senzorului de pe vilbrochen/sau invers daca o scot pe cealalta(de aceia sau pus 2 senzori)pt.a o putea porni(probabilitatea sa pice amandoi odata si"sa ramai in drum"e mica).

Rolul senzorului Hall e simplu de inteles(nu modifica nici cantitatea injectata nici avansul,etc)lucruri care intradevar ar influienta pornirea.

Singurul lucru care mi s ar parea logic e ca odata motorul cald,din diferite motive sa nu aiba turatia optima si atunci G 40 sa nu citeasca corect una din functiile lui(turatia curelei de distributie/injectia)si atunci ECU"sa inebuneasca" .

De aceia nu imi este clar ce parametrii se schimba cand este cald motorul pt.a da vina pe G40.

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se strica senzorul de la volant (G28) nu mai porneste deloc.

Daca se strica G40 ( ax came) masina porneste mai greu si merge ...

 

G28 substituie G40. Invers nu.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine,dar..discutia e vizavi de G40/pornirea la cald.

Senzorul de jos este inductiv(daca nu ma insel)si are cam aceleasi functii:pozitia arborelui cotit,masurarea vitezei,in sistemul ABS etc.

G40 e Hall,celalalt inductiv, atunci...de ce e grea pornirea la cald ???

Nici unul dintre ei nu modifica vreun parametru pt.a influienta pornirea la cald(pornirea in general da indif.daca e cald/rece)

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea greoaie la cald este ca nu ajunge motorul la turatia necesara la pornire.

Pornirea grea la cald atunci cand G40 este defect, nu stim de ce e...


The signal supplied by camshaft position sensor
is used by the engine control unit at engine start
to detect the cylinders.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, G40 vede pozitia cilindrilor ca sa porneasca cel mai repede.

Altfel, roata de la volant are o singura pauza si ca sa determine pozitia cilindrilor,  trebuie sa dea o tura completa motorul ca sa vada cum incepe injectia.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant subiectul. Si in concluzie cauza porniri grele la cald poate fi si de la acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu doar cand este prezenta si o eroare pe acest senzor

senzor.pdf

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost de la baterie ... cand era pe moarte bateria masina pornea destul de greu la cald (la rece nu avea nici o problema), dupa ce am schimbat bateria masina pornea la fel atat la cald cat si la rece. Observasem ca, cu bateria noua nu se mai oprea CD-player-ul (si parca nici farurile) in timpul pornirii.

 

PS: Din ce studiasem la vremea respectiva mapele de injectie sunt diferite pentru pornirea la cald vs rece si motorul trebuie sa fie la un RPM mai mare la cald (in timpul pornirii) pentru ca ECU sa injecteze motorina.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna seara !

revin cu o problema pe care o am de 2 ani si anume pornirea grea la cald.

din cate am citit pe internet problema se poate rezolva cu o resoftare.

tin sa precizez ca nu apare nicio eroare legata a senzorului G40 sau alti senzori.

la rece porneste ''SFERT'' !!!

imi puteti recomanda vreun atelier ce se ocupa cu resoftari in Craiova sau Tg Jiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am avut si eu problema cu pornirea la cald si iti recomand sa desfaci intai electromotorul si sa schimbi platoul de carbuni, chiar daca nu pare ca trebuie. La mine erau mai bine de jumatate carbunii si dupa ce i-am schimbat a fost o diferenta enorma in modul cum invartea motorul. Prima data doar a fost curatat si gresat, s-a simtit o diferenta dar tot greu pornea. Eu am luat si bucsulitele si ce mai e pe acolo, a fost destul de ieftin, am ramas surprins cum se aude acum motorul cand il invarte, se simte ca are mult mai multa forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am efectuat aceași operațiune insa fara rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 27.03.2014 at 20:30, vioami a scris:

Foarte interesant subiectul. Si in concluzie cauza porniri grele la cald poate fi si de la acest senzor.

Salut Voiami, este cam intarziat raspunsul meu dar poate ajuta alti useri, nu stiu ce legatura are eroarea  "Camshaft Position Sensor (G40)" cu pornirea rece/cald dar la mine a functionat 100%.

Aceasi problema am intalnito si eu, motorul  pornea normal la rece iar cand se incalzea pornea foarte greu. Din intamplare un prieten a observat ca imi porneste greu si mi-a propus sa imi pun tester-ul pe masina rezultand aceasi eroare. Tot el mi-a indrumat sa il schimb si uite asa am scapat de problema. 

 

Modificat de saba-tl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Și mașina mea a început sa pornească greu la cald, se aude ceva după ce pornește..un zdrăngănit dar nu tare...și uneori când o accelerez pe liber scade foarte greu in ture!! O simt când merge slab și dacă o accelerez scade greu in ture

IMG_1902.MOV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele cu pornirea la cald, se rezolva prin modificarea software ECU motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

A schimbat cineva senzorul G40 cu unul de producator si nu a mai generat eroare? Sau ce marca/cine produce senzorul original? Sunt diferente foarte mari de pret intre producator si OE. La mine, O2, 2007, 1.9 tdi BXE, genereaza doar eroare pe tester, in rest nici un simptom negativ! Daca n-as pune uneori testerul pe ea, nici nu as sti ca am eroare pe G40. Porneste la sfert si la rece si la cald. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!