Jump to content

Am alimentat benzina in motor diesel. Ce pot face?


DanL
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

Pe tester ai pus-o ? Ce erori ai? Ai scos furtunu de alimentare dinaintea filtrului?

Eu zic ca atat timp, cat masina nu a fost pornit-o deloc cu amestecul de motorina-benzina , si furtunul a fost scos dinaintea filtrului, nu ar trebui sa fie probleme cu injectoarele pompa tandem sau alte probleme la motor. Tind sa cred ca problema este de la pompa de alimentare din rezervor sau pur si simplu o coincidenta, problema fiind din alta parte/natura.

Si apropo electromotorul (demarorul) invarte motorul pentru pornire, Nu alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep, my mistake, m-am gandit la electromotor si am scris alternator. Pe tester nu am nici o eroare, furtunul l-am scos dinaintea filtrului de motorina.

Modificat de sticeap
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din propria mea experienta iti spun ca pompa din rezervor cand e defecta, nu mai faci depasiri. ;) Se balbaie si tremura toata in sarcina.

Ti-am indicat un topic sa vezi ce s-a defectat la altii dupa alimentarea cu benzina in diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Dupa ce ai pus motorina simpla , ai mai facut operatiunea cu contactu pus si scos motorina pe la furtunul dinaintea filtrului? Daca nu ai facut asta, amestecul de benzina motorina din pompa si conducte a ajuns in motor si a mers cu amestecul asta. Filtru de care ai ? Cu tevi sau cu racitor pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin

Am citit acel topic, dar se pare ca lumea nu a avut problemele mele. Din ce am mai citit in alte locuri, intelesesem ca pompa din rezervor nu se ocupa decat la pornire sa amorseze instalatia si dupa aceea, doar pompa tandem se ocupa de alimentarea din rezervor.

 

Sper sa ma insel eu, dar sper sa nu fie nimic grav, pentru ca prefer sa schimb pompa din rezervor decat pompa tandem sau injectoarele.

 

@kosmyn_aurel89

Pai dupa ce am pus motorina, deja pusesem colierul pe furtun si nu am mai golit instalatie de benzina. Am filtru cu radiator pe el. Ideea e ca nici dupa ce am schimbat filtrul de motorina tot nu sa rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Eu zic sa incerci mai multe sau faci mai multe teste pana sa umbli la injectoare sau la tandem. Ia-o de la rezervor , inlocuieste pompa /fa proba cu alta(adica sa nu cumperi una noua, in ideea in care nu este ea de vina, o iei degeaba.) Incearca atunci cand face figuri sa o pornesti mufa scoasa de la senzorul de temperatura. Pune niste ulei 2t in motorina(maxim 500ml la70l)

Mai asteapta si alte pareri

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit in alte locuri, intelesesem ca pompa din rezervor nu se ocupa decat la pornire sa amorseze instalatia si dupa aceea, doar pompa tandem se ocupa de alimentarea din rezervor

Ai citit gresit!

Pompa din rezervor amorseaza instalatia la punerea contactului si merge tot timpul cat functioneaza motorul.

Eu imi mentin parerea sa cauti problema la pompa tandem/injectoare/filtru motorina. 

Lasa pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand masina porneste usor, cand pun contactul, aud pompa din rezervor cu impinge motorina. Dar cand nu porneste usor atunci aud pompa din rezervor doar ca un click si atat, chiar daca incerc sa pun si sa iau contactul de mai multe ori.

Mai mult de atat ce astepti, sa inceapa pompa a vorbi sa iti spuna ca e bolnava sau releul care alimenteaza pompa sa inceapa a plange???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult tuturor pentru indicii si recomandari. O sa revin cu rezultatul cand voi avea unul. ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca e pompa din rezervor, e pura coincidenta ca s-a defectat acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, pompa din rezervor functioneaza doar cand am o anumita cantitate in rezervor? Si eu am patit-o am bagat peste vreo 5 litri vreo 8 litri de benzina extra. Am mers maxim 3 km in care masina s-a  oprit de 4 ori. M-am intors la "peco" si am bagat ful motorina. Am mers vreo 60 km dupa care am golit filtru de motorina de la "stuz" si cu motoru pornit.

 

Am mers 1000 km. Masina merge parca ok, consuma putin dar scoate putin mai mult fum in sarcina, dupa 3600 tur/min... Nu am schimbat inca filtru.

 

Are rost sa golesc rezervoru de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD-urile is pretentioase la mix-ul motorina/benzina. E clar ca nu-i place ce ai acolo.

Scoate toata motorina, schimba filtrul si apoi la noua motorina baga si ulei 2T sa fie mai unsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua. In primul rand vreau sa imi cer scuze daca deschid un topic care a mai fost, sunt nou aici si nu am rabdarea necesara sa caut solutii la problema mea. Alaltaseara am alimentat de la un peco Celsy din Ovidiu, jud Constanta cu motorina plina de apa, apoi dupa 5 km mi-a aparut martorul de ESP si a inceput sa mearga foarte urat, intrerupea foarte des. Am tractat masina la service, au scos motorina plina de apa, am inlocuit filtrul, am curatat rezervorul, am realimentat. Atunci cand motorul este rece masina merge foarte bine, iar cum ajunge apa la 90*C apare martorul ESP iar si merge ca tractorul. Pusa pe un tester , ca si erori a aparut ceva de genul cilinder 1 si cilinder 2. Mecanicul a zis ca s-au dus doua injectoare. Acum, poate nu o fi dracul chiar atat de negru, poate nu trebuie acum de sarbatori sa bag mana chiar adanc in buzunar pt 2 injectoare. Poate sa mai fie o alta cauza? Mai este ceva de facut sau ma apuc sa cumpar injectoarele?. Masina mea este un Passat b5.5 din 2003, 1.9 TDI, 101 cp cutie automata clasica. 

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, daca a aparut in urma alimentarii cu motorina contamina, e posibil sa ai probleme cu injectoarele - incerci o perioada cu aditiv in motorina si vezi daca le mai aduce la normal...

 

poti incerca si sa intaresti contactele in mufele injectoarelor - dar e putin de crezut, ca e asa mare coincidenta.... avand in vedere alimentarea efectuata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg deja cu un aditiv de motorina, dar momentan nimic. Mai circul 150 km cat mai am sa se consume. Mda, deci se pare ca alte solutii nu prea mai sunt in afara de cele spuse de nenea mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am comis-o si eu azi. La un Passat din 2005, 250 000 de km, aveam jumatate de rezervor, si am bagat 5 litri de benzina. Mi-am dat seama de boacana abia acasa, cand a pornit foarte greu, si mecanicul meu mi-a spus sa ma duc si sa ii fac plinul cu motorina ca nu este nici o problema. Am alimentat cu motorina, am lasat-o putin, si apoi a pornit normal, mergand foarte bine.  Sa ma astept la ceva surprize sau este ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un mers mai bun si mai ales ungerea sistemului de injectie, poti adauga 2-300 ml de ulei 2T de amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa schimbi filtru ca nu ști ce gunoi o curățat din el și îl baga pe instalație. 

Și tata a alimentat benzina la masina anterioara..AM golit rezervorul cu o pompa de aspirație prin furtunul care aduce motorina la filtru.și am rămas surprins cât jeg era în rezervor.am schimbat filtru.și e ok și acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gunoaiele nu trec de filtru, ca ar fi jale la ce mizerii se gasesc prin carburantii de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.

Intr-o dimineata pe la 4 am alimentat cu 10 l benzina la un diesel PD. Am realizat imediat si am facut plinul deci 10 bens 45 motorina. Am mai pus 1 l ulei de transmisie si am ajuns acasa. Am schimbat filtrul de motorina am facut 1000 km dar motorul nu mai trage ca inainte. Care ar fi cauza? injectoarele sau uleiul de transmisie pe care l-am folosit care cica nu ar fi prea bun?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pai de ce ulei de transmisie? Gaseai 2T si in benzinaria respectiva. 

Nu vad alta solutie decat sa scapi de cocktail-ul din rezervor. Apoi vezi cum e cu motorina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am pus si eu 2L de benzina la 1.9 PD, dupa care am completat cu 20 L motorina + cativa litri ramasi dinainte. Am mers prin oras 20 de km si nici un simptom. Credeti ca ar fi necesar sa golesc rezervorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face nimic. Fa plinul cu motorina, baga si ceva ulei 2T si mergi fara griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!