Jump to content

Montare Detector Radar


2BB
 Share

Postare recomandată

Sper sa ma puteti ajuta si pe mine. Am doua intrebari:

1. Skoda Octavia 1 1.9 TDI Elegance are parbriz atermic?

2. Cum se poate monta detectorul de radar in zona oglinzii retrovizoare? Ma refer la partea de alimentare. Am inteles ca se poate alimenta de la lampa. Imi trebuie un adaptor special sau pur si simplu se leaga firele la + si - de la lampa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic daca becurile de la lampa se alimenteaza 12V ar trebui sa mearga si detectorul de radar, dar daca bine ma gandesc cred ca totusi in mufa sa ce o bagi in priza de la bricheta are o siguranta pentru protectie.

O alta varianta, ce am mai vazut la altii - se poate trage pe la stalpul masinii un cablu mai lung, pana la oglinda si cu mufa normala de priza.

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista siguranta aceea, protectie la socuri de curent; fara ea, mai ia-ti un detector de rezerva cu tine.

Ori faci cum zice colegul shimano, ori cauti prelungitor de la bricheta (eventual si cu mai multe mufe de bricheta in cap) si-l tragi unde ai nevoie, ca sa nu te incurce cablul.

P.S. Este legal acum detectorul in Ro, de ce te chinui sa-l ascunzi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa il ascund, doar ca am impresia ca am parbriz atermic. Imi detecteaza destul de tarziu radarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are legatura parbrizul atermic cu detectarea radarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o mare legatura. Actioneaza ca o bariera in calea undelor ceea ce duce la o detectare mult mai slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are legatura parbrizul atermic cu detectarea radarelor.

Este foarte sigur ca parbrizul cu degivrare influenteaza negativ receptia semnalului radar. Doar ca la skoda nu stiu sa existe asa ceva. Poate fi folosita acea sursa de alimentare de la lampa deoarece este protejata printr-o siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu atat pot sa spun si voi trageti concluziile: am un detector cobra 9000 si ceva parca 9400...folosit pe un peugeot 307 detecteaza radarul de la ametitoarea distanta de 40-50 m iar pe Octavia 1 din semnatura de la vreo 400 m.Am reusit sa testez deocamdata pe ambele masini la vreo 2-3 drumuri acest detector pe care-l am de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sotia mea a detectat radarul cam de la 1 km si era pozitionat intr-o vale. Mentionez ca are un golf 5. Cred ca nu are parbriz atermic. Detectorul este acelasi Cobra XRS 9430

Modificat de 2BB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele masini cu parbriz atermic au fost pgo 307 si opel vectra - este parbrizul acela care arata ca un "curcubeu" :emthup:, colorat.

Vezi ca militica s-au obisnuit sa dea on/off la radar, deci faza cu detectatu de la 400 m nu are relevanta prea mare. In oras iti suna la usi cu senzor ?

Curios ce zici tu; incearca un alt detector, vezi de rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma avertizeaza la usile cu senzor in banda K sau X.

Modificat de 2BB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele masini cu parbriz atermic au fost pgo 307 si opel vectra - este parbrizul acela care arata ca un "curcubeu" ;), colorat.

Fals, eu am un Renault cu parbriz atermic, nu iesise pe piata 307 sau Vectra asta care are parbriz atermic si imi e greu sa cred ca cei de la reno sunt primii care au iesit pe piata cu parbrizul atermic, eu vorbesc de anul 1996 :)

Confirm ca e de belea cu parbrizul asta si detectoarele, inclusiv senzorul de perimetru de la alarma masinii nu merge prin parbriz, de asemenea telecomanda alarmei sau al deschiderii portilor merge la o distanta cu 90% mai mica decat la alta masina cu parbriz normal.

Pentru masinile cu parbriz atermic exista o singura solutie, detector radar in bara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizele atermice se recunosc prin tenta mov pe care o au.Pana acum la VW nu am vazut decat pe Passat,deci nu cred ca Skoda are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna in draci in oras langa benzinarii si am mai observat cand sunt cu Octavia ca suna prin aproape toate satele dintre Cernavoda si Constanta in banda x...Stiu ca au inceput cu faza on/off deoarece am patit si faza sa dea alarma exact cand eram aproape de masina politiei, care oprise vreo 2 masini ce veneau din sens contrar mie.Oricum, mai testez si mai postez...

Modificat de iio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizele atermice se recunosc prin tenta mov pe care o au.Pana acum la VW nu am vazut decat pe Passat,deci nu cred ca Skoda are

Parbrizul nu are nici o tenta de mov, are o tenta de verde. Deci nu este atermic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu stie nimeni daca Octavia are parbriz atermic?

Pe octavia 1 nu a existat aceasta dotare de fabrica dar din cate tin minte era optional la modelul Lurint & Klement sa comanzi toate geamurile cu aceasta protectie . La octavia 2 exista optiunea ca toate geamurile sa aiba o "bariera" de temperatura si filtru Uv (PH6 SunSafeGlass Cost : 577eu) si sunt semnificativ mai groase. Cand am cump o O2 de la avia mi-a zis tipul de acolo ca nu s-a vandut nici o masina cu optiunea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Suna in draci in oras langa benzinarii si am mai observat cand sunt cu Octavia ca suna prin aproape toate satele dintre Cernavoda si Constanta in banda x...Stiu ca au inceput cu faza on/off deoarece am patit si faza sa dea alarma exact cand eram aproape de masina politiei, care oprise vreo 2 masini ce veneau din sens contrar mie.Oricum, mai testez si mai postez...

in banda X suna la orice antena satelit sau digi tv..... etc, iar in oras poti sa treci pe CTY optiunea pe care o are si nu te mai streseaza cu puitul inutil, doar la radare face intruna la restu o data si gata si la usi pe senzori de miscaredar rar probat de mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia parbrizul nu este atermic ... iar cu montarea la oglinda retrovizoare se poate face in felu urmator ... desfaci partea de plastic unde sunt becurile de citit, anulezi unul din ele si pe el iti pui detectorul...ideea am primito de la un electrician de la skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Vad ca nu s-a mai postat demult aici, totusi spun cum am procedat eu cu detectorul, poate foloseste pe viitor cuiva. Am un detector Cobra esd 7000(mai ieftin), de care sunt f multumit. Eu l-am montat langa oglinda retrovizoare, oarecum sub parasolarul din dreapta. Ptr o prindere rigida am folosit o platbanda de aluminiu pe care am prins-o de suportul detectorului si de plafon. Avantajul e ca detect. nu mai este usor vizibil in acea zona. Cat despre alimentare, am eliminat mufa de alimentare (de la bricheta) si am tras cablul pe marginea capitonajului(plafon), l-am coborat pe stalpul din stanga si l-am alimentat cu plusul de la borna de sub bord, aceea care are tensiune numai pe contact. Am pus si o siguranta fuzibila cu soclu. Minusul l-am luat de pe caroserie. Avantajul "legarii" la acel plus este ca nu mai stai cu grija sa opresti sau sa pornesti dectectorul. In momentul pornirii motorului, porneste si detectorul .Acelasi "montaj" l-am avut 3 ani si pe Passat, am fost f multumit. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Desi este un reply tarziu, poate este util cuiva. Parbrizul atermic nu influenteaza cu nimic functionarea detectorului de radar. Am folosit 4 ani de zile, pana in prezent, un BELTRONICS VECTOR 940 atat pe masina din semnatura, cat si pe masinile de serviciu care au parbriz atermic (FORD MONDEO 2005 - MK3), la care se si observa cu ochiul liber acea retea de filamente din parbriz, daca te uti atent. Functioneaza si detecteaza radarele la fel, singura conditie fiind ca radarul sa fie pornit ... inclusiv radarele noi, BEE III. Drumuri fara incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Octavia 1 si detector ,,Bell 995''.

Octavia nu are parbriz atermic.

Indiferent ca tenta aia de sus este verde, albastra, mov.

Acea dunga lata , colorata , din partea de sus a parbrizului doar iti protejeaza tie ochii cand soarele iti bate in fata, precum ochelarii de soare.

Nu inteleg de ce trebuie sa puneti detectorul in partea de sus a parbrizului, la oglinda.

Eu am pus ventuzele detectorului jos, la cca 3 cm deasupra bordului, cat sa fie deasupra stergatoarelor.

Nu am luat nici o amenda de cand il folosesc, cca 4 ani.

Dimpotriva, Bell-ul ma avertizeaza chiar daca radarul este dupa o curba, datorita fenomenului fizic de reflexie a undelor.

.

Modificat de Topp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!