Jump to content

Placute De Frana Indicate ?


ventolino
 Share

Postare recomandată

As vrea sa stiu si eu preturi pt. placute si discuri ventilate, de la cei care au schimbat.

Cei dinainte au spus pt. discuri normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    8

  • paul_ral

    8

  • Hubacska

    8

  • taz21

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Poti monta o alta pompa

2. Se schimba si etrierii

3. Regulatorul fortei de franare nu influenteaza in niciun fel trecerea de la frana pe tambure la frana pe disc. Daca vrei sa faci conversia iei tot ce tine de frana, fuzeta, discuri, etrieri, suruburi, conducte, taler, mai putin puntea propriuzisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns.

1. Deci, marimea de prindere a pompelor este aceeasi

2. Nu stiti unde a-s putea sa ma uit, sa ma clarific. A-s vrea sa stiu la fiecare disc ce fel de etrier corespunde. Mentionez faptul ca nici in programul ethos 2007(asemanator ETKA), nici pe www.vag.com, nici in manualul de service, nici in manualele de componente n-am gasit nimic referitor la etrieri. Puteti sa-mi spuneti unde a-s putea sa mai caut

3. Atuncea pot sa las regulatorul, care este si acuma pe masina??(care este cu sistemul pe tambure)

Modificat de Hubacska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu si eu preturi pt. placute si discuri ventilate, de la cei care au schimbat.

Cei dinainte au spus pt. discuri normale.

Ieri m-am interesat: o frana de disc pe spate (BORBET)cu tva costa 195 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refer la placute pt. discuri ventilate pe fata. Pe spate nu sunt ventilate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi face mare placere sa va anunt ca mi-au ajuns discurile (adica tot sistemul de franare pe spate). N-am putut sa ma aptin si ieri in -1 a desfacut si am curatat toate componentele. Mai am de slefuit etrierul si stabilizatorul de etrir fiindca vreaU sa le vopsesc :) . Sunt originale (GIRLING) si pur si simplu nu se vede ca au deja 10 ani (sau chiar si mai mult). Azi am fost deja sa comand kit de reparatie!!

Am o intrebare: Daca iau jos tamburii si montez discurile, trebuie sa schimb pozitia regulatorului de frana????!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimbi pozitia regulatorului. El intra in actiune in momentul cand ai incarcatura pe puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la placute de frana , multi spun ca ATE sunt cele mai bune. Eu recent mi-am pus SWAG si sunt fff multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru VW G 3 GTI

placute fata TEXTAR= 180 ron/set sau ATE =175 ron/set

discuri fata Brembo (ventilate interior) =210ron.buc

discuri spate Brembo =156.75 ron/buc

placute spate Textar=137 ron/set sau Ate =156ron/set

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..am si eu o mica problema si nu stiu de la ce este. problema este in felul urmator:se aude un scartait pe spate dreapta la roata,dupa ce parcurg 2,3km incepe sa scartaie ca si cum roata ar freca de ceva si este foarte strident si se aude numai la viteza mica daca o calc nitel nu se mai aude....in schimb cum calc frana se opreste si scartaitul..mecanicul a zis ca placuta de frana are un por de fier sau cam asa ceva si din cauza asta face si sa stau linistit ca nu are nimic(dar pe mine ma streseaza foarte tare :coffee_lol: ),si tin sa mentioanez ca am verificat rotile.placutele discurile,rulmentii si totul este ok. Daca a mai avut problema asta cineva sau stiti de la ce poate fi dati-mi si mie o parere, please.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablul de la frana de mana sa nu frece undeva...sa nu atinga...stiu un caz asemanator...era un ford din 2004..

succes :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mrs frumos de sfat..o sa incerc si varianta asta.

Modificat de Paul.Iasi
Quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimb si eu discurile fata.Am citi ca printre cele mai bune sunt ATE.Masina are discuri simple.Daca vreau sa pun discuri ventilate trebuie schimbat ceva?Sau merita discurile perforate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimbi etrierii. Daca ii gasesti ieftin poti sa treci pe ventilate. Odata cu etrierii pui si placute noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca eu am varianta GL si am discuri de 239mm pot sa pun discurile de pa varianta GT de 256mm, sau trebuie modificat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca au acelasi nr de prezoane, eu stiu ca se inlocuiesc etrierii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ramas la varianta stock.Maine trebuie sa soseasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Va scriu fiindca am terminat cu montatul discurilor pe spate (inaite aveam tambur). Erau cateva intrebari la inceput in legatura cu schimbarea sistemului, pe care nu le gasesc.

Dar trebuie sa va zic, ca ma mir cat de asamanator sunt sistemele. Din pacate mi s-a descarcat aparatul la inceput, dar m-am dus inapoi la service, am desfacut iarasi partile unde am facut modificari si am facut cateva poze(care din pacate sunt prea mari si nu le pot upload-a, dar o sa gasesc eu o cale). Incodata, sunt exact la fel, difereta am observat la cablul de frana(cablurile la sistemul pe disc sunt mai lungi cu ap. 2-3 cm, fiindca is amplasate altfel decat cele pe tambur, dar oricum sunt putin mai lungi la maneta, in fata), teava in care vine cablul de la frana de mana, si lungimea tevii de frana (ce trebuia indoita putin sa vina exact la punct cu furtunul etrierului) si bineinteles frana (se simte diferenta, de-si inca nu e perfecta)

Daca il intereseaza pe cineva mai in larg schimbatul de frana pe spate, is dispus sa-l ajut cu mare placere (in ce pot).

PS: o sa incerc sa upload-ez pozele azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Tuturor.

Dupa ce fac cativa km si se incalzesc franele in momentul cand o actionez incepe o roata (sau mai multe nu imi dau seama care) sa haraie (hrrrrrrrrr). Haraitul nu il faca cand pun frana la viteze mari 50 ex. Ci atunci cand de la 50 km/h ajung undeva pe la 20 km/h pana la 0km/h. Oricum la viteze mici.

Nu se aude un scartait sau alt sunet subtire ci un sunet gros.

Metionez:

-ca nu iasa Fum de la nici o roata

-de incalzit se incalzesc altoape la fel

-frana tine bine

-nu am schimbat nici o data placute disc ... si nici verificare nu am facut ( o am din august 2008)

-pe fata am discuri iar pe spate tambur

Inainte de a ma duce la un mecanic vreau sa va intreb pe voi ca am incredere mai mare decat in mecanic sau in vanzatorul de piese auto (intelegeti voi de ce).

Vreu sa va rog frumos sa ma luminati si pe mine care ar fi problema si ce ar trebui sa fac. Placutele de frana terminate???

Cu stima

Andrei Cojocar

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este, ori a intrat o piatra intre placuta si disc, ori ti s-a terminat placuta (adica trebuie schimbat). Dar mai astepta si opinia altora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, aceasta este prima mea postare, sunt si eu posesorul unui Golf 3 din 95 in 3 usi, sunt super incantat de masina.

Referitor la sunetul gros: mi se intampla si mie sa il aud, mai ales dimineata, cand se presupune ca ar fi discurile si placutele umede, dar dispare dupa putin timp de mers (depinde si cat de mult folosesti frana). Chiar astazi dimineta am auzit acest zgomot, dar a disparut. In diminetile normale nu se aude, si nici la viteza, si am scos recent masina din service si franele sunt ok.

Nu garantez ca e si cazul tau, dar, spre exemplu la amiaza cand nu e ceata sau bruma, face la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey, zgomotul imi apare si mie in fiecare dimineata dar dupa cateva minute dispare. Placutele de frana sunt reci si umede iar aderenta nu e chiar cea mai buna. Daca zgomotul e de curand si e intens (sau doar la o roata) verica rulmentii. O poti face cel mai simplu ridicand masina pe cric si verificand fiecare roata. bafta

PS- E indicat sa faci o revizie daca nu ai facut deloc de cand ai luat masina(sa nu ai surprize)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS- E indicat sa faci o revizie daca nu ai facut deloc de cand ai luat masina(sa nu ai surprize)

Corect ce spui tu. Asa ca am sa fug cand am timp pe la un mecanica sa o ridice si sa verifice se si cum se intampla.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!