Jump to content

Bujii Negre ...


TheMendacious
 Share

Postare recomandată

Mi se inegresc f tare bujiile si masina merge ca inecata ... adica intre 2-4000 ture "da in nas" iar dupa 4000 merge normal .

aveti idee de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bujiile? Sunt si ude? Vreo eroare pe VAS?

doar negre ... nu am erori ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestecul este prost. Imi pare ca primeste f putin aer si prea multa benzina. Nici o eroare... ? :rolleyes:

Ai verificat tot ce se putea verifica? Benzina murdara? Ai alimentat din alta parte sau ai pus aditiv in ea pt curatare? Ai masurat cat combustibil da pompa benzina? Daca e mai mult decat trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un ITALIAN TUNE...Din cauza deselor porniri si a drumurilor relativ scurte masina neintrand in regim termic decat pt scurt timp supapele se incarca ,scaunele de asemenea ,bujiile nu ajung la temperatura de autocuratare....e ceva frecvent....verifica tipul bujiilor...pune eventual unele mai calde...nu umbla la reglaje daca diagnoza e no default code ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Aceiasi problema am si eu bujii negre toate si da in nas se accelereaza in trepte pe la 2 mii si apoi pe la 3800 4000 apoi ies dracii din el (se dezlantuie) :)))))))Care ar fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara.am si eu o problema cu golful meu 1.8 ABS 66kw din 93,dintr-o data a inceput sa mearga sacadat si sa miroasa a benzina nearsa.in urma unui control minor si a catorva corentari am vazut ca bujia 1(incepand nr de la cutie) si 3 nu merg chiar in parametri.mai bine zis nu se simte nici o diferenta cand scot fisa.totusi se aude un pacanit,cum ca ar da scanteie.am cumpaeat bujii noi dupa modelul de masina si codul de motor le-am montat dar nici o diferenta.dupa mai multe teste(verificat furtun vacuum gros care vine de la servofrana,verificat furtun vacuum subtirebin spate la corpul de injectie si inlocuite toate cu altele noi) am observat ca bujiile se inegrisera. Adica 2,3,4 erau nergre rau nu si ude. Daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva ca rog sa imi dati un sfat ca nu mai stiu ce sa mai fac. Am verificat pana si daca este la punct si nu e nici o anonalie.spera sa ma ajute cineva sa nu ma prinda anul nou pieton.....

Modificat de many
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile pentru înegrirea bujiilor ar fi aşa:

1. amestec prea bogat - aici ar trebui verificate presiunea combustibilului cu un manometru, senzorii de temperatură (lichid răcire şi aer), funcţionarea injectorului

2. bujie necorespunzătoare  - pune aici codul bujiilor cumpărate, s-au mai văzut cazuri de bujii aiurea cumpărate după modelul maşinii.

3. defecţiuni ale sistemului de aprindere - verifică starea distributorului şi a fişelor (scânteie poate fi dar insuficientă)

4. mers pe distanţe scurte - asta nu ar avea legătură cu mersul sacadat, cel puţin cât ai bujiile cureate până se înegresc iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Lupo_Bv!Multumesc ca ai raspuns.Tocmai acum am venit de la masina si sunt cam dezamagit.Am luat de la dezmembrari un capac de delcou si l-am pus de proba dar nu a vrut, am pus chiar si 2 fise de dacie pe injectie si la fel nici o schimbare.Inainte de astea am mutat bujia 1(de la cutie) in locul la  2 si nici o schimbare, am schimbat si fisele intre ele(ca doar 1 si 2 ajung ca si lungime)si la fel nici o schimbare , nu s-a mutat problema la alt piston,la 1 si la 3 cand scot fisa nu se simte nimic.dar se aude cum da scanteie  :banghead: . bujii am luat ce am gasit pe masina si ce era si in cartea tehnica si anume BOCH W7LTCR. Am pus doar 2 in locul  la 1 si la 3 si degeaba.La 1 nu s-a inegrit decat varfurile la electrozi pe cand la 3 (si la restul 2 si 4) sunt negre taciune zici ca e esapamentul de la diesel. 

  In timpul testelor am scos si mufa de la sonda de apa si si-a marit un pic relantiul dar tot *sacadat*.Mentionez ca masina porneste cat de cat bine (adica invarte de vreo 2-3 ori si porneste) iar relantiul urca un pic mai greu ca si cum ar fi ramas fara benzina , dar se ridica acolo unde trebuie zic eu .Adica cand e rece la prima pornire se ridica peste 1000rpm si daca o las  sa mearga un pic el(relantiul) incepe sa scada cate un pic pana ajunge la 800(dupa gradatia ceasului). M-am uitat si la injector dar mare lucru nu am putut sa vad.Clapeta este curata si dupa ce o pornesc ca sa vad ceva trebuie sa ma uit atent pe clapeta de acceleratie  si se vede picaturile de benzina lovesc clapeta. ACUM VIN INTREBARILE!!!!!!!!

        1.Care este senzorul de temperatura al aerului de care pomeneai????

        2. Care este frate senzorul HALL ca il mananc daca il gasesc??!!! :banghead:

 

 

                             Inca o data multumesc pentru raspuns  si rabdare  si  sper sa nu te deranjez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este deasupra injectorului

http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat-b3/power_unit/mono-motronic_injection_and_ignition_system/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/mono-motronic_injection_and_ignition_system/servicing_injection_unit/

Aici ai niste proceduri de verificare

http://workshop-manuals.com/seat/leon-mk1/power_unit/monomotronic_injection_and_ignition_system/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/components_and_functions_verification/

În primul rând verifică atât la senzorul de apă (între pinii 1-3) cât şi la cel de aer (între pinii 1-4) cu un ohmetru ce rezistenţă ai pe la 30 grade (1,5-2 kiloohmi) şi pe la 80 grade (275-375 ohmi).

 

Dar dacă zici că la tine dacă muți toate elementele de aprindere de pe un cilindru pe altul şi se păstrează simptomul la aceiași cilindri atunci mă gândesc că ar rămâne ca posibile cauze:

-  problemă la delcou

- problemă la cilindrii respectivi şi aici ar trebui verificată compresia în primul rând, dar dacă zici că s-a întâmplat dintr-o dată nu cred că aici este problema

- avansul dereglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!