Jump to content

Mono Motronic


SxN
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Un vw passat 1992, 1.8l 66kw motor ABS injectie mono motronic cu instalatie GPL Marini 88 montata de curand prezinta urmatoare anomalie: motorul se opreste la relanti dupa 4-5 minute de functionare, si in mers in momentul in care scot din viteza lasandu-l sa ruleze inertial. Figura apare numai cand motorul este cald si numai cand functioneaza pe GPL. Toate incercarile mecanicului de a regla instalatia GPL nu au avut nici un rezultat. Probele de emisie noxe releva continut ridicat de CO si pe GPL si pe benzina. In plus apare un comportament de motor " inecat " la functionarea la turatii mici (GPL). Din 10 mecanici auto rezulta 20 opinii cel putin.

Banuiesc sonda lambda decalibrata cel putin.

O idee? o informatie? o "vorba "de ajutor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Teoretic regulatorul de relanti (motorasul ala..) ar trebui sa tina turatia si sa nu-l lase sa moara.. Poate e cam imbatranit? Daca totusi caderea este foarte brusca nu te salveaza nici ala..

2. Aer fals?

4. Sonda lambda o poti 'testa' daca-i scoti mufa si mergi asa putin.. ar trebui sa mearga relativ normal motorul fara sa se innece etc.. Asta daca nu ai alte bube...

5 . un reglaj de avans se poate face la masina ta? Si asta ar fi o cauza..La mine cand aveam avansul dereglat (tare) mergea f innecat si ezita la acceleratie.. Daca-i deconectam sonda lambda mergea mult mai bine dar vinovatul era avansul ;)

Desi.. daca doar pe GPL apare comportamentul cu pricina.. problema poate fi doar din directia aia.. Avansul ramane o posibilitate..

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de relanti e schimbat de putina vreme , fara nici un rezultat in chestiunea in cauza

avansul pare reglat bine, motorul are vlaga si pe gaz si pe benzina. pe benzina functionarea e normala si fara nici o problema.

am sa incerc sa fac simgur si personal toate reglajele, de fiecare data cand am fost la " mecanic" masina a mers mai rau.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit beleaua. Nu erau nici reglajul avansului, nici senzorii de temperatura, nici sonda o2.

Pur si simplu flansa elastica dintre blocul de injectie si galeria de admisie era cam rupta. Gaura era mare explicandu-se astfel functionarea defectuasa. Ciudat e insa ca pe benzina functionarea era mai buna , mult mai buna decat pe GPL, desi , dupa marimea crapaturii , faptul ca functioneaza este un miracol!!

Probabil sunt masini bune si dincolo de limita universului cunoscut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se face un reglaj al injectiei tip mono motronic?

Ma refer la optimizarea ( si compensarea uzurilor ) partii mecanice ( potentiometru , motorul pentru stabilizarea turatiei de ralanti)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva ce mie mi-a fost de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut ,

Poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii sau sfaturi.Am un passat cu motorul de 1.8 ,90cp benzina din '94 si am cateva probleme cu masina ...Prima cred ca este o problema electrica cand semnalizez stanga sau dreapa ,cand pun frana , cateodata mi se descide geamul din dreapta singur ,nu stiu daca cineva am mai intalinit situatia asta .A doua problema la o turatie de 1500 -2500 motorul intreupe dar la relanti merge normal, iar cateodata nu mai porneste.Exemplu aseara cand am iestit de la munca nu a pornit nici in ruptul capului, in schimb azi de dimineata a pornit la jumatate de cheie .Astept daca stie cineva niste sfaturi .mutumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o rugaminte poti sa imi faci si mie o poza la compartimentul motor sa vad si eu cum e instalat plaminul la gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!